Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 3 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 9 februari 2013, 21:30   #31
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jord-y Bekijk bericht
Minder blowen.....echt gozer..je leeft in een illusie succes ermee
Blijkbaar heb je ook geen zin in een serieuze discussie. Niet zo gek overigens voor iemand die zelf geen research doet en duidelijk niet weet waar hij het over heeft. Ik verwijs je naar het laatste Kobren Spencer-Gho interview of ga eens opzoek naar Gho patienten foto's op de Amerikaanse sites, maar ik weet nu al dat je dat toch niet gaat doen. Maakt me verder ook niet uit maar kom aub volgende keer met feiten ipv borrelpraat ok ?
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 9 februari 2013, 21:34   #32
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Zoek een echte baan Arashi....
Je komt erg wanhopig over moet ik zeggen .....
Denigreren en beledigen ben je wel goed in moet ik zeggen chapeau.
En ja ik kan lezen,bestuderen,onderzoeken....en zien....dat is genoeg voor mij.
Allang gedaan btw.....wat jij noemt zucht.

Wij van wc eend.

Succes ermee ik ga weekend vieren
__________________
Nu:
-Rauw plantaardig eten en intermittent fasting
-Focus op ontgiften en ontzuren van het lichaam
-Sauna elke week
jord-y is offline   Met citaat reageren
Oud 9 februari 2013, 21:35   #33
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jord-y Bekijk bericht
Zoek een echte baan Arashi....
Je komt erg wanhopig over moet ik zeggen .....
Denigreren en beledigen ben je wel goed in moet ik zeggen chapeau.
En ja ik kan lezen,bestuderen,onderzoeken....en zien....dat is genoeg voor mij.
Allang gedaan btw.....wat jij noemt zucht.

Wij van wc eend.

Succes ermee ik ga weekend vieren
Lees zelf je eigen posts (en die van mij eens na) en kijk dan wie er beledigt en denigreert ok ? En tel ook effe het bewijs en/of links naar bewijs die je hebt gepost ok ? Succes met je weekend.
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 9 februari 2013, 21:45   #34
geted
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 januari 2008
Berichten: 205
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arashi Bekijk bericht
Kijk, ook dit zuig je uit je duim. Die gast van die foto's hierboven heeft inmiddels 3 procedures gehad en er zijn ook al foto's verschenen van vergelijkingen tussen zijn procedures, waarop duidelijk te zien is dat soms dezelfde grafts worden hergebruikt en zelfs na 2 extracties vrolijk weer teruggroeien ! Zie bijvoorbeeld: http://www.baldtruthtalk.com/showpos...&postcount=173
Nee, nee, dat is een feit.
Heb dit gelezen in een interview van gho.
Als je die gho toch zo goed kent, vraag het hem even. Heb je hem eigenlijk gezien tijdens uw ingreep?
Ach, sommige mensen willen nu eenmaal bedrogen worden, is iets van alle tijden.
Ikzelf heb totaal niet onder de indruk van hst.
Als hst zo goed is, waar is het voorbeeld van NW 6 die terug een NW 2 is.
Als je toch diezelfde grafts kan blijven oogsten. Dat moet dan toch geen probleem zijn. Is het niet!
geted is offline   Met citaat reageren
Oud 9 februari 2013, 21:50   #35
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geted Bekijk bericht
Nee, nee, dat is een feit.
Heb dit gelezen in een interview van gho.
Linkje graag ? En die foto die ik hierboven poste is nep ? Overigens is de foto an sich natuurlijk geen bewijs, maar de originele foto's waarop deze gebaseerd is zijn dat wel degelijk. Moet je effe zoeken naar de GC83UK procedure.

Citaat:
Als je toch diezelfde grafts kan blijven oogsten. Dat moet dan toch geen probleem zijn. Is het niet!
Het aantal grafts dat geoogst kan worden is niet oneindig. Normaliter worden er tijdens de 2e procedure nog evenveel grafts geoogst maar de volgende procedures worden dat gemiddeld 100 grafts per keer minder.

Desalniettemin houdt dit in dat je bij 80% hergroei met een goed donor wel ongeveer 8000 nieuwe (!!) grafts kan krijgen. Onderzoek nou eens dat geval dan die GCK83UK. Hij heeft een medische aandoening waardoor hij veel haar verloren heeft. Traditionele klinieken zeiden dat hij maximaal nog 1200-2000 grafts uit zijn donor konden halen. Inmiddels is hij voor de 3e keer bij Gho geweest, bijna 4000 grafts laten doen en zijn donor ziet er nog steeds goed uit.

Of lees eens de wetenschappelijk publicaties in wetenschappelijke tijdschriften die Gho heeft gedaan. Of nogmaals, kijk naar wat Kobren Spencer inmiddels over Gho zegt. Misschien zegt die naam je niet veel maar in de VS is die man DE autoriteit als het over HT gaat.
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 9 februari 2013, 21:52   #36
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Maar goed, sommige mensen zijn gewoon NIET te overtuigen, dat blijkt wel weer, ongeacht welk bewijs je ze ook voorschotelt, het is allemaal nep en het is allemaal niet waar. Nou ok, succes met de FUE/FUT dan maar.
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 9 februari 2013, 22:08   #37
geted
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 januari 2008
Berichten: 205
Die Kobren is gewoon een radiomaker, die veel interesse legt in alle aspecten van het haar. Maar hij stelt enkel vragen.


Ik zoek die link morgen even, heb nu geen zin. De voetbal begint op .

Maar ik versta niet dat het aantal grafts dat je kan oogsten niet oneindig is met hst. Daar spreek je toch jezelf tegen.
Ik schreef dat gho een geoogste/gecutte graft geen twee keer kan gebruikt worden. Jij zeg vanwel. En nu zeg je dat je niet oneindig kan oogsten.
Dus geen twee keer diezeflde graft, nietwaar!
geted is offline   Met citaat reageren
Oud 9 februari 2013, 22:10   #38
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geted Bekijk bericht
Die Kobren is gewoon een radiomaker, die veel interesse legt in alle aspecten van het haar. Maar hij stelt enkel vragen.


Ik zoek die link morgen even, heb nu geen zin. De voetbal begint op .

Maar ik versta niet dat het aantal grafts dat je kan oogsten niet oneindig is met hst. Daar spreek je toch jezelf tegen.
Ik schreef dat gho een geoogste/gecutte graft geen twee keer kan gebruikt worden. Jij zeg vanwel. En nu zeg je dat je niet oneindig kan oogsten.
Dus geen twee keer diezeflde graft, nietwaar!
Niet elke graft is te extracten via de Gho methode. Het hangt met name af van de groeirichting zoals ik begrepen heb. Bij hergroei kan het soms moeilijker worden om een bepaalde graft te extracten. In andere gevallen gaat het prima, zoals je ook op die foto kan zien die ik eerder postte. Verder groeit 20% niet terug. Dus je houdt op een gegeven moment alleen grafts over die je niet meer via Gho kan vermenigvuldigen. Echter kan je desnoods dan altijd nog voor een gewone FUE gaan, maar bij een goed donor zal je dan inmiddels zo veel haar op je hoofd hebben dat dat niet meer nodig is.

Laatst gewijzigd door Arashi; 9 februari 2013 om 22:12
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 9 februari 2013, 22:17   #39
geted
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 januari 2008
Berichten: 205
We zouden eens een petitie moeten oprichten en zo proberen onze Athonieh een kijkje achter de schermen te gunnen.
Misschien heeft Gho daar wel interesse in, en kan Athonieh meer duidelijkheid scheppen.
geted is offline   Met citaat reageren
Oud 9 februari 2013, 22:22   #40
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geted Bekijk bericht
Die Kobren is gewoon een radiomaker, die veel interesse legt in alle aspecten van het haar. Maar hij stelt enkel vragen.
Spencer David Kobren is the Founder and President of the American Hair Loss Association, the nation’s foremost 501 c 3, non-profit organization dedicated to educating the public, healthcare professionals, and the mainstream media about the emotionally devastating, and life altering disease of hair loss. Mr. Kobren is considered the country’s most prominent and effective consumer/patient advocate. He’s the author of the ground breaking International Best Seller, The Bald Truth; The First Complete Guide to Preventing and Treating Hair Loss (Pocket Books/Simon & Schuster), which has become the most widely read consumer hair loss guide of all time. Published in five languages and sold in every English speaking country in the world, The Bald Truth has touched the lives of countless hair loss sufferers in search of real hope. His second book The Truth About Women’s Hair Loss; What Really Works for Treating and Preventing Thinning Hair (Contemporary Books/McGraw-Hill) has forever changed the way medicine and society looks at this neglected epidemic.
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 10 februari 2013, 13:26   #41
Harbour
HaarWeb lid
 
Harbour's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 september 2008
Berichten: 167
Toen ik destijds op consult was bij HASCI werd mij 100% verzekerd dat de haren niet zouden gaan uitvallen na een paar weken. Is dit eigenlijk echt zo?
__________________
My regimen:

01-2013: Fue 2500 Grafts Prohair Clinic Zone 1+2 (Oppervlakte 49cm2/50 grafts cm2)
01-2013: 2 capsules Keratene Alpha active Retard per dag GESTOPT: Geen resultaat
01-2013: 1 capsule Biotine (5000 mcg) per dag
Neem ik nog af en toe
Harbour is offline   Met citaat reageren
Oud 10 februari 2013, 13:49   #42
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Er waren hier sowieso een paar members waarbij het doodgewoon uitviel, zoals bij alle soorten Fue's
Maarja deze man is Hans kazan, dus zal wel onzin zijn of anti-Hans Kazan zijn.
__________________
Nu:
-Rauw plantaardig eten en intermittent fasting
-Focus op ontgiften en ontzuren van het lichaam
-Sauna elke week
jord-y is offline   Met citaat reageren
Oud 10 februari 2013, 15:31   #43
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
In de folder die ik meekreeg na de behandeling stond dat 20%-80% uit zou gaan vallen. Ik denk dat bij mij zo'n 60% uit is gevallen.
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 10 februari 2013, 15:39   #44
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jord-y Bekijk bericht
Maarja deze man is Hans kazan, dus zal wel onzin zijn of anti-Hans Kazan zijn.
Voor welke kliniek werk jij precies ? Bij HASCI zeiden ze al dat er diverse mensen van andere klinieken op deze site bezig waren om hen zwart te maken. Hoeveel bewijs ik jou ook voorschotel, je negeert het allemaal, gaat er niet eens op in en blijft stug doorgaan met het spuwen van nonsense. Dat in combinatie met het aantal forum posts doet me toch sterk vermoeden dat jij idd voor een van die klinieken bezig bent hier ..

Laatst gewijzigd door Arashi; 10 februari 2013 om 15:48
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 10 februari 2013, 15:51   #45
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jord-y Bekijk bericht
Maarja deze man is Hans kazan
Hans Kazan publiceert ook dit soort wetenschappelijke artikelen in vaktijkschriften: http://www.hasci.com/uploads/downloa...%20Neumann.pdf ?
Arashi is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:48.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.