Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

 
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 29 juni 2020, 15:22   #1
TheBlasphemist
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 juni 2020
Berichten: 7
Geslacht:
Mijn RU58841 Experiment

Hallo,

Nu ben ik 22 jaar en zo'n kleine 2 jaar geleden kwam ik tot de constatatie dat ik een van de ongelukkigen ben die vroegtijdig kaal zou worden. Bij mijn eerste bezoek aan de dermatoloog werd ik Minoxidil 5% voorgeschreven, wat mij bijzonder goed leek te helpen. Mijn haar werd een stuk dikker en voller en ik was voor lange tijd gerustgesteld. Na mijn 3 maanden Minoxidil 5%, schakelde ik over tot de 2% omdat deze zonder voorschrift te krijgen is, en ik het niet zag zitten telkens om nieuwe voorschriften te gaan. Voor een dik jaar bleef mijn haar stabiel, en om eerlijk te zijn; ik begon te geloven dat het probleem verholpen was.

Nu recentelijk stond ik voor de spiegel naar mijn haar te staren en ik merkte dat het niet meer was zoals 3, 4 ,5 maanden geleden. Het was effectief dunner geworden en onmiddellijk kwam de realisatie dat het toch sneller kan gaan dan gedacht terug.

Nu zit ik weer +- 3 weken aan de minoxidil 5% (met wat zoeken vond ik dat je ze gewoon zonder voorschrift kunt shippen), en heb ik mijn focus gekeerd tot de androgeen blocker RU58841. Finasteride mijd ik liever.

Ik kocht recentelijk 10gram RU58841 van de Chinese producent Xi'an Lyphar biotech via het Alibaba platvorm en wanneer ik mijn order track zie ik dat het overmorgen bij me thuis geleverd zou worden. Ik ben mij er zeker van bewust dat deze aankoop zou kunnen tegenvallen gezien de Chinese oorsprong maar ik wil het zeker een kans geven. In mijn hoofd zit ik het meest met volgende bedenkingen in;

- Zal het effectief RU58841 zijn, en geen poedersuiker,
- Indien het geen RU58841 is, gaat het mij schaden,
- Indien het wel RU58841 is, ga ik er neveneffecten van ervaren?
- Indien het wel RU58841 is, zal de werking en het effect prijswaardig zijn?

Vooraleer ik de poeder onder mijn Minoxidil meng zal ik het testen door middel van de bekende RU58841 warmte test. Meer kan ik persoonlijk niet doen. Ik moet wel zeggen dat de contactpersoon die het bedrijf vertegenwoordigd waarvan ik de RU kocht, mij altijd goed heeft geholpen met informatie, ook nadat ik al had betaald. Dit geeft mij hoop.

Dit is zowat alles dat ik tot nu toe te vertellen heb, en zal hier zeker op terug komen. Op deze manier wil ik mijn strijd een klein beetje documenteren en eventueel lotgenoten informeren naar wat ik meemaak en ook mogen jullie je in de toekomst aan fotos verwachten.

Groetjes B,
29/06/2020
TheBlasphemist is offline   Met citaat reageren
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:31.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.