Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 17 februari 2019, 21:26   #61
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.305
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mikeye Bekijk bericht
Tja, mocht dat ooit een issue worden dan zijn er voldoende mogelijkheden om daar iets aan te doen, o.a. micropigmentatie. Kan me er dus niet echt druk om maken. Ik snap die overtrokken reacties niet zo goed. Bij mij is trouwens trichophytic closing techniek gebruikt om te hechten dus in principe groeien je haren ook nog eens door het litteken heen......Een lelijk achterhoofd: 1) alleen als je haar dus idd superkort of kaal is en dat is niet wat je beoogt met een transplantatie lijkt me en het is het donorgebied dat sowieso blijft bestaan en 2) waar halen mensen de feiten vandaan dat dit idd zo vaak gebeurt, dus dat lelijk worden van het litteken? Ik heb mn nodige research gedaan en hier weinig bewijs van gevonden. Hechttechnieken zijn intussen flink verbeterd en zoals ik al zeg, methodes om het alsnog te fixen ook aanwezig. Er wordt meteen zo dramatisch over gedaan......
Dramatisch? Overtrokken reacties? Meneer, ik zou het je haast....
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 17 februari 2019, 21:56   #62
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.305
Weglopen is een teken van zwakte. Je bent hier toch om anderen te helpen? Maar ga niet de mensen die een mooi potloodstreepje voorgeschoteld zijn betuttelen door ze overtrokken of dramatisch te noemen. Dat zijn de ervaringsdeskundigen die nooit meer een kapsel naar wens hebben kunnen dragen. Misschien was er in die tijd geen betere oplossing, misschien met het duidelijk benoemen van de risico's zou alsnog de keuze gemaakt zijn voor de FUT. Maar die keuze is ze eigenlijk op slinkse wijze ontnomen!
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 18 februari 2019, 21:30   #63
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 963
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HairCoach Bekijk bericht
Een FUT is gewoon een behandeling die een kliniek niet meer mag aanbieden.
Ik heb er 2 gehad en moet zeggen dat het gevoel in mijn achterhoofd nooit meer volledig is teruggekomen.

De FUE behandelingen daarna, waren een verademing ten opzichte van de FUT
Hoezo zou een FUT niet meer mogen? Kijk maar eens naar de resultaten van bijvoorbeeld hattingen hair of hasson & wong....
middels FUT kunnen vele grafts verkregen worden. Degene die de incisie maakt moet wel weten wat hij doet, maar dat geld voor een FUE ook, die kunnen ook verpest worden.
zyzzalive is nu online   Met citaat reageren
Oud 18 februari 2019, 21:39   #64
HairCoach
sdw
 
Geregistreerd: 21 februari 2008
Berichten: 1.256
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zyzzalive Bekijk bericht
Hoezo zou een FUT niet meer mogen? Kijk maar eens naar de resultaten van bijvoorbeeld hattingen hair of hasson & wong....
middels FUT kunnen vele grafts verkregen worden. Degene die de incisie maakt moet wel weten wat hij doet, maar dat geld voor een FUE ook, die kunnen ook verpest worden.
Hasson & wong....daar noem je ook een kliniek op.
Een gemiddelde FUT / FUE kost daar € 20.000,-
__________________
Regime:
Finasteride(2001 tot 2003, herstart 02-2008 -> ) op di, do, za en zo,
Dutasteride 0,5mg op ma, wo en vr
Tuinen Super Haar Formule
Omega 3
Biotine (3000mcg per dag)
Vitamine D3 (2000mcg)
Toco-Sorb (1x/dag)
Spiruella MSM (6000mg per dag)
Revita & Alpecin Shampoo

Behandelingen:
1e HT: 2000; 650 grafts FUT dr. Feriduni inhammen.
2e HT: 2001; 700 grafts FUT dr. Villnow verdichting/herstel 1e behandeling.
3e HT: 07-2014; 2240 grafts FUE herstel eerdere behandelingen - Prohair
4e HT: 09-2016; 800 grafts Verdichting / Herstel haarlijn FUE - Kliniek Veldhoven.
5e HT: 12-2017; 600 grafts temples FUE - Kliniek Veldhoven


Status:
NW1
HairCoach is offline   Met citaat reageren
Oud 18 februari 2019, 21:50   #65
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.305
FUT waarbij alle voor- en nadelen uitgebreid benoemd worden en het dan je eigen keuze is... niets mis mee. Zodra er begonnen wordt met het praten naar een bepaalde richting toe en zelfs pushen richting een FUT is niet zo tof.
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 19 februari 2019, 14:42   #66
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 963
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HairCoach Bekijk bericht
Hasson & wong....daar noem je ook een kliniek op.
Een gemiddelde FUT / FUE kost daar € 20.000,-
Had jij het over geld? Nee, jij zei stelde dat een FUT niet meer zou mogen. FUT kan in bepaalde gevallen een betere keuze zijn dan een FUE.
zyzzalive is nu online   Met citaat reageren
Oud 19 februari 2019, 15:13   #67
HairCoach
sdw
 
Geregistreerd: 21 februari 2008
Berichten: 1.256
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zyzzalive Bekijk bericht
Had jij het over geld? Nee, jij zei stelde dat een FUT niet meer zou mogen. FUT kan in bepaalde gevallen een betere keuze zijn dan een FUE.
Mijn persoonlijke ervaring is alles behalve fijn.

Het beloofde potloodstreepje is een markeerstift dikte geworden en het gevoel is maar voor 70% teruggekomen. Vooral in de winter merk ik dat.
De FUT's zijn overigens uitgevoerd door Villnow en Feriduni....Niet de eerste de beste artsen.
__________________
Regime:
Finasteride(2001 tot 2003, herstart 02-2008 -> ) op di, do, za en zo,
Dutasteride 0,5mg op ma, wo en vr
Tuinen Super Haar Formule
Omega 3
Biotine (3000mcg per dag)
Vitamine D3 (2000mcg)
Toco-Sorb (1x/dag)
Spiruella MSM (6000mg per dag)
Revita & Alpecin Shampoo

Behandelingen:
1e HT: 2000; 650 grafts FUT dr. Feriduni inhammen.
2e HT: 2001; 700 grafts FUT dr. Villnow verdichting/herstel 1e behandeling.
3e HT: 07-2014; 2240 grafts FUE herstel eerdere behandelingen - Prohair
4e HT: 09-2016; 800 grafts Verdichting / Herstel haarlijn FUE - Kliniek Veldhoven.
5e HT: 12-2017; 600 grafts temples FUE - Kliniek Veldhoven


Status:
NW1
HairCoach is offline   Met citaat reageren
Oud 31 augustus 2019, 18:04   #68
joostverhagen
Joost
 
Geregistreerd: 29 augustus 2019
Berichten: 1
Geslacht:
Transhair Elmi

Welk resultaat verwacht je met het implanteren van 1400 grafts in een keer?

Transhair is heel transparant op haar site welke resultaten je kunt bereiken met hoeveel grafts tegen welke kosten.

Ik heb heel andere ervaringen: tegen mij is de eigenaar meteen zeer helder en eerlijk geweest: ik wilde graag in een behandeling mijn ht laten doen.

De heer van Oijen hielp mij juist meteen uit mijn droom. Zelfs met 2417 grafts uit de eerste behandeling raadde hij mij ten zeerste aan om twee behandelingen in te plannen. Na een jaar de tweede. Dit was een teleurstelling voor mij, maar ja het was wel heel duidelijk. Ik wil het beste resultaat en dus kies ik voor een tweetrapsbehandeling.

Ik ben juist heel tevreden hoe transhair mij behandeld heeft. Herken me totaal niet in jouw verhaal.

Transhair is de enige kliniek die zowel fut als fue aanbiedt, heeft volledige focus op ht, werkt enkel en alleen met gediplomeerde haar chirurgen. Ik voelde me er zeer welkom en vond t n fijne plek om te zijn.

Je haar is je lichaamseigen materiaal. Hierop heeft Transhair geen invloed op.
Het is alsof je gras van de ene naar de andere plek verplaatst.

De mate van gastvrijheid, deskundigheid en klantgerichtheid vind ik heel hoog. Ik kon snel terecht en zelfs in het weekend werd ik gebeld om te vragen of alles naar tevredenheid was verlopen.

Ik denk dat jouw ervaring ook veel met jouw eigen verwachtingen te maken heeft. Het is heel belangrijk om vooraf goed duidelijk te hebben welke verwachtingen je hebt.

Uiteindelijk is dit precies de reden waarom ik voor transhair heb gekozen. Ik heb hier nog geen seconde spijt van gehad.

Desalniettemin vind ik het vervelend dat jij niet jouw gewenste resultaat hebt gekregen. N is 1 is echter niet representatief voor de kwaliteit die transhair biedt.
joostverhagen is offline   Met citaat reageren
Oud 31 augustus 2019, 23:37   #69
Dino33
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 december 2013
Berichten: 266
Misdadig dat er nog steeds FUT wordt aangeboden.

FUT = Getekend voor het leven!
Dino33 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 september 2019, 14:21   #70
Hairforlife
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2010
Locatie: Holland
Berichten: 370
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dino33 Bekijk bericht
Misdadig dat er nog steeds FUT wordt aangeboden.

FUT = Getekend voor het leven!



Een FUT behoeft op zich niet slecht te zijn maar je houdt er een litteken aan over van oor tot oor. Als je dit maar goed beseft en dat het ook soms flink kan oprekken en breder worden op termijn.


Een FUE kan ook aardig mis gaan en dit kan ernstige gevolgen hebben voor wat betreft donorhaar bijvoorbeeld. Persoonlijk als je zelf goed donorhaar hebt zou ik niet meer voor een FUT kiezen maar ja ieder zijn eigen keuze.
__________________
Haarverlies Regime:
Finasteride 1-1,2mg dagelijks (2000 tot 2009).
Minoxidil 5% lotion dagelijks (2009-2011).
Diverse Vitmamines als Biotine en omega3 complexen (2012-heden).

HT Behandeling:
1e HT FUT, 2002 - dr. Feriduni: haarlijn en inhammen.
2e HT FUE, 2017 - dr. Eberson/Eberson Hair Clinic: Verdichting.
Litteken correctie, 2017



Laatst gewijzigd door Hairforlife; 1 september 2019 om 14:37
Hairforlife is offline   Met citaat reageren
Oud 1 september 2019, 22:04   #71
Mikeye
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2019
Berichten: 239
Geslacht:
Tja, ik heb begin feb FUT behandeling gehad bij Transhair en ben positief. Kale kruin is intussen al redelijk ingevuld en verdikt nog in de loop van de tijd. Litteken niet noemenswaard en ben tevreden met een standje 4 tondeuse achter. Dan is er dus helemaal niets van te zien. Zolang je daar dus gewoon haar hebt is er dus niets aan de hand. Ik had idd ook FUE kunnen laten doen maar wilde er gewoon in 1x goed vanaf zijn. Nu is mijn voordeel wel dat ik al begin 50 ben en geen last meer heb van vorderende haaruitval, het was al een jaar of 10 stabiel maar liep alleen maar te klooien met camouflage. Daar ben ik straks lekker van af en daar ging het me om. Maar iedereen zijn keuze natuurlijk. Waarschijnlijk moet je ook gewoon geluk hebben met hoe je littekens vormt en blijkbaar heb ik dat
Mikeye is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
haartransplantatie, kliniekervaringen.nl, ontevreden, transhair

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:02.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.