Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 8 september 2023, 09:33   #1
MrVegas
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2021
Berichten: 4
Geslacht:
XL hair, iemand ervaring mee?

Aangezien ik zelf geen optie heb tot finasteride en monixidil (ivm bestaande medicatie) en eigenlijk wel een haartransplantatie wil doen ben ik aan het kijken naar alternatieven. Zelf dacht ik dat het wellicht een idee is om XL hair toe te passen na de HT en dan eens in de zoveel tijd dat laten doen. Alleen ik kan echt nergens resultaten vinden op forums terwijl er toch behoorlijk veel klinieken zijn die het al jaren aanbieden. Dat vind ik vreemd. Iemand die daar ervaring mee heeft?
MrVegas is offline   Met citaat reageren
Oud 8 september 2023, 13:58   #2
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 973
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrVegas Bekijk bericht
Aangezien ik zelf geen optie heb tot finasteride en monixidil (ivm bestaande medicatie) en eigenlijk wel een haartransplantatie wil doen ben ik aan het kijken naar alternatieven. Zelf dacht ik dat het wellicht een idee is om XL hair toe te passen na de HT en dan eens in de zoveel tijd dat laten doen. Alleen ik kan echt nergens resultaten vinden op forums terwijl er toch behoorlijk veel klinieken zijn die het al jaren aanbieden. Dat vind ik vreemd. Iemand die daar ervaring mee heeft?
Nooit bewezen, is onzin. lekker je geld uitgeven aan iets wat wel werkt.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 10 september 2023, 17:31   #3
PaulPaulPaul
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 mei 2022
Berichten: 122
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zyzzalive Bekijk bericht
Nooit bewezen, is onzin. lekker je geld uitgeven aan iets wat wel werkt.
Mee eens. Ik heb wel eens iemand gehoord die "wel dacht dat zijn haar enigszins wat beter was geworden" maar dat klonk destijds net zo twijfelachtig als het hier nu doet. Conclusie: het is het geld niet waard.
PaulPaulPaul is offline   Met citaat reageren
Oud 23 september 2023, 23:44   #4
Klapz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 mei 2013
Berichten: 378
De Skintech Pharmagroup (van XL Hair) geeft veel geld uit aan het werven van klinieken via buitendienst sales. Behandeling is simpel, kliniek krijgt een instructiedag en marges hoog. Zo halen ze klinieken binnen. Die kliniek verdiend er leuk aan, XL hair ook en jij mag gissen of het überhaupt iets heeft gedaan. Bewezen is het inderdaad niet.
Klapz is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:00.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.