Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 2 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 6 september 2005, 21:50   #16
ADIANBOUH
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 september 2005
Berichten: 7
questions about clinic in belgium

hello everybody


i'm french and my english is very poor (i don't speak your language)

i'm going in belgium in order to have answered about the hair transplantation.

please help me. do you know good clinics with fue ?

what do you think about hairt (leuven) and prohair ?

are they good ? who are the best in belgium ?

thanks for your answers
ADIANBOUH is offline   Met citaat reageren
Oud 6 september 2005, 22:28   #17
svendc
svendc
 
Geregistreerd: 18 augustus 2005
Locatie: Belgium
Berichten: 21
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shycum
Bedankt voor de info ! Ik denkt echter dan iedereen die een beetje het forum leest merkt dat er bij hairtraco het een en ander niet pluis is.
Wat ik al lang vermoede is dus nu bewezen : kermit is een medewerker, medewerkster van dit instituut.
Belachelijk als je het zo speelt ! Heel laag niveau !

Wie weet welke geheimen er nog zullen uitkomen !

Verder verspil ik hier geen tijd aan, vuilbak in en weg ermee.
Ik wil nu ook niet zeggen hiermee, dat hairtraco slecht is.
Kijk het is niet omdat iemand reclame maakt van iets dat er geen degelijk werk kan worden verricht. Het is ook niet goed om alles af te breken zonder eerst degelijk op de hoogte te zijn van iets, vind wel beetje jammer dat er heel snel conclusies getrokken worden. Dat Kermit iets met hairtraco zou te maken hebben mag dan wel bijna zeker zijn, daarmee weet je nog niet of ze er slecht werk verrichten.

greetz
svendc is offline   Met citaat reageren
Oud 6 september 2005, 23:00   #18
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.153
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ADIANBOUH
hello everybody


i'm french and my english is very poor (i don't speak your language)

i'm going in belgium in order to have answered about the hair transplantation.

please help me. do you know good clinics with fue ?

what do you think about hairt (leuven) and prohair ?

are they good ? who are the best in belgium ?

thanks for your answers
Hi Adianbouh,

I haven't heared much experiences about hairtraco, but prohair seems to be allright. I have heard some good things about Prohair.
Good luck.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 6 september 2005, 23:13   #19
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.153
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door svendc
Ik wil nu ook niet zeggen hiermee, dat hairtraco slecht is.
Kijk het is niet omdat iemand reclame maakt van iets dat er geen degelijk werk kan worden verricht. Het is ook niet goed om alles af te breken zonder eerst degelijk op de hoogte te zijn van iets, vind wel beetje jammer dat er heel snel conclusies getrokken worden. Dat Kermit iets met hairtraco zou te maken hebben mag dan wel bijna zeker zijn, daarmee weet je nog niet of ze er slecht werk verrichten.

greetz
Daar heb je gelijk in Svendc. Hoewel ik wel kan zeggen dat ik wel iets meer background-informatie over hun heb, kan ook ik niet zeggen dat ze goed of slecht zijn. Maar de manier van posten zoals Kermit dat deed, doende als hij een echte cliënt van Hairtraco was, vond ik geen goede reclame.
Maar inderdaad zonder recensies van (echte) cliënten van hun, kunnen we er nog weinig over zeggen.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 7 september 2005, 15:41   #20
ADIANBOUH
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 september 2005
Berichten: 7
thank you very much for your answer henk.

if there is someone else who have heard something about hairt or prohair

please answer in english for me

thank you everybody
ADIANBOUH is offline   Met citaat reageren
Oud 7 september 2005, 16:51   #21
Crazy9
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2004
Berichten: 336
Hi Adianbouh,

I have doing a Hair Transplantation at Pro hair..

What do you want to know about it??

I don't know if Pro Hair is better then other clinics because
I did not have a consult at other clinics.
Crazy9 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 september 2005, 20:10   #22
test123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 januari 2005
Locatie: Nederland
Berichten: 560
Geslacht:
Inderdaad verdient de site van hairtraco een gigantische update. Dit laat onverlet dat er geen enkel inzicht is in de resultaten en kwaliteiten van het werk hairtraco. Op basis van de site kunnen we hier alleen niks van zeggen.
Persoonlijk zou ik niet naar een bedrijf gaan dat zo'n site heeft omdat internet voor mij een belangrijk medium is en ik een site het visitekaartje van het bedrijf vind. (kunnen ze er gelijk wat foto's opzetten met resultaten, liefst niet gefaked met Toppic o.i.d )

Ook is het mogelijk is dat iemand anders dan Grietje Morren die post heeft gedaan om dit bedrijf een hak te zetten (in de wetenschap dat dit uit zou -kunnen- lekken). Het is tenslotte geen enkel probleem om een fake email adres aan te maken om hairtraco te naaien? Misschien onwaarschijnlijk, maar niet onmogelijk. Er is hier in het verleden ook wel gepost op naam van de directeur van Transhair terwijl iemand anders daar achter zat.

Concreet kunnen we m.i. dus helemaal niets zeggen over de kwaliteiten van Hairtraco. Het enige dat we kunnen zeggen is dat de uitstraling van hun internetsite buitengewoon amateuristisch is en dat dit al voor weinig geld een stuk beter kan worden.

En mocht iemand anders dan Dr Morren daar behandeld zijn dan horen we dat graag
__________________
- - - - - - - - - - - - -
-1 mg Finasteride per dag sinds begin 2005
-4 strip HT's bij Transhair (~ 2800 grafts. tevreden over resultaat op het implantatiegebied, wel litteken bij het donorgebied)
-1 litteken correctie bij Transhair (28-03-2007)
-1 littekencorrectie bij Aesthetic Clinics (01-04-08)
-op 24-06-08:875 FUE (bij Aesthetic Clinics)


test123 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 september 2005, 23:30   #23
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.153
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door test123
Het is tenslotte geen enkel probleem om een fake email adres aan te maken om hairtraco te naaien? Misschien onwaarschijnlijk, maar niet onmogelijk. Er is hier in het verleden ook wel gepost op naam van de directeur van Transhair terwijl iemand anders daar achter zat.
Een fake email-adres is natuurlijk mogelijk, maar dan wordt er meestal een hotmail-adres gebruikt of zo, maar geen werkadres.
Welke lid bedoel je die onder de naam van de directeur van Transhair had gepost. Bedoel je corvoyen, dat is toch echt C. van Oyen, directeur van Transhair.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 8 september 2005, 21:27   #24
test123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 januari 2005
Locatie: Nederland
Berichten: 560
Geslacht:
Aha was het een mailadres van het hairtraco domein? Tja dan hang je natuurlijk (dom, dom, dom). Wat betreft een post van van Ooyen: ik herinner me ergens een post van iemand onder die naam, waarvan Jorn zegt (in diezelfde thread) dat de echte van Ooyen er niet achter zit. Ik weet niet exact meer waar die staat overigens.
__________________
- - - - - - - - - - - - -
-1 mg Finasteride per dag sinds begin 2005
-4 strip HT's bij Transhair (~ 2800 grafts. tevreden over resultaat op het implantatiegebied, wel litteken bij het donorgebied)
-1 litteken correctie bij Transhair (28-03-2007)
-1 littekencorrectie bij Aesthetic Clinics (01-04-08)
-op 24-06-08:875 FUE (bij Aesthetic Clinics)


test123 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 september 2005, 21:36   #25
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.153
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door test123
Aha was het een mailadres van het hairtraco domein? Tja dan hang je natuurlijk (dom, dom, dom). Wat betreft een post van van Ooyen: ik herinner me ergens een post van iemand onder die naam, waarvan Jorn zegt (in diezelfde thread) dat de echte van Ooyen er niet achter zit. Ik weet niet exact meer waar die staat overigens.
Ik weet wat je bedoelt, maar later bleek dat het ip-adres van Corvoyen hetzelfde was als het ip-adres van Jorn, hier in deze thread.
Jorn was blijkbaar niet op de hoogte van zijn baas zijn internetactiviteiten.
Ik wil er overigens wel bijvermelden dat Jorn het de laatste tijd prima doet op Haarweb.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 8 september 2005, 21:54   #26
test123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 januari 2005
Locatie: Nederland
Berichten: 560
Geslacht:
ha ik heb het ff opgezocht en ik bedoelde de " Iemand ook 100% tevreden met transplantatie?" thread.
__________________
- - - - - - - - - - - - -
-1 mg Finasteride per dag sinds begin 2005
-4 strip HT's bij Transhair (~ 2800 grafts. tevreden over resultaat op het implantatiegebied, wel litteken bij het donorgebied)
-1 litteken correctie bij Transhair (28-03-2007)
-1 littekencorrectie bij Aesthetic Clinics (01-04-08)
-op 24-06-08:875 FUE (bij Aesthetic Clinics)



Laatst gewijzigd door Henk; 8 september 2005 om 22:07
test123 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 september 2005, 23:24   #27
Barti
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 september 2005
Berichten: 22
Hello everybody! Salut Adianbouh!

I'm french too! Sorry for my english...

Hairtraco seems to be a little unrecognized here, so I want to say I have been implanted in this clinic one month ago. It's too soon to see the final result but I can say that all the opération was a succes:the extraction, the transplant and the cure. The doctors know perfectly their job and they are very nice.
And the price is very more attractive than the price in France.

It's too difficult for me to relate all the operation in english because the words are too specific, but, for the people who speake french, I've related all the détails in a french site named "doctissimo": http://forum.doctissimo.fr/sante/cal...t-148062-4.htm

I hope that I've brought beneficial informations for you!
Bye bye!

Laatst gewijzigd door Barti; 10 september 2005 om 00:41
Barti is offline   Met citaat reageren
Oud 10 september 2005, 01:34   #28
test123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 januari 2005
Locatie: Nederland
Berichten: 560
Geslacht:
zo, is de hieraan voorafgaande een nieuwe poging van Hairtraco om het eigen bedrijf (dit keer met een Engelse) post in een beter daglicht te zetten? Nog 0 posts en dan gelijk hierop ingaan. Naar verluid is Barti een Fransman, met geheel toevallig een post in het Engels. Waarom, als Barti blijkbaar wel Nederlands kan lezen?? Erg toevallig allemaal.....
__________________
- - - - - - - - - - - - -
-1 mg Finasteride per dag sinds begin 2005
-4 strip HT's bij Transhair (~ 2800 grafts. tevreden over resultaat op het implantatiegebied, wel litteken bij het donorgebied)
-1 litteken correctie bij Transhair (28-03-2007)
-1 littekencorrectie bij Aesthetic Clinics (01-04-08)
-op 24-06-08:875 FUE (bij Aesthetic Clinics)



Laatst gewijzigd door test123; 10 september 2005 om 01:36
test123 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 september 2005, 02:27   #29
Biljartbal
Banned user
 
Biljartbal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2003
Berichten: 868
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door test123
zo, is de hieraan voorafgaande een nieuwe poging van Hairtraco om het eigen bedrijf (dit keer met een Engelse) post in een beter daglicht te zetten? Nog 0 posts en dan gelijk hierop ingaan. Naar verluid is Barti een Fransman, met geheel toevallig een post in het Engels. Waarom, als Barti blijkbaar wel Nederlands kan lezen?? Erg toevallig allemaal.....
Peter R. de Test123
Biljartbal is offline   Met citaat reageren
Oud 10 september 2005, 03:31   #30
Barti
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 september 2005
Berichten: 22
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door test123
zo, is de hieraan voorafgaande een nieuwe poging van Hairtraco om het eigen bedrijf (dit keer met een Engelse) post in een beter daglicht te zetten? Nog 0 posts en dan gelijk hierop ingaan. Naar verluid is Barti een Fransman, met geheel toevallig een post in het Engels. Waarom, als Barti blijkbaar wel Nederlands kan lezen?? Erg toevallig allemaal.....

Hello!
I see you're talking about me but I don't understand. Can you traduce in english?
Barti is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iemand ervaring met Proxiphen / Proxiphen-N / Nano Henk21 Medicijnen/haargroeimiddelen 22 10 april 2013 20:35
Ervaring met laserkliniek Twente ? CeeBee Hirsutisme - Behandelingen 0 29 december 2004 00:19
Mijn 20 jaar ervaring. Elena AA - Algemeen 4 20 oktober 2004 10:44
Iemand ervaring met deze minoxidil? Henk21 Medicijnen/haargroeimiddelen 2 22 februari 2004 17:50
iemand ervaring met DMSO, T3 of OZ brew? Jaapie AGA - Algemeen 11 6 februari 2004 20:20


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:32.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.