Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Hirsutisme > Hirsutisme - Behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 17 februari 2002, 18:17   #1
anne40
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 november 2001
Locatie: Belgium
Berichten: 6
Diane35-pil

Hallo,

Al wie iets meer weet (positief of negatief) over de Diane 35-pil als middel tegen overbeharing mag ij steeds mailen.
Begint de haargroei opnieuw wanneer men zeer lange tijd stopt met de Diane 35-pil ? Complicaties ? Ervaringen ? Kankers ...?
Wanneer je een pil veel jaren moet nemen vrees is veel compicaties. Is het niet zo dat de natuur zijn weg zoekt en dat indien je daar dan wil mee stoppen je natuurlijke aard (overbeharing) terug bovenkomt ? Graag reacties.

An21061962@yahoo.com
anne40 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 maart 2002, 16:24   #2
dharma
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 januari 2002
Locatie: Zuid-Holland
Berichten: 70
Beste Anne,
Ik heb ruim 20 jaar de Diane pil gebruikt. De pil werd me voorgeschreven toen ik 14 was en last begon te krijgen van overbeharing. Ik moet je zeggen dat het de haren wel een beetje gestopt heeft, maar bij mij waren er wel degelijk bijwerkingen, waar ik later pas ben achter gekomen. Toen ik ca 34 was ben ik gestopt omdat ik kinderen wilde krijgen. Toen kwam ik er pas achter wat de effecten van Diane zijn geweest. Mijn borsten slonken van C naar A. En dat terwijl ik altijd een complex heb gehad over te grote borsten. Niemand had mij ooit verteld dat het aan deze pil lag. Ook raakte ik was overtollig vet kwijt. Inmiddels ben ik al weer enkele jaren geleden bevallen van een prachtige zoon (gelukkig zonder problemen) maar ik ga nu niet weer terug naar deze pil, de arts raadt het mij trouwens ook af omdat ik een vleesboom in mijn baarmoeder heb,en deze pil kan daar een negatief effect op hebben. Ik ben nu en stuk gelukkiger met de vorm van mijn lichaam, het voelt een stuk natuurlijke aan, geen overgewicht en een normale borstmaat voor mijn lengte. Wel heb ik nu erg veel last van overbeharing op benen, buik, rug, snor en kin, ik heb ook last van haarverlies op mijn hoofd. Een dubbel haar probleem dus. Maar dat staat los van Diane. Volg deze site met veel interesse. Ik hoop dat er steeds meer mensen komen die hun ervarigen willen delen.
Groet,
Dharma
dharma is offline   Met citaat reageren
Oud 2 maart 2002, 20:47   #3
anne40
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 november 2001
Locatie: Belgium
Berichten: 6
diane 35-pil

Beste Dharma,

Hartelijk dank voor je eerlijke reactie.
Ik blijf ook maar proberen om van dat haar af te geraken.
Hoe verwijder jij het haar in je gezicht? Dat is voor mij het grootste probleem.
Iedereen die tips of ervaringen heeft graag een mailtje naar
An21061962@yahoo.com

groetjes

An
anne40 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:13.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.