Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

 
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 4 mei 2015, 10:38   #1
zapruder
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 maart 2015
Berichten: 15
Geslacht:
haartransplantatie bij haartransplantatie Turkije

Op afgelopen 3 april heb ik een haartransplantatie ondergaan in Istanbul via Haartransplantatie Turkije. Ik zal komende maanden verslag doen.


Waarom een haartransplantatie:
Ik ben 47, man, en had voor en bovenop dunner haar er was niet echt sprake van een kale plek. Ik merkte sinds ongeveer mijn 33ste dat mijn haar dunner werd. Dit gaf bij mij destijds aanleiding tot grote paniek; een gevoel dat veel forumleden vast wel zullen herkennen.
Toen mijn vriendin een goedbedoelde opmerking maakte dat mijn haar wat dunner leek voorop mijn hoofd keek ik eens goed in de spiegel. Ik had nu wat vrije tijd en geld over en ik dacht het is nu of nooit.. Ik stuurde enkele foto's na diverse aanbieders van haartransplantaties.

Ik kreeg verschillende reakties. Ik kwam via vergelijk erachter dat Turkije toch wel echt heel veel goedkoper was dan Nederland.

Na het sturen van mijn fotos kreeg ik een schatting van 3200 grafts. Dat leek me redelijk veel maar de prijs viel me mee. En toen heb ik binnen twee weken geregeld via Andreas ( van Haartransplantatie Turkije)dat ik in Turkije terecht kon bij haartransplantatie Turkije. Eigenlijk was het geheel een vrij plotselinge actie hoewel ik natuurlijk vaker over een HT nagedacht heb.

Medicijnhistorie
Ik gebruik al zeker 5 jaar Minoxidil en al een jaar of 3 propecia. Ik kan zeggen dat de medicijnen bij mij zeker het proces vertraagd en zelfs voor een deel hebben omgekeerd.
Ik heb het gebruik van propecia (of eigenlijk in 4-en gedeelde generieke proscar in mijn geval) wel terug geschroeft in de loop der tijd omdat mijn sexdrive me te veel af nam. Mijn haar is me veel waard maar niet alles. Ik kan niet met zekerheid zeggen dat er daarna veel haren zijn uitgevallen heb ook nooit perioden van shedding gehad na aanvang met medicijngebruik.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg vooraanzicht.jpg‎ (150,9 KB, 167x gelezen)
Bestandstype: jpg bovenaanzicht.jpg‎ (150,0 KB, 131x gelezen)
Bestandstype: jpg donorgebied.jpg‎ (146,9 KB, 125x gelezen)

Laatst gewijzigd door zapruder; 4 mei 2015 om 18:26
zapruder is offline   Met citaat reageren
 

Labels
haartransplantatie, minoxidil, propecia, turkije


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:47.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.