Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Koopjeshoek

Discussie gesloten
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 3 september 2008, 00:59   #1
buyukadam
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 november 2007
Berichten: 72
Iemand nog Finas?

Leden,

Vraagje heeft er iemand nog finasteride liggen die ik kan overnemen? Een zekere lid uit Belgie zou het mij opsturen maar hij doet het niet waardoor ik nu door hem al 2 dagen zonder finas zit. Heb er ook netjes voor betaalt en zo mja vaag allemaal duurt me allemaal te lang. Dus iemand nog wat liggen? PM me zsm aub
__________________
regime:

Finasteride
(08-06-'08 begonnen)
buyukadam is offline  
Oud 3 september 2008, 16:13   #2
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
ik heb proscar liggen

proscar, volledig pakje, niet geopend

28 caps zitten erin, als je die in 4 stukken doet , doe je er 112 dagen mee
aan verhouding van 1,25mg fina , wat 0,25mg hoger is dan de 1mg fina's , kan maar beter zijn he
ikzelf ben meer een dutasteride man
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair




Laatst gewijzigd door wesley1982; 3 september 2008 om 16:18
wesley1982 is offline  
Oud 6 september 2008, 22:38   #3
cees
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 mei 2001
Locatie: Amsterdam
Berichten: 958
Ik zit om dezelfde reden ook al 3 dagen zonder finas. Nu zal ik hoogstwaarschijnlijk pas woensdag mijn nieuwe finas krijgen. In totaal zit ik dan bijna een week zonder finas, is dit erg schadelijk? Ik bedoel, zal ik nu meer haar verliezen of zl het wel meevallen?

Ik hoor graag van jullie
__________________
- finasteride 1,25 mg (met extra bestanddelen als biotine, vit A)
- MSM
- Silicea
- Saw Palmetto
- P-5-P (om de dag)
- Aminexil (elk half jaar een kuur)
- Verder veel groene- en brandnetel thee
cees is offline  
Oud 7 september 2008, 09:36   #4
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.444
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cees Bekijk bericht
Ik zit om dezelfde reden ook al 3 dagen zonder finas. Nu zal ik hoogstwaarschijnlijk pas woensdag mijn nieuwe finas krijgen. In totaal zit ik dan bijna een week zonder finas, is dit erg schadelijk? Ik bedoel, zal ik nu meer haar verliezen of zl het wel meevallen?

Ik hoor graag van jullie
Ik zou me hier niet druk over maken; je zult er niets van merken!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline  
Oud 7 september 2008, 13:30   #5
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door buyukadam Bekijk bericht
Leden,

Vraagje heeft er iemand nog finasteride liggen die ik kan overnemen? Een zekere lid uit Belgie zou het mij opsturen maar hij doet het niet waardoor ik nu door hem al 2 dagen zonder finas zit. Heb er ook netjes voor betaalt en zo mja vaag allemaal duurt me allemaal te lang. Dus iemand nog wat liggen? PM me zsm aub
@buyukadam , je mag gerust mijn naam vernoemen hoor . Ik stuur je voor 3 maanden 'originele' fina (proscar) op ,+ nog eens 3 doktersrecepten voor 3 x 28x 5mg proscar ...en dit alles voor een spotprijsje van 35 € incl verzending ..totaal dus voor 15 maanden fina. Je krijgt netjes je spullen thuis ,zegt dan dat je apotheek lastig doet ivb met de recepten ..en inplaats van gewoon naar een andere apotheek te gaan, stuur je me de recepten terug . Denk je nu echt dat ik je nu met de doktersrecepten nog eens 3 doosjes proscar 3 x 38€ = +- 114€ excl verzending op mijn kosten ga opsturen ???? . Ik wil wel eerst money zien he man .Nb : bij de hele zooi die ik je opstuurde ,had ik dan nog eens net een doosje van 30 pillen laten maken door de apotheek in 1mg en ongeopend, waarvoor ik maar liefst 20€ moeten betalen heb.jaja 20€ ...dus ik hou amper 15 euro aan heel dit zaakje over...wat ik je dan nog verkocht voor 35€ incl verzending ...waanzinnig he ...
__________________
29 Okt 07 - 3000 grafts
30 sept 2010 - 2865 grafts
4 nov 2011 - 1600 grafts (als afwerking)
--------------------------------------
Totaal : 7465 grafts
Dundee is offline  
Oud 7 september 2008, 13:43   #6
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.444
Geslacht:
Dundee, je bent te goed voor deze wereld. Zo zie ja maar weer, ondankbaarheid is 's werelds loon!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline  
Oud 7 september 2008, 16:52   #7
buyukadam
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 november 2007
Berichten: 72
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dundee Bekijk bericht
@buyukadam , je mag gerust mijn naam vernoemen hoor . Ik stuur je voor 3 maanden 'originele' fina (proscar) op ,+ nog eens 3 doktersrecepten voor 3 x 28x 5mg proscar ...en dit alles voor een spotprijsje van 35 € incl verzending ..totaal dus voor 15 maanden fina. Je krijgt netjes je spullen thuis ,zegt dan dat je apotheek lastig doet ivb met de recepten ..en inplaats van gewoon naar een andere apotheek te gaan, stuur je me de recepten terug . Denk je nu echt dat ik je nu met de doktersrecepten nog eens 3 doosjes proscar 3 x 38€ = +- 114€ excl verzending op mijn kosten ga opsturen ???? . Ik wil wel eerst money zien he man .Nb : bij de hele zooi die ik je opstuurde ,had ik dan nog eens net een doosje van 30 pillen laten maken door de apotheek in 1mg en ongeopend, waarvoor ik maar liefst 20€ moeten betalen heb.jaja 20€ ...dus ik hou amper 15 euro aan heel dit zaakje over...wat ik je dan nog verkocht voor 35€ incl verzending ...waanzinnig he ...
Ik weet niet wat je allemaal praat maar ik heb je geld aangeboden, jij zei tegen me dat je het niet hoefde? Ik ben niet vies van geld opsturen, alleen dat moet je me wel ff melden he en hier niet heilig doen please. Voel me nu behoorlijk genaaid door je, ik vertouw op je stuur de recepten weer terug, en voordat ik dat doe zeg je dat ik ze kan opsturen en dat jij ervoor gaat zorgen. En nu zeg je dat je er weer 114 euro voor wilt, wat is dit nou jonges? Kan je helemaal niemand meer vertrouwen, en vooral Dundee niet meer, een lid die naar zijn zeggen 'eerlijk' is en op wie je kan 'vertrouwen'? Maar ik mag dus nu aannemen dat ik die finas niet meer krijg van je? Had dat dan ff eerder gemeld? Maarja je leert elke dag weer wat nieuws van het leven, het ga je goed Dundee.

PS: moderators kunnen wat mij betreft deze topic wissen of op slot zetten..
__________________
regime:

Finasteride
(08-06-'08 begonnen)

Laatst gewijzigd door buyukadam; 7 september 2008 om 17:17
buyukadam is offline  
Oud 7 september 2008, 18:52   #8
cees
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 mei 2001
Locatie: Amsterdam
Berichten: 958
Ik denk dat het een miscommunicatie is geweest als ik het zo allemaal lees...Maar heeft iemand wel eens ervaring gehad met het feit dat je een week finas hebt overgeslagen? Wat zijn de ervaringen hiermee? Voel me toch wel kut, nu ik minimaal een week zonder finas zit...

Hoor graag van jullie
__________________
- finasteride 1,25 mg (met extra bestanddelen als biotine, vit A)
- MSM
- Silicea
- Saw Palmetto
- P-5-P (om de dag)
- Aminexil (elk half jaar een kuur)
- Verder veel groene- en brandnetel thee
cees is offline  
Oud 7 september 2008, 22:27   #9
buyukadam
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 november 2007
Berichten: 72
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cees Bekijk bericht
Ik denk dat het een miscommunicatie is geweest als ik het zo allemaal lees...Maar heeft iemand wel eens ervaring gehad met het feit dat je een week finas hebt overgeslagen? Wat zijn de ervaringen hiermee? Voel me toch wel kut, nu ik minimaal een week zonder finas zit...

Hoor graag van jullie
Hi Cees,

Ik heb maar in totaal 4 dagen zonder finas komen te zitten, heb hier eerlijk gezegd niets van gemerkt, heb gelukkig weer fina zodat ik door kan gaan. Maar van een paar dagen of een weekje zal je waarschijnlijk niets merken
__________________
regime:

Finasteride
(08-06-'08 begonnen)
buyukadam is offline  
Oud 8 september 2008, 09:05   #10
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.444
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door buyukadam Bekijk bericht
Hi Cees,

Ik heb maar in totaal 4 dagen zonder finas komen te zitten, heb hier eerlijk gezegd niets van gemerkt, heb gelukkig weer fina zodat ik door kan gaan. Maar van een paar dagen of een weekje zal je waarschijnlijk niets merken
Dat zei ik hierboven ook al. En al was het zo, dan zou het nog geen ramp zijn toch?
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline  
Discussie gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
wil niet aan de finas, advies? Henk-yo Medicijnen/haargroeimiddelen 41 5 juni 2007 23:50
Finas ralluf Medicijnen/haargroeimiddelen 2 3 november 2003 01:35
Opgestuurd krijgen finas Johnny Medicijnen/haargroeimiddelen 2 23 juni 2003 12:14
Helpt finas wel bij inhammen? hans Medicijnen/haargroeimiddelen 2 1 mei 2003 17:03
finas en zin in seks wboy Medicijnen/haargroeimiddelen 1 21 november 2002 19:22


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:46.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.