Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 8 februari 2007, 17:17   #46
Strider
HaarWeb lid
 
Strider's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2006
Berichten: 1.773
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 50_cent_G Bekijk bericht
ik vraag geen advies aan me pa maar laat was ik bij familie en kwam heel toevallig kaalheid aan spraak en zei me oom nou bij jou begint het ook al kijk die grote inhammen aan de zijkant enz maarja jullie weten niet beter dan deze fotos maarja het moet eerst misgaan voordat mensen je begrijpen
Je moet eens duidelijkere foto's posten, met veel licht, want hier kun je weinig mee.
Strider is offline   Met citaat reageren
Oud 8 februari 2007, 17:25   #47
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 50_cent_G Bekijk bericht
ik vraag geen advies aan me pa maar laat was ik bij familie en kwam heel toevallig kaalheid aan spraak en zei me oom nou bij jou begint het ook al kijk die grote inhammen aan de zijkant enz maarja jullie weten niet beter dan deze fotos maarja het moet eerst misgaan voordat mensen je begrijpen
50Cents,

Weet je zeker dat jouw oom je niet gewoon zat te pesten?

Het schiet me nu pas te binnen dat volgens mij eventuele erfelijke kaalheid afkomstig is van moeder's en oma's kant, dus niet van vader's kant van de familie.

Maar, dat weet ik niet zeker.

Deskundige haarwebmannen help even s.v.p.!
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 8 februari 2007, 17:49   #48
INT
HaarWeb lid
 
INT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2006
Berichten: 984
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
50Cents,

Weet je zeker dat jouw oom je niet gewoon zat te pesten?

Het schiet me nu pas te binnen dat volgens mij eventuele erfelijke kaalheid afkomstig is van moeder's en oma's kant, dus niet van vader's kant van de familie.

Maar, dat weet ik niet zeker.

Deskundige haarwebmannen help even s.v.p.!
WIE GEVEN WE DE SCHULD BIJ ERFELIJK HAARUITVAL?
Vader ? Moeder ? Moeders vader ?
In wezen is het onvoorspelbaar.
In een studie met 410 mannen met voortijdige haaruitval kwam in 236 gevallen vaders kant als meest waarschijnlijke tevoorschijn.. Niet direct een erg sterk bewijs voor zowel de ene als de andere kant van de familie.
Wellicht is het beter om zowel Pa als Ma de schuld te geven. Als je dan iets aan je haaruitval wilt gaan doen leggen ze er misschien ook wat bij.

bron: http://www.haarplaza.nl/algemeen.asp...ijkehaaruitval

HET bewijs voor iedereen beweert dat kaalheid (meestal) via de moederkantgenen wordt geerfd. Ik weet niet hoe oud dit onderzoek is...
INT is offline   Met citaat reageren
Oud 8 februari 2007, 18:04   #49
Kniekous
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juli 2006
Berichten: 935
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 50_cent_G Bekijk bericht
ik vraag geen advies aan me pa maar laat was ik bij familie en kwam heel toevallig kaalheid aan spraak en zei me oom nou bij jou begint het ook al kijk die grote inhammen aan de zijkant enz maarja jullie weten niet beter dan deze fotos maarja het moet eerst misgaan voordat mensen je begrijpen
Je oom zat je te pesten! Hij zei dat juist omdat jij ze niet hebt. Wat een lul. Als je echt kaal werd zou hij dat echt niet op die manier brengen. Iemand van veertien krijgt dat vrijwel nooit, inhammen heb je niet. Hij was cynisch!

Laatst gewijzigd door Kniekous; 8 februari 2007 om 18:16
Kniekous is offline   Met citaat reageren
Oud 9 februari 2007, 00:44   #50
CA.
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 december 2006
Berichten: 159
een erg ongelukkige opmerking van jouw oom gezien jouw zorgen. ik ou niet al te veel waarde hechten aan die opmerking, het was waarschijnlijk gewoon om jouw te pesten.

als je je echt zorgen maakt, maak dan een afspraak bij je huisarts. als ik jouw foto's zo zie is er niets aan de hand (jouw haar doet me denken aan mijn haar 3 jaar geleden, voordat het dunner werdt.), maar een bezoek aan de huisarts kan geen kwaad (al is het alleen maar om je te helpen met je zorgen)
__________________
I don't wanna spend my life jaded, waiting
To wake up one day and find
That I let all of these years go by wasted
Carrie Underwood - Wasted

The hardest thing in this world, is to live in it
CA. is offline   Met citaat reageren
Oud 9 februari 2007, 13:13   #51
Kniekous
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juli 2006
Berichten: 935
Ik wilde niet meer posten hier. Maar ik ben toch nieusgierig hoe het met 50 cent is. Dat die oom niet begrijpt dat hij met zo'n opmerking een teer veertienjarig zieltje vertrapt en onzeker maakt. (Overdreven beeldspraak). Die oom makate ene geintje. op je 14e kaal worden komt eigenlijk nooit voor (ziektes daargelaten!)
Kniekous is offline   Met citaat reageren
Oud 9 februari 2007, 13:40   #52
50_cent_G
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 december 2006
Berichten: 99
nee het was niet om te pesten hoor mensen,,maar ja het is wel zo als ik wax erin pleur dan zie je veel inhammen maarja ik ga naar de kapper en zie wel wat hij zegt. maar ik ben eigelijk wel bang voor de kapper strax zegt ie van wejoo wat is er met jou haar gebeurd en dat ie door me haar kamt en 80 haren mee neemt maarja me haar is het belangrijkste in me leven want dat is de reden dat alle meisjes verliefd worden maar als jullie fotos willen van hoe het vroeger was moet je me even een prive berichtje zenden en laat ik zien hoe het er eerst uitzag
50_cent_G is offline   Met citaat reageren
Oud 9 februari 2007, 15:29   #53
kurt
HaarWeb lid
 
kurt's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 september 2005
Locatie: belgie
Berichten: 732
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 50_cent_G Bekijk bericht
nee het was niet om te pesten hoor mensen,,maar ja het is wel zo als ik wax erin pleur dan zie je veel inhammen maarja ik ga naar de kapper en zie wel wat hij zegt. maar ik ben eigelijk wel bang voor de kapper strax zegt ie van wejoo wat is er met jou haar gebeurd en dat ie door me haar kamt en 80 haren mee neemt maarja me haar is het belangrijkste in me leven want dat is de reden dat alle meisjes verliefd worden maar als jullie fotos willen van hoe het vroeger was moet je me even een prive berichtje zenden en laat ik zien hoe het er eerst uitzag
vergeet niet dat iedereen een honderdtal haren verliest, en als je bijv gel gebruikt en je kamt s'avonds je haar kunnen er nog veel van die haren meekomen, zo lijkt het dat je veel haar verliest.
__________________
regime

groene thee maar dat drink ik al jaren, en meer om de algemene gezondheid

fina 1 mg vanaf dec 2004 (gestopt maart 2006)terug gestart op 22 maart 2008

duta 0,5mg om de dag (vanaf 11dec 2006)( gestopt begin juli 2007)

adam (now) green tea (now)

omega 3 (now) silymarin (now)
kurt is offline   Met citaat reageren
Oud 9 februari 2007, 15:39   #54
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
50Cent,
Kennelijk weet je niet wat inhammen zijn, want je schrijft dat je er een heleboel hebt. Je kunt er maximaal 2 hebben. Hieronder een plaatje van wat er met inhammen wordt bedoeld:
inhammen.jpg Het gaat dus om die haarlijn aan de voorkant.

Verder geloof ik er geen barst van dat de meisjes jou alleen maar leuk vinden om je haardos. Als je een lelijke kop hebt en een rotkarakter, maar wel een mooie haardos, zouden ze je heus niet willen.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 9 februari 2007, 18:47   #55
Kniekous
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juli 2006
Berichten: 935
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 50_cent_G Bekijk bericht
nee het was niet om te pesten hoor mensen,,maar ja het is wel zo als ik wax erin pleur dan zie je veel inhammen maarja ik ga naar de kapper en zie wel wat hij zegt. maar ik ben eigelijk wel bang voor de kapper strax zegt ie van wejoo wat is er met jou haar gebeurd en dat ie door me haar kamt en 80 haren mee neemt maarja me haar is het belangrijkste in me leven want dat is de reden dat alle meisjes verliefd worden maar als jullie fotos willen van hoe het vroeger was moet je me even een prive berichtje zenden en laat ik zien hoe het er eerst uitzag
Je bedoelt gewoon schedingen? Dat is normaal met veel wax erin. Dat heeft iedereen dan..... Je haar klit immers aan elkaar.
Kniekous is offline   Met citaat reageren
Oud 13 februari 2007, 11:44   #56
50_cent_G
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 december 2006
Berichten: 99
ja het zal allemaal wel maar het enige wat ik weet ik heb minder haar dan vorig jaar klaar
50_cent_G is offline   Met citaat reageren
Oud 13 februari 2007, 13:13   #57
kurt
HaarWeb lid
 
kurt's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 september 2005
Locatie: belgie
Berichten: 732
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 50_cent_G Bekijk bericht
ja het zal allemaal wel maar het enige wat ik weet ik heb minder haar dan vorig jaar klaar
ik krijg de indruk dat je precies niet naar de meningen van de forumleden wilt luisteren, ik zie niks verkeerd aan je haar.wacht enkele jaren af en als je inderdaad meer haar zou verliezen kun je nog ingrijpen maar nu moet je je echt geen zorgen maken

groet
__________________
regime

groene thee maar dat drink ik al jaren, en meer om de algemene gezondheid

fina 1 mg vanaf dec 2004 (gestopt maart 2006)terug gestart op 22 maart 2008

duta 0,5mg om de dag (vanaf 11dec 2006)( gestopt begin juli 2007)

adam (now) green tea (now)

omega 3 (now) silymarin (now)
kurt is offline   Met citaat reageren
Oud 13 februari 2007, 13:14   #58
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
50Cent,

Als je je serieus nog steeds zorgen maakt om kaal te worden zoals je vader reeds op zijn 18e, dan ga je naar de dokter en dan vertel je eerst over je vader's kaalheid en dan zeg je dat je daar dus echt geen zin in hebt en dan pas vraag je of je minoxidil 2% mag uitproberen.
Niet meer twijfelen, gewoon DOEN.

Laat ons weten hoe het afgelopen is bij de dokter!
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2007, 15:48   #59
50_cent_G
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 december 2006
Berichten: 99
wejooo ja ik sta dan wel een beetje voor paal, maar ik ben er een beetje aan gaan wennen. maar mischien is het tijdelijk want ik heb super veel problemen met politie enz en op school en ik heb nog voorwaardelijk dus daarom weetje me leven is helemaal in de put gevallen. dus daarom dat ik haar uitval heb.
50_cent_G is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2007, 18:18   #60
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Okay jôh! Het zou inderdaad best door de stress kunnen komen. Dus zorg dat je een rustiger leven krijgt en houdt, dan kom je er hopelijk snel weer bovenop.

Succes!
Hanna is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bij iemand anders trekken Littlemoon TTM - Algemeen 7 9 september 2006 19:34
Voor iemand anders... Oilily TTM - Algemeen 141 7 oktober 2005 22:48
Eventjes iets anders... LaLluvia TTM - Algemeen 2 23 november 2004 18:15
Iemand anders die Duta om de dag slikt? Henk21 Medicijnen/haargroeimiddelen 0 8 mei 2004 20:24


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:28.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.