Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Bekijk resultaten enquête: Masturbatie/seks en haaruitval: hoe zit het bij jou?
Ik heb last van haaruitval en masturbeer/seks zeer vaak (7 of meer keer per week) 104 44,26%
Ik heb last van haaruitval en masturbeer/seks vaak (5 of 6 keer per week) 54 22,98%
Ik heb last van haaruitval en masturbeer/seks gemiddeld (3 of 4 keer per week) 42 17,87%
Ik heb last van haaruitval en masturbeer/seks weinig (1 of 2 keer per week) 25 10,64%
Ik heb last van haaruitval en masturbeer/seks zelden (minder dan 1 keer per week) tot nooit 10 4,26%
Aantal stemmers: 235. Je mag niet stemmen in deze enquête

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 1 februari 2004, 21:51   #46
the stig
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 december 2003
Berichten: 224
Goed zo Henk, ga zo door ,ik zit zelf nu op ongeveer 2 weken en merk(zoals altijd)weer een enorme verbetering .Haar voelt dikker steviger aan.Soms moeilijke periodes.Die seksdrang is toch wel erg vervelend ,maar ja volhouden . Sucsesverder Henk, Hou vol
the stig is offline   Met citaat reageren
Oud 1 februari 2004, 22:38   #47
DHTkiller
Banned user
 
DHTkiller's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2002
Berichten: 1.579
Geslacht:
We kunnen beter met z'n allen 't klooster in.

Maar even serieus, ik zit nou al op m'n 8e dag en ik merk dat ik een beetje babyface krijgt.

Ben hier achter gekomen toen ik op vakantie ging naar het buitenland, bij familie van m'n vrienden. Er was weinig ruimte en was behoorlijk druk in huis, heb toen 3 weken lang niet geejaculeerd. Ik merkte dat m'n huid en m'n haren er opeens veel beter ging uitzien, en ik was echt niet de enige die dat zag.
DHTkiller is offline   Met citaat reageren
Oud 1 februari 2004, 23:04   #48
Henk21
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 oktober 2003
Berichten: 522
Het is makkelijker vol te houden dan ik dacht.. Ik probeer niet aan m`n oh zo lekkere vriendin te denken. Elke keer als ik een lekker wijf zie op tv schakel ik meteen door naar nickelodeon .

Heeft dit alles er ook mee te maken met het feit dat al die jochie`s van 11 en jonger met zo`n mega dons haarlijn rondlopen waarvan nog geen mm van naar boven is geschoven
omdat ze nog niet sexueel actief zijn ?!?
__________________
Regime:

Intern:
Dutasteride 0,5 mg ( om de dag ),
Xandrox 15 ( om de dag )

Status; Stabilisatie
Henk21 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 februari 2004, 07:27   #49
DHTkiller
Banned user
 
DHTkiller's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2002
Berichten: 1.579
Geslacht:
Citaat:
Originally posted by Henk21
Het is makkelijker vol te houden dan ik dacht.. Ik probeer niet aan m`n oh zo lekkere vriendin te denken. Elke keer als ik een lekker wijf zie op tv schakel ik meteen door naar nickelodeon .

Heeft dit alles er ook mee te maken met het feit dat al die jochie`s van 11 en jonger met zo`n mega dons haarlijn rondlopen waarvan nog geen mm van naar boven is geschoven
omdat ze nog niet sexueel actief zijn ?!?
Precies, hun jonge lichamen zijn nog niet geladen met zware androgenen, dit zie je pas als ze seksueel actief worden en hun haarlijn zichtbaar vershuiven.

Maare, ik kijk ook gewoon naar Nickelodeon, Spongebob is m'n favoriet
DHTkiller is offline   Met citaat reageren
Oud 2 februari 2004, 09:39   #50
the stig
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 december 2003
Berichten: 224
Nou ik moet zeggen dat ik het verre van makkelijk vind.Probeer alles wat bloot en mooi is te ontlopen.Weg met die Passie ,Playboy en andere haarkillers .Onthouding is echter wel een stuk makkelijker als je ,zoals ik ,geen vriendin hebt .Het lijkt me niet echt slim om tegen je vriendin te zeggen dat je geen seks meer wilt omdat je bang bent voor haaruitval. Lijkt me niet echt bevorderlijk voor je relatie .
Toch wel erg interessant deze bevindingen .Zouden wij bij het haarweb er dan eindelijk achter zijn gekomen wat nu de werkelijke oorzaak is van aa.
the stig is offline   Met citaat reageren
Oud 2 februari 2004, 10:06   #51
DHTkiller
Banned user
 
DHTkiller's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2002
Berichten: 1.579
Geslacht:
Maar dit is zo, je kan niet ongestraft aan seks doen, je moet er echt wat voor inleveren.

Veel seks laadt je lichaam vol met androgenen, het veroudert en vermannelijkt ook je lichaam, ik heb sterk de indruk dat dat ECHT zo is. Iedere keer als ik een paar weken lang niet aan seks doe (masturberen of met een vrouw), krijg ik een jonger gezicht en beter haar (haar is wel verbeterd sinds ik duta gebruik, ook als ik vaker seks heb). Ik ben 33, maar de meeste mensen schatten mij een jaar of 26.

Maar nogmaals, seks=voortplanting, is dus genetisch materiaal doorgeven, je kan dit proces vertragen en er zelf beter van worden.
DHTkiller is offline   Met citaat reageren
Oud 2 februari 2004, 20:22   #52
Henk21
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 oktober 2003
Berichten: 522
Is juist het ejaculeren slecht, Of het opgewonden zijn/ Booner hebben.
__________________
Regime:

Intern:
Dutasteride 0,5 mg ( om de dag ),
Xandrox 15 ( om de dag )

Status; Stabilisatie
Henk21 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 februari 2004, 20:44   #53
DHTkiller
Banned user
 
DHTkiller's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2002
Berichten: 1.579
Geslacht:
Tijdens het ejaculeren schijnen mannen wat belangerijke stoffen te verliezen, zoals selenium en zink. Maar zelf denk ik dat dat veel ingewikkelder in elkaar zit, ik denk dat er zeer complexe biochemische processen afspelen in het lichaam tijdens of na het ejaculeren. Extra selenium en zink etc. innemen zal je dan ook niet verder helpen, denk ik.
DHTkiller is offline   Met citaat reageren
Oud 3 februari 2004, 09:51   #54
the stig
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 december 2003
Berichten: 224
Citaat:
Originally posted by Henk21
Is juist het ejaculeren slecht, Of het opgewonden zijn/ Booner hebben.
Opgewonden zijn is slecht , ejaculeren is letterlijk dodelijk voor je haarwortels.
the stig is offline   Met citaat reageren
Oud 3 februari 2004, 11:44   #55
DHTkiller
Banned user
 
DHTkiller's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2002
Berichten: 1.579
Geslacht:
Inderdaad, seksueel opgewonden raken betekent dat er sprake is van hormoonactiviteit, het mannelijk hormoon tetosteron speelt dan een belangerijke rol.

Ik denk zelf dat bij het klaarkomen je wel belangerijke stoffen verliest, maar het gaat volgens mij niet zozeer om de hoeveelheid zaad en vocht die je lichaam verlaat, dat vult wel weer aan. Waar om het gaat is dat dat overheerlijke gevoel van het klaarkomen de biochemie verandert in je lichaam, het zorgt ervoor dat je mannelijke kenmerken toenemen (indien kaalheid erfelijk is, word je kaal, dat is één ding wat zeker is.
DHTkiller is offline   Met citaat reageren
Oud 3 februari 2004, 13:06   #56
the stig
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 december 2003
Berichten: 224
Citaat:
Originally posted by DHTkiller
Inderdaad, seksueel opgewonden raken betekent dat er sprake is van hormoonactiviteit, het mannelijk hormoon tetosteron speelt dan een belangerijke rol.

Ik denk zelf dat bij het klaarkomen je wel belangerijke stoffen verliest, maar het gaat volgens mij niet zozeer om de hoeveelheid zaad en vocht die je lichaam verlaat, dat vult wel weer aan. Waar om het gaat is dat dat overheerlijke gevoel van het klaarkomen de biochemie verandert in je lichaam, het zorgt ervoor dat je mannelijke kenmerken toenemen (indien kaalheid erfelijk is, word je kaal, dat is één ding wat zeker is.
Volgens www.4-men/male hairloss.html is de hoeveelheid sperma juist wel belangrijk.Hoe meer hoe slechter.
the stig is offline   Met citaat reageren
Oud 3 februari 2004, 13:10   #57
the stig
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 december 2003
Berichten: 224
Citaat:
Originally posted by Jack
toch raar, ben het minder gaan doen en toch ben ik juist in die periode aan mijn kaalslag begonnen...
Dat is iets wat ik echt niet begrijp .Maar als seks bij jouw geen negatieve haargevolgen heeft zou ik zeggen:vooral doorgaan
the stig is offline   Met citaat reageren
Oud 3 februari 2004, 21:34   #58
Jack
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 januari 2004
Berichten: 167
nou ik was ook niet echt van plan te stoppen...
__________________
"Humor is all it takes"

suffers from itchy and scratchy discease....

Multivit
af en toe B-complex (b3,b5,b6,b2,b1,foliumzuur,b12)
1,25mg finasteride proscar 23-2-04
Jack is offline   Met citaat reageren
Oud 3 februari 2004, 22:14   #59
Axel
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 februari 2004
Berichten: 158
4 maanden seksloosheid ?
Zotte kerel!

2 dagen is voor mij al veel!

Maar ik ben wel eens nieuwsgierig, ik ben sinds gisteren begonnen met onthouding, ik laat je wel weten hoe het is gegaan.

Nog enige tips om er niet aan te hoeven denken ?
Axel is offline   Met citaat reageren
Oud 3 februari 2004, 22:23   #60
Jack
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 januari 2004
Berichten: 167
geconditioneerde respons.... of te wel, als je ook maar aan sex gaat denken, probeer dan automatisch aan iets verschikkelijk goors te denken, wees creatief... uiteindelijk zul je merken dat dit automatisch gaat...
__________________
"Humor is all it takes"

suffers from itchy and scratchy discease....

Multivit
af en toe B-complex (b3,b5,b6,b2,b1,foliumzuur,b12)
1,25mg finasteride proscar 23-2-04

Laatst gewijzigd door Jack; 3 februari 2004 om 22:56
Jack is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Doe de ZELFTEST: word jij kaal?? Tiuri AGA - Algemeen 63 5 maart 2010 23:56
kruin word wat kaal daniel2 AGA - Algemeen 31 16 september 2007 01:07
Menslief...word je kaal, dan word je kaal! keurten AGA - Algemeen 20 1 mei 2007 15:19
word ik kaal? CA. AGA - Algemeen 1 26 december 2006 02:14
word langzaam kaal... kalevandale AGA - Algemeen 4 20 december 2006 21:28


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:40.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.