Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 24 april 2006, 18:08   #1
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Arrow Nieuw op HaarWeb? Lees dit en stel je voor!

Beste nieuwe haarwebber!

Je bent beland op HaarWeb. De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België. Natuurlijk had je liever geen haarprobleem gehad en hier ook liever nooit willen komen maar het is nu eenmaal niet anders! Wij zullen je natuurlijk advies geven en antwoord proberen te geven op je vragen, en we hopen dat je zelf ook wilt helpen waar mogelijk!

Ook zouden wij het leuk vinden als je je in deze thread even zou willen voorstellen.

Als je in dit subforum bent beland heb je waarschijnlijk last van mannelijke kaalheid, ofwel alopecia androgenetica. Klik hier om te lezen wat dit eigenlijk precies inhoudt. Als je vragen hebt over medicijnen, haargroeimiddelen of wat je het beste zou kunnen gebruiken zouden wij je eerst willen doorverwijzen naar het Haarwoordenboekje. Hier zal je waarschijnlijk een antwoord vinden op veel van je vragen. Lees ook Haargroeimiddelen voor dummies eens door om een indruk te krijgen van de populaire haargroeimiddelen van dit moment.

Verder is van vrijwel ieder medicijn of haargroeimiddel wel een discussie aanwezig. Deze staan in het Medicijnen/haagroeimiddelen-forum.

Als je een discussie zoekt over een onderwerp waar jij een vraag over hebt dan kan je deze vinden met de “search”-functie, helemaal boven aan het scherm op de openingspagina, maar nog handiger is het om het via het Haarwoordenboekje op te zoeken.

Als je nog vragen hebt over dit forum of je snapt er helemaal niets van, dan kan je deze in het Hoe gebruik ik het forum? - forum stellen!

Nogmaals welkom namens iedereen op HaarWeb!

Laatst gewijzigd door Tiuri; 2 november 2007 om 10:59
Guoy is offline   Met citaat reageren
Oud 24 april 2006, 21:10   #2
muriel
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 april 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 29
nieuw sinds gisteren op het forum. 42 jaar, Antwerpse, al zeker sinds 1993 haarproblemen, met wisselende gemoedsstemmingen maar wel altijd nadrukkelijk aanwezig. zowel weinig en heel fijn haar als een soort ontsteking van de hoofdhuid (gelukkig alleen in het haar, niet in mijn gezicht). gehuwd, 2 dochters van 15 en 12 (uit eerder huwelijk). toen ik histerisch van de kapper kwam, 2 jaar geleden, snapte hier niemand iets van de ellende, ze hadden het zogezegd nooit gezien, en ik ben geneigd hen te geloven omdat kinderen nu eenmaal niet zwijgen als ze iets opmerken. maar toch... Mag mezelf niet zien op foto's of op film, zeker niet langs achterzijde. kan niet in zicht van bewakingscamera's lopen, wil nooit met mijn rug naar mensen staan of zitten, ook niet op restaurant. geen kleedkabines met dubbele spiegels waar je je achterkant in kan zien, nooit fietsen, zwemmen of lopen behalve savonds in het donker. niet rondlopen in badkamerwinkels waar het vol spiegels hangt, niet naar toilet op het werk want grote spiegels met spots erboven, niet voorovergebogen werken zodat iemand op bovenzijde van mijn hoofd kan zien. nooit bukken.
wat ik gebruik: zie onderaan. heb pas gisteren hier op het forum vernomen dat er meer is dan minoxidil. nochtans, ALLE dokters in vlaanderen met ietwat naam en faam op gebied van haar heb ik bezocht, ik was idd wel nooit erg onder de indruk. het max wat ze beloofden was "houden wat ik had", zeker geen verbetering. ik denk wel dat dat gelukt is, ik denk niet dat het erg verslechtert.
ik kan wel geen medicijnen slikken wegens andere gezondheidsproblemen, zie elders.
ik ben zeer gelukkig het forum ontdekt te hebben, en, het is misschien niet netjes, te ondervinden dat ik niet alleen ben.
__________________
tot nu:
dagelijks 2 * minoxidil 4mg, gemaakt door apotheker
dagelijks haarwassen met Vichy Dercos haaruitval (rode fles)
vanaf nu:
rooscure: niet meer
American Crew: nog niet
Guhl Antiroos: dagelijks (kruidvat)
minoxidil 5%: 2* daags (minoxidil.com)
spiro 2%: 's avonds (niet langer dan slechts 10 min voor de minox, om onaangename geuren te vermijden)
muriel is offline   Met citaat reageren
Oud 25 april 2006, 04:01   #3
Coop
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 april 2006
Berichten: 33
Ik wordt dit jaar 30.
Vroegeh toen ik zo een jaar of 18 was had ik al dat mijn inhammen verschoven waren, maar ik stond er niet bij stil, had lang haar en viel totaal niet op.
Nu sinds enkele jaren zijn mijn inhammen nog wat opgeschoven en zijn mijn haren dunner geworden boven op mijn hoofd.
Mijn bedoeling is nu om het te stabiliseren, en eventueel wat terug te winnen.
Hiervoor was ik van plan Spironolacton of Minoxidil van DR. Lee te gebruiken.(ben er nog niet uit welke best te gebruiken)

Ik heb ook erg dunne haren, als het me zou lukken deze dikker te krijgen zou al een goede stap voorwaarts zijn, ben voor de moment multi vitaminen & mineralen voor sporters (kruitvat) en vitamine c-60 (kruitvat) aan het nemen.
Verder heb ik zonet ook rooscure shampo besteld.
Coop is offline   Met citaat reageren
Oud 7 mei 2006, 18:18   #4
fraulein
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 augustus 2005
Berichten: 15
Ik ben ook relatief nieuw hier. Ben nu 26 en heb vermoedelijk al aga sinds mijn achttiende. Had vanaf toen elk jaar een periode van zware haaruitval, waar ik mij eigenlijk weinig zorgen over maakte. Op mijn 21ste kreeg ik nog zo'n periode, met extreem veel haaruitval. Toen besefte ik wel dat er een probleem was, ook al omdat het haar boven op mijn hoofd dunner werd. Sindsdien ben ik in behandeling en heb ik het allemaal behoorlijk stabiel kunnen houden. Heb elk jaar nog wel kleinere periodes van milde haaruitval (zo'n 30 haren na het douchen). Mijn inhammen zijn lichtjes uitgebreid, maar ik krijg door de minoxidil (4%) wel behoorlijk wat hergroei. Die haren zijn ook tamelijk dik en gepigmenteerd. Nu ziet niemand dat ik aga heb. Toch blijf ik op mijn hoede en elk haar dat uitvalt, is er één te veel. Hoop dat ik het nog een hele tijd zo kan houden.
__________________
Diane -35
Minoxidil 4% - twee maal daags
Estradiollotion - gestopt
fraulein is offline   Met citaat reageren
Oud 11 mei 2006, 15:46   #5
mariav
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 maart 2006
Berichten: 5
Exclamation Welke dermatoloog kunnen jullie mij aanraden?

Ook ik ben nieuw.....:vrouw 48 met AGA sinds 0kt 2002 finasteride via haarkabinet dr boersma verder Yasmin.
IK ben begin 20 begonnen met het slikken van de diane vanwege huidproblemen .Ik had geen enkel probleem met mijn haar ...veel en dik haar.Zo eind dertig leek het iets minder te worden met de hoeveelheid echter toen ik (begin veertig) op advies van mijn arts ....vanwege vermoeidheids klachten stopte met diane .....werd de haaruitval steeds meer en ging de kwaliteit ook achteruit.........vermoeidheids klachten wel verminderd en ik bleek ook minder somber.Volgens de huisarts was er niets aan te doen gewoon de leeftijd en stress.... Was echter nog beslist niet in de menopauze .Diane weer geprbeerd hielp niet.....weeer gestopt.Uiteindelijk naar dermatoloog in A.schweitzer ziekenhuis bij boersma....diagnose AGA.....inmiddels inhammen en haarlijn omhoog...hij verwees mij naar zijn haarkabinet.Sinds okt 2002 finasteride....toen in prohair capsules....In eerste instantie leek mijn haar zelfs meer uit tevallen maar na geruime tijd ....weetik niet meer precies6mnd?.....werd het beter .....haren waren weer dikker en ik leek meer haar te hebben......het viel andere mensen ook op.Bij de de controle drong boersma toch aan weer aan de pil te gaan...toch weer diane ....beviel niet gestopt en nu yasmin..ook weer somber en moe .De laatste paar jaar is mijn volume weer geslonken inhammen groter etc het lijkt alsof de finasteride niet meer werkt...boersma ontkent dit en geeft de flauwekul praatjes die hieral uitvoerig bescHreven worden.Waar nu heen ...wie weet een betrouwbare en goede dermatoloog voor mij?
Overigens .....volgens boersma had ik als de diane niet geslikt had,.... al veel eerder haaruitval gehad.Oja ...ook ik heb die vichy producten gebruikt....hielp voor geen meter...

Laatst gewijzigd door mariav; 11 mei 2006 om 16:04
mariav is offline   Met citaat reageren
Oud 11 mei 2006, 16:33   #6
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mariav
Ook ik ben nieuw.....:vrouw 48 met AGA sinds 0kt 2002 finasteride via haarkabinet dr boersma verder Yasmin.
IK ben begin 20 begonnen met het slikken van de diane vanwege huidproblemen .Ik had geen enkel probleem met mijn haar ...veel en dik haar.Zo eind dertig leek het iets minder te worden met de hoeveelheid echter toen ik (begin veertig) op advies van mijn arts ....vanwege vermoeidheids klachten stopte met diane .....werd de haaruitval steeds meer en ging de kwaliteit ook achteruit.........vermoeidheids klachten wel verminderd en ik bleek ook minder somber.Volgens de huisarts was er niets aan te doen gewoon de leeftijd en stress.... Was echter nog beslist niet in de menopauze .Diane weer geprbeerd hielp niet.....weeer gestopt.Uiteindelijk naar dermatoloog in A.schweitzer ziekenhuis bij boersma....diagnose AGA.....inmiddels inhammen en haarlijn omhoog...hij verwees mij naar zijn haarkabinet.Sinds okt 2002 finasteride....toen in prohair capsules....In eerste instantie leek mijn haar zelfs meer uit tevallen maar na geruime tijd ....weetik niet meer precies6mnd?.....werd het beter .....haren waren weer dikker en ik leek meer haar te hebben......het viel andere mensen ook op.Bij de de controle drong boersma toch aan weer aan de pil te gaan...toch weer diane ....beviel niet gestopt en nu yasmin..ook weer somber en moe .De laatste paar jaar is mijn volume weer geslonken inhammen groter etc het lijkt alsof de finasteride niet meer werkt...boersma ontkent dit en geeft de flauwekul praatjes die hieral uitvoerig bescHreven worden.Waar nu heen ...wie weet een betrouwbare en goede dermatoloog voor mij?
Overigens .....volgens boersma had ik als de diane niet geslikt had,.... al veel eerder haaruitval gehad.Oja ...ook ik heb die vichy producten gebruikt....hielp voor geen meter...
Welkom op Haarweb, Maria!

Een goede dermatoloog is niet makkelijk te vinden. Ik heb van Kas/Kitty begrepen dat Dr. Munten in het Erasmus Ziekenhuis in Rotterdam een fijne, goede dermatoloog is. Zelf ben ik tevreden met Dr. van der Rhee in the Leyenburg Ziekenhuis in Den Haag.

Overigens is de werking van Finasteride bij vrouwen nog altijd zeer omstreden.

Ik heb zelf goede resultaten met de producten in mijn signature.
__________________
Has finally left the building!
Georgie is offline   Met citaat reageren
Oud 12 mei 2006, 16:04   #7
noaky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 mei 2006
Locatie: Maastricht
Berichten: 7
Talking nieuw

Hallo, ik ben inderdaad ook nieuw.
Ik ben Manon a.k.a Noaky.
Ben bijna 22 jaar oud/jong (3 juli is het weer tijd voor een feestje )
Ik kom uit Zuid-Limburg helemaal beneden haha, uit Maastricht op precies te zijn .
Ik weet nog niet zeker of ik echt haarproblemen heb, maar mijn haar is wel een stuk dunner geworden de laatste jaren.
Heb geen last van roos zover ik weet, en verf mijn haar (zelf) regelmatig.
Sinds 2 dagen heb ik last van wat jeuk en een beetje een pijnlijke hoofdhuid.. dit kwam echter 1 dag na het verven.. weet dus niet of ik ineens allergisch ben voor de verf maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit he?
Verder gebruik ik de Diane pil al sinds mijn 16e vanwege acne en hevige buikkrampen.
Uhm.. ben niet getrouwd, heb wel een heel lief vriendje haha!
Ben nogal een stressig persoon zo ook over mijn haar ..
Hmmzz.. denk dat het dat wel zo'n beetje was hihi!

Veel liefs,

Noaky.
noaky is offline   Met citaat reageren
Oud 23 mei 2006, 22:56   #8
Jappie72
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 mei 2006
Berichten: 3
Eindelijk heb ik me aangemeld op het forum. Het gekke is dat ik het gedaan heb op een moment dat het kaal worden geen enkel probleem meer voor me is. Dat was tot voor een jaar of 2 geleden wel anders. Toen kampte ik nog met een bekend ''acceptatieprobleem'' wat zich uitte in smoezen bij de kapper over het dunner wordende haar en het jaloers zijn op mannen met een dikke haardos. Ook ik heb vroeger het internet afgestruind naar allerlei wondermiddelen waar ik diep in m'n hart nooit in geloofde. Deze tijd ligt achter mij. Mijn ''wondermiddel'' is acceptatie van mijn kaalheid, sterker nog, ik ben er nu tot op zekere hoogte trots op. Had ik dit maar eerder gedaan... De reden voor mijn aanwezigheid op dit forum is dat ik mensen die kaal worden of het al zijn een hart onder de riem wil steken en wil helpen bij de acceptatie ervan.
Jappie72 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juni 2006, 00:10   #9
pizzacat
Kraak eens een noot!
 
pizzacat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 januari 2004
Berichten: 1.428
Goed werk jappie! Ik kom zelf redelijk in de buurt van dat punt, nog niet helemaal...
__________________
-Duta sinds 2-8-04, om de 3 dagen
-Rooscure 2-3x per week
-Minoxidil (Xandrox 15 plus)
pizzacat is offline   Met citaat reageren
Oud 29 juni 2006, 21:23   #10
propje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 december 2005
Berichten: 1
Hallo allemaal,

Ik zal me eerst even hier voorstellen.
Propje, een jongedame van 31 jaar.
Woonachtig in het zuiden des lands.
De huisarts vertelde me dat ik een alopecia androgenetica lijder ben, en dat ik het maar het beste gewoon kan accepteren.
Dus.......
propje is offline   Met citaat reageren
Oud 7 augustus 2006, 17:18   #11
Mark1978
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2006
Berichten: 1
Nou, laat ik me ook maar ff voorstellen. Ik ben dus 27 jaar oud en heb me eigenlijk nooit zo gerealiseerd dat ik kaal zou kunnen worden enzo. Ik heb ook altijd vrij lang (15cm ofzo) haar gehad en er eigenlijk nooit echt aandacht aan besteed.

Nu was ik twee maanden geleden bij de kapper en die had mijn complete kop verknipt. Dus tja, toen maar kort.... Twee dagen later zat ik wat te drinken en te klagen over die kapper en toen maakte iemand opeens de opmerking: "ach dan worden je inhammen ook bruin". Toen ging ik er op letten en verrek, ik had inderdaad inhammen. Maar als ik op fotos kijk heb ik eigenlijk altijd wel een hoge haargrens gehad, in vergelijking met toen ik bijv. 16 was is er niet zo heel veel veranderd. Het gekke is wel dat ik er de laatste maanden opeens heel erg op gefixeerd ben, ben duidelijk onzekerder geworden en heb het idee dat alleen daardoor mijn haar al meer is gaan uitvallen.

Met mijn huidige inhammen is op zich prima te leven. Ik heb gewoon een vrij hoog voorhoofd en het haar direct daar boven is wel gewoon dik, dus ik kan het er prima overheen laten vallen (alleen strak naar achter/heel kort zie je het). Maar ik wil absoluut niet dat het verder gaat, mijn uiterlijk is toch wel een van de pilaren van mijn zelfvertrouwen.

Wat kan ik eraan doen? Het mag wat moeite/geld kosten!

Edit Tiuri: deze thread is niet bedoeld om te praten over oplossingen, het is alleen bedoeld om je voor te stellen. Neem even rustig de tijd om rond te kijken op het forum, er staat genoeg info over mogelijke oplossingen.

Laatst gewijzigd door Tiuri; 7 augustus 2006 om 17:47
Mark1978 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 augustus 2006, 19:23   #12
Nikky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2003
Berichten: 18
Angry Even voorstellen

Hai allemaal

Ben Nikky, vrouw en heb sinds 2002 Alopecia Areata.
Volgens de derm gekregen door...... stress.
Haaruitval is begonnen 1 jaar na m'n scheiding en ik heerlijk rustig in mijn eigen huisje zat. Blijkbaar reageert je lichaam dus ook met haaruitval als je tot rust komt ná stressvolle periode. (Thuisloos voor ruim 'n jaar)

Liefs
Nikky
Nikky is offline   Met citaat reageren
Oud 14 augustus 2006, 17:21   #13
luce
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 juni 2006
Berichten: 4
Dag,

Ik ben Luce, 27 en al drie jaar bezig met mijn haaruitval.
Het gaat heel geleidelijk, dus ik ben al drie jaar voor gek versleten dat ik me er druk over maak. Maar ik weet wat ik voel en wat ik zie als ik weer haar zie wegspoelen onder de douche of het in mijn handen hou.
Inmiddels is het flink dunner aan het worden, gelukkig nog een soort van in de hand te houden in de zin van dat het nog redelijk te bedekken valt. Alleen de zomer is mijn slechte seizoen, en de laatste weken is het weer hard gegaan.
Aan de ene kant probeer ik me er niets van aan te trekken en denk ik erover het gewoon allemaal af te scheren en een pruik te kopen. Maar aan de andere kant voelt het soms gewoon behoorlijk waardeloos. Gelukkig overheerst het gevoel dat ik niet wil dat zoiets als dit mijn leven gaat beheersen. Dat vind ik het simpelweg niet waard.
Het hele medische traject omzeil ik, ook omdat ik uit de verhalen hier vooral het gevoel krijg dat het met name een slepende toestand is zonder al te veel resultaat.
Dus dan wordt het uiteindelijk toch een pruikje...
Toch maar eens meedoen aan de lotto denk ik

Dag!
luce is offline   Met citaat reageren
Oud 20 augustus 2006, 16:43   #14
Schorpioeneke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 augustus 2006
Berichten: 27
Geslacht:
Hoi allemaal,

Ik ben een jonge vrouw van 25 jaar en ben geadopteerd. Van mijn biologische achtergrond weet ik nauwelijks iets. Ben oorspronkelijk uit Indonesië afkomstig.
Waarschijnlijk heb ik al langer last van haaruitval maar het is me nooit zo opgevallen. Wel vond ik dat de structuur van mijn haren de laatste 2 jaar aan het veranderen was. Van een dikke bos en krullend haar naar dunner, sluiker haar. Ik heb nog steeds kroezig zwart haar. Nooit geverfd, steil gemaakt of iets anders mee gedaan.

Sinds 2004 slik ik de Diane 35-pil. Niet in eerste instantie voor mijn haren, maar omdat ik elke maand bijna omviel van de buikpijn. Dit is mijn derde pil. Voorheen heb ik Mercilon gebruikt (een aantal maanden) en Microgynon 30. Tussen de tweede en de Diane 35-pil zit wel een pilvrije periode van ruim 4 jaar.

Het is dat mijn Kerastase kapper er mij op attendeerde dat ik veel haren begon te verliezen. Ik ben toen op aanraden van hun een Aminexil-kuur begonnen. 6 weken lang elke dag 1 ampul inmasseren op de hoofdhuid (in de lente en de herfst) en in de zomer elke week 1 à 2 ampullen om het te onderhouden. Verder gebruik ik een shampoo speciaal tegen haaruitval en een shampoo om mijn hoofdhuid te voeden. Ik merk wel dat deze kuur resultaat heeft. Mijn haar ziet er zichbaarder gezonder uit en ook de haaruitval is ietsje minder.

Ben voor dit probleem naar een Belgische arts geweest in Maaseik en naar de dr. Keulen kliniek in Tilburg. Ik kreeg respectievelijk het recept Androcur-10 en Finasteride voorgeschreven. Tja, ik heb over beide medicijnen mijn twijfels.....
Ben er nog niet mee gestart want zit er erg over te twijfelen gezien de bijwerkingen. Ik reageer altijd wat heftiger op bijwerkingen van medicijnen...
Overigens, het is bij mij nog niet zo erg want volgens de artsen ben ik er op tijd bij....maar evengoed.....

Wie heeft nog meer een Aziatische achtergrond, ongeveer van mijn leeftijd (25) en herkent dit probleem?
Schorpioeneke is offline   Met citaat reageren
Oud 20 augustus 2006, 17:27   #15
kas
kas
 
Geregistreerd: 29 juni 2005
Locatie: Eindhoven
Berichten: 1.797
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schorpioeneke
Hoi allemaal,

Ik ben een jonge vrouw van 25 jaar en ben geadopteerd. Van mijn biologische achtergrond weet ik nauwelijks iets. Ben oorspronkelijk uit Indonesië afkomstig.
Waarschijnlijk heb ik al langer last van haaruitval maar het is me nooit zo opgevallen. Wel vond ik dat de structuur van mijn haren de laatste 2 jaar aan het veranderen was. Van een dikke bos en krullend haar naar dunner, sluiker haar. Ik heb nog steeds kroezig zwart haar. Nooit geverfd, steil gemaakt of iets anders mee gedaan.

Sinds 2004 slik ik de Diane 35-pil. Niet in eerste instantie voor mijn haren, maar omdat ik elke maand bijna omviel van de buikpijn. Dit is mijn derde pil. Voorheen heb ik Mercilon gebruikt (een aantal maanden) en Microgynon 30. Tussen de tweede en de Diane 35-pil zit wel een pilvrije periode van ruim 4 jaar.

Het is dat mijn Kerastase kapper er mij op attendeerde dat ik veel haren begon te verliezen. Ik ben toen op aanraden van hun een Aminexil-kuur begonnen. 6 weken lang elke dag 1 ampul inmasseren op de hoofdhuid (in de lente en de herfst) en in de zomer elke week 1 à 2 ampullen om het te onderhouden. Verder gebruik ik een shampoo speciaal tegen haaruitval en een shampoo om mijn hoofdhuid te voeden. Ik merk wel dat deze kuur resultaat heeft. Mijn haar ziet er zichbaarder gezonder uit en ook de haaruitval is ietsje minder.

Ben voor dit probleem naar een Belgische arts geweest in Maaseik en naar de dr. Keulen kliniek in Tilburg. Ik kreeg respectievelijk het recept Androcur-10 en Finasteride voorgeschreven. Tja, ik heb over beide medicijnen mijn twijfels.....
Ben er nog niet mee gestart want zit er erg over te twijfelen gezien de bijwerkingen. Ik reageer altijd wat heftiger op bijwerkingen van medicijnen...
Overigens, het is bij mij nog niet zo erg want volgens de artsen ben ik er op tijd bij....maar evengoed.....

Wie heeft nog meer een Aziatische achtergrond, ongeveer van mijn leeftijd (25) en herkent dit probleem?
Schorpioeneke,
Ik zal reageren op je vraag in het vrouwenforum deze thread is alleen bedoeld om je voor te stellen, vandaar.
Kitty
__________________
diane 35 + androcur
kas is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Attentie : nieuw alternatief voor de blauwe tape! Webmaster Haarwerken 15 18 november 2005 22:19


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:55.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.