Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 22 december 2012, 23:01   #1
voormv
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 december 2012
Berichten: 4
Ervaring met Hairgro

Hoi,

ik ben een vrouw en heb de laatste jaren heel veel last van haaruitval (sinds een 2-tal operaties met narcose)... de laatste maanden is stress duidelijk een vergerende factor en gaat het ineens zichtbaar hard (en dat geeft op zich nog meer stress), maar ik denk dat er ook iets erfelijks aan de hand is (als ik naar het haar van mijn moeder kijk)...

nu slik ik al ruim een jaar Hairgro capsules en gebruik ik Hairgro shampoo (te verkrijgen bij de drogist). Ik heb dat toentertijd aangeschaft omdat ik daar wat goede recensies over had gelezen, maar die goede recensies zie ik niet hier op het forum (ook geen slechte), wat mij doet vermoeden dat het product eigenlijk geen biet helpt...

Kan iemand mij misschien vertellen wat meer vertellen over Hairgro of aangeven wat een beter alternatief is voor Hairgro?
voormv is offline   Met citaat reageren
Oud 23 december 2012, 17:31   #2
krully
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 december 2012
Berichten: 37
halo voormy

tot vorig jaar had ik ook heel veel last van haaruitval en gebruik nu herbaliceashampoo tegen mijn haarverlies. Ik ben de hairgro shampoo in de kapsalon tegengekomen waar ik soms mijn haren laat knippen en mijn shampoo tegen haarverlies koop. Ik vroeg aan de kapster of die hairgro goed was en die zei me dat ze herbalicea veel beter vond en dat ze het zelf gebruikt en echt resultaten van had tegen haar eigen haarverlies.
Ik heb eerlijk gezegd nog niet veel geprobeerd tegen mijn haarverlies buiten vitaminen pillekes enzo en ampul behandelingen waarvan ik ni veel resultaat heb gemerkt en dan nu het laatste jaar herbalicea en ben daar zeer tevreden over.

De shampoo is natuurlijk en gemaakt van 12 kruidenextraten en vitaminen. hier is de website http://www.herbalicea.com/ hoop dat dit een goeie alternatief voor je zal zijn om je haarverlies tegen te gaan.

groeten

Laatst gewijzigd door krully; 23 december 2012 om 17:34
krully is offline   Met citaat reageren
Oud 24 december 2012, 15:02   #3
Diksy
HaarWeb lid
 
Diksy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2002
Locatie: Maasdam
Berichten: 531
Geslacht:
Hairgro

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door voormv Bekijk bericht
Hoi,

ik ben een vrouw en heb de laatste jaren heel veel last van haaruitval (sinds een 2-tal operaties met narcose)... de laatste maanden is stress duidelijk een vergerende factor en gaat het ineens zichtbaar hard (en dat geeft op zich nog meer stress), maar ik denk dat er ook iets erfelijks aan de hand is (als ik naar het haar van mijn moeder kijk)...
Hairgro is een niet onafhankelijk en medisch bewezen middel. Zie: http://www.hansdiks.nl/?cat=24. De enige onafhankelijke en medisch bewezen middelen voor vrouwen zijn: Minoxidil 2% en de Low Level Laser. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
__________________
"En voorts ben ik van mening dat de meeste haargroeimiddelen weggegooid geld zijn"(HJD)

Hans J.Diks, internet journalist m.b.t. haarproblemen.

www.haarproblemen.nl

"Je hebt pas recht op succes als je waarde toevoegt"

Laatst gewijzigd door AnthonieH; 24 december 2012 om 15:22 Reden: Quote gefatsoeneerd
Diksy is offline   Met citaat reageren
Oud 27 februari 2013, 21:17   #4
feroza21
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 januari 2013
Berichten: 3
ervaring HairGro

Hallo,

Heeft er iemand ervaring in het gebruik van de hairGro capsules?
feroza21 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
hairgro, narcose, stress

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:06.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.