Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Hirsutisme > Hirsutisme - Behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 14 februari 2008, 23:27   #31
lanny
Poster v/h Jaar 2008

 
lanny's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2007
Berichten: 464
vervolg

Bokito, laat even weten hoe het met je gaat en wat de resultaten zijn zover?

Lanny
lanny is offline   Met citaat reageren
Oud 19 februari 2008, 14:44   #32
IlseBremer
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 februari 2008
Berichten: 1
Huidbeschadigingen

Hallo allemaal,

Ik lees in dit forum veel berichten over angst voor huidbeschadigingen. Ik heb een aantal behandelingen ondergaan bij Aalders kliniek in Roden. Hier werken ze met ELOS techniek. Daarbij heb je eigenlijk geen risico op verbrandingen, omdat ELOS het enige apparaat is die zichzelf controleerd.
Ze zijn tevens 2/3 goedkoper dan concurrenten. Volgens hen zelf doordat ze eigen apparatuur hebben (geen huur) en 75% van de dag ontharingsbehandelingen uitvoeren

Groetjes Ilse
IlseBremer is offline   Met citaat reageren
Oud 20 februari 2008, 00:06   #33
lanny
Poster v/h Jaar 2008

 
lanny's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2007
Berichten: 464
controlle?

Hallo Ilse,

Kun je dat uitleggen, het enige apparaat dat zich zelf controleert?

gr

Lanny

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IlseBremer Bekijk bericht
Hallo allemaal,

Ik lees in dit forum veel berichten over angst voor huidbeschadigingen. Ik heb een aantal behandelingen ondergaan bij Aalders kliniek in Roden. Hier werken ze met ELOS techniek. Daarbij heb je eigenlijk geen risico op verbrandingen, omdat ELOS het enige apparaat is die zichzelf controleerd.
Ze zijn tevens 2/3 goedkoper dan concurrenten. Volgens hen zelf doordat ze eigen apparatuur hebben (geen huur) en 75% van de dag ontharingsbehandelingen uitvoeren

Groetjes Ilse
lanny is offline   Met citaat reageren
Oud 20 februari 2008, 00:28   #34
hannakr
medewerker laser-kliniek
 
hannakr's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 december 2007
Locatie: Delft
Berichten: 75
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IlseBremer Bekijk bericht
Hallo allemaal,

Ik lees in dit forum veel berichten over angst voor huidbeschadigingen. Ik heb een aantal behandelingen ondergaan bij Aalders kliniek in Roden. Hier werken ze met ELOS techniek. Daarbij heb je eigenlijk geen risico op verbrandingen, omdat ELOS het enige apparaat is die zichzelf controleerd.
Ze zijn tevens 2/3 goedkoper dan concurrenten. Volgens hen zelf doordat ze eigen apparatuur hebben (geen huur) en 75% van de dag ontharingsbehandelingen uitvoeren

Groetjes Ilse
De elos is een mooi apparaat, IPL icm wisselstroompje. Maar.. (die is er altijd he) het is ook een heel traag apparaat. Je hebt veeeeeeeel meer behandelingen nodig dan wanneer je de laser zou gebruiken. De ELOS is uitermate geschikt voor donkere huiden en 'lichte' haren.

Groetje Hanna
hannakr is offline   Met citaat reageren
Oud 20 februari 2008, 00:29   #35
hannakr
medewerker laser-kliniek
 
hannakr's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 december 2007
Locatie: Delft
Berichten: 75
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IlseBremer Bekijk bericht
Hallo allemaal,

Ik lees in dit forum veel berichten over angst voor huidbeschadigingen. Ik heb een aantal behandelingen ondergaan bij Aalders kliniek in Roden. Hier werken ze met ELOS techniek. Daarbij heb je eigenlijk geen risico op verbrandingen, omdat ELOS het enige apparaat is die zichzelf controleerd.
Ze zijn tevens 2/3 goedkoper dan concurrenten. Volgens hen zelf doordat ze eigen apparatuur hebben (geen huur) en 75% van de dag ontharingsbehandelingen uitvoeren

Groetjes Ilse
Oja, trouwens. Ik werk met o.a de elos. En zelf controleren??? ik kan hem zo hoog zetten als ik zelf wil en daarmee heel veel brandplekken maken hoor. Dus ik zet bij deze opmerking mijn vraagtekens.

Groetjes Hanna
hannakr is offline   Met citaat reageren
Oud 20 februari 2008, 00:58   #36
lanny
Poster v/h Jaar 2008

 
lanny's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2007
Berichten: 464
traag

Hallo Hanna,

Wat bedoel je met traag?

gr

Lanny

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hannakr Bekijk bericht
De elos is een mooi apparaat, IPL icm wisselstroompje. Maar.. (die is er altijd he) het is ook een heel traag apparaat. Je hebt veeeeeeeel meer behandelingen nodig dan wanneer je de laser zou gebruiken. De ELOS is uitermate geschikt voor donkere huiden en 'lichte' haren.

Groetje Hanna
lanny is offline   Met citaat reageren
Oud 20 februari 2008, 11:56   #37
hannakr
medewerker laser-kliniek
 
hannakr's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 december 2007
Locatie: Delft
Berichten: 75
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lanny Bekijk bericht
Hallo Hanna,

Wat bedoel je met traag?

gr

Lanny
Hoi Lanny,

Met traag bedoel het resultaat (en een beetje de snelheid van het apparaat).
Trouwens, nog even over het controleren:
Je kunt de elos zo hoog zetten als je zelf wilt, en daarmee flinke brandwonden veroorzaken. De elos meet bij elke flits hoeveel de huid en haren opneemt. Als dit over een criterium heen gaat, flitst hij niet op dezelfde plek, maar dan is het kwaad al geschied. Ik denk dat je dit bedoelt?

groetjes Hanna
hannakr is offline   Met citaat reageren
Oud 20 februari 2008, 11:56   #38
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
Zo zie je maar weer, ALTIJD OPLETTEN MET WAT CENTRA JE VERTELLEN!!!!!!!!
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 7 maart 2008, 17:04   #39
Ofcourse
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 maart 2008
Berichten: 3
Hi!
Wat een verhalen allemaal zeg,ik vind het allemaal vrij ingewikkeld.
Het is mij eigenlijk ook niet echt duidelijk wat nu het meest effectieve is,laser of IPL?
Ik zelf word al bijna 5 jaar behandeld met I2PL Ellipse. Zijn de ervaringen hier positief of negatief over?

Verder wil ik graag nog even kwijt dat ik het ontzettend fijn vind dit forum gevonden te hebben! Het geeft toch een beetje het gevoel niet de enige te zijn die met overbeharing rond loopt.

Liefs
Ofcourse is offline   Met citaat reageren
Oud 13 maart 2008, 22:08   #40
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ofcourse Bekijk bericht
Hi!
Wat een verhalen allemaal zeg,ik vind het allemaal vrij ingewikkeld.
Het is mij eigenlijk ook niet echt duidelijk wat nu het meest effectieve is,laser of IPL?
Ik zelf word al bijna 5 jaar behandeld met I2PL Ellipse. Zijn de ervaringen hier positief of negatief over?

Verder wil ik graag nog even kwijt dat ik het ontzettend fijn vind dit forum gevonden te hebben! Het geeft toch een beetje het gevoel niet de enige te zijn die met overbeharing rond loopt.

Liefs
dag ofcourse,
vooralsnog heb ik begrepen dat laser effectiever is (meeste positieve verhalen en sterkere effecten, bij IPL en gelijkaardigen duurt het langer voor resultaat, maar bij haren met minder pigment schijnt dit wel beter te zijn dan laser).
Helaas moet ik je het antwoord schuldig blijven over je vraag of 12P Ellipse een goede is, vraag het eens aan hannakr (evt via pm, zij antwoordt meestal snel), zij weten het vast. Mocht je antwoord krijgen, laat het maar weten, want dit wil ik eigenlijk ook wel weten.

Alleszins erg fijn dat je iets aan dit forum hebt, daar is het ook voor he.

Mocht je nog een vraag hebben of iets willen weten, vuur maar af.

xxx marte
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 14 maart 2008, 10:18   #41
JohnH
Eigenaar onthaarinstituut
 
Geregistreerd: 19 juli 2002
Locatie: Vrijheidslaan 55, Leiden
Berichten: 43
Beste lezers,

Ik probeer het nogmaals uit te leggen. In principe is het niet mogelijk ervaringen van personen met welk apparaat dan ook te vergelijken! Elk persoon is anders: hormoonhuishouding, haarkleur, haardikte, huidskleur, medicijngebruik enz. dus het resultaat per persoon is ook anders.

Om die reden is het ook niet mogelijk aan te geven welk apparaat nu goed of slecht is. Wij mogen er van uit gaan indien een onthaarapparaat wetenschappelijk onderzocht is deze aan een bepaalde kwaliteit voldoet en effectief is (ben je op zoek naar een instituut check dan of dit het geval is).

Daarnaast speelt nog de ervaring van de persoon die de instellingen bepaalt. Een kwalitatief goed apparaat "verkeerd" ingesteld geeft geen resultaat!

Wij ontharen reeds 6 jaar met de Ellipse en hebben reeds meer dan 1,5 miljoen flitsen geplaatst. Wij hebben personen die in 3 behandelingen tevreden zijn, personen die naar de 10 behandelingen gaan en het gemiddelde ligt daar ergens tussen. In de 6 jaar dat wij ontharen zijn wij 4 personen financieel tegemoet gekomen omdat resultaat helaas uitbleef.

Advies: stop deze vorm van vergelijken. Zoek een wetenschappelijk bewezen onthaarapparaat en een instituut met ervaring. Ga er naar toe voor een gesprek en "kijk" of je jezelf daar thuis voelt.

Vriendelijke groet, sterkte en succes,
John
JohnH is offline   Met citaat reageren
Oud 16 maart 2008, 23:47   #42
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
Bedankt voor de informatie John!
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 17 maart 2008, 11:43   #43
Ofcourse
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 maart 2008
Berichten: 3
Thanks alletwee!

Ik heb Hanna een PM gestuurd,en die adviseerde mij over te stappen naar de laser, ivm de dunne zwarte haartjes. Ik hoop dat het pigment in mijn gezicht er niet door verdwijnt,maar ik ga het zeker proberen!

Liefs
Ofcourse is offline   Met citaat reageren
Oud 17 maart 2008, 15:04   #44
hannakr
medewerker laser-kliniek
 
hannakr's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 december 2007
Locatie: Delft
Berichten: 75
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ofcourse Bekijk bericht
Thanks alletwee!

Ik heb Hanna een PM gestuurd,en die adviseerde mij over te stappen naar de laser, ivm de dunne zwarte haartjes. Ik hoop dat het pigment in mijn gezicht er niet door verdwijnt,maar ik ga het zeker proberen!

Liefs
Naar aanleiding van de dingen die je mij hebt verteld adviseer ik de laser inderdaad. Toch moet ik zeggen dat ik dat natuurlijk niet met zekerheid kan zeggen. Daarom adviseer ik je om naar een kliniek te gaan waar ze een laser hebben en om een proefstukje te doen en je te laten adviseren. Zij kunnen het natuurlijk beter inschatten, omdat je je kunnen zien!

Heel veel succes en hou me op de hoogte!

Groetjes Hanna
hannakr is offline   Met citaat reageren
Oud 18 maart 2008, 13:08   #45
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
Bedankt voor je advies en uitleg hanna!
Marte is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
19-jarige jongen zoekt advies! 1987 Medicijnen/haargroeimiddelen 3 2 september 2006 13:03
Advies Zoevo Medicijnen/haargroeimiddelen 6 27 februari 2006 16:33
Kan iemand mij advies geven inzake mijn haarprobleem silverheart AGA - Algemeen 6 12 september 2005 01:11
Advies gevraagd Michelv Chirurgische behandelingen 41 3 juni 2005 16:41
Advies gevraagd van kenners!!! hair81 Chirurgische behandelingen 1 20 maart 2005 14:48


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:16.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.