Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Hirsutisme > Hirsutisme - Behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 2 februari 2002, 14:23   #1
LyndaC
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 februari 2002
Berichten: 7
Behandeling overbeharing

Hallo allemaal,

Graag wil ik een en ander vertellen over mijn ervaringen met de lichtflitstechniek (IPL). Ter info: ik heb hirsutisme.
Ik heb inmiddels 8 behandelingen gehad met IPL op mijn bovenbenen. Het resultaat is, naar mijn idee, zeer slecht. Ik meen dat ik voor 40 % minder haargroei heb. En dit terwijl ik een zeer blanke huid en donkere haargroei heb. Wel groeit het haar langzamer terug. Ik ben behandeld met de Ellips.

Nu is mij ook wel duidelijk dat er nogal wat verschil zit in de diverse apparatuur. Zo is er ook nog de Epilight bijvoorbeeld. Ik heb vernomen dat de resultaten met dit apparaat aanzienlijk beter zijn dat met de Ellips.

Ik vind het ethisch zeer onbehoorlijk dat ik min of meer aan het lijntje ben gehouden door de medewerkers van het bedrijf waar ik onder behandeling ben geweest. Natuurlijk hebben zij mij verteld dat de resultaten tussen de 60 en 80 % liggen, maar dat is aan dovemansoren gericht voor iemand met hirsutisme. 'Wij' willen toch alles doen om hier vanaf te komen, niet?

Laat je aub goed informeren over een behandeling met IPL en kijk goed rond op het net, daar tref je heel veel informatie. De behandelingen zijn immers te kostbaar om klakkeloos met n'importe welk bedrijf in zee te gaan.

Desgewenst kun je mij mailen voor verdere info:
jetspietersen@hotmail.com

Succes en groeten,
LyndaC
LyndaC is offline   Met citaat reageren
Oud 2 februari 2002, 14:46   #2
Wendy
HaarWeb lid
 
Wendy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2001
Locatie: Rotterdam
Berichten: 233
Hoi Linda,
Bedankt voor je info, niet zo zeer voor mezelf maar voor heel veel andere mensen met hetzelfde probleem...
Zelf word ik ook behandeld met de Ellipse en hoewel ik dus al vaker behandeld ben dan de gemiddelde 5 keer die er voor een gezicht staat, ik ben wel zeer tevreden over het resultaat. Dat geldt trouwens ook voor de manier waarop het probleem door het instituut benaderd wordt. Blijkbaar zit er dan toch nog een verschil tussen de verschillende instellingen...
Wil je me prive even mailen waar je bent behandeld, hoelang en tegen welke kosten? Ik ben samen met iemand een soort vergelijkend warenonderzoek aan het doen naar deze twee behandelingsmethoden.
Diegene wordt trouwens behandeld met de lightsheer (laser) maar is daar ook niet echt tevreden over. Misschien hangt e.e.a toch samen met de huid van de behandelde.
Mocht je nog verder van gedachten willen wisslen: wees welkom!
Groetjes, Wendy
Wendy is offline   Met citaat reageren
Oud 2 februari 2002, 15:16   #3
LyndaC
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 februari 2002
Berichten: 7
Beste Wendy,

Voor antwoord, zie prive post.

Vr. gr.
Lynda
LyndaC is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:19.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.