Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Over de website/het forum > Suggesties en feedback

Reageren
 
Discussietools Weergave
Oud 22 december 2006, 21:30   #16
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Zit niet te zeiken op Tiuri. Wees blij dat er moderaters zijn die het gratis en voor niets in hun vrije tijd doen.
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 22 december 2006, 21:48   #17
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gletscher
Wat is het Haarweb toch een leuke site, zeker het "van alles en nog wat" forum! Ik mag graag in dit forum participeren en nog leuker wordt het om de haren er weer bij te betrekken.

Overigens, ik bezoek Haarweb nog steeds om haar.


Geert Wilbers.
Bewondering heb ik voor het kapsel van deze man. Ik mocht willen dat ik nog voorzien was van zo'n haardos...
Zijn coupe en kleurspoeling doen me denken aan een lakei uit de middeleeuwen. Da's gelijkwaardig aan zijn gedachtengoed. Middeleeuws!
http://www.haarweb.nl/forum/showpost...3&postcount=18

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gletscher
Impressive!

Dit getal zegt vele malen meer over de man dan al de woorden in zijn postings tesamen!
http://www.haarweb.nl/forum/showpost...55&postcount=9


beetje kansloos bezig he....

trouwens ik ben blij dat een jij het zegt gezien je postgeschiedenis en niet een serieuze user.

misschien moet je Char ff om raad vragen, die weet het vast beter dan tiuri.

haarweb moderators zijn goed en extreem geduldig maar ze grijpen wel in als het de verkeerde kant opgaat of mensen met rare ideeen komen.

trouwens tussen al je char postings door zie ik op soja na niet echt wat erbij wat een alternatieve oplossing is of geloof je echt in die onzin dat char je haar geeft?
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline   Met citaat reageren
Oud 23 december 2006, 09:23   #18
wilfried
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 maart 2005
Berichten: 300
Verdraagzaamheid.

Persoonlijk vind ik dat ieder lid van haarweb in zijn/haar waarde gelaten moet worden ongeacht zijn/haar levensovertuiging.
Verdraagzaamheid is iets wat tegenwoordig ver te zoeken is in onze 'beschaafde' maatschappij ... alsook op haarweb.
Bij bepaalde treads vraag ik me jammer genoeg af : Is dit nu haaRweb, een praatforum waar mensen samen komen om een oplossing te zoeken voor haarproblemen, of is dit nu haaTweb ?

Groetjes,
Karin.
**Het Jesaja-effect van Gregg Braden.
wilfried is offline   Met citaat reageren
Oud 23 december 2006, 13:14   #19
gletscher
HaarWeb lid
 
gletscher's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juli 2005
Berichten: 126
van haaTweb naar haaRweb

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kurt
eerlijk gezegt had ik in het begin toen ik hier mij aanmelde ook het gevoel dat fina het enige werkende middel was en dat andere middelen niet veel voorstelden (ik gebruikte al fina voor ik haarweb leerde kennen) maar nu heb ik dat niet meer!
Kurt!

Dank je wel!
You make my point.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH
Gletscher, ik ben er van overtuigd ..............Maar als je een leuk product hebt, dan zal er vast een moderator zijn die zich geroepen voelt om het een goed plekje te geven.
AnthonieH

Dank je wel!
You're the man!
Ik vind jou antwoord heel positief en heeft me bewogen tot het volgende.

Voor alle leden die het nodig vinden titels te wijzigen, te schelden, mensen belachelijk te maken, oude postings door te lopen om weet ik wat te bewijzen, en een hele hoop negatieve beweringen te plaatsen: ga lekker je gang.
Jij hebt nog een hele weg te gaan om te begrijpen dat je mij beslist niet raakt, maar alleen negatieve stress in jezelf aan het opbouwen bent.
En negatieve stress is erg slecht voor je haarsituatie. Dus wie schaad je nu eigenlijk?
Als we allemaal als goed voornemen voor 2007 gewoon niet meer reageren op negatieve bijdragen van Haarweb leden, dan wordt haaTweb weer een mooi haaRweb.

Fijne feestdagen en een heel gelukkig 2007 voor iedereen!

Gletscher.

Laatst gewijzigd door gletscher; 23 december 2006 om 13:16
gletscher is offline   Met citaat reageren
Oud 23 december 2006, 14:19   #20
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gletscher
Voor alle leden die het nodig vinden titels te wijzigen, te schelden, mensen belachelijk te maken, oude postings door te lopen om weet ik wat te bewijzen, en een hele hoop negatieve beweringen te plaatsen: ga lekker je gang.
Jij hebt nog een hele weg te gaan om te begrijpen dat je mij beslist niet raakt, maar alleen negatieve stress in jezelf aan het opbouwen bent.
En negatieve stress is erg slecht voor je haarsituatie. Dus wie schaad je nu eigenlijk?
Als we allemaal als goed voornemen voor 2007 gewoon niet meer reageren op negatieve bijdragen van Haarweb leden, dan wordt haaTweb weer een mooi haaRweb.

Fijne feestdagen en een heel gelukkig 2007 voor iedereen!

Gletscher.
Ik denk dat deze post nog het meest geschikt is voor jezelf eerlijk gezegd. Lees bijv. je eerste post in deze thread eens terug,
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gletscher
Da's nu precies waar het mis gaat op Haarweb. De actieve moderatoren, ofwel de Haarwebpolitie. Dat ze misschien inconsequent optreden aangaande onderwerpen waar ze totaal geen kaas van hebben gegeten is tot daar aan toe, maar nog erger is het met de onderwerpen die juist wel binnen de kernonderwerpen van Haarweb vallen. Daar wordt namelijk ernstig met verschillende maten gemeten. De 'alternatieven' worden liefst zo veel mogelijk onder een noemer weggemodereert, terwijl de finasteride gerelateerde onderwerpen zo breed mogelijk gedragen worden. Hoewel we allemaal weten dat dit tot nu toe het misschien het "beste" (let op de quote tekens!!!) middel is, vormt dit echt geen heilig middel voor een absolute en bevredigende oplossing voor iedereen. Je hoeft dit maar een keer zelf te ondervinden als je, je leven aan het vergallen bent door alle blijvende bijwerkingen en schade die het kan veroorzaken. Juist door een gelijkwaardig moderator beleid te geven aan misschien nu oncontroversiële methodes en middelen, zou Haarweb best in staat kunnen zijn revolutionaire oplossingen aan het daglicht te stellen. Hier zou het dan ook groot in kunnen worden. Nu lijkt het wel een smalbandige politiestaat en dat is verdomd jammer.
dan vraag ik me af wie er nu eigenlijk negatieve stress aan het opbouwen is. Het is heel goed als je meedenkt over haarweb en er zijn vast heel veel dingen die beter kunnen en die wij zelf niet eens meer zien omdat we hier al zo lang rondhangen. Maar in plaats van constuctieve tips of suggesties te geven begin je meteen met afbreken en het forum een 'politiestaat' te noemen. Je bent denk ik vergeten dat we hier alles met de beste bedoelingen doen, dat niemand baat heeft bij een complot tegen wie dan ook en dat we ook veel energie stoppen in het laten zien van de negatieve kanten van middelen als finasteride.

Ik hoop dus dat je nog even de moeite wilt nemen om goed onder woorden te brengen wat je precies dwars zit en hoe je het anders zou willen hebben. Tomaten gooien kunnen we allemaal, tomaten kweken is een stuk nuttiger.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback


Laatst gewijzigd door Tiuri; 23 december 2006 om 14:26
Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 23 december 2006, 15:42   #21
another
dil beWraaH
 
another's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 maart 2005
Locatie: Hollande
Berichten: 1.140
negatieve stress kun je juist weg laten vare ndoor je eens goed uit te spreken over iets.
Zie het een beetje als opgekropte woede die je wegslaat op een boksbal ofzo

En zolang er maar een duidelijke grens blijft bestaan tussen wat je zegt en wat je doet...is er niks aan de hand.
__________________
Regime:
noks
another is offline   Met citaat reageren
Oud 23 december 2006, 16:02   #22
kurt
HaarWeb lid
 
kurt's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 september 2005
Locatie: belgie
Berichten: 732
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door another
negatieve stress kun je juist weg laten vare ndoor je eens goed uit te spreken over iets.
Zie het een beetje als opgekropte woede die je wegslaat op een boksbal ofzo

En zolang er maar een duidelijke grens blijft bestaan tussen wat je zegt en wat je doet...is er niks aan de hand.
maar ze mogen dan niet vlug de topics sluiten he
__________________
regime

groene thee maar dat drink ik al jaren, en meer om de algemene gezondheid

fina 1 mg vanaf dec 2004 (gestopt maart 2006)terug gestart op 22 maart 2008

duta 0,5mg om de dag (vanaf 11dec 2006)( gestopt begin juli 2007)

adam (now) green tea (now)

omega 3 (now) silymarin (now)
kurt is offline   Met citaat reageren
Oud 23 december 2006, 16:53   #23
another
dil beWraaH
 
another's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 maart 2005
Locatie: Hollande
Berichten: 1.140
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kurt
maar ze mogen dan niet vlug de topics sluiten he
Ik vind dat het topic over islam bijvoorbeeld open had mogen blijven, maar dat niemand van ons meteen naar de bad post knop had moeten reiken.
De reden dat we reageerden zoals we deden (of sommigen van ons niet iedereen deed er aan mee) toch vragen schept.
In plaats van te klikken op de bad post knop als iemand een opmerking maakte over een groepering, is het beter om ook uit te gaan zoeken WAAROM die opmerking geplaatst werd.
Als daar geen gewone verklaring voor is, maar dat de opmerking enkel geplaatst werd om uit te lokken, kan er alsnog naar de bad post worden uitgeweken.

Juist daarom vond ik dat Tiuri z'n werk goed deed;
-Biljart nam de kaaskop opmerking (die ik niet weer uit ga schrijven)
-Hij gaf geen reden waarom hij 'ons' zo noemde, en was er duidelijk op uit om te stoken (als jullie ons zo noemen, dan noem ik jullie...)
-Tiuri gaf hem een weekje afkoeltijd.

Ik wil ook eerlijk zijn, en zeggen dat ik zelf toen de moslimgemeenschap voor geiteneuker uit wou maken, ter illustratie hoe frustrerend het is om een bevolkingsgroep namen te gaan geven zonder onderbouwing. Voor andere moslims was deze opmerking dus niet bedoelt

Tiuri mag deze post (in de islamthread) dan ook verwijderen (als hij daar zin en tijd voor heeft)


Ik zou het zelf juist mooi gevonden hebben als we erachter zouden zijn gekomen waarom er een aantal mensen negatief tegen de islam aan kijken.

Ikzelf heb bijvoorbeeld een gevoel van oppassen als ik moslims zie. Daar kan men dan wel over vallen, maar daar heb je niks aan. Het gevoel is er, en het is er met een reden.
Waarom zou dat gevoel er zijn, en wat kan er aan gedaan worden?

Op deze vragen hoeft niemand in te gaan, want dan komt er wéér een islam thread. Dit was puur ter illustratie
__________________
Regime:
noks
another is offline   Met citaat reageren
Oud 23 december 2006, 20:30   #24
simbah
HaarWeb lid
 
simbah's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 januari 2005
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.231
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door another
Ik vind dat het topic over islam bijvoorbeeld open had mogen blijven, maar dat niemand van ons meteen naar de bad post knop had moeten reiken.
De reden dat we reageerden zoals we deden (of sommigen van ons niet iedereen deed er aan mee) toch vragen schept.
In plaats van te klikken op de bad post knop als iemand een opmerking maakte over een groepering, is het beter om ook uit te gaan zoeken WAAROM die opmerking geplaatst werd.
Als daar geen gewone verklaring voor is, maar dat de opmerking enkel geplaatst werd om uit te lokken, kan er alsnog naar de bad post worden uitgeweken.

Juist daarom vond ik dat Tiuri z'n werk goed deed;
-Biljart nam de kaaskop opmerking (die ik niet weer uit ga schrijven)
-Hij gaf geen reden waarom hij 'ons' zo noemde, en was er duidelijk op uit om te stoken (als jullie ons zo noemen, dan noem ik jullie...)
-Tiuri gaf hem een weekje afkoeltijd.

Ik wil ook eerlijk zijn, en zeggen dat ik zelf toen de moslimgemeenschap voor geiteneuker uit wou maken, ter illustratie hoe frustrerend het is om een bevolkingsgroep namen te gaan geven zonder onderbouwing. Voor andere moslims was deze opmerking dus niet bedoelt

Tiuri mag deze post (in de islamthread) dan ook verwijderen (als hij daar zin en tijd voor heeft)


Ik zou het zelf juist mooi gevonden hebben als we erachter zouden zijn gekomen waarom er een aantal mensen negatief tegen de islam aan kijken.

Ikzelf heb bijvoorbeeld een gevoel van oppassen als ik moslims zie. Daar kan men dan wel over vallen, maar daar heb je niks aan. Het gevoel is er, en het is er met een reden.
Waarom zou dat gevoel er zijn, en wat kan er aan gedaan worden?

Op deze vragen hoeft niemand in te gaan, want dan komt er wéér een islam thread. Dit was puur ter illustratie
Tiuri het is mijn bedoeling niet om hier een islam thread van te maken.

Another, als je nou 1 keer door een moslim word uitgescholden en of in elkaar word getrapt, dan pas je altijd op voor moslims die je 's avonds tegen komt. Dat heb jij en Darkster. Darkster heeft het zelfs toegegeven dat hij...misschien is het jouw ook eens keer overgekomen.
__________________
-1/4 proscar sinds 02/05
-1/8 proscar sinds 18/09/07
-Calcium, magnesium en zink sinds 11/06
-Glucosamine/chondroitine sinds 09/06
-vitaminepil sinds 11/05
-Ginseng sinds 07/04
-Visolie sinds 03/07
-Sinds 07/07 gestopt met roken

tevreden
simbah is offline   Met citaat reageren
Oud 23 december 2006, 20:52   #25
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Unhappy

another en simbah, hou nou toch eens op over de islam! Deze thread gaat verdorie heel ergens anders over! Ik kan het woord niet meer zien!!

>>>>>>>>>>>> http://forum.fok.nl
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback


Laatst gewijzigd door Tiuri; 23 december 2006 om 20:56
Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 23 december 2006, 20:56   #26
another
dil beWraaH
 
another's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 maart 2005
Locatie: Hollande
Berichten: 1.140
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tiuri
another en simbah, hou nou toch eens op over de islam! Deze thread gaat verdorie heel ergens anders over! Ik kan het woord niet meer zien!!

>>>>>>>>>>>> http://forum.fok.nl
antwoord:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wat ik net zei
Op deze vragen hoeft niemand in te gaan, want dan komt er wéér een islam thread. Dit was puur ter illustratie
__________________
Regime:
noks
another is offline   Met citaat reageren
Oud 23 december 2006, 20:56   #27
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door another
antwoord:

[/size]
OÓK illustraties graag op http://forum.fok.nl !!!!!!!!!!!!!!!
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 23 december 2006, 20:58   #28
another
dil beWraaH
 
another's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 maart 2005
Locatie: Hollande
Berichten: 1.140
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tiuri
OÓK illustraties graag op http://forum.fok.nl !!!!!!!!!!!!!!!
hehe jij wint
__________________
Regime:
noks
another is offline   Met citaat reageren
Oud 23 december 2006, 21:01   #29
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door another
hehe jij wint
Dat vraag ik me af! Ik heb het al 10x gevraagd maar jullie weten van geen ophouden! Eerstvolgende keer ga ik gewoon weer afkoelbans uitdelen, dat is me de vorige keer uitstekend bevallen!!
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 23 december 2006, 21:04   #30
kurt
HaarWeb lid
 
kurt's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 september 2005
Locatie: belgie
Berichten: 732
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tiuri
Dat vraag ik me af! Ik heb het al 10x gevraagd maar jullie weten van geen ophouden! Eerstvolgende keer ga ik gewoon weer afkoelbans uitdelen, dat is me de vorige keer uitstekend bevallen!!
doe er een slotje op
__________________
regime

groene thee maar dat drink ik al jaren, en meer om de algemene gezondheid

fina 1 mg vanaf dec 2004 (gestopt maart 2006)terug gestart op 22 maart 2008

duta 0,5mg om de dag (vanaf 11dec 2006)( gestopt begin juli 2007)

adam (now) green tea (now)

omega 3 (now) silymarin (now)
kurt is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Selectief modbeleid: islam vs. andere religies simbah Archief: afgehandelde Suggesties 148 29 juni 2007 14:01


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:25.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.