Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Over de website/het forum > Suggesties en feedback

Reageren
 
Discussietools Weergave
Oud 28 januari 2009, 16:06   #31
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Ijzertekort.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door herfstblaadje Bekijk bericht
Volgens mij moet iedereen hier welkom zijn.

Er is in het forum immers een duidelijk onderscheid tussen benoembare haarproblemen: AA, AGA, etc en vervolgens de rubrieken: Haarproblemen bij mannen, Haarproblemen bij vrouwen. Zo'n benaming is heel algemeen en mag dus zo worden gebruikt.

Een kapselprobleem, of een vraag over gel of roos valt daar ook onder. En geloof me: pubers hebben echt wel behoefte aan een serieus antwoord. En dat vind je niet altijd op 'meidensites'. In dit geval kunnen de ervaren gebruikers de groentjes juist helpen. Daarom komen ze op dit forum. Laten we ze voor zover mogelijk helpen.

Het valt me zowiezo op dat de algemene rubriek Haarproblemen bij vrouwen erg wordt gedomineerd door AGA-achtige vragen en problemen.

'Gewone haarprobleempjes' (zoals bijvoorbeeld door ijzertekort) raken daardoor in de verdrukking, want het is immers slechts een haarprobleem van tijdelijk aard. Vrij vertaald: heb geduld, het gaat vanzelf over. Niet zeuren.

Ik kan me voorstellen dat forumbezoekers daardoor geïntimideerd raken. Zeker als ze soms nogal onaardig worden afgeblaft.

(just my two cents)
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door herfstblaadje Bekijk bericht
IJzertekort veroorzaakt wél een haarprobleem, met de bijbehorende onzekerheid, angst en behoefte aan informatie voor de betrokkene. Informatie die wellicht bij een lotgenoot te vinden is.
Maar op dit forum is ijzertekort dus blijkbaar geen erkend probleem. Het is goed dat ik het weet.
Beste herfstblaadje,

We willen op HaarWeb straks een apart forum introduceren voor overige haarproblemen. Dat wij nu geen specifiek forum hebben voor 'ijzertekort' wil niet zeggen dat dit probleem niet besproken kan worden.

Als wij voor iedere aandoening een apart forum introduceren, dan wordt het beheer ervan ook lastiger. Hoe meer forums, hoe meer tijd en mensen wij nodig hebben om dat in goede banen te kunnen leiden.

Niet elke aandoening heeft een eigen forum nodig, aangezien alles bespreekbaar is in afzonderlijke discussies. Hoe meer een bepaald onderwerp besproken wordt, hoe meer het een eigen forum rechtvaardigd.

We gaan kijken hoe dit in onze nieuwe forumindeling gaat uitpakken. Mochten er voor bepaalde onderwerpen (zoals ijzertekort) alsnog aparte forums nodig zijn, dan staan wij er altijd open voor dit te introduceren.

Bedankt voor jullie feedback!
__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------

Laatst gewijzigd door Webmaster; 28 januari 2009 om 16:10
Webmaster is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:37.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.