Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 10 november 2012, 20:48   #76
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dZinee Bekijk bericht
Misschien weet je het niet, maar we kunnen ook naar je andere berichten kijken. Zoals het 1e bericht waarin je zegt dat je 2 jaar voor deze kliniek werkt.
Dat lees ik niet uit het eerste bericht, dZinee. Je opmerking:

Citaat:
Pannenkoek dat je bent
... zou dan ook meer van toepassing zijn op:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cloud Bekijk bericht
Trust haalt discussies uit 2008 en 2007 (vrouwenforum) naar boven om toch maar kwijt te kunnen hoe tevreden hij/zij wel niet is. Ontroerend!
__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------
Webmaster is offline   Met citaat reageren
Oud 5 april 2014, 22:31   #77
Maria2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 april 2014
Berichten: 1
Geslacht:
Unhappy Dr plinck

Wat jammer dat ik nu pas alle slechte ervaringen met de haarkliniek en dr. Plinck lees. Ik ben er net geweest en moet zeggen dat dr. Plinck anno 2014 nog steeds totaal niet empatisch en heel arrogant overkwam. Blijkbaar is hij nog steeds succesvol genoeg om zich dit te kunnen permiteren. Helaas ben ik er na een standaard 'diagnose' er ook getuind en heb weer honderden euro's uitgegeven aan shampoo, lotion en vitamines. Erg hoe zo'n kliniek gebruik maakt van de kwetsbaarheid van mensen met een probleem waar ze zo graag vanaf willen.
Ik denk dat de hele kliniek weinig te maken heeft met iets medisch of al helemaal niet met Erasmus/Dijkzigt. Dr Plinck is waarschijnlijk niet eens een dermatoloog, maar 'gewoon' een basisarts.
Maria2 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 november 2014, 13:34   #78
GPR
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 november 2014
Berichten: 1
Geslacht:
Beste allemaal, sinds de jaren 90 was ik in behandeling bij deze kliniek van de heer Plinck. De eerlijkheid gebiedt te zeggen dat de behandelingen met minoxidil en finasteride in het begin goed resultaat opleverden. Tot het moment dat het niet meer werkte. Toen overgestapt op mesotherapie. Dat hielp ook niet. Vervolgens een biologisch serum in combinatie met lichttherapie, eveneens zonder resultaat. De reactie van Plinck: "U bent inmiddels 50 jaar en we kunnen geen wonderen verrichten". Op mijn vraag of ik dan een onaangebroken doos met biologisch serum (vervaldatum 2019) mocht retourneren, omdat ik het toch niet meer gebruik, was het antwoord van de assistente "nee". De reactie van Plinck geeft mij weinig vertrouwen op een effectieve behandeling en loyaliteit wordt blijkbaar niet gewaardeerd noch beloond. Beide reacties waren voor mij aanleiding om per direct op te stappen als client bij de haarkliniek. Er zijn overigens voldoende alternatieven te vinden voor een behandeling buiten een arts of kliniek om. In dit verband wijs ik op het volgende. De Amerikaanse Federal Drugs Administration (FDA) heeft voor zover ik heb kunnen nagaan slechts twee producten aangemerkt als wetenschappelijk bewezen als het gaat om haarbehoud en het stimuleren van haargroei en dat zijn: minoxidil en de laserkam van Hairmax. Beide middelen kunnen gewoon op het internet worden aangeschaft. Dat is een voordeliger alternatief voor de vaak kostbare behandelingen in een (prive)kliniek. Mocht je toch een arts willen raadplegen, dan kun je ook gewoon via je huisarts naar een dermatoloog gaan.

Laatst gewijzigd door GPR; 19 november 2014 om 14:08 Reden: nuancering boodschap
GPR is offline   Met citaat reageren
Oud 19 november 2014, 19:53   #79
polydox
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 september 2012
Berichten: 233
Geslacht:
Volgens mij sponsoren ze Facebook ook aardig, elke dag zie ik de onzin van zijn kliniek langskomen.
__________________
AGA of toch oorzaak in vit D deficiëntie?

Regime:
Minox 5% 1ml/dag weer begonnen per september 2015
Keto shampoo 1% + conditioner met castor/arganolie
Supplementen Vit D, Biotine, Kiezelzuur, Multivit, Omega, MSM, Zink, Magnesium, L-Carnitine, Q10, Druivenpitextract, L-Arginine, Paardenkastanje
Hennakleuring



Status: momenteel weer zeer fors haarverlies, najaar? Ook weer pijn op de hoofdhuid. Weer ongeveer 1/3 kwijt
polydox is offline   Met citaat reageren
Oud 19 november 2014, 20:09   #80
tepelstreeltje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2014
Berichten: 313
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door polydox Bekijk bericht
Volgens mij sponsoren ze Facebook ook aardig, elke dag zie ik de onzin van zijn kliniek langskomen.
Je kunt gewoon advertentie ruimte kopen op Facebook. Kost ze waarschijnlijk geen drol in vergelijking met de winst.
__________________
Multi-vitamine 01-06-2014 (ochtend)
Biergist 01-06-2014 (ochtend en avond)
Monixidil 11-11-2014 - heden (ochtend en avond)
Saw Palmetto 14-11-2014 (ochtend) 17-07-2015 gestopt
Revita lab shampoo 11-11-2014(om de dag)

Fina 1,25mg per 01-05-2015

Minoxidil die ik momenteel gebruik:
folgian n5 (Avond) + Krikland foam(ochtend).
tepelstreeltje is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
plinck

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Synthetisch, of echt haar, of een combinatie? Chris Haarwerken 11 5 juni 2006 19:50
Artikel: Wieke Peters (12 jr) over haar Alopecia Areata Totalis Webmaster AA - Algemeen 9 17 september 2005 00:15
Dan maar zonder haar Janne AA - Algemeen 4 1 maart 2005 18:28
Op de koffie... trekdrop Haarproblemen bij vrouwen 86 20 januari 2005 22:37


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:08.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.