Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Haarwerken/camouflage > Haarwerken

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 21 januari 2004, 13:41   #1
eline
Disasterpiece
 
eline's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2003
Locatie: Brasschaat, Antwerpen
Berichten: 89
Question informatie over pruiken????

Ik had eens een vraagje over pruiken. Mijn ouders en ik hebben beslist dat het voor mij beter zou zijn dat ik mij een pruik aanschaf. Eigenlijk alleen voor als ergens naar toe wil of in de zomer wil gaan solliciteren voor werk.

Want ik ben zo gevangen in men ttm dat ik niet meer buiten kom zonder iets op men hoofd en ik durf bv niet meer uit te gaan. Ook zal het dan moeilijk voor me zijn om werk te vinden met men kopje zoals het nu is. Met die pruik merkt niemand dan iets van men ttm.

Op school ga ik die niet aandoen, daar kenne ze me met men kopje.

Maar nu was men vraag; kent iemand een goede pruikenwinkel in Antwerpen? En wat is de prijs van een pruik?

Groetjes Eline
eline is offline   Met citaat reageren
Oud 21 januari 2004, 14:10   #2
bolleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2001
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.670
pruiken

Dag Eline,
In verband met pruiken kan ik je het volgende vertellen: de laatste jaren kocht ik steeds mijn pruik bij 'Alice'. Dat is een pruikenboetiek op de Bredabaan 284 in Merksem (vlakbij het gemeentehuis van Merksem). Die mevrouw is heel vriendelijk en stelt geen vervelende vragen. Je hebt de keuze tussen synthetisch of echt haar. Echt haar is onbetaalbaar en synthetisch is echt goed en ook makkelijk te onderhouden. De pruiken zijn tegenwoordig heel licht en je kan echt niet zien dat je een pruik op hebt, tenminste als je een GOED MODEL kiest, dus een model dat bij je past. Daarvoor moet je gewoon rustig je tijd nemen en blijven passen. Het is ook wel effe wennen, maar alles went, behalve een v... (grapje!)
Wat prijzen betreft, ook daar zijn enorme verschillen. Mijn pruiken kostten rond de 10.000 fr (ja, het is geleden van de 'frank' dat ik nog een pruik gekocht heb!). Je hebt er duurdere en misschien nog goedkopere, maar aan dat laatste twijfel ik. Ik had twee pruiken per jaar nodig en de kosten worden niet vergoed door het ziekenfonds, tenzij je kan foefelen met een doktersbriefje dat je een andere aandoening hebt. TTM is niet erkend in België
Als je nog meer wil weten, vraag het gerust!
Groetjes, Daniëla (Bolleke)
bolleke is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:35.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.