Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 11 juni 2007, 18:13   #31
TheHairMan
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 juni 2007
Berichten: 1
Wat hier als laatste vermeld wordt is volledig juist.. het is niet iedereen gegeven om met een kaal geschoren hoofd rond te lopen.

Persoonlijk ben ik vlak na mijn geboorte geopereerd aan mijn schedel omdat er een geval van craniosynostose werd vastgesteld. Dit heeft als gevolg dat ik nu met een groot litteken dat als een soort diadeem op mijn hoofd staat moet rondlopen, bovendien komt daar nog bij dat mijn ganse schedel niet erg symmetrisch is..

Wat ik eigenlijk wil zeggen is, ik zou niets liever doen dan gewoon alles kort scheren want ik ga echt geen massas geld zitten uitgeven aan al die producten die heel misschiens een klein beetje helpen... ook operaties en dergelijke doe ik liever niet. Ik vrees dus dat er voor sommige mensen (zoals mijzelf) op dit vlak geen ideale oplossing bestaat.

Ik denk dan ook dat je best gewoon kan proberen te aanvaarden dat je minder aantrekkelijk word, hoewel dit met momenten zeer moeilijk is... vooral omdat je weet hoe je werd bekeken toen je nog jonger was, en je nu, veel sneller dan anderen, je fysieke aantrek verliest. Er is nu eenmaal niet veel aan te doen vrees ik.

Greetz,

Eppo
TheHairMan is offline   Met citaat reageren
Oud 11 juni 2007, 18:49   #32
blizzard
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2007
Berichten: 574
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Priya Bekijk bericht
klinkt allemaal heel ingewikkeld. nou moet ik zeggen dat minoxidil heel lang goed heeft gewerkt voor mijn man, maar sinds een aantal weken dus niet meer.
wat raden jullie aan? moet hij fin of dut gaan gebruiken?

Hoi Priya

Mijn motto is dat ik NIET geloof in Minoxidil en al die andere middeltjes die 2 x per dag je boven op je hoofd moet masseren , als je gewoon water op je hoofd sprenkelt en dat goed in masseert waren er net zo goed nieuwe haartjes ontstaan, dit komt door het masseren waardoor de bloedvaatjes weer gestimuleerd worden en alles beter doorstroomt wat je haren natuurlijk heerlijk vinden ..

Verders ga ik al weken "shampoo vrij "door het leven en dat bevalt mij zeer goed , iets waar ik wel in geloof

Priya : ik raad je aan gewoon de 1 mg Finasteride pillen te kopen dat werkt echt goed alleen ik kan er niet tegen DAMN !!!! maar misschien heeft je man geen bijwerkingen zoals vele gebruikers op dit forum , later kan hij nog altijd aan de Dutasteride gaan die is nog sterker ...

Finpecia kun je gewoon bestellen via internet http://www.inhousepharmacy.com/generics/finpecia.html kosten $25 per 30 pillen 1 mg inclusief verzendkosten , duurt ongeveer een maand alvorens ze binnenkomen (India ) en zitten netjes verpakt , als je vaker besteld krijg je zelfs korting , deze zaak is de goedkoopste die ik ken en je word er netjes behandeld ..

Groeten Johan
__________________
Regime :
Alleen nog maar Minoxidil 5%Kirkland 2 x in de week
HT 15 februari 2008 2110 grafts
blizzard is offline   Met citaat reageren
Oud 11 juni 2007, 18:55   #33
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Ehm, je reageert op een post uit 2003.....
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 11 juni 2007, 19:33   #34
blizzard
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2007
Berichten: 574
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 28-04-1982 Bekijk bericht
Ehm, je reageert op een post uit 2003.....
Oh sorry niet gezien er lopen ook zoveel url`s etc door die berichten heen dat je soms door de bomen niet meer door het bos ziet ..

Maar misschien leest ze het nog
__________________
Regime :
Alleen nog maar Minoxidil 5%Kirkland 2 x in de week
HT 15 februari 2008 2110 grafts

Laatst gewijzigd door blizzard; 11 juni 2007 om 19:39
blizzard is offline   Met citaat reageren
Oud 11 juni 2007, 20:16   #35
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door johan2005 Bekijk bericht
Oh sorry niet gezien er lopen ook zoveel url`s etc door die berichten heen dat je soms door de bomen niet meer door het bos ziet ..

Maar misschien leest ze het nog
hehehe, maakt niet uit.

Ik denk alleen niet dat ze het nog leest, want ze is hier al bijna 4jr niet meer geweest.
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 11 juni 2007, 20:45   #36
semmy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 mei 2007
Berichten: 25
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheHairMan Bekijk bericht
Wat hier als laatste vermeld wordt is volledig juist.. het is niet iedereen gegeven om met een kaal geschoren hoofd rond te lopen.

Persoonlijk ben ik vlak na mijn geboorte geopereerd aan mijn schedel omdat er een geval van craniosynostose werd vastgesteld. Dit heeft als gevolg dat ik nu met een groot litteken dat als een soort diadeem op mijn hoofd staat moet rondlopen, bovendien komt daar nog bij dat mijn ganse schedel niet erg symmetrisch is..

Wat ik eigenlijk wil zeggen is, ik zou niets liever doen dan gewoon alles kort scheren want ik ga echt geen massas geld zitten uitgeven aan al die producten die heel misschiens een klein beetje helpen... ook operaties en dergelijke doe ik liever niet. Ik vrees dus dat er voor sommige mensen (zoals mijzelf) op dit vlak geen ideale oplossing bestaat.

Ik denk dan ook dat je best gewoon kan proberen te aanvaarden dat je minder aantrekkelijk word, hoewel dit met momenten zeer moeilijk is... vooral omdat je weet hoe je werd bekeken toen je nog jonger was, en je nu, veel sneller dan anderen, je fysieke aantrek verliest. Er is nu eenmaal niet veel aan te doen vrees ik.

Greetz,

Eppo
Haarwerkje?
semmy is offline   Met citaat reageren
Oud 11 juni 2007, 20:53   #37
INT
HaarWeb lid
 
INT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2006
Berichten: 984
Ik haat pessimisten die een slechte dag hebben OOIT zal er een middel komen, dat kan gewoon niet anders! Ik weet zeker dat over max 20 jaar (voor velen hier dan al te laat, sorry) een middel is, dat voel ik gewoon!
INT is offline   Met citaat reageren
Oud 12 juni 2007, 00:35   #38
blizzard
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2007
Berichten: 574
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door INT Bekijk bericht
Ik haat pessimisten die een slechte dag hebben OOIT zal er een middel komen, dat kan gewoon niet anders! Ik weet zeker dat over max 20 jaar (voor velen hier dan al te laat, sorry) een middel is, dat voel ik gewoon!
Hoi Int ,
Die Rob verteld toch zelf al dat hij ergens mee bezig is dus misschien is de oplossing korter bij dan we denken .

Als hij nou nog iets goeds uitvind dat werkt en zeker niet onbelangrijk : BETAALBAAR is voor iedereen en waar geen bijwerkingen bij zijn dan loopt hij in een keer binnen
__________________
Regime :
Alleen nog maar Minoxidil 5%Kirkland 2 x in de week
HT 15 februari 2008 2110 grafts
blizzard is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:42.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.