Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 6 oktober 2015, 18:19   #1
yasmintje1992
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 september 2015
Berichten: 17
Geslacht:
haarverlies

Ik ben een meisje van 23 jaar . Ongeveer een jaar geleden begon ik haar te verliezen , wat onschuldig begon , eindigde in plukken haar dat niet meer te overzien was. Ik nam de yasmin pil , schreven ze me bellina voor na een bezoek aan de dermatoloog begonnen met alopexy 2% en androcur . Na een tijdje en heel veel tranen leek het allemaal opnieuw een normale haaruitval , na 3 maand kunnen stoppen met androcur en alopexy kunnen halveren , maar bellinapil leek niet zo geschikt . Overgestapt op deso 30 . Opnieuw beetje meer verlies . Dokter zette me dan op nuvaring ( nieuwe manier probere dacht ik ) GEEN BETERSCHAP ! Weeral dermatoloog opgezocht ( ondertussen was ik al opnieuw aan androcur) vond yasmin de beste ertegen na 3 dagen was het zo hard geescaleerd dat ik meteen weer naar bellina ging , want dit was toen de pil waarmee het beter ging . Enkele ups en down gehad . Maar nu lijkt het niet meteen te betere ik ben een beetje ten einde raad !! Ik heb al 10 cm van men haar laten knippen , probeer me niet Mega druk te maken om men haar , maar dit ligt wel moeilijk omdat ik altijd iemand was die haar haar goed verzorgde en Tog wel mooie dingen deed met haar haar , nu meestal staartje ! Maar voel me zo echt niet goed in men vel ! Het is een strijd met men haar en met mezelf ! En mensen zeggen dan maar dat je je er niet zo op moet focussen maar hoe kun je andere als je de hele dag door plukken verliest?
yasmintje1992 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 oktober 2015, 05:00   #2
yasmintje1992
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 september 2015
Berichten: 17
Geslacht:
Ik heb namelijk al verschillende keren bloed laten nemen en heb altijd men ha ar verlies vermeld bij de dokter ook men uitslag al meegenomen naar der ma . Was altijd in orde . Moest daarmee iet niet mee in orde zijn zouden ze dat Tog kunnen zien in men bloed niet?
yasmintje1992 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 oktober 2015, 21:47   #3
123hallo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 713
Geslacht:
Zelf heb ik weinig verstand van betreft de vrouwelijke zijde, maar ik probeer. Heb je de mannelijke vorm van haaruitval AGA? Ik verstond te lezen dat er vrouwen zijn die dat namelijk ook hebben. Bepaalde medicaties zoals finestaride en dutestaride worden bij vrouwen, zoals ik gelezen had, nauwelijks of niet voorgeschreven. Ten onrechte? dat weet ik niet. Tot zover heb ik op het forum hier gelezen dat de Diane pil door sommige vrouwen wordt geslikt tegen haaruitval, iets dat (als ik het goed heb) een soortgelijke werking zou kunnen hebben. En misschien is de Diana pil dat wel iets zoals de Yasmin of Bellina pil?
123hallo is offline   Met citaat reageren
Oud 10 oktober 2015, 15:57   #4
yasmintje1992
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 september 2015
Berichten: 17
Geslacht:
Ja maar vanaf dak de yasmin nam is het terug verergert en aangezien het gestopt is vorig jaar met bellina hoop ik daar nu ook op . En ben het wel wa beu om elke maand te wissele van pil . Ik hou nog even vol en zullen wel zien ... ik probeer me er niet meer zo in op te jagen . Kapper vertelde me ook dat het de periode was voor haaruitval dus mss kan ik men eigen niet te druk maken op deze moment . Ja het is vooral de bovenkant dat uit dunt dus van mannelijke aard. . Daarom dat ik ook androcur hormonen moet nemen
yasmintje1992 is offline   Met citaat reageren
Oud 12 oktober 2015, 09:36   #5
Jennaa
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 augustus 2013
Locatie: Brabant
Berichten: 194
Geslacht:
Hoi Yasmintje

Het slechtste wat je kan doen voor je haar is vaak wisselen van de pil.
Het kan wel 6 maanden tot 1 jaar duren voordat iets aanslaat.
En niet de nuvaring gebruiken want die heeft een androgene werking.
Anti-androgene pil plus androcur en minox werkt het beste. Maar geef het even tijd.
Jennaa is offline   Met citaat reageren
Oud 15 oktober 2015, 19:19   #6
yasmintje1992
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 september 2015
Berichten: 17
Geslacht:
Momenteel blijft het wel stabiel en krijg heel veel haren terug , maar die zijn natuurlijk nog niet lang genoeg om wat meer volume te hebben x
yasmintje1992 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:55.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.