Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Haarproblemen bij vrouwen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 13 september 2005, 15:27   #1
Natascha24
HaarWeb lid
 
Natascha24's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2005
Locatie: Belgium
Berichten: 86
Heeft iemand van jullie ervaring met haartransplantatie?

Hallo!

Ik vroeg me af of iemand van de meiden ervaring heeft met haartransplantatie? Ik merk dat dit alleen bij de mannen besproken wordt, maar dit is toch ook mogelijk bij vrouwen? Ik overweeg deze optie ernstig, omdat ik weinig hoop heb dat al die medicijnen nut zullen hebben. Mijn haar beheerst momenteel mijn leven en ik wil daar een einde aan maken! Is een haartransplantatie voor altijd? Of bestaat de kans dat de operatie mislukt? Wie kan me meer advies geven?
Groetjes
Natascha
Natascha24 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 september 2005, 16:22   #2
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Ik weet niet of er veel vrouwen zijn met ervaringen op dit vlak. Wellicht kun je dit beter posten onder de pijler voor haartransplantaties?

Volgens mij heeft Roluca een haartransplantie gehad, maar die post hier dacht ik niet meer zoveel.
Op diverse sites van instituten wordt wel gesproken over goede resultaten bij vrouwen, maar dat zijn natuurlijk wel commerciële instellingen.
Je zou ook eens kunnen zoeken op www.heralopecia.com, een hele goede Amerikaanse site met veel ervaringen.
__________________
Has finally left the building!
Georgie is offline   Met citaat reageren
Oud 14 september 2005, 12:15   #3
bouman60
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 juli 2002
Berichten: 99
Hoi Natascha,

Ik ben eens op consult geweest bij zo'n instituut in Haarlem. Zij hadden het me afgeraden omdat het lastig is om tussen andere haren in te planten. Bij mij is er een hoop ruimte tussen mijn haren (brede scheiding), maar het is moeilijk om daar te implanteren vertelden ze mij. Hij adviseerde me toen de Diane pil....

groetjes bouman60
__________________
Magnesium
Diane 35 doorslikken
Multivitamine
Mediceuticals shampoo, conditioner, follicle stimulator
bouman60 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 september 2005, 12:43   #4
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Ik ben geen vrouw, maar ik ben van mening dat een haartransplantatie in principe alleen geschikt is voor een man. Je haar blijft naderhand altijd dun. Voor een mannenkapsel is dat op zich niet zo erg. Maar een mooie vrouwenkapsel kun je er nooit van maken.

Een vrouw met dun getransplanteerd haar is volgens mij geen verbetering.
Een echt mooi vrouwlijk kapsel bereik je alleen met een haarwerk.
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 14 september 2005, 13:28   #5
Cloud
Moderator

 
Geregistreerd: 19 februari 2004
Locatie: België
Berichten: 1.466
De foto's die ik al op het net heb gezien van HT's bij vrouwen waren altijd erg geslaagd. Ik denk dat het zeker een optie is, zij het dat het resultaat nooit permanent zal zijn, want je AGA zet zich natuurlijk nog steeds verder.
Ook is het zo dat diffuus haarverlies al je haren kan aantasten, zelfs het gebied dat bij mannen wel altijd in goeie staat blijft (de krans, die meestal als donorgebied wordt gebruikt). Dus op termijn kan ook het getransplanteerde haar gaan dunner worden.
De combinatie van een HT met een goed regime van medicijnen en/of lotions lijkt me dan ook een must.
__________________

"Yes, in this immense confusion one thing alone is clear. We are waiting for the laser helmet to come." (Samuel Beckett, Waiting for Godot, p.78)

minoxidil 5% (sinds dec 2003)
Hairmax lasercomb (2004-2008)
Aculas laser 5x50mW (2008-2009)
Laserhelm met 150 diodes tot de fatale kortsluiting
Sinds aug 2010 laserhelm met 360 diodes
Terug naar mijn Aculas laser sinds okt 2011
MKW laser sinds 2014

Finasteride sinds nov 2011

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
Haarwoordenboekje | Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Cloud is offline   Met citaat reageren
Oud 15 september 2005, 03:31   #6
Annewil
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 mei 2005
Berichten: 107
ik wil niet droevig doen, maar.........

voor mij is haartransplantatie kennelijk geen optie, gezien het feit dat overal op mijn lichaam ALLE haar is uitgevallen, ook benen, armen, oksels, schaamstreek, zelfs binnen mijn lichaam in mijn neus en oren.....

iemand daar een antwoord op?

Annewil
Annewil is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Heeft therapie voor mij nog zin? Dino TTM - Algemeen 3 15 mei 2005 12:38
Sexueel getinte berichten op HaarWeb : graag jullie input! Webmaster Van alles en nog wat... 28 12 november 2003 14:24
Aan Madelief en Ellis : informatie m.b.t. jullie therapieën. Grover TTM - Algemeen 6 1 augustus 2003 13:50
! De TTM-website: Verzoek om jullie input ! Webmaster TTM - Algemeen 16 19 februari 2003 22:59
Wie heeft er ervaring met difencypron?? Marloes AA - Behandelingen 6 19 augustus 2002 13:12


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:55.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.