Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 2 december 2023, 10:28   #31
Ketsie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 mei 2023
Berichten: 73
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OmeHenkie Bekijk bericht
55 ? dat is niet veel. Ik dacht normaal ron 80?
het verschilt van persoon tot persoon heb ik al horen zeggen
de ene heeft op 6 maand slechts de helft, waar de ander al op 80% kan zitten

niet elk haartje heeft dezelfde cyclus, anders zou het leuk zijn natuurlijk.. alles valt 3 weken na de HT uit, het reset en alles begint gelijkmatig te groeien ;p

de reden waarom het bij mij (denk ik) nog maar op de helft zit is omdat ik eigenlijk vrij lang shockloss heb gehad..
mijn HT vond plaats op 16 mei en pas halfweg Juli was alles uitgevallen
dus dat is een periode van 2 maanden
Ketsie is offline   Met citaat reageren
Oud 3 december 2023, 01:36   #32
Wesley123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 augustus 2017
Berichten: 138
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ketsie Bekijk bericht
Dit is een foto, net genomen en 6 maand na mijn HT.

Gezien van waar ik kom, en dat dit maar 2250 grafts zijn, vind ik het tot hiertoe best goed 🙂

Ik ben een 2 weken geleden op controle geweest en ze zeiden me dat nu ongeveer 55-60% is doorgekomen
Ziet er goed uit! Heb je ook een foto van bovenaf/ en de kruin?
Wesley123 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 december 2023, 10:57   #33
Ketsie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 mei 2023
Berichten: 73
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wesley123 Bekijk bericht
Ziet er goed uit! Heb je ook een foto van bovenaf/ en de kruin?
Hey Wesley! Bedankt voor je leuke reactie 🙃

Ja helaas ga ik nooit een "volle bos" haar hebben, dat is gezien norwood 6/7 praktisch onmogelijk.. of je moet een zodanig goed donorgebied hebben 😅

De kruin is helaas nog niet behandeld maar staat gepland in Mei 2024
Ze gaan dan nogmaals ongeveer 2000 grafts verplaatsen en met deze de kruin opvullen
Wel hadden ze mij al verteld dat ik ook bij de kruin niet op een "vol" resultaat mag verwachten/hopen
Ze hebben mij gezegd dat ze een zo "natuurlijk mogelijk kalende kruin" gaan nabootsen

Een 3de behandeling is op dit moment nog afwachten en kunnen ze nu nog niet met zekerheid zeggen, alles hangt af van het herstel van de donor
Maar als het mogelijk is, zouden ze bij een 3de HT zo veel als mogelijk weghalen om zowel de midscalp en de kruin nog iets te verdichten

Ook zeiden ze mij dat als ik een 3de HT niet zou zien zitten, of mijn donor laat het niet meer toe.. ik ook altijd kan overwegen voor een MHP te laten uitvoeren met het oog op verdichting

Hier post ik de 2foto's die je vroeg

Ik zit op dit moment ook aan de Fina en de minox, dit om toch (hopelijk) weer wat meer leven in mijn kruin in te blazen zodat de 2de HT meer "succes" heeft achteraf
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_4429.jpg‎ (147,3 KB, 138x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_4428.jpg‎ (143,3 KB, 172x gelezen)
Ketsie is offline   Met citaat reageren
Oud 3 december 2023, 15:15   #34
robbert166
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2007
Berichten: 463
Netjes! Heb een soortgelijke situatie denk ik. Zou tekenen voor het resultaat van jou. Wat de kliniek je heeft verteld lijkt me ook redelijk en ethisch.
robbert166 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 december 2023, 15:31   #35
Ketsie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 mei 2023
Berichten: 73
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robbert166 Bekijk bericht
Netjes! Heb een soortgelijke situatie denk ik. Zou tekenen voor het resultaat van jou. Wat de kliniek je heeft verteld lijkt me ook redelijk en ethisch.
hey!
ja het eind resultaat is altijd afwachten en kan je helaas niet op voorhand voorspellen (jammer, anders was het makkelijk)

Haarkliniek De Kroon in Breda is een niet al te bekende kliniek, je vindt er ook heel weinig over terug m.b.t reviews endergelijke
maar ik kan je wel verzekeren dat ze weten waar ze over spreken
en ze zijn ook heel to the point.. in die zin dat als hun het niet of moeilijk haalbaar achten, ze je dat ook vertellen en je niet op een roze wolk plaatsen

toen ik bij mijn controle afspraak aankaarte dat ik bij een 2de HT wou focussen op verdichting van de haarlijn, midscalp en boven gedeelte van de kruin..
(rest van de kruin open laten)
zodat mijn haarlijn, midscalp en bovengedeelte kruin een 4250 grafts zou hebben wat mooi `vol` oogt maar een kale kruin
werd mijn idee eigenlijk meteen van tafel gevaagd en zeiden ze: Nee, dat gaan we net niet doen.
ons plan is om je hele hoofd in 2 HT's te "bedekken"
en dat we bij een eventuele 3de HT (als het mogelijk is) te werken aan de dichtheid
want van een geheel kale kruin ga je achteraf spijt krijgen, terwijl het frontaal wel mooi "vol" zou staan
je gaat veel gelukkiger zijn met een hoofd dat volledig bedekt is, weliswaar met een iets mindere dichtheid dan wanneer je je kruin maar half zou behandelen en te veel focus legt op het frontale gedeelte

Laatst gewijzigd door Ketsie; 3 december 2023 om 15:34
Ketsie is offline   Met citaat reageren
Oud 3 december 2023, 22:16   #36
robbert166
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2007
Berichten: 463
Oh ok, klinkt op zich goed. Had inderdaad niet van ze gehoord maar ziet er goed uit. Ik ga in maart bij BHR in België. Hoop op een soortgelijk resultaat.
robbert166 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 december 2023, 11:47   #37
Klapz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 mei 2013
Berichten: 378
Dit is een super interessante casus. Hoge NW-status en een kliniek waar weinig ervaringen over zijn op Haarweb. De website van de kliniek ziet er wel netjes en professioneel uit.

Nog eventjes en je gaat snel meer groei merken. Al zal je even moeten wachten op je tweede HT om een mooi resultaat te krijgen, als de eerste HT goed groeit heb je weer een haarlijn die je gezicht beter framed, erg spannend!

Hoe is destijds de door Feriduni uitgevoerde Galeatomie bevallen? Heb je nog littekens?
Klapz is offline   Met citaat reageren
Oud 4 december 2023, 14:23   #38
CJH16
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 oktober 2008
Berichten: 124
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ketsie Bekijk bericht

Ja helaas ga ik nooit een "volle bos" haar hebben, dat is gezien norwood 6/7 praktisch onmogelijk.. of je moet een zodanig goed donorgebied hebben 😅
Het is zeker mogelijk, Dr Zarev heeft het aardig onder de knie.

Kijk en aanschouw: https://www.hairtransplantation.bg/index.php/en/
__________________
Mijn haartransplantatie bij Fuegenix:

https://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=39718
CJH16 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 december 2023, 14:36   #39
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.310
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CJH16 Bekijk bericht
Het is zeker mogelijk, Dr Zarev heeft het aardig onder de knie.

Kijk en aanschouw: https://www.hairtransplantation.bg/index.php/en/
Onwerkelijk.. hoe kun je zulke resultaten behalen bij zo'n vergevorderd stadium van kaalheid? Vraag me af wat het slagingspercentage is? Kaal gebied is gelijk aan/groter dan behaard gebied en dan zulke dichtheden creëeren..
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 4 december 2023, 15:50   #40
Ketsie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 mei 2023
Berichten: 73
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klapz Bekijk bericht
Dit is een super interessante casus. Hoge NW-status en een kliniek waar weinig ervaringen over zijn op Haarweb. De website van de kliniek ziet er wel netjes en professioneel uit.

Nog eventjes en je gaat snel meer groei merken. Al zal je even moeten wachten op je tweede HT om een mooi resultaat te krijgen, als de eerste HT goed groeit heb je weer een haarlijn die je gezicht beter framed, erg spannend!

Hoe is destijds de door Feriduni uitgevoerde Galeatomie bevallen? Heb je nog littekens?
Ja het is zeker afwachten! Wel merk ik dat de ene kant van de haarlijn een tragere groei kent dan de andere kant

De galeatomie is goed bevallen toen destijds, deed ook geen pijn ofzo 😌
Wel heb ik boven mijn oren/slapen 2 kleine littekens van 1cm
Dit kan ik ook weer laten camoufleren met mhp uiteraard

De kliniek in Breda merkte wel meteen de voordelen van een galeatomie toen ze de grafts weghaalde
Mijn doorbloeding was enorm enorm goed haha
Ketsie is offline   Met citaat reageren
Oud 4 december 2023, 16:42   #41
Klapz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 mei 2013
Berichten: 378
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reet Bekijk bericht
Onwerkelijk.. hoe kun je zulke resultaten behalen bij zo'n vergevorderd stadium van kaalheid? Vraag me af wat het slagingspercentage is? Kaal gebied is gelijk aan/groter dan behaard gebied en dan zulke dichtheden creëeren..
Resultaten van Zarev zijn erg goed. Volgens mij zijn de meeste van deze resultaten inclusief body/beard hairs, je kan dan vrij veel bereiken, mits in ervaren handen. Veel giga sessies van 10.000+ grafts. >99% van de mensen heeft niet zoveel donorhaar in de donorzone. Zarev heeft een wachtlijst van jaren inmiddels. Vergeet ook niet dat er een behoorlijk kostenplaatje aan zit.

Ik heb bijv. een ver boven gemiddeld goede donor, daar is rond de 6500 grafts geoogst (in 3 sessies). Misschien in de toekomst kan ik ooit nog 1500 grafts laten oogsten maar dan houdt het ook wel echt een keer op. De resultaten van Zarev moeten dus wel met body/beard hairs zijn al staat het er niet duidelijk vermeld.

Mijn ervaring na 3 ht’s, 2 MHP sessies voor donorzone en het gebruik van Minox en Fina (waar ik sterke bijwerkingen van heb ervaren, nu aan het microdosisen)
is dat ik er echt enorm positief door veranderd ben. Dit alles in tijdsbestek van 4 jaar. Als ik dan oude foto’s terug kijk denk ik jeetje. Ik was anders zeker een NW4+ geweest nu, maar ben een NW1. Elke behandeling werkt wel in de hand dat je (indien nodig) nog verder wilt optimaliseren. Dat is niet verkeerd op zich. Maar de andere kant van het verhaal is dat het echt wel ontzettend veel tijd kost. Voor mijn 3ht’s (4 behandeldagen)en MHP (2 behandeldagen)heb ik zo’n 40 uren in totaal moeten liggen. En alle herstelzaken dan nog erbij. Je moet het wel echt willen 😀
Klapz is offline   Met citaat reageren
Oud 4 december 2023, 17:18   #42
robbert166
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2007
Berichten: 463
Waar heb je de HT laten doen?
robbert166 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 december 2023, 17:54   #43
Ketsie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 mei 2023
Berichten: 73
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klapz Bekijk bericht
Resultaten van Zarev zijn erg goed. Volgens mij zijn de meeste van deze resultaten inclusief body/beard hairs, je kan dan vrij veel bereiken, mits in ervaren handen. Veel giga sessies van 10.000+ grafts. >99% van de mensen heeft niet zoveel donorhaar in de donorzone. Zarev heeft een wachtlijst van jaren inmiddels. Vergeet ook niet dat er een behoorlijk kostenplaatje aan zit.

Ik heb bijv. een ver boven gemiddeld goede donor, daar is rond de 6500 grafts geoogst (in 3 sessies). Misschien in de toekomst kan ik ooit nog 1500 grafts laten oogsten maar dan houdt het ook wel echt een keer op. De resultaten van Zarev moeten dus wel met body/beard hairs zijn al staat het er niet duidelijk vermeld.

Mijn ervaring na 3 ht’s, 2 MHP sessies voor donorzone en het gebruik van Minox en Fina (waar ik sterke bijwerkingen van heb ervaren, nu aan het microdosisen)
is dat ik er echt enorm positief door veranderd ben. Dit alles in tijdsbestek van 4 jaar. Als ik dan oude foto’s terug kijk denk ik jeetje. Ik was anders zeker een NW4+ geweest nu, maar ben een NW1. Elke behandeling werkt wel in de hand dat je (indien nodig) nog verder wilt optimaliseren. Dat is niet verkeerd op zich. Maar de andere kant van het verhaal is dat het echt wel ontzettend veel tijd kost. Voor mijn 3ht’s (4 behandeldagen)en MHP (2 behandeldagen)heb ik zo’n 40 uren in totaal moeten liggen. En alle herstelzaken dan nog erbij. Je moet het wel echt willen ��

Ja Zarev, het kan wel met donorharen hoor..
maar dan moet iemand al in het bezit zijn van meer dan 20.000 grafts over het hele hoofd (volledige zijkanten & achterzijde)
als je dan tot de limiet van 50% gaat, is het wel mogelijk om 10.000 grafts te verplaatsen.. maar zelfs als je tot de limiet gaat, dan ben je eigenlijk bezig met het probleem te verplaatsen.. bovenop een dikke bos haar maar de zijkanten & achterzijde kalend
maar dit vraagt volgens mij een ENORME planning
en volgens mij zijn giga sessions niet bepaald gezond voor het herstel..
10.000 is best mogelijk, maar spreid het dan over 4 sessie's
Ketsie is offline   Met citaat reageren
Oud 6 december 2023, 18:30   #44
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 973
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ketsie Bekijk bericht
Ja Zarev, het kan wel met donorharen hoor..
maar dan moet iemand al in het bezit zijn van meer dan 20.000 grafts over het hele hoofd (volledige zijkanten & achterzijde)
als je dan tot de limiet van 50% gaat, is het wel mogelijk om 10.000 grafts te verplaatsen.. maar zelfs als je tot de limiet gaat, dan ben je eigenlijk bezig met het probleem te verplaatsen.. bovenop een dikke bos haar maar de zijkanten & achterzijde kalend
maar dit vraagt volgens mij een ENORME planning
en volgens mij zijn giga sessions niet bepaald gezond voor het herstel..
10.000 is best mogelijk, maar spreid het dan over 4 sessie's
5 euro per graft als je 2/3 jaar geduld hebt betaal je dus 50-100K.
In principe wel voordeliger als Fuegenix die 20-30K vraagt voor 2000-2500 grafts.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 6 december 2023, 21:22   #45
Ketsie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 mei 2023
Berichten: 73
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zyzzalive Bekijk bericht
5 euro per graft als je 2/3 jaar geduld hebt betaal je dus 50-100K.
In principe wel voordeliger als Fuegenix die 20-30K vraagt voor 2000-2500 grafts.
zeker, hoe dan ook..
de resultaten van dr Zarev zijn zeker niet voor iedereen weg gelegd..
los van het kostenplaatje..
de kans dat er iemand 10-13k grafts kan laten transplanteren is 1 op 10.000 lijkt mij

ik ga al heel blij zijn als ze er bij mij persoonlijk 5 a 6K grafts kunnen uithalen, time will tell ofcourse
ik ga er op het einde hoe dan ook op vooruit
maar dat is ook niet moeilijk met een NW 6/7
Ketsie is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:45.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.