Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 3 augustus 2008, 14:52   #16
..Angelique..
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 juni 2008
Berichten: 66
Als je toch graag shampoo wilt gebruiken voor de ketoconazol (omdat het anders moeilijk schuimt) dan kan je beter aloë vera shampoo nemen.
(het ruikt alleen een beetje overheersend en prikt ook snel in je ogen. )
Dermolin zorgde er eerder voor dat je geen schilfers had waarschijnlijk. Nu door de ketoconazol komt het los.
Ik zou er gewoon 4 á 5 keer mee wassen en dan kijken of het minder wordt.
Pas als je extra irritatie krijgt (branderigheid/jeuk) dan moet je stoppen met de keto, of gebruik je teveel.

volgens mij is dermolin (vettigheid) dus niet goed om te gebruiken zolang je een schimmelinfectie hebt.
..Angelique.. is offline   Met citaat reageren
Oud 3 augustus 2008, 14:56   #17
robt001
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2007
Berichten: 213
hallo

bedankt voor je reactie. Ik gebruik het nu anderhalve week en volgens mij is de roos en branderig gevoel etc.. al redelijk wat minder geworden. Ik heb een "kuur" van 4 weken dus ik heb nog even. Ik gebruik momenteel dus ook dermolin, waar ik weinig problemen mee ondervindt.. maar ik zal eens kijken voor die aloë vera shampoo. Misschien dat die combi mij nog beter bevalt. Bedankt iig!

Rob
robt001 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 augustus 2008, 15:07   #18
..Angelique..
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 juni 2008
Berichten: 66
ok, mooi dan als het al beter is.
maar let wel op; na die 4 weken moet je het echt 1 maal per week blijven gebruiken. of eenmaal in de 10 dagen. anders komt het echt terug, en misschien is het na die 4 weken nog wel helemaal niet weg zoals bij mij dus.
ik heb echt een moeilijk plekje zitten. maar ik hoop dus met de combi van aloë vera en keto betere resultaten te krijgen.
..Angelique.. is offline   Met citaat reageren
Oud 3 augustus 2008, 17:57   #19
robt001
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2007
Berichten: 213
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ..Angelique.. Bekijk bericht
ok, mooi dan als het al beter is.
maar let wel op; na die 4 weken moet je het echt 1 maal per week blijven gebruiken. of eenmaal in de 10 dagen. anders komt het echt terug, en misschien is het na die 4 weken nog wel helemaal niet weg zoals bij mij dus.
ik heb echt een moeilijk plekje zitten. maar ik hoop dus met de combi van aloë vera en keto betere resultaten te krijgen.
Oke, nouja bel anders mijn dokter nog wel even na de 4 weken (voor de zekerheid). Ik ga iig op aanraden van jou eens even die aloe vera shampoo gebruiken en kijken wat dat doet. Want al lijkt het bij mij minder te worden, het is nog steeds niet weg.

Jullie horen nog van mij.
Groetjes.
robt001 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 augustus 2008, 17:23   #20
robt001
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2007
Berichten: 213
nounou, het duurde even maar de shampoo is binnen. Ik zit inmiddels in de derde week van mijn 4 week durende kuur met keto gel. Ik heb nog steeds last van de huidschilfers al lijkt het wel wat te minderen.

Gister voor het eerst gewassen met aloe vera shampoo en moet zeggen dat mijn haar dan wel heel goed aanvoelt. Het aantal schilfers in vergelijking met dermolin is er echter niet minder om. Heb eigenlijk het minste last van de schilfers als ik mijn haar enkel uitspoel met lauw water. Maargoed ik moet dan ook nog een week.

Na die tijd maar eens verder kijken.. en als het aanhoudt zal ik nog maar eens de huisarts raadplegen..

Groeten
robt001 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Roos, jeuk, irritatie en/of korsten op de hoofdhuid Kees Haarproblemen bij vrouwen 190 13 oktober 2009 15:44
plotselinge jeuk Lon Haarproblemen bij vrouwen 19 25 augustus 2008 21:44
hoe kom ik van de jeuk af? nathaar AGA - Algemeen 4 5 juli 2008 13:26
Jeuk JPPP AGA - Algemeen 4 30 mei 2005 08:42
minox en jeuk timo2 Medicijnen/haargroeimiddelen 7 14 september 2004 09:41


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:52.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.