Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 27 juli 2009, 15:50   #106
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Dank voor het delen van je ervaring, Yakil, er zijn meer mensen die overwegen om misschien een ingreep in Turkije te laten doen, dus je verhaal is meer dan welkom.

Ik vind het bijzonder dat je een ingreep hebt laten doen waarvan je vantevoren al wist dat ie eigenlijk te klein zou zijn. Je speelt op safe en ik kan dat alleen maar verstandig vinden. Weet je al wanneer je terug zult gaan voor een vervolg?
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juli 2009, 17:32   #107
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Ik vind het bijzonder dat je een dag na je ht al naar een voetbalwedstrijd gaat kijken. Er is dan nog niet veel nodig om grafts te verliezen namelijk.
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juli 2009, 17:34   #108
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morehair Bekijk bericht
Ik vind het bijzonder dat je een dag na je ht al naar een voetbalwedstrijd gaat kijken. Er is dan nog niet veel nodig om grafts te verliezen namelijk.
Het feit dat ik supporter van Feyenoord ben heeft ook wel toegedragen aan mijn kaalheid vrees ik

Besiktas schat ik toch wat hoger in
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juli 2009, 23:36   #109
Yakil
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 maart 2009
Berichten: 4
Ik speelde inderdaad op safe en wilde het eerst ervaren. Al met al is het uiteindelijk best duur geworden met verblijf, vervoer en uitgaan maar met het geld dat ik heb bespaart heb ik een leuke vakantie gehad van een week. Het advies van Estehair was om na 6 maanden weer een nieuwe HT te ondergaan. In mijn geval zou dat weer in oktober kunnen.

Tja het voetballen..was misschien niet verstandig, maar het ging aardig met een Besiktas petje op. Ik kreeg wel per ongeluk een elleboog in alle enthousiasme en dat veroorzaakte een kleine bloeding kwam ik later achter en het heeft me ongetwijfeld een paar grafts gekost. Het was wel de moeite waard want inmiddels zijn ze kampioen geworden.

Het is inderdaad te lang geleden dat we op de Coolsingel stonden!Misschien maken we dit seizoen kans met Mario..
Yakil is offline   Met citaat reageren
Oud 29 juli 2009, 13:07   #110
hairobservator
QuickGrafting = FUTURE
 
hairobservator's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2005
Locatie: 's-HEERENBERG(NL)
Berichten: 1.111
Cool mariodona

Het is inderdaad te lang geleden dat we op de Coolsingel stonden!Misschien maken we dit seizoen kans met Mario..[/quote]

mario wordt spectaculair kampioen met feyenoord maar
gaat naar engeland ik denk the spurs haha weer kampioen na jaren en jaren joho mariodona in mexico
tegen brazilië(solo over het veld om te watertanden!) samen met van basten en vanenburg maar geheel mexico sprak over
"mariodona" tijdens de kwartfinale tegen argentinïe met maradona
GRTZ.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Wereldk...nder_20_-_1983

http://www.nectoday.nl/nectoday/nieuws/322

GRTZ.
__________________
QuickGrafting Method = FUTURE
https://twitter.com/quickgrafting
hairobservator is offline   Met citaat reageren
Oud 29 juli 2009, 13:51   #111
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.407
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hairobservator Bekijk bericht
mario wordt spectaculair kampioen met feyenoord
Dream on, dream on...

ho, je kunt hier poolen en je onsterfelijk maken!

http://www.haarweb.nl/forum/showthre...10843&page=169
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 31 juli 2009, 10:00   #112
Falcone
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 mei 2007
Berichten: 307
amai die prijzen zijn echt wel zeer scherp...
Falcone is offline   Met citaat reageren
Oud 29 maart 2010, 04:41   #113
kliko
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 april 2009
Berichten: 4
Absoluut afraden!

Zoals ik hier eerder meldde, ik heb op 28 maart 2009 haartransplantatie gehad bij Estehair in istanbul. Nu precies 1 jaar later ben ik absoluut NIET tevreden over de resultaat. Meeste haren ben ik weer kwijt. Achterkant van mijn hoofd is net zo kaal als voor de operatie.

Ik heb 3 keer mail gestuurd naar Estehair voor een advies vervolg advies. GEEN REACTIE. Ik heb niet eens mijn beoordeling over de resultaat gehad, maar ze reageren nergens op. Je kan/mag maar een keer genaaid worden, heb ik gevoel. Tweede keer niet meer.... Ik vind het zielig!

En nu op alle turkse tv's hebben reclame: tot 30 april 30% korting....
Trap echt niet in.... ESTEHAIR???? NIET DOEN!
kliko is offline   Met citaat reageren
Oud 29 maart 2010, 09:14   #114
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.407
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kliko Bekijk bericht
Zoals ik hier eerder meldde, ik heb op 28 maart 2009 haartransplantatie gehad bij Estehair in istanbul. Nu precies 1 jaar later ben ik absoluut NIET tevreden over de resultaat. Meeste haren ben ik weer kwijt. Achterkant van mijn hoofd is net zo kaal als voor de operatie.

Ik heb 3 keer mail gestuurd naar Estehair voor een advies vervolg advies. GEEN REACTIE. Ik heb niet eens mijn beoordeling over de resultaat gehad, maar ze reageren nergens op. Je kan/mag maar een keer genaaid worden, heb ik gevoel. Tweede keer niet meer.... Ik vind het zielig!

En nu op alle turkse tv's hebben reclame: tot 30 april 30% korting....
Trap echt niet in.... ESTEHAIR???? NIET DOEN!
Bedankt voor de tip. Wat een ellende zeg!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 29 maart 2010, 13:32   #115
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kliko Bekijk bericht
Zoals ik hier eerder meldde, ik heb op 28 maart 2009 haartransplantatie gehad bij Estehair in istanbul. Nu precies 1 jaar later ben ik absoluut NIET tevreden over de resultaat. Meeste haren ben ik weer kwijt. Achterkant van mijn hoofd is net zo kaal als voor de operatie.

Ik heb 3 keer mail gestuurd naar Estehair voor een advies vervolg advies. GEEN REACTIE. Ik heb niet eens mijn beoordeling over de resultaat gehad, maar ze reageren nergens op. Je kan/mag maar een keer genaaid worden, heb ik gevoel. Tweede keer niet meer.... Ik vind het zielig!

En nu op alle turkse tv's hebben reclame: tot 30 april 30% korting....
Trap echt niet in.... ESTEHAIR???? NIET DOEN!
Inderdaad, wat een ellende zeg.

En wat ga je nu doen? In Nederland of België nog een poging wagen?
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 29 maart 2010, 18:29   #116
lifeguard1974
HaarWeb lid
 
lifeguard1974's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 november 2008
Locatie: Midden Nederland
Berichten: 140
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kliko Bekijk bericht
Zoals ik hier eerder meldde, ik heb op 28 maart 2009 haartransplantatie gehad bij Estehair in istanbul. Nu precies 1 jaar later ben ik absoluut NIET tevreden over de resultaat. Meeste haren ben ik weer kwijt. Achterkant van mijn hoofd is net zo kaal als voor de operatie.

Trap echt niet in.... ESTEHAIR???? NIET DOEN!
Sterkte! Ik weet wat je voelt, heb hetzelfde meegemaakt bij 2 andere klinieken hier in NL.
__________________
2002 500 grafts FUT HairPlus
L.M.van den Berg en assistent Ruud.

2004 1000 grafts FUT TransHair
Dr. Leonhardt adviseurs dhr. Strouken en dhr.Cor de Loijer

2009 2500 grafts FUE ProHair/dr.de Reys

2012 8 & 9 Maart (Dr. de Reys) en echtgenote Nina (Foto's komen nog!)


Zie mijn foto-album, volgorde 1 t/m 8.

Mvg. Ferdi
lifeguard1974 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 januari 2011, 19:17   #117
haarwaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 september 2008
Berichten: 1
Bedankt voor de info over estehair wou er in mei naar toe gaan voor een fue, maar dat ga ik dus echt niet meer doen!.
Weet misschien iemand paar praktijken of ziekenhuizen in Istanbul die wel te vertrouwen zijn plus goed resultaat.

Via google kan ik niet veel info vinden over transmed maar
dat spreekt me niet zo aan. Een turkse vriend van me gaat mee als gezelschap en de grafts tellen natuurlijk. Hij weet zelf helemaal geen goede praktijken of ziekenhuizen.

Mvg Haarwaar.
haarwaar is offline   Met citaat reageren
Oud 21 mei 2012, 16:47   #118
souf
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 mei 2012
Berichten: 1
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kliko Bekijk bericht
Nee, ik had namelijk zelf een pakket geboekt incl. hotel enz.

En ik was namelijk niet direct van plan om HT te ondergaan.

Ik was voor 4 dagen in Istanbul en had eerder contact met estehair via mail enz.
Toen dacht ik van, ik ben toch hier, even bellen.... Direct afspraak gemaakt, langs geweest.

Ze hadden een actie; 30% korting tot 30 april hoorde ik. Voor de volgende dag konden ze inplannen... Op zaterdag... Volgende dag (zondag) was er een controle en eerste wasbeurt op kliniek. En die dag ben ik ook teruggevlogen naar Nederland.

Hey die kliniek estehair werkt die in samenwerking, met http://turkeytocure.be/?
ik heb daar ook info gevraagd maar ben nog serieus aan het twijfelen.
heeft er hier verder nog iemand een HT in turkije gedaan?
souf is offline   Met citaat reageren
Oud 22 mei 2012, 14:12   #119
hey69
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 augustus 2010
Berichten: 302
Geslacht:
en verwar ook estehair niet met esteworld en este ....enzovoorts. er bestaan wat klinieken wiens naam wel opmekaar lijkt
hey69 is offline   Met citaat reageren
Oud 12 juni 2012, 10:27   #120
aggie12709
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 april 2012
Berichten: 3
heyy mensenn ik heb vandaag met Zekeriya Kul gesproken en ik ga in oktober bij hem langs voor een transplantatie van 2800 grefts. ik heb heel lang in turkse forums onderzocht en eindelijk ben ik tot conclusie gekomen dat hij ideaal is qua prijs en kwaliteit. Ik heb bijna echt niemand over hem horen klagen. Er zijn heel weinig mensen die over hem klagen van 100 misschien 3 dat ik heb gelezen. En die klagen niet over de natuurlijkheid maar klagen over dat hun hoofdhuid nogsteeds zichtbaar is. Maar ik vind ze maar onrealistische mensen. Want dokter Kul zegt het zelf ook, er komen helemaal kale mensen bij me en vragen van mij of ik ze een ht wil doen en dan verwachten ze nog dat ze haar krijgen net als toen ze 18 waren. Dus mijn advies aan mensen als je teveel kale plekken heb. Beter geen ht maar gewoon kort scheren staat veel stoerder en frisser dan dat je heel dun haartjes hebt.

Groetennn
aggie12709 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Haartransplantatie en Tevredenheid topic.... pindakaas Chirurgische behandelingen 160 19 juli 2011 00:50
Haartransplantatie met Care Mediator - uitstekende ervaring Vankaalnaarhaar Chirurgische behandelingen 6 9 februari 2006 21:20
Haartransplantatie Hels Chirurgische behandelingen 3 29 september 2005 12:54
breaking news: EU en Turkije zijn het toch eens geworden! Tiuri Van alles en nog wat... 52 28 september 2005 17:43
Heeft iemand van jullie ervaring met haartransplantatie? Natascha24 Haarproblemen bij vrouwen 5 15 september 2005 03:31


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:53.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.