Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 10 oktober 2008, 16:28   #1
Elias
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 oktober 2008
Berichten: 11
Nieuweling hier :) Misschien model dankzij HT? --> check de foto's

Hey mede-HaarWeb-fanaten,

Ik ben een jongen van 22 (volgende maand 23) en pas nieuw hier. Ik hoop hier een leuke tijd te beleven Bij wijze van introductie vertel ik jullie meteen mijn verhaal:

2 jaar geleden ben ik gescout op reis in New York door een modellenscout. Sindsdien heb ik contact opgenomen met verschillende modellenbureaus in binnen- en buitenland, waarop ik enkele geïnteresseerde replies kreeg. Zo heb ik in België de 3 grootste modellenbureaus bezocht. Telkens waren ze geïnteresseerd in mij, en alledrie hebben ze me uitgenodigd voor een gesprek. Maar vanaf het moment dat ze foto's van me maakten met m'n haar naar achter, was het gedaan met de interesse en werd ik onherroepelijk aan de deur gezet. Deze week nog zei een booker van één van deze bureaus letterlijk "Ik heb een probleem met jouw voorhoofd; dat zie ik echt niet zitten". Hij zei ook dat dat het enige probleem was en dat ik verder perfect geschikt zou zijn.

Ik vertel dit verhaal niet om indruk te maken. Modellenwerk is een job als een ander, niet meer, niet minder.

Ik vertel dit wel omdat ik wil benadrukken dat ik geen jonge twintiger ben die uit overdreven ijdelheid een HT overweegt, noch iemand met een overdreven laag zelfbeeld die op een foute manier naar bevestiging zoekt. Ik heb met een HT een heel concreet resultaat voor ogen, en wel dat ik mezelf gevoelig méér kansen op werk zou geven met een HT. 100% zeker ben ik daar natuurlijk nooit van, maar het is een mooie kans. En natuurlijk zou het er leuker uitzien .

Een beetje uitleg over mijn haardos:

Ik ben licht tot matig kalend aan beide inhammen, vooral rechts, en (zeer) lichtjes uitdunnend frontaal, eigenlijk niet zichtbaar - maar als ik een kuif zou zetten zou dat een mager geval zijn als je begrijpt wat ik bedoel. Dus een NW 2 volgens mij. Wat echter veruit het meest opvallend is, is mijn voorhoofd. Omdat mijn haarlijn van nature laat begint (zowel naar boven toe als zijwaarts) heb ik zowel een hoog (midden: +- 8,5 cm) als een breed voorhoofd. Ik lijk dus kaler dan ik eigenlijk ben.

Lange-termijn-visie:

Mijn beide grootvaders waren NW 4-5 rond hun 55ste, en mijn vader is ook ongeveer NW4 rond die leeftijd. Mijn beide ooms langs moeders kant echter nog NW2 op hun 45ste. Ik weet dat ik de haarkleur heb van m'n moeder, maar dat zegt natuurlijk nog niets over mijn genetische predispositie voor kaalheid. Hopelijk heb ik die dus ook van die kant van de familie In ieder geval ben ik op deze leeftijd nog niet progressief kalend, dus denk ik dat een 2e HT ten vroegste op m'n 30ste, hopelijk pas op m'n 35-40ste zal moeten gebeuren. Daar kan ik best mee leven.

Graag zou ik dan ook met een HT:

1) mijn inhammen laten opvullen
2) mijn haarlijn laten verlagen met 1 à 2 cm
3) indien mogelijk mijn laterale haarlijn bovenaan ietsje naar m'n gezicht toe laten opschuiven
4) eventueel frontaal beetje bijvullen voor extra dichtheid

Uiteraard heb ik ook enkele vraagjes voor jullie haarexperts

1. Is het mogelijk met dit soort HT (als het ware één rij haar net voor mijn natuurlijke haar) een natuurlijk resultaat te verkrijgen? Wie heeft hier ervaring mee?

2. Hoeveel grafts heb ik hiervoor nodig? Mijn haarlijn meet 18 à 20 cm dus ik zou minstens 20 cm2 nodig hebben. Ik ben ook maar een studentje, dus ik heb maar een beperkt budget... Liefst blijf ik onder de 3000 euro. Is dat mogelijk?

3. Zullen chirurgen bereid zijn mij te opereren, aangezien ik eigenlijk in het dagelijks leven niet echt een groot probleem heb met mijn (lichte) kaalheid?

Zo, dat is het ongeveer. Verdere en vergeten vragen zullen me ongetwijfeld nog te binnen schieten Alvast heel erg bedankt voor jullie moeite en hopelijk ook antwoorden! Groetjes,

Elias

Laatst gewijzigd door Elias; 11 oktober 2008 om 18:17
Elias is offline   Met citaat reageren
Oud 10 oktober 2008, 17:35   #2
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Tis wat, maar zo werkt die modellen business. Lijkt me wel pijnlijk om te horen idd. Kun je geen foto's plaatsen van je haarlijn? Zoals je het beschrijft lijk je nog meer NW 1 te zijn dan NW 2. Bij NW2 heb je toch al wel diepe inhammen hoor.

Het is verder niet zo interessant dat je vader op zijn 55e een NW4 was, maar meer interessant....wanneer is 't bij hem begonnen ? Mijn vader is nu 68 jaar, en een NW5A maar het is al begonnen op zijn 20e en op zijn 30e al NW4 ofzo. Tussen zijn 30e en 68e is die dus maar van NW4 naar NW5A gegaan.

Ik zou naar je vader blijven kijken en niet de ooms van moeder's kant. Dat hoge voorhoofd, breed en lang, herken ik. Je lijkt dan idd kaler dan je bent.

EDIT: Ik zou overigens nooit haren transplanteren op plaatsen waar nooit haren hebben gezeten.

Laatst gewijzigd door norwood2; 10 oktober 2008 om 17:39
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 oktober 2008, 17:57   #3
test123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 januari 2005
Locatie: Nederland
Berichten: 560
Geslacht:
1) Het resultaat zal zeker natuurlijk zijn bij een goede arts.

2) Voor 20 cm2 zul je minimaal 800 grafts nodig hebben. Dan heb je er 40 per cm/2, voor een HT heel normaal. Helemaal voorop (het gebied boven je neus) zou je het wat dichter kunnen maken om toestanden bij de modellenbureau's te voorkomen. Dus zeg 800 a 1200 grafts. Voor 3000 euro zou dat moeten lukken met de FUT methode. Kies je echter voor de FUE methode (dat beveel ik overigens aan) dan ben je iets meer kwijt.

3) je zult zeker een chirurg vinden. Je hebt er namelijk wel degelijk een probleem mee, anders zat je nu niet op deze site. Bovendien wil een chirurg ook graag geld verdienen.

Je zult er wel rekening mee moeten houden dat je kaler kunt worden in de toekomst. In verband hiermee zou je finasteride kunnen gaan gebruiken om dat te voorkomen/vertragen. Ik raad je ook aan je (eventuele) keuze voor een kliniek hier eerst op het forum voor te leggen. Niet dat iedereen hier op 1 lijn zit maar de laatste tijd zijn er toch wat verhalen geweest die wel algemeen tot gefronste wenkbrouwen hebben geleid (o.a. van een Belgische arts die FUT's doet voor 300 grafts...)


Succes!
__________________
- - - - - - - - - - - - -
-1 mg Finasteride per dag sinds begin 2005
-4 strip HT's bij Transhair (~ 2800 grafts. tevreden over resultaat op het implantatiegebied, wel litteken bij het donorgebied)
-1 litteken correctie bij Transhair (28-03-2007)
-1 littekencorrectie bij Aesthetic Clinics (01-04-08)
-op 24-06-08:875 FUE (bij Aesthetic Clinics)


test123 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 oktober 2008, 18:23   #4
Elias
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 oktober 2008
Berichten: 11
Hey,

bedankt voor jullie snelle replies! Leuk

@norwood2:

Misschien ben ik idd nog geen NW2. Als je er niet veel van weet zou je dat wel kunnen denken. Maar als je nauwkeurig naar m'n haarlijn kijkt, ben ik idd mss nog eerder NW1. Als kind had ik al een proportioneel groot voorhoofd. Oordeel zelf maar, foto's post ik morgen! Daar heb ik eerst nog wat werk aan.

En 't is natuurlijk wel ff slikken als je dat hoort. Maar eigenlijk valt dat nog wel mee hoor. Die modellenwereld is nu eenmaal extreem kritisch. Op een occasioneel mopje van m'n vrienden na, heb ik in het dagelijks leven weinig last van m'n voorhoofd, ook omdat ik het goed weet te camoufleren. En omdat ik weet dat ik er verder wel ok uitzie (niet arrogant bedoeld hoor).

Mijn vader is denk ik rond z'n 25ste beginnen kalen, en NW3 op z'n 30e vermoed ik. Ik vraag het nog wel 's gedetailleerder na.

Waarom zou je nooit haren laten transplanteren naar een plaats waar er nooit hebben gezeten? Is dat om een esthetische of om een medische reden? Ik overweeg wel om dat te doen...

@test123:

Ja, ik had gelezen van die 300 grafts bij een arts in het UZ Gent, kan dat?

Ik heb een afspraak gemaakt bij Feriduni eind november, zijn prijzen zagen er redelijk uit en ik heb gemerkt dat er hier op het forum wel wat tevreden klanten zitten van hem. Het zou dan wel om een FUT gaan, want een FUE is te duur voor mij. Ik heb Dr. Devroye ook net om online persoonlijk advies gevraagd, maar ik vrees dat ik zijn operaties financieel niet kan dragen.

Laatst gewijzigd door Elias; 10 oktober 2008 om 19:16
Elias is offline   Met citaat reageren
Oud 10 oktober 2008, 18:35   #5
test123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 januari 2005
Locatie: Nederland
Berichten: 560
Geslacht:
klopt, ik bedoelde die FUT's in UZ Gent. Ik zou daar echt nooit aan beginnen.

Naar Dr Feriduni (Aesthetic Clinics) kun je met een gerust hart heen gaan. Veel mensen van dit forum zijn daar naar tevredenheid behandeld met zowel FUT als FUE (waaronder ik zelf).

Over Dr Devroye weet ik niks. Wat ik wel weet is dat het onzin is om voor een FUT zoveel te betalen als sommige klinieken vragen. Ook wat prijs betreft zit je bij Aesthetic Clinics goed.

Let wel: bij wie je een FUT ook doet, er is altijd kans op een litteken op je achterhoofd.
__________________
- - - - - - - - - - - - -
-1 mg Finasteride per dag sinds begin 2005
-4 strip HT's bij Transhair (~ 2800 grafts. tevreden over resultaat op het implantatiegebied, wel litteken bij het donorgebied)
-1 litteken correctie bij Transhair (28-03-2007)
-1 littekencorrectie bij Aesthetic Clinics (01-04-08)
-op 24-06-08:875 FUE (bij Aesthetic Clinics)


test123 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 oktober 2008, 19:23   #6
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elias Bekijk bericht
Hey,

bedankt voor jullie snelle replies! Leuk

@norwood2:


Mijn vader is denk ik rond z'n 25ste beginnen kalen, en NW3 op z'n 30e vermoed ik. Ik vraag het nog wel 's gedetailleerder na.

Waarom zou je nooit haren laten transplanteren naar een plaats waar er nooit hebben gezeten? Is dat om een esthetische of om een medische reden? Ik overweeg wel om dat te doen.
Medisch is het geen probleem. Als je echter nu al aan het kalen bent en je vader op zijn 30e NW3 was, geloof mij.....dan wil je genoeg donorhaar blijven behouden. Dat hoge voorhoofd hoort bij jou en ik ben niet bekend in de modewereld, maar zie wel vaker mannelijke modellen met hoog voorhoofd, als het maar natuurlijk is. Misschien dat de desbetreffende heren er meer een probleem mee hadden dat je al wat kalend was, dan je hoge voorhoofd, die ook iets kalend is zoals je zelf al zei.

Ik zou alleen opvullen wat dunner is geworden, je hebt je donor nog nodig voor de toekomst en misschien is dat zelfs niet eens verstandig nu al. Maar goed, je schrijft dat je het zo graag wilt en dat het je kans op arbeidsmogelijkheden beperkt.
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 oktober 2008, 19:44   #7
Elias
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 oktober 2008
Berichten: 11
Hey norwood2,

Ja, het is natuurlijk altijd afwegen. Mijn grootste motivatie is om meer kansen te krijgen id modellenwereld. Het zou dan zinloos zijn om te betalen voor zo'n operatie en niét in te spelen op de verlangens van die wereld denk ik dan, anders kan ik het even goed niet laten doen.

Als zij dan zeggen dat m'n voorhoofd te groot is, zullen ze mss vooral m'n inhammen bedoelen, maar ik ben er vrij zeker van dat ze ook mijn voorhoofd zelf bedoelen. Vooral omdat ik lang haar heb op de foto's die ze genomen hebben van mij. Dus je kan mijn inhammen (die toch al relatief klein zijn) niet volledig zien op die foto's.

Maar bedankt dat je die opmerking hebt gemaakt, want ze doet me wel inzien dat het belangrijk is om dat exact te weten. Misschien moet ik toch maar eens contact opnemen met die modellenscout en vragen wat exact de "storende factor" is.

Je hebt idd ook een goed argument dat ik moet afwegen of het wel verstandig is om nu al een HT te ondergaan. Maar voor mijn motivatie is het een kwestie van 'nu of nooit' begrijp je? Als ik nog 2 jaar wacht, ben ik voor veel bureau's al te oud om nog te beginnen als model... En dan zou ik wrs ineens wachten tot m'n 30/35 voor een HT, of het zelfs gewoon niét doen.

Laatst gewijzigd door Elias; 10 oktober 2008 om 19:51
Elias is offline   Met citaat reageren
Oud 10 oktober 2008, 20:24   #8
vito85
HaarWeb lid
 
vito85's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2007
Locatie: nederland!
Berichten: 395
welke agency zit je? ik heb op m'n achtiende ook wat catologus shoots gedaan, 't verdiende goed, maar verder niet echt mijn ding. wel vaag dat ze zeiken over je haar. hoe staat gemilimeterd haar je eigelijk? veel modellen die kalend zijn milimeteren het gewoon, met als voordeel dat je gezicht er veel beter uit komt!
vito85 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 oktober 2008, 12:53   #9
Elias
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 oktober 2008
Berichten: 11
Hey Vito,

Ik heb geen agentschap, maar de 3 bureau's waar ik ben langsgeweest waren Dominique Models, Newmodels en IMM. Dominique had me zelfs een contract meegegeven, maar dat heb ik toen niet getekend omdat ik me wilde focussen op m'n studie. Een jaar later echter ging ik nog 'ns langs en namen ze dus die foto's met m'n haar naar achter, en hoefde het voor hen niet meer.

En voor wat betreft dat kaalscheren: ik denk ook dat je daar heel mooi mee kan staan als je 'n mooi gezicht hebt. Maar tegenwoordig zie je zéér weinig modellen die kaalgeschoren zijn (ik zou er zelf geen kunnen opnoemen en heb al wel wat gesurft op sites van modellenbureau's ed). Een goed model moet zich naadloos aan verschillende stijlen en genres kunnen aanpassen, en haarstijl is daar een ideaal hulpmiddel bij... Ik vrees dus dat veel bureau's haar juist een heel belangrijk punt vinden...
Elias is offline   Met citaat reageren
Oud 11 oktober 2008, 17:20   #10
Elias
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 oktober 2008
Berichten: 11
Hier enkele foto's. Zoals je ziet is mijn rechter inham iets dieper. De foto's van m'n bovenkant lijken volgens mij erger dan het eigenlijk is (gezien m'n grote voorhoofd). Maar goed, ik vertrouw op jullie expertise! Ik heb twee vragen voor jullie:

1) Hoeveel grafts denken jullie dat ik nodig heb om m'n inhammen op te vullen en m'n frontlijn een ietsje te verlagen (pakweg 1 cm, 2 is mss wat veel bij nader inzien)?

2) Is het nodig het stukje voor/bovenaan te laten verdichten? Deze regio is zeer lichtjes aan het uitdunnen, maar eigenlijk merk je daar op de foto's weinig tot niets van vind ik persoonlijk.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg nat_front(c).jpg‎ (129,6 KB, 271x gelezen)
Bestandstype: jpg nat_ReZij(c).jpg‎ (145,9 KB, 228x gelezen)
Bestandstype: jpg droog_LiZij(c).jpg‎ (80,0 KB, 236x gelezen)
Bestandstype: jpg droog_top(c).jpg‎ (102,9 KB, 239x gelezen)
Bestandstype: jpg nat_top(c2).jpg‎ (141,8 KB, 212x gelezen)

Laatst gewijzigd door Elias; 11 oktober 2008 om 19:23
Elias is offline   Met citaat reageren
Oud 11 oktober 2008, 18:18   #11
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Dit is idd geen modellenhaar als ik het zo mag zeggen.
Haarlijn verlagen moet je niet doen, inhammen opvullen is een mogelijkheid
maar als ik jou was zou ik het een beetje voorzichtig aanpakken. AGA staat voorlopig nog niet stil bij jou denk ik.
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 11 oktober 2008, 19:03   #12
Elias
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 oktober 2008
Berichten: 11
Inderdaad, die haardos is voor verbetering vatbaar.

Al zetten de foto's het natuurlijk overdreven in de verf: bij de profielfoto's kam ik al m'n haar helemaal opzij (weg van m'n inhammen) zodat het lijkt alsof ik maar een reepje haar vanboven heb staan.

Hier even een fotootje om te laten zien dat ik wel degelijk nog een redelijke bos heb waar ik wel wat mee kan aanvangen . Maar met m'n grote voorhoofd lijk ik dus inderdaad - zoals ik al zei - kaler dan ik ben volgens mij.

En ook een foto van de bovenkant die net iets meer is doorgebogen, zodat het iets objectiever oordelen is in welke NW-categorie ik hoor. (deze heb ik nu ook in m'n vorige post gezet) Toch NW2 dan veronderstel ik.

En tja, uiteraard gaat die AGA blijven vorderen. Ik ben 22. Maar nogmaals: als ik wacht met 'n operatie schiet ik aan m'n doel voorbij. Maar goed, dat beslis ik natuurlijk gewoon zelf.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg droog_vol.jpg‎ (107,1 KB, 258x gelezen)
Bestandstype: jpg nat_top(c2).jpg‎ (141,8 KB, 151x gelezen)

Laatst gewijzigd door Elias; 11 oktober 2008 om 19:27
Elias is offline   Met citaat reageren
Oud 11 oktober 2008, 19:57   #13
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Elias, foto's geven ineens een veel duidelijker beeld.

Ten eerste ben ik het met morehair eens. Met je voorhoofd is echt niks mis, laat staan dat je hem zou willen verlagen. Je hebt wel duidelijk AGA, en zou me meer druk maken om 't uitdunnen van je frontale haarlijn en blijf erbij dat dat ''het probleem'' was bij de heren. Ik hoop niet dat je je eigen helemaal gek gemaakt hebt met je voorhoofd, want dat ziet er prima uit hoor, mits die maar strak is en dat is die niet meer.

Je hele frontale haarlijn is gewoon aan het uitdunnen en de inhammen trekken langzaam naar binnen...dat kan je goed zien. Je hebt precies hetzelfde als ik op mijn 20e.

Je bent idd wel NW2.

Als je zou willen doen wat ik aangeef op de foto ben je wel 1000-1500 grafts kwijt. Sorry voor mijn tekenkunsten.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg nat_front%28c%29.jpg‎ (48,8 KB, 184x gelezen)

Laatst gewijzigd door norwood2; 11 oktober 2008 om 20:23
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 oktober 2008, 21:54   #14
Elias
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 oktober 2008
Berichten: 11
Hey norwood2,

bedankt voor je reactie. Wel kut om te weten dat ik toch NW2 ben. Maar anderzijds wel goed dat ik er relatief vroeg bij ben, dus ergens bedank ik die booker wel . Ik moet wel even kwijt dat ik behoorlijk paranoïde word van rond te surfen op dit forum! :p Al die obsessieve bezigheid met haar, al die dagelijkse angsten, bijna panisch (!) die je hier voelt, uiteindelijk meestal om een paar haartjes meer of minder... Niet om daar nu luchtig over te gaan doen, maar het is uiteindelijk allemaal maar haar, toch? We moeten er ons allemaal ook niet té veel in laten meeslepen vind ik. Al moet ik toegeven dat ik er ook gevoelig voor ben hoor. Dit doet me ook inzien dat ik zowiezo nooit als model ga kunnen werken als ik hier niks aan doe.

Ik had wel iets minder grafts verwacht. 1000-1500 grafts om m'n haarlijn alleen extra te verdichten (niet verlagen) en m'n inhammen op te vullen? Hopelijk willen m'n ouders financieel een klein handje helpen...

Heb intussen ook wat gelezen over de zogenaamde stabilisatoren/haaruitval-remmers zoals fina, duta en zo... Lijkt mij dat ze hoogstens stabiliseren met enige donshaargroei, maar met zeer variabele interindividuele uitwerking. Hebben jullie hier ervaring mee? Kunnen deze middelen mijn frontale haren verdikken en mijn inhammen weer opvullen? Ik heb er persoonlijk sterk m'n twijfels bij, plus dan nog 's 't feit dat 't zolang duurt voor 't effect heeft. Ik denk wel dat ik fina/duta/mino zou nemen na een HT om een 2e HT zo lang mogelijk uit te stellen.

Nogmaals bedankt voor je reactie! En idd, ik moet opletten dat dat voorhoofd geen obsessie wordt :p, hopelijk zou een HT mijn mening daarover veranderen! Groetjes,

Elias

Laatst gewijzigd door Elias; 11 oktober 2008 om 22:05
Elias is offline   Met citaat reageren
Oud 11 oktober 2008, 22:10   #15
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Fina, minox kunnen zorgen voor stabalisatie zorgen (is bij velen het geval, bij mij toendertijd evenzo) en dat is al heel wat. Hergroei moet je er niet van verwachten, op enkele haren na. Ik zou er niet te lichtzinnig over denken, alszijnde dat je het dan niet hoeft, want iedere haar die blijft staan is goud waard bij de meeste hier. En je kan er soms nog heel wat blijven behouden ! Komt bij dat het niet geheel onbelangijk is om te gebruiken als je een ht op deze leeftijd zou willen. Lees het forum haargroeimiddelen maar eens door en er gaat een wereld voor je open.

Je zit al snel aan 1000-1500 grafts hoor, vergis je niet. En je hebt het over verdichten alleen, maar als je op de foto ziet die ik getekend heb, is dat geen verdichten alleen meer. Achter de lijn zitten geen haren meer hoor en daar zullen haren moeten komen. Natuurlijk ligt het aan jezelf wat je wilt, je kan de lijn ook hoger zetten, heb je weer minder grafts nodig. Het blijft zo wikken en wegen.
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuweling dankzij de radio Koen TTM - Algemeen 1 27 mei 2008 10:25
diagnose Alopecia Androgenica op advies van Georgie ook even hier Deetje Haarproblemen bij vrouwen 9 8 november 2006 11:22
Hoi, ik ben nieuw hier! Even voorstellen! Poema TTM - Algemeen 13 17 mei 2006 16:07


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:22.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.