Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Hirsutisme > Hirsutisme - Behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 1 juni 2008, 10:23   #1
Bernou1
Bernou
 
Geregistreerd: 3 september 2007
Locatie: Amersfoort
Berichten: 68
Epil Smooth

Hoihoi,
Gisteren ontdekte ik dit.

http://www.neck.nl/produkt/produkte....l&welt=default


Wisten jullie van iets van de epilsmooth? het zal vast al langer bestaan, maar ik zie he voor het eerst. Iemand ervaring mee? Het ziet er zo veelbelovend uit en ook wel goed.. je scheert niet de haartjes af, waardoor ze dikker terug kunnen komen. Klinkt beter dan de meeste tijdelijke ontharingsmiddelen moet ik zeggen...ook kwa tijd en geld enzo..
Wat is jullie mening hierover?


Omschrijving
Epil Smooth



De nieuwste manier van scrubben en ontharen, voor een zijdezachte, frisse en gladde huid! Verwijdert uw ongewenste haartjes pijnloos, gemakkelijk en effectief. Geen chemicaliën, wax, ontharingscrème of scheermesjes meer!

Epil Smooth is gemakkelijk in gebruik en geeft een wekenlang glad resultaat. Epileert en verwijdert tegelijkertijd alle dode huidcellen en schilfers. Kan zelfs gebruikt worden voor het verwijderen van eelt en likdoorns.Het pakket bevat 1 Epil Smooth handschoen, 10 grote epileerpads, 5 kleine epileerpads en 1 vingerapplicator.

Extra pads pakket.
Bevat 10 grote en 5 kleine epileerpads.

After Care crème. Met Aloë vera en kamille-extracten, die voor een beschermende en kalmerende werking op uw huid zorgen. De crème herstelt de huid, heeft een ontstekingsremmende werking en gaat veroudering van de huid tegen
Bernou1 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juni 2008, 10:47   #2
lanny
Poster v/h Jaar 2008

 
lanny's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2007
Berichten: 464
epil

epil smooth,

Het is volgens mij toch een soort harssysteem want je trekt/schuurt de haartjes eruit en het is dus iets wat je moet blijven herhalen. En hoe langer je hast des te moeilijker wordt een definitieve behandeling omdat de haartjes dunner worden maar in aantal niet verminderen.

Beter is als je haar er geschikt voor is een definiteive oplossing te vinden

gr

Lanny
lanny is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juni 2008, 11:00   #3
kaas
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 november 2006
Berichten: 17
Hoi Bernou1,

ik heb het eventjes gegoogled en vond op http://kassa.vara.nl/portal?_scr=con...179630&cat=690 een aantal negatieve reacties.
voorbeeld:
Ik ben zo dom geweest om in het verhaal te trappen. Ik heb het gebruikt op m'n gezicht en armen en ik moet zeggen dat het haar er wel af is. Maar het grote nadeel is dat ook m'n huid verdwenen was. Op m'n gezicht was het na een 4-tal dagen weer redelijk om aan te zien, maar op m'n polsen zijn het toch wat diepere wonden geworden. Wees verstandig en koop deze rommel niet. Het is slecht voor je huid en bovendien is schuurpapier in die fijne vorm ook gewoon te koop bij de doehetzelver bij u in de buurt.
voorbeeld 2
Ik heb het gebruikt en vind het een absolute afrader! Ik heb er allemaal brandblaren van gekregen en daarna korstvorming zodat je niet toonbaar bent voor een hele tijd! Ik snap niet dat dit produkt in nederland verkocht mag worden! Het is pure consumenten misleiding en - verminking! Je kan net zo goed met een schuurpapiertje op je huid wrijven!


lijkt me een afrader dus!!!!!

groetjes, kaas.
helaas maar weer verder zoeken he..
kaas is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juni 2008, 11:35   #4
lanny
Poster v/h Jaar 2008

 
lanny's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2007
Berichten: 464
ontharen

Bernou, ik dacht dat je naar een ontharingskliniek ging?

gr

Lanny
lanny is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juni 2008, 12:19   #5
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
dag bernou, ik heb onlangs een discussie verwijderd die hier op dit forum reclame maakte voor dit product, we hebben dit product al eens veel eerder hier besproken en vooralsnog heb ik enkel nog negatieve (werkelijk geen enkele positieve) reacties gehoord, niet geschikt voor de gevoelige(gezichts, bikinilijn, ...) huid, en het werkte niet. Dit is dus absoluut geen aanrader!!!!
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 2 juni 2008, 11:32   #6
Bernou1
Bernou
 
Geregistreerd: 3 september 2007
Locatie: Amersfoort
Berichten: 68
oke..weet ik dat ook weer.
Lanny ik ben idd bezig voor mijn bovenlip bij een hele goede dermatoloog. Maar de behandeling is tijdelijk tot oktober stilgezet vanwege de zon. Ik krijg voor de bovenlip een vergoeding van 950 euro, dus dat komt me wel goed uit. Ik wil eerst dus de volledige 8 behandelingen ondergaan en de resultaat zien, dan pas de rest van mijn lichaam laten doen.

Maar ik ben ondertussen bezig om te zoeken naar andere (goedkopere snelle manieren) voor de rest van mijn lichaam (benen, borst, buik enz.)
Maargoed ook dit is weer een stom reclame ding

Ik zit trouwens hier http://www.psoriasis-ede.nl/pd/index.html en ze gebruiken de Palomar Starlux
Bernou1 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 september 2008, 22:08   #7
lanny
Poster v/h Jaar 2008

 
lanny's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2007
Berichten: 464
Bernou

Ik heb onderzoek gedaan en ik ga Palomar toevoegen aan mijn lijst van goede machines hou ons op de hoogte hoe het gaat.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bernou1 Bekijk bericht
oke..weet ik dat ook weer.
Lanny ik ben idd bezig voor mijn bovenlip bij een hele goede dermatoloog. Maar de behandeling is tijdelijk tot oktober stilgezet vanwege de zon. Ik krijg voor de bovenlip een vergoeding van 950 euro, dus dat komt me wel goed uit. Ik wil eerst dus de volledige 8 behandelingen ondergaan en de resultaat zien, dan pas de rest van mijn lichaam laten doen.

Maar ik ben ondertussen bezig om te zoeken naar andere (goedkopere snelle manieren) voor de rest van mijn lichaam (benen, borst, buik enz.)
Maargoed ook dit is weer een stom reclame ding

Ik zit trouwens hier http://www.psoriasis-ede.nl/pd/index.html en ze gebruiken de Palomar Starlux
lanny is offline   Met citaat reageren
Oud 2 september 2008, 22:11   #8
lanny
Poster v/h Jaar 2008

 
lanny's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2007
Berichten: 464
vraagje Bernou

Ik heb het lijstje ondertussen uitgebreid dit gaat allen over IPL VPL en CMP

Palomar
Smartpuls
Ellipse Flex
VPL
PhotaNova PLS 3


Bernou welke Palomar hebben ze
lanny is offline   Met citaat reageren
Oud 10 september 2008, 17:01   #9
Bernou1
Bernou
 
Geregistreerd: 3 september 2007
Locatie: Amersfoort
Berichten: 68
starlux?
Bernou1 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 september 2008, 20:20   #10
lanny
Poster v/h Jaar 2008

 
lanny's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2007
Berichten: 464
starlux

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bernou1 Bekijk bericht
starlux?
Starlux voegen wij toe aan de lijst Bernou kun je ook wat ervaringen met ons delen, deze oproep is ook aan Pluisje gericht!!!

Bij voorbaat dank,

Lanny
lanny is offline   Met citaat reageren
Oud 1 oktober 2008, 15:22   #11
pluisje68
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 13
Lanny,

Ik heb al een reactie geplaatst!
pluisje68 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 oktober 2008, 13:25   #12
lanny
Poster v/h Jaar 2008

 
lanny's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2007
Berichten: 464
vpl

ik ben nieuwsgierig naar resultaten met vpl, zoals de trouwe lezer wel weet ben ik al klaar (met cmp) maar ik ben nieuwsgierig naar de resultaten van vpl en ik denk andere lezers ook dus Posten zowel negatief als positief!
lanny is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
naar belgie lindapi Hirsutisme - Behandelingen 5 26 januari 2005 00:51
TV: 16-02-2002 Vara 'Kassa!' over Tell Sell ontharingsspray 'Epil Stop & Spray' Webmaster Hirsutisme - Behandelingen 0 9 mei 2002 13:09


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:21.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.