Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Haarwerken/camouflage > Haarwerken

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 10 december 2013, 12:42   #1
mamamarleen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 februari 2010
Locatie: België
Berichten: 184
Geslacht:
na één week

Hallo,

Ik wil jullie laten weten dat ik, na 1 week mijn haarwerk te dragen,vind dat dit de beste oplossing is voor mijn haarproblemen die al meer dan 25 jaar duren. Had ik het maar vroeger gedaan, en niet zoveel vertrouwen gesteld in de medicatie en transplantatie.
Zo veel mooie en deugddeunde reacties die ik al kreeg van familie, kennissen en vrienden ! Heel leuk.
Het is wel wat wennen met zo'n haarwerk op je hoofd. Het is alsof ik constant een muts draag.
Het heeft me veel meer zelfvertrouwen en ik mag weer gezien worden.

Ik heb veel steun kunnen putten uit dit forum. 1000 x dank voor jullie enthousiaste aanmoedigingen !

Tot later.
Marleen
__________________
Sinds mijn 17 jaar AGA. Na 27 jaar frustraties en gesukkel met medicatie, camouflage en zelfs een zinloze haartransplantatie, draag ik sinds december 2013 een haarwerk. Nu heb ik mijn zelfvertrouwen terug !!!
mamamarleen is offline   Met citaat reageren
Oud 10 december 2013, 13:44   #2
millie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 augustus 2005
Berichten: 668
Geweldig om te lezen!
En heerlijk he, als je met lotgenoten kan praten,en advies kan vragen!
ook ik, ben na 3 weken reuze blij met mijn haarwerk, en het voelt al echt als een deel van mij,ik voel het nu niet meer zitten op mijn hoofd!
liefs Millie
millie is offline   Met citaat reageren
Oud 10 december 2013, 14:09   #3
Jennaa
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 augustus 2013
Locatie: Brabant
Berichten: 194
Geslacht:
Super mamamarleen! Heb je een gedeeltelijk haarwerk of geheel?
Jennaa is offline   Met citaat reageren
Oud 10 december 2013, 14:51   #4
Helmgirlie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 februari 2013
Berichten: 871
Geslacht:
Ben superblij voor je Mamamarleen! Ja het is bij mij nu zelfs wennen als ik hem af heb haha. Dat voelt dan ineens koud aan op het hoofd. Haha

Ben echt heel blij voor je!
Helmgirlie is offline   Met citaat reageren
Oud 10 december 2013, 16:56   #5
mamamarleen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 februari 2010
Locatie: België
Berichten: 184
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jennaa Bekijk bericht
Super mamamarleen! Heb je een gedeeltelijk haarwerk of geheel?
Jennaa,
Ik heb een volledig synthetisch haarwerk. Kort kapsel, donkerbruin(1 tint lichter dan zwart). Heel gemakkelijk te stylen.

Groetjes
Marleen
__________________
Sinds mijn 17 jaar AGA. Na 27 jaar frustraties en gesukkel met medicatie, camouflage en zelfs een zinloze haartransplantatie, draag ik sinds december 2013 een haarwerk. Nu heb ik mijn zelfvertrouwen terug !!!
mamamarleen is offline   Met citaat reageren
Oud 10 december 2013, 16:59   #6
mamamarleen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 februari 2010
Locatie: België
Berichten: 184
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Helmgirlie Bekijk bericht
Ben superblij voor je Mamamarleen! Ja het is bij mij nu zelfs wennen als ik hem af heb haha. Dat voelt dan ineens koud aan op het hoofd. Haha

Ben echt heel blij voor je!
Ja, nu is het heel handig in de winter. Ik moest vroeger altijd naar buiten met een muts maar nu met een hw op voelt het lekker warm aan. Hopelijk zal ik niet te veel zweten in de zomer.
Inderdaad, als ik thuis geen hw op heb, voel ik me een beetje "naakt"
__________________
Sinds mijn 17 jaar AGA. Na 27 jaar frustraties en gesukkel met medicatie, camouflage en zelfs een zinloze haartransplantatie, draag ik sinds december 2013 een haarwerk. Nu heb ik mijn zelfvertrouwen terug !!!
mamamarleen is offline   Met citaat reageren
Oud 10 december 2013, 17:12   #7
Astrid26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2013
Berichten: 3.569
Geslacht:
TOP ! Ik heb niets toe te voegen. Fijne dag, Marleen.
Ik ben nog steeds blij met mijn radicale beslissing, die ik in juni genomen heb: eigen haar kort en een haarwerk. Wat een verademing & luxe om ineens zoveel en mooi haar te hebben
Astrid26 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 december 2013, 17:24   #8
Helmgirlie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 februari 2013
Berichten: 871
Geslacht:
Nah, in de zomer valt het wel mee met de warmte hoor met zo'n hw op. Als je er eentje hebt die 'ademt' (nee niet lekkerlijk haha) dan heb je geen last van de warmte. Niet meer dan anders.
Helmgirlie is offline   Met citaat reageren
Oud 10 december 2013, 17:31   #9
polydox
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 september 2012
Berichten: 233
Geslacht:
Top voor je!!
__________________
AGA of toch oorzaak in vit D deficiëntie?

Regime:
Minox 5% 1ml/dag weer begonnen per september 2015
Keto shampoo 1% + conditioner met castor/arganolie
Supplementen Vit D, Biotine, Kiezelzuur, Multivit, Omega, MSM, Zink, Magnesium, L-Carnitine, Q10, Druivenpitextract, L-Arginine, Paardenkastanje
Hennakleuring



Status: momenteel weer zeer fors haarverlies, najaar? Ook weer pijn op de hoofdhuid. Weer ongeveer 1/3 kwijt
polydox is offline   Met citaat reageren
Oud 10 december 2013, 19:09   #10
mamamarleen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 februari 2010
Locatie: België
Berichten: 184
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Astrid26 Bekijk bericht
TOP ! Ik heb niets toe te voegen. Fijne dag, Marleen.
Ik ben nog steeds blij met mijn radicale beslissing, die ik in juni genomen heb: eigen haar kort en een haarwerk. Wat een verademing & luxe om ineens zoveel en mooi haar te hebben
ja, dat vind ik ook luxe. Ik heb nog nooit zo'n mooie haarsnit gehad als nu. Dit kon gewoonweg niet met mijn dunne haren. Het heeft een heerlijk gevoel om rond te lopen met een mooi kopje.
__________________
Sinds mijn 17 jaar AGA. Na 27 jaar frustraties en gesukkel met medicatie, camouflage en zelfs een zinloze haartransplantatie, draag ik sinds december 2013 een haarwerk. Nu heb ik mijn zelfvertrouwen terug !!!
mamamarleen is offline   Met citaat reageren
Oud 11 december 2013, 19:32   #11
mamamarleen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 februari 2010
Locatie: België
Berichten: 184
Geslacht:
Deze namiddag met de kindjes naar de tandarts geweest. Haar zoontje zit in de klas bij mijn zoontje, dus kennen we elkaar al een tijdje. Ze stond ervan versteld dat mijn haar zo mooi was en vroeg naar welke kapster ik ging. Oh, in mijn vroegere woonplaats, zei ik. Tijdens de consultatie heeft ze verschillende keren gezegd dat het zo mooi is. Ik voelde me er een beetje ambetant mee.
Mijn consultatie is voor volgend jaar in maart. Hoe ervaren jullie het bezoek aan de tandarts ? Zou die het merken van zo dicht bij, als ik in de stoel zit ?
__________________
Sinds mijn 17 jaar AGA. Na 27 jaar frustraties en gesukkel met medicatie, camouflage en zelfs een zinloze haartransplantatie, draag ik sinds december 2013 een haarwerk. Nu heb ik mijn zelfvertrouwen terug !!!
mamamarleen is offline   Met citaat reageren
Oud 11 december 2013, 19:59   #12
Astrid26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2013
Berichten: 3.569
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mamamarleen Bekijk bericht
Mijn consultatie is voor volgend jaar in maart. Hoe ervaren jullie het bezoek aan de tandarts ? Zou die het merken van zo dicht bij, als ik in de stoel zit ?
Je hoeft pas in maart, dan ben jij weer een paar maanden verder en volledig aan je haarwerk gewend. Ik lag laatst ook bij mijn tandarts in de stoel; ik dacht er zelf niet eens aan. Laat staan die tandarts. Hij is geïnteresseerd in tanden en niet in haren, hoor
Astrid26 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 december 2013, 21:09   #13
mamamarleen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 februari 2010
Locatie: België
Berichten: 184
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Astrid26 Bekijk bericht
Je hoeft pas in maart, dan ben jij weer een paar maanden verder en volledig aan je haarwerk gewend. Ik lag laatst ook bij mijn tandarts in de stoel; ik dacht er zelf niet eens aan. Laat staan die tandarts. Hij is geïnteresseerd in tanden en niet in haren, hoor
De vrouwelijke tandarts gaf me complimenten met m'n kapsel en bekeek me nogal goed. Ze zei dat het heel mooi geknipt was en dat ze daar goed op let omdat ze, indien ze geen tandarts was geweest, voor kapster zou gestudeerd hebben. Oei, dacht ik, ze zal het zien zeker ?
__________________
Sinds mijn 17 jaar AGA. Na 27 jaar frustraties en gesukkel met medicatie, camouflage en zelfs een zinloze haartransplantatie, draag ik sinds december 2013 een haarwerk. Nu heb ik mijn zelfvertrouwen terug !!!
mamamarleen is offline   Met citaat reageren
Oud 11 december 2013, 21:23   #14
Astrid26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2013
Berichten: 3.569
Geslacht:
Daar ben IK weer
Twee moeders van school zijn notabene kapster en hebben niets door ! Ze komen er ook niet achter. Weet je waarom niet? In het begin ziet iedereen een ander kapsel, al gauw zijn ze er aan gewend en dan let niemand meer op je haar. Vergeet niet hè, wij letten op ieders haar!
Ik ben - in het begin - bij mij eigen kapstertje geweest om het te laten zien. Dolenthousiast en net je eigen haar was haar reactie en ze zei: "als je een model & kleur kiest wat bij je past heeft echt niemand het door". Daar heeft ze gelijk in.

Mamamarleen, je ziet echt teveel beren op de weg. Probeer dan eens los te laten. Je bent gewoon in ieders ogen een leuke vrouw met een mooi kapsel. Dat is het, niet meer en niet minder. Lief groetje van Astrid

Laatst gewijzigd door Astrid26; 11 december 2013 om 21:33 Reden: Aanvulling op bericht
Astrid26 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 december 2013, 21:49   #15
millie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 augustus 2005
Berichten: 668
ik moest gister naar fysio,ik ben op 3 plaatsen gekraakt.de fysio pakte bovenop mijn hoofd mijn hoofd vast,aaaah dacht ik getver wat voelde ik mij even benauwd zeg!maar ja ,al zal ze het gevoeld hebben,zal ze nog niks zeggen denk ik,en misschien heeft ze het niet eens door gehad!
groetjes millie
millie is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:35.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.