Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Hirsutisme > Hirsutisme - Behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 3 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 23 april 2007, 12:55   #61
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
Zo, ik heb inmiddels mijn derde behandeling achter de rug. Na de tweede waren hier en daar wel wat kale plekjes te zien, maar het effect was nog vrij summier. Het enige waari k wel aan merk dat het vertraagt is dat een aantal zones weinig groeien en de haartjes daar erg kort blijven. En opnieuw, op de plaatsen waar ik nog niet geepileerd heb en de haartjes dus niet al erg dik zijn werkt het het beste.

Ik had dezelfde als de vorige keer, erg vriendelijk, ze heeft erg haar best gedaan, was erg secuur en voorzichtig vanwege mijn gevoelige huid, heeft de wax speciaal extra laten afkoelen, alleen jammer dat een heel deel van de haartjes gewoonweg te kort waren om mee te nemen, maar goed, daar kan zij neits aan doen. De roodheid is gelukkig al minder dan de vorige twee keren.

De verdere ontwikkelingen als wanneer haartjes terug, huidreacties, effect, ..., laat ik jullie weten zodra ik meer weet.

xxx m
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 23 april 2007, 15:11   #62
kaas
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 november 2006
Berichten: 17
hoi marte,

ik heb je vorige posts gelezen en ben benieuwd of er nu naar een paar weken weer wat meer kale plekken zijn! het is goed om te lezen dat dit juist beter werkt op de blonde haren, deze heb ik namelijk heel veel op mijn gezicht!!! (met ongeveer 30 donkere ik per dag epileer..) geeft mij veel hoop en ik ga nu zoeken naar nederlandse instituten waar ze deze methode ook gebruiken.

wat ik me af vraag, heb jij nog gevraagd hoe het kwam dat jouw porien of haarvaten zo vergroot waren? en kwam dit vaker voor???

b.v.d.!!

groetjes, kaas.
kaas is offline   Met citaat reageren
Oud 24 april 2007, 10:22   #63
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
dag kaas,

neen, helaas vergeten, ik ga de ontwikkelingen nu wel goed bijhouden, en bekijken of het op de plaatsen waar de behandeling goed aanslaat de haarvaatjes niet verwijd zijn. Want indien dat het geval is betekent dat dat dit fenomeen van voorbijgaande aard is en ik me dus geen zorgen hoef te maken. Maar ik houd je alleszins op de hoogte. Ik hoop inderdaad dat het goed aanslaat, tenslotte hebben wij, blonde overbehaarden, vooralsnog geen enkele blijvende manier gehad, dus het zou fijn zijn mocht ern u eens wel een behandeling zijn die ook voor ons werkt.

xxx m
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 1 mei 2007, 21:32   #64
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
Inmiddels is het een week geleden dat ik mijn derde behandeling onderging. Een groot aantal plekken zijn nog steeds kaal of zeer beperkt behaard, de beharing is dus beduidend minder snel terug gekomen dan de eerste twee keren. Verder is ze op dit moment nog dun bezaaid. Afwachten maar hoe het zich verder ontwikkelt.

xxx m
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 2 mei 2007, 11:13   #65
eve
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 maart 2007
Berichten: 14
dat klinkt hoopvol voor je, martje. hopelijk lukt het!


ik heb 5e behandeling gehad ondertussen in het body centrum. helaas had ik weer de dame die mij de 3e keer ook behandelde, maar dit weinig secuur deed. na een week zijn alle haartjes al weer terug, terwijl dat de vorige keer zeker 2 weken duurde (met die dame die het wél goed deed). ik vermoed dat dat toch sterk samenhangt! die mevrouw masseerde de crèmes goed in, waxte erg nauwkeurig. deze die ik nu had, duwde drie keer op haar lege tube en kreeg er nauwelijk iets uit, want het was nauwelijks "vochtig" toen ze "smeerde" (lees schuurde). de tweede crème deed ze er dan rijkelijk op ... ik durf echt niet zeggen dat dit niet kan. ze masseert niet eens 10 seconden.
eve is offline   Met citaat reageren
Oud 2 mei 2007, 15:44   #66
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
dag eve, anders moet je eens een mailtje sturen naar het bodycentrum. Dat is wat anoniemer en dan kun je toch je klacht 'indienen'. Hoe dan ook vind ik toch dat het gezegd mag worden.

xxx marte
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 8 mei 2007, 12:25   #67
Marcella
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 april 2007
Berichten: 15
Hi
Ik ben nieuw hier, maar volg de onderwrpen nu al een tijdje.
Ik behandel mijn gezicht met de epilight en heb een tijdje geleden elektrisch epileren gedaan.daar heb ik lelijke littekens aan overgehouden dus ga ik ook niet meer doen. de epilight heeft wel geholpen voor mijn kin en bovenlip. daar zit er bijna geen haar meer maar op mijn wangen helpt het helemaal niet.ik doe het nog wel maar dan alleen om bij te houden. Nou heb ik dit onderwerp al een tijdje gevolgd en als ik het goed heb zijn er meerderde mensen geweest die epilar system hebben geprobeerd, maar ik zie alleen updates van Martje. Zijn de anderen ermee gestopt? Ik wil graag voor mijn wangen ook epilar system gaan doen. ik heb een getinte huidskleur en de haren zijn niet echt dik maar wel lang . Graag hoor ik meer over de ervaring van de anderen die ook epilar system hebben gebruikt
Groetjes en hoop gauw op een reactie.
Marcella is offline   Met citaat reageren
Oud 9 mei 2007, 11:01   #68
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
dag marcella
het feit dat de haren niet echt dik zijn is wel positief. Ik merk zelf dat, hoe dunner en hoe minder geepileerd tevoren, hoe beter het resultaat.

Het is goed dat je toch nog regelmatig epilight doet om het te onderhouden, dan heb je nl het beste resultaat.(en als je de mogelijkheid hebt, ..., veel mensen stoppen er nl te vroeg mee), je huidskleur speelt hier absoluut geen rol in, dus ook dat zit goed. Of het aanslaat is alleen vrij persoonlijk. Ik merk bij mezelf dat het weliswaar aanslaat, maar niet van harte. Ik heb nu een drietal behandelingen achter de rug en zie nu eenvertraging en kale plekken van maximum 20 procent. Het verkooppraatje van 20 procent per keer gaat dus allerminst op. Momenteel ben ik wel enkel mijn bovenlip als proef aan het doen. Pas als ik effectief merk dat het hlept zal ik mijn volledige gezicht doen(mijn gezicht heeft een volledige en vrij lange donsvacht, van voorhoofd, neus, tot baardstreek, etc...). De rest van mijn lichaam zal wel verre toekomst worden, want het blijft natuurlijk eenv vrij dure aangelegenheid.(Minstens 1800 euro voor gehele gezicht, rekening houdende met snelheid van nu reken ik op 12 behandelingen om het weg te krijgen). Ik houd je alleszins op de hoogte van de verdere ontwikkelingen, indien er iets nieuws mocht zijn of ik duidelijk resultaten bemerk.

heel veel succes met je behandelingen en de littekens van de elektrische epilatie.

xxx marte
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 12 mei 2007, 14:09   #69
mess
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 december 2006
Berichten: 44
hoi Martje,

Een vraagje..
Zijn de haartjes over het algemeen wel korter dan eerst? (als ze helemaal uitgegroeid zijn)

groetjes
mess is offline   Met citaat reageren
Oud 12 mei 2007, 19:06   #70
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
dag mess, ik knip ze elke dag bij met een nagelschaartje, dus dat weet ik niet. Het is wel zo dat ik merk dat ze na een paar weken nauwelijks nog groeien en ik ze dus ook nauwelijks hoef bij te knippen. Maar wanneer ik kijk naar het percentage dat effectief weg is gebleven(tot nog toe en op dit moment), dan is dat maximum 15 (en al geen 20 meer)procent, voor 3 behandelingen is dat dus erg weinig.

Tja, ik za hoe dan ook de 6 behandelingen uitzitten en eens zien, maar de resultaten zijn alleszins veel minder gunstig dan verwacht en stiekem gehoopt. Ik had het namelijk voor mijn gezicht willen gebruiken, maar vrees dat als het zo doorgaat, ik gauw 4-5000 euro kwijt zou zijn(hetgeen ik niet heb), enkel voor mijn gezicht, en dan nog met een zeer pover resultaat.

Ik kan dus allesizns niet zeggen dat ik laaiend enthousiast ben, maar goed, we wachten af wat de volgende behandelingen als resultaat geven.
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 12 mei 2007, 19:10   #71
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
dat is overigens pas de laatste 2 behandelingen, gaat ook met periodes, want bij periodes van stress(wanneer mijn overbeharing dus weer een groeischeut krijgt) is daar niets van te merken.
Het kan natuurlijk zijn dat, door die groeischeuten, de werking ervan wordt tegengegaan. Indien dat zo is, en het de werking ervan in dermate vermindert dat het nauwelijks nog resultaat heeft, zou dat wel zeer spijtig zijn, daar dit, gezien mijn beharing, de enige mogelijkheid is, en de groeischeuten een blijvend proces zullen zijn. Maar goed, deze conclusie momenteel al trekken is natuurlijk wat te voorbarig, afwachten dus.
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 15 mei 2007, 17:28   #72
Hey
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2007
Berichten: 13
Hallo iedereen

Ik heb sinds enkele maanden ook ervaring met het epilar system. Ik heb ondertussen drie behandelingen gekregen in het Bodycentrum (Leuven). Tot nu toe is er een beetje resultaat te zien op mijn benen: enkele kale plekken en de haren zijn zachter en minder. Op mijn bikinilijn heb ik nog geen resultaat gemerkt. Ik hoop dat de behandelingen aanslaan, maar denk dat er pas echt resultaat zal zijn na acht keer ofzo.
Groetjes
Hey is offline   Met citaat reageren
Oud 15 mei 2007, 19:09   #73
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
Indien dat zo is, betekent dat dat je toch al gauw een 16tal behandelingen zult moeten ondergaan, wat betekent dat het epilar system een ZEER DURE ZAAK is, zeker in vergelijking met de andere behandelingsmethoden.
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 16 mei 2007, 13:38   #74
Hey
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2007
Berichten: 13
Hey Martje

Waarom denk je dat van die 16 behandelingen? Of tel je de bikinilijn en benen apart? Ik ga in ieder geval na zes behandelingen goed evalueren wat de resultaten zijn en er dan eventueel mee stoppen als het tegenvalt. (Of nog twee behandeligen volgen voor mijn benen als ze dan volledig onthaard zijn). Je klinkt wel ontgoocheld Martje, maar ik kan je wel begrijpen als ik je de kostprijs hoor zeggen. Ben je nog van plan verder te gaan met de behandelingen? Ik denk dat jij er evenveel als ik gehad heb ondertussen (drie dus)
groetjes
Hey is offline   Met citaat reageren
Oud 16 mei 2007, 22:38   #75
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
Dag 'hey, ik ben inderdaad vooralsnog ontgoogeld over de resultaten, gezien het feit dat dit misschien de zoveelste en momenteel nog enige mogelijke 'blijvende ontharingsmethode' is die niet werkt of dus zou werken. daarik blonde overbeharing heb, geen pigment was dit de enige vorm en had ik toch onbewust blijkbaar hier alle hoop op gevestigd. Ik kan namelijk evenmin zomaar mijn haren ontharen via elektrische epilatie of waxen daar het vrij veel problemen met mijn huid zou opleveren. Dus is het een blijvende methode of neits, je kunt je dus wel indenken dat de vacht op mijn huid inmiddels serieus dik en lang is, en ondanks het feit dat het me er neit van weerhoudt gelukkig te zijn, zou ik toch erg blij zijn er van verlost te zijn, van te haargroei en alle neveneffecten die die haargroei heeft, wel te verstaan.

Daar ik een abbonnement(5 + 1 gratis) heb ga ik dus nog drie behandelingen ondergaan(heb het nu toch betaald), en zal het resulaat afwachten, mochten er nu toch gusntige resultaten uitkomen dan zal ik toch een poging wagen mijn gezicht te doen.

Over het algemeen raden ze ook aan om toch op zijn minst 6 behandelingen door t zetten, afwachten dus.

xxx marte
Marte is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[Kliniek] haarbevestiging.nl Debby1973 Haarwerken 85 8 november 2012 18:03
Eindelijk..het new hair fusion system, gelukkig evolueert de markt. 4roluca Haarwerken 104 18 november 2009 19:52


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:39.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.