Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 14 april 2019, 13:41   #1
Wesley123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 augustus 2017
Berichten: 136
Geslacht:
Dennis Schouten

Gezien bij Jensen, Dennis Schouten over zijn terugtrekkende haarlijn. Ik vond het iet wat opmerkelijk. 1 het lijkt ontzettend mee te vallen & 2 hij zegt Finasteride gebruikt te hebben maar hier ook mee gestopt te zijn omdat het niet werkte.

Maar als je zijn foto's bekijkt, is het toch gewoon een onwijs toffe bos met haar? Of zou hij toch Fina blijven slikken maar dit niet hardop willen zeggen?!

Ook gaat er binnenkort iets aan gebeuren zegt hij, dus blijkbaar toch een HT voor die minimale inham...?

https://youtu.be/NuMd7tY9zZM

Vanaf minuut 2.05
Wesley123 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 april 2019, 14:11   #2
michael1606
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 januari 2019
Berichten: 226
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wesley123 Bekijk bericht
Gezien bij Jensen, Dennis Schouten over zijn terugtrekkende haarlijn. Ik vond het iet wat opmerkelijk. 1 het lijkt ontzettend mee te vallen & 2 hij zegt Finasteride gebruikt te hebben maar hier ook mee gestopt te zijn omdat het niet werkte.

Maar als je zijn foto's bekijkt, is het toch gewoon een onwijs toffe bos met haar? Of zou hij toch Fina blijven slikken maar dit niet hardop willen zeggen?!

Ook gaat er binnenkort iets aan gebeuren zegt hij, dus blijkbaar toch een HT voor die minimale inham...?

https://youtu.be/NuMd7tY9zZM

Vanaf minuut 2.05
Ja raar verhaal, dacht ook even dat hij ging laten zien wat hij bedoelde, maar nee. Voor nu inderdaad zwaar overbodig lijkt mij

Ik vind het wel een hele toffe gozer!
michael1606 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 april 2019, 18:32   #3
Wesley123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 augustus 2017
Berichten: 136
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door michael1606 Bekijk bericht
Ja raar verhaal, dacht ook even dat hij ging laten zien wat hij bedoelde, maar nee. Voor nu inderdaad zwaar overbodig lijkt mij

Ik vind het wel een hele toffe gozer!
Heel tof om te zien indd. Leuke kerel voor Veronica/powned. Overigens lacht hij alles weg, gebruikte dus veel "middeletjes" en kapte Jensen vaak een beetje af. Volgens mij is hij niet zo gelukkig...
Wesley123 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 april 2019, 22:11   #4
minten
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 november 2013
Berichten: 390
ik heb er even op geklikt.. geen idee wie dennis schouten is, maar ik snap wel dat hij zich op die leeftijd enige zorgen maakt met die haarlijn en wat preventieve actie onderneemt, zeker als je weet dat je genetisch belast bent.

en vervolgens finasteride omschrijven als "iets met vrouwelijke hormonen", uhhh.... als je geen idee hebt waar je het over hebt ga er dan ook niet op nationale tv over praten...
minten is offline   Met citaat reageren
Oud 14 april 2019, 22:28   #5
Wesley123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 augustus 2017
Berichten: 136
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door minten Bekijk bericht
ik heb er even op geklikt.. geen idee wie dennis schouten is, maar ik snap wel dat hij zich op die leeftijd enige zorgen maakt met die haarlijn en wat preventieve actie onderneemt, zeker als je weet dat je genetisch belast bent.

en vervolgens finasteride omschrijven als "iets met vrouwelijke hormonen", uhhh.... als je geen idee hebt waar je het over hebt ga er dan ook niet op nationale tv over praten...
Sorry hoor Minten, maar met zíjn haarlijn.. "wat preventieve maatregelen" finasteride is niet zomaar iets. Zeker niet voor een jonge gast van zijn leeftijd die met een depressie te kampen heeft (gehad).
Wesley123 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 april 2019, 23:41   #6
minten
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 november 2013
Berichten: 390
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wesley123 Bekijk bericht
Sorry hoor Minten, maar met zíjn haarlijn.. "wat preventieve maatregelen" finasteride is niet zomaar iets. Zeker niet voor een jonge gast van zijn leeftijd die met een depressie te kampen heeft (gehad).
ho wacht even, ik heb geen idee wie die jongen is of zijn medisch dossier; ik heb geen oordeel of hij wel of niet fina moet slikken, wat maakt mij dat nou uit.
ik reageer alleen op jou: jij vond dat ie een "onwijs toffe bos met haar" heeft. als ik naar hem kijk, met daarbij zijn genen, snap ik wel dat ie zich een beetje zorgen maakt.

wat hij, behalve op nationale tv een onzinverhaal ophangen over fina, verder met die zorgen doet is niet aan mij of aan jou.

Laatst gewijzigd door minten; 14 april 2019 om 23:44
minten is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2019, 00:38   #7
123hallo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 713
Geslacht:
Dan zou ik, als ik hem was, finasteride slikken in combinatie met een antidepressie.
123hallo is offline   Met citaat reageren
Oud 5 mei 2019, 00:37   #8
Lectamindose
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 april 2019
Berichten: 69
Geslacht:
Waar doet die gast moeilijk over, ik zou direct tekenen voor zijn haarlijn.
Lectamindose is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:40.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.