Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 5 februari 2005, 00:30   #1
gretha
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 april 2004
Berichten: 67
vakantie

Heerlijk, ik ga komende maandag met mijn vriend een week naar Egypte, joehoeee.....Eindelijk eens lekker weer eens met zijn tweeen even zonder de kindertjes. We hebben het ook veel te druk gehad de laatste jaren. Dan hebben we het trouwens niet eens over de kindertjes die nog zo klein zijn. Het is dus ook echt even nodig. Ik heb er echt zin in!
Ik ben de laatste tijd niet zo actief op het forum geweest hierdoor, maar ik wilde jullie tussendoor nog wel even laten weten dat het nog steeds heel erg goed gaat met mijn wimpers en wenkbrouwen. Met mijn mijn haar ging het wat minder en daar werd het op een plek wel wat dunner. Dat is voor mij wel een poos geleden dat dit zo zichtbaar is geweest, al mag ik nog niet klagen hoor. Ik was dus ook een hele poos niet naar de kapper geweest en droeg mijn haar alleen nog maar in een lange paardestaart. Hier was ik erg zat van dus ik heb de knoop doorgehakt want ik wilde mijn haar weer los. Ik heb eergisteren een heel eind van mijn lange haar af laten knippen, het in lange lagen knippen en een donkere kleur erin! tje had ik dat maar eerder gedaan. Ik voel me nu zo fijn dat je die plekken haast niet meer ziet dat ik spontaan 2 dagen niet heb getrokken!!!! Nou ik ga er nu ook voor hoor, ik schrijf ook nullen op mijn handen!!!!!!t' Zal ook hier wel weer een hele strijd worden, maar ik krijg ook weer zin in een hele bos.


Groetjes Gretha
gretha is offline   Met citaat reageren
Oud 6 februari 2005, 09:03   #2
naomi2005
naomi2005
 
Geregistreerd: 29 januari 2005
Locatie: rotterdam
Berichten: 12
hoi

hoi,

ik wou je even een hele fijne vakantie wensen!!
ga je lekker ontspannen en kom heerlijk uitgerust weer terug zou ik maar zeggen!!
laat je me even weten hoe het was, ik zit er namelijk ook over te denken om naar egypte te gaan!!
veel liefs,
naomi
naomi2005 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 februari 2005, 15:00   #3
Stepel
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 februari 2005
Berichten: 25
Lieve Gretha,

Hoi, ik ben Stefanie, wij hebben elkaar weleens ontmoet bij Karin in Groningen.
Dus je pluk al zo'n poos niet meer aan je wimpers en wenkbrauwen? Wat super goed. Zijn ze goed terug gegroeit? Want toen ik je zag had je niks. Ik heb altijd wel wat haren waar ik vanaf kan blijven waardoor het voor de mensen om me heen haast niet opvalt.
Ik wil je een hele fijne vakantie toe wensen!

Liefs van Stefanie
Stepel is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Op reis met haargroeimiddelen Rens Medicijnen/haargroeimiddelen 53 25 juli 2013 11:53
Vakantie jose Haarproblemen bij vrouwen 0 17 december 2002 16:44
vakantie butterfly TTM - Algemeen 2 5 september 2002 13:20
vakantie gogo TTM - Algemeen 10 26 augustus 2002 23:39
Vakantie Mieze Hirsutisme - Algemeen 6 17 juli 2002 11:40


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:46.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.