Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Haarproblemen bij vrouwen

 
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 12 januari 2019, 21:54   #1
Krulleboll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 november 2013
Berichten: 38
Thumbs up Succesverhaal

Beste meiden,

Graag wil ik jullie hierbij een hart onder de riem steken en jullie mijn verhaal vertellen. Waarom? In mijn periode van extreme haaruitval ben ik wanhopig op zoek geweest naar ervaringen en eigenlijk las ik alleen maar slechte uitkomsten waardoor ik nog meer stress heb ervaren. Ik hoop jullie toch wat hoop te kunnen geven, ook al is lederen situatie toch anders.

Mijn haaruitval begon ca. 4 jaar terug en heeft 1.5 jaar geduurd. Het was een periode met enorm veel jaar verlies, vaak 300 haren per dag. Mij haar werd niet alleen dunner maar ook lichter en haren wassen was een ramp. Van een dikke volle bos met krullen veranderde mij haat in een veel dunner bosje met sluik em licht haar. Mijn scheiding en inhammen waren behoorlijk dun geworden. Na diverse doktersbezoeken heb ik uiteindelijk de diagnose aga gekregen (dermatoloog in academisch ziekenhuis) en ik ben direct gestart met Minoxidol en de Diane pil. Dat viel vrij snel en dit heb ik een hele tijd gebruikt maar toch gestopt ivm kinderwens. Gelukkig werd ik snel zwanger waardoor de periode van haaruitval vrij kort was en tijdens de zwangerschap had ik geen haaruit al meer. Na de zwangerschap is mijn haar wat gaan uitvallen maar lang niet zo erg als het geweest is. Inmiddels is onze zoon 10 maanden en is mijn haar hard aan het terug groeien. Ook op de plekken waar het zo goed als weg was! Mijn inhammen zijn weer vol en mijn hele haarlijn zit vol met nieuwe korte haren. Ik slik geen pil meer. Natuurlijk weet ik dat er een kans bestaat dat het toch weer uit gaat vallen maar terug groeien zoals het nu doet was nooit de verwachting.

Nogmaals, elke situatie is anders maar ik hoop toch wat hoop te kunnen geven aan diegene die hier naar op zoek zijn. Zelfs met de diagnose aga is het blijkbaar geen hopeloze zaak!
Krulleboll is offline   Met citaat reageren
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:19.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.