Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Hirsutisme > Hirsutisme - Behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 9 juni 2011, 20:59   #1
kwastje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 juni 2011
Berichten: 4
Ervaringen met Keramene

Heeft er iemand hier ervaringen met Keramene?
Keramene laat lichaamsbeharing dramatisch en voor een lange tijd afnemen, waardoor scheren, waxen of epileren overbodig wordt.


De haargroei wordt afgeremd via twee manieren:
  1. door haarfollikels in de katagene staat te brengen zodat haargroei wordt gestopt en de haren uitvallen.
  2. door het bestaande haar langzamer te laten groeien door keratinocyte te onderdrukken
Keramene wordt met name gebruikt door mannen en vrouwen die liever geen overmatig lichaamshaar willen hebben (bijvoorbeeld op de rug, schouders, armen, benen of bikinilijn).



Ik kan nergens betrouwbare reviews vinden... Mocht iemand wat weten hoor ik het graag en in de tussentijd zoek ik zelf rustig door

Laatst gewijzigd door Henk; 17 januari 2012 om 22:43 Reden: Link verwijderd. (reclame)
kwastje is offline   Met citaat reageren
Oud 2 juli 2011, 16:14   #2
kwastje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 juni 2011
Berichten: 4
Ondanks geen reacties op mijn vorige post hier op HW heb ik het toch maar geprobeerd en besteld!

Ik gebruik het nu bijna twee weken en moet zeggen dat het werkt! Heb zelf last van overbeharing op mijn gezicht en dit is al een stuk minder geworden!
Het lijkt wel alsof de haren veel langzamer groeien en dunner terug komen. Ik blijf het nog een aantal weken proberen en houd jullie op de hoogte.
kwastje is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juli 2011, 18:33   #3
Judith86
Judith
 
Geregistreerd: 28 mei 2008
Berichten: 4
Ik ben erg benieuwd hoe het middel werkt! Ik heb zelf ook last van overmatige haargroei in mijn gezicht. dus hou mij op de hoogte!
Judith86 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 september 2011, 10:29   #4
kwastje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 juni 2011
Berichten: 4
Op verzoek van Judith 86 schrijf ik hier even wat over mijn ervaringen met Keraméne.

Ik gebruik het sinds begin juli dagelijks voor mijn nek, kin, bovenlip en bikinilijn. Vooral in mijn gezicht heb ik bovengemiddelde haargroei voor een vrouw en daar wilde ik graag iets aan doen zonder al te veel pijn of moeite. Omdat mijn man last heeft van haaruitval en zijn shampoo's e.d. altijd via de [reclame] bestelt kwam ik toevallig daar ook Keraméne tegen. Ik had er nog nooit eerder van gehoord, maar toch maar besteld. Het is niet goedkoop, dus dan verwacht je ook wat.

Na twee weken dagelijks gebruik (zie ook mijn vorige bericht) merkte ik al dat de haren minder snel terug kwamen of langzamer groeiden. Nu na meer dan twee maanden gebruik lijkt het wel alsof er geen enkele dikke (voorheen normale) haar meer terug is gekomen!! De haren komen dus minder snel en minder dik terug. Ik verbaas me erover dat dit kan met een crème. Ik denk eraan het gebruik van de crème af te bouwen om te kijken wat voor effect dit heeft, om zo de kosten te drukken.

Concluderend: Bij mij werkt het en ben tevreden.

Laatst gewijzigd door Henk; 18 januari 2012 om 12:01 Reden: Reclame verwijderd.
kwastje is offline   Met citaat reageren
Oud 8 oktober 2011, 02:35   #5
Agie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 oktober 2011
Berichten: 5
Moet je van te voren het haar weg halen om die Keraméne te kunnen gebruiken?
Agie is offline   Met citaat reageren
Oud 5 februari 2013, 23:25   #6
Jhan-air
HaarWeb lid
 
Jhan-air's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2012
Berichten: 157
Geslacht:
Nog wat nieuws?
Jhan-air is offline   Met citaat reageren
Oud 10 februari 2013, 15:38   #7
PluisKonijn
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 juli 2012
Berichten: 4
Ik ga dit ook bestellen, maar dan voor mijn benen. Zelf al bezig met laseren op mijn bovenlichaam, maar onderlichaam erbij zou erg prijzig worden. Ik zal jullie laten weten hoe het bevalt!
PluisKonijn is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:06.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.