Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 40 stemmen, 4,95 gemiddeld. Weergave
Oud 2 juni 2009, 15:24   #1996
Kniekous
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juli 2006
Berichten: 935
Misschien mijn beroep NW2. Daar hebben ze vaak geheime agenda's, het vakgebied is zelfs geheim.

Ik snap het verschil tussen willen en moeten. Maar het idee an sich. Je begrijpt toch wel waar ik naartoe wil? Mannen van in de 50 of 60 met lichte kaalheid, en daar op letten, dan is de obsessie wel heel ver gevorderd. Maar goed, ik herhaal nu van alles. Ik vind jouw post ook niet heel ernstig ofzo, en ik dnek ook niet dat het de betreffende man ene ruk kan schelen dat het hier staat, maar het deed me iets inzien.

Ik vind de posts van hairobservator wel heel treurig. Grotendeels gespeculeer maar gebracht onder het juk dat hij een kenner is. Hij is zo gefrustreerd dat hij andermans capriolen op het gebied van plastische chirurgie en dergelijke graag te grabbel gooit. Samengevat; onprofessioneel, geobsedeerd en respectloos.
Kniekous is offline   Met citaat reageren
Oud 2 juni 2009, 15:25   #1997
Tato
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 mei 2008
Berichten: 1.549
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kniekous Bekijk bericht
Norwood, wat ik wil zeggen is, dat ik het bizar vind dat iemand vind dat een man van 52 een transplantatie moet nemen en er staat dan ook nog bij dat het er voor de rest zo goed uitziet. Als een man op die leeftijd een NW0 heeft en achter kalend is, dan is dat vrij gewoon. Moet je voorstellen als iemand zo over jou schrijft?
Ik kwam ermee dat Viggo wel een ht kon gebruiken. Hij probeert zijn haar nog mooi te stylen maar dat ziet er niet zo fantastisch meer uit door die inhammen. Hij heeft het geld ervoor dus waarom niet?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kniekous Bekijk bericht
Voelt zich erg aangesproken door deze zin
Balen!

Zijn daar ook speciale fora voor? Dat je daar met lotgenoten elkaar kunt troosten enzo?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Bij vrouwen zijn ht's vaak niet mogelijk en hebben medicijnen vaak te kwalijke bijwerkingen, maar wat jullie betreft, krijgen die vrouwen geen mannelijke partner als ze niet dag en nacht een vastgeplakte pruik dragen.
Don't shoot the messenger, Hanna
Tato is offline   Met citaat reageren
Oud 2 juni 2009, 15:59   #1998
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kniekous Bekijk bericht
Misschien mijn beroep NW2. Daar hebben ze vaak geheime agenda's, het vakgebied is zelfs geheim.

Ik snap het verschil tussen willen en moeten. Maar het idee an sich. Je begrijpt toch wel waar ik naartoe wil? Mannen van in de 50 of 60 met lichte kaalheid, en daar op letten, dan is de obsessie wel heel ver gevorderd. Maar goed, ik herhaal nu van alles. Ik vind jouw post ook niet heel ernstig ofzo, en ik dnek ook niet dat het de betreffende man ene ruk kan schelen dat het hier staat, maar het deed me iets inzien.
Daar gaat nu net dit onderwerp over, kniekous. Of ze nu 20 of 50 zijn, bi of hetero en of het nu normaal is of niet. Als we willen waar jij naartoe wil, dan kan dit topic op slot.
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 juni 2009, 19:35   #1999
Kniekous
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juli 2006
Berichten: 935
De eerste keer dat ik op dit forum kwam was dat omdat mijn vader haar verloor door medicijngebruik. Hij was toen vijftiger en we schrokken daarvan. Het maakt hem zelf echter geen ene reet meer uit en hij is blij dat ie leeft. Dus misschien dat ik daarom zo denk als het gaat over de Zwart of een andere vijftiger.

Er is wel een kleine leden club geloof ik..... (als recatie over de pietpraat)
Kniekous is offline   Met citaat reageren
Oud 2 juni 2009, 21:00   #2000
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.442
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kniekous Bekijk bericht
Er is wel een kleine leden club geloof ik..... (als recatie over de pietpraat)
Die vat ik niet...
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 2 juni 2009, 22:43   #2001
EnWeeDrie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 mei 2004
Berichten: 57
Ik ben vooral een lurker maar moet hier toch even reageren.

Ik snap Hanna's frustratie wel. Op het gebied van haaruitval is ook het niet echt 'eerlijk' dat het vrouwen minder goed staat als bij mannen (al staat het sommige mannen ook gewoon niet) maar over het algemeen genomen wordt het bij mannen minder erg gevonden, soms prefereren vrouwen dit zelfs.

Maar Hanna je moet niet vergeten dat vrouwen het op andere gebieden weer wat makkelijker hebben aangaande het uiterlijk. Voor vrouwen is het bijvoorbeeld een stuk makkelijker om imperfecties in het gezicht te maskeren dmv make-up wat een man dan weer niet staat, ik neem aan dat je niet op mannen met make-up valt?
__________________
HT:
-FUE 2500 grafts 'frontal third' opgevuld / 10+11 augustus '09

Regime:

-Finasteride (Proscar) /
1,25 mg per dag / sinds 22 augustus '06
-Rooscure / 3x per week / sinds 4 september '09
-Rogaine Foam / 1x per dag / sinds 12 september '09

Verder nog
-Kruidvat Huid, haar & nagels / 1 pil per dag
-Kruidvat Omega 3 / 2 capsules per dag
EnWeeDrie is offline   Met citaat reageren
Oud 2 juni 2009, 23:04   #2002
Kniekous
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juli 2006
Berichten: 935
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Die vat ik niet...
Klein lid..... Meer zeg ik niet.

Ik snap deze hele man vrouw discussie niet.

Bij vrouwen staat gemilimeterd haar meestal niet geweldig. Ik had ooit gesprek met kale vriend van me en ik zei toen dat ik veel meer sjans had toen ik gemilimeterd haar had, hij vond het een groot verschil is of je kaal bent of dat je nog ziet dat je haar hebt. Denk dat dat wel meevalt, maar dat is weer een andere discussie. Ik denk dat je stoerder lijkt met gemilimeterd haar door nadruk op de kaaklijn en het algemeen ruigere voorkomen dat gemilimeterd haar geeft.

Oftwel; Een kort kapsel legt nadruk op je kaaklijn, laat je er mannelijker uitzien en maakt je uiterlijk stoerder. Dat is niet iets waar je als vrouw op zit te wachten. Korte coupes bij vrouwen staan daarom meestal alleen als de betreffende vrouw heel vrouwelijk is qua gelaatstrekken.

Laatst gewijzigd door Kniekous; 2 juni 2009 om 23:36
Kniekous is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juni 2009, 09:22   #2003
Johnny
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 maart 2002
Berichten: 262
Misschien weer on-topic. Ik las hier laatst dat Edwin Evers een HT had gedaan. Weten jullie dat wel zeker??
__________________
- Proscar
- Rooscure
Johnny is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juni 2009, 09:40   #2004
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kniekous Bekijk bericht
Ik had ooit gesprek met kale vriend van me en ik zei toen dat ik veel meer sjans had toen ik gemilimeterd haar had, hij vond het een groot verschil is of je kaal bent of dat je nog ziet dat je haar hebt. Denk dat dat wel meevalt, maar dat is weer een andere discussie.
Dat roep ik ook al jaren, dus ben het wel met je vriend eens.

Een geschoren NW6 hoofd of een kalend hoofd met stoppels...wereld van verschil.
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juni 2009, 10:30   #2005
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.442
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kniekous Bekijk bericht
Klein lid..... Meer zeg ik niet.
Lange tenen dus...
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juni 2009, 10:57   #2006
Ryan R
HaarWeb lid
 
Ryan R's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 november 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.275
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Dat roep ik ook al jaren, dus ben het wel met je vriend eens.

Een geschoren NW6 hoofd of een kalend hoofd met stoppels...wereld van verschil.

Jep
__________________
Huidig regime:

-Ketoconazol (2% shampoo)
-Volume shampoo
-Finasteride (1,25 mg per dag)
Status:
NW 3(-) met diffuus uitdunnings patroon in het erfelijk belaste gebied.
Ryan R is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juni 2009, 12:48   #2007
Tato
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 mei 2008
Berichten: 1.549
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Dat roep ik ook al jaren, dus ben het wel met je vriend eens.

Een geschoren NW6 hoofd of een kalend hoofd met stoppels...wereld van verschil.
Vooral veel negroide mannen hebben dat model wat jij beschrijft. Dat het lijkt alsof er helemaal geen haar groeit zeg maar. Ik denk dat dat inderdaad een erg goede oplossing is als je kalend bent of zowieso niet zo mooi haar hebt. Mits je natuurlijk het gezicht ervoor hebt, iemand met een smal gezicht kan het minder staan.

Om maar een voorbeeld te geven. Onze Milanese held:

Tato is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juni 2009, 14:36   #2008
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XrAiDeN Bekijk bericht
Maar Hanna je moet niet vergeten dat vrouwen het op andere gebieden weer wat makkelijker hebben aangaande het uiterlijk. Voor vrouwen is het bijvoorbeeld een stuk makkelijker om imperfecties in het gezicht te maskeren dmv make-up wat een man dan weer niet staat, ik neem aan dat je niet op mannen met make-up valt?
Een goede make-up zie je niet eens!

Mensen(dus ook mannen) met b.v. wijnvlekken in het gezicht, gebruiken camouflerende make-up; mannen tekenen indien nodig hun snor bij met een wenkbrauwpotlood, verven hun grijze haren, etc.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juni 2009, 14:46   #2009
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.442
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Een goede make-up zie je niet eens!

Mensen(dus ook mannen) met b.v. wijnvlekken in het gezicht, gebruiken camouflerende make-up; mannen tekenen indien nodig hun snor bij met een wenkbrauwpotlood, verven hun grijze haren, etc.
Ja Hanna, dan doen echt waar alle mannen!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juni 2009, 15:50   #2010
Pelle
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 april 2008
Berichten: 199
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Een goede make-up zie je niet eens!

Mensen(dus ook mannen) met b.v. wijnvlekken in het gezicht, gebruiken camouflerende make-up; mannen tekenen indien nodig hun snor bij met een wenkbrauwpotlood, verven hun grijze haren, etc.
Je neemt dat wel heel letterlijk op, je snapt zijn strekking van zijn zinnen toch wel? Wat hij duidelijk wil maken, lijkt mij vrij duidelijk en hij heeft naar mijn mening (en de andere 25 mensen die hier in deze discussie dezelfde mening delen behalve jij) gelijk.

Waar het op neer komt is dat mannen en vrouwen gewoon anders zijn en je ze op sommige vlakken gewoon NIET met elkaar kan vergelijken. Dit wil niet zeggen dat mannen of vrouwen minder van elkaar zijn, maar ze zijn gewoon ANDERS.

Een man met een gemillimeterd hoofd wordt vele malen beter geaccepteerd in de maatschappij dan een vrouw (uitzonderingen zijn er altijd)
Een vrouw met make up wordt vele malen beter geaccepteerd in de maatschappij dan een man (uitzonderingen zijn er altijd)

Ik persoonlijk word deze discussie een beetje moe, omdat ik merk dat we met 25 mensen proberen 1 persoon (Hanna) te overtuigen. Ze blijft op 1 of andere manier vasthouden aan haar argumenten die naar mijn mening door flink wat mensen keer op keer de grond worden ingeboord.
Wat mij betreft zijn we er klaar mee, want iemand die koppig is krijg je toch niet van zijn of haar mening afgepraat.

Daarom stel ik voor om weer gewoon ONTOPIC te gaan.
Pelle is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Uitverkiezing knapste kale(nde) (bekende) Nederlander. Henk AGA - Algemeen 119 19 november 2007 20:52
(Bekende) lieden met AGA waarbij het goed staat Haarmannetje AGA - Algemeen 60 17 mei 2007 16:29
vanavond op koppen "Kaal is mooi!" TinneV AA - Algemeen 4 24 april 2007 22:20
Bekende Mensen met AA? sweet_muisje AA - Algemeen 13 12 september 2005 18:46
Bekende nederlanders bij La$er Aesthetic Chris Chirurgische behandelingen 3 16 december 2001 15:36


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:32.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.