Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 12 mei 2020, 14:03   #31
kalen=balen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 december 2011
Berichten: 215
Top! Duidelijk te zien dat je donor nu de goede kant op gaat. Ik denk dat dit straks mooi bijtrekt. Nu vooral nieuwsgierig hoe de groei zich gaat ontwikkelen. Ik blijf je volgen!
kalen=balen is offline   Met citaat reageren
Oud 31 mei 2020, 23:40   #32
JohanK_
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 mei 2020
Berichten: 1
Geslacht:
Hoe staat het er inmiddels voor?
Ik ben mezelf een beetje aan het inlezen in haartransplantaties. Ik ben zelf bijna 24 en het word echt erg dun bovenop mijn hoofd, steeds als ik eraan herinnerd word door iemand in mijn omgeving of als ik te lang naar mijn haar aan het staren ben raak ik in de stress. Vroeger zo'n mooie dikke bos haar en nu al zo dun aan de bovenkant. Ik moet mezelf nog een beetje beter inlezen in de haartransplantaties, maar het ziet er toch wel veelbelovend uit moet ik zeggen.
Ben heel benieuwd naar de resultaten!
Groetjes,
Johan
JohanK_ is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juni 2020, 21:33   #33
kenc81
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 april 2018
Locatie: Vireux-Molhain,Frankrijk
Berichten: 52
Geslacht:
Hey Joren,

bedankt voor je verslagje. Ik heb net een afspraak gemaakt bij Esteworld voor 28/10, net als jij een HT en Acell behandeling.
Ik las je iets zeggen over een petje, en vroeg me af of je dat snel na je HT mocht op zetten? Want ik moet 5 dagen na de HT beginnen aan mijn opleiding automechanica en ben bang dat dit niet de ideale omgeving is om 5 dagen na een HT te vertoeven, dus dacht dit misschien op te lossen met een pet?
kenc81 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juni 2020, 22:09   #34
roel2000
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 december 2019
Berichten: 112
Geslacht:
Talking

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JohanK_ Bekijk bericht
Hoe staat het er inmiddels voor?
Ik ben mezelf een beetje aan het inlezen in haartransplantaties. Ik ben zelf bijna 24 en het word echt erg dun bovenop mijn hoofd, steeds als ik eraan herinnerd word door iemand in mijn omgeving of als ik te lang naar mijn haar aan het staren ben raak ik in de stress. Vroeger zo'n mooie dikke bos haar en nu al zo dun aan de bovenkant. Ik moet mezelf nog een beetje beter inlezen in de haartransplantaties, maar het ziet er toch wel veelbelovend uit moet ik zeggen.
Ben heel benieuwd naar de resultaten!
Groetjes,
Johan
Als je een goed gevulde bos haren wilt hebben. Dan is turkije East world echt goed hoor Dat hebben we toch nodig de kale plekken opvullen.
roel2000 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juni 2020, 10:53   #35
Pietjeee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2013
Berichten: 392
Een goed gevulde bos een leeggeroofde en erg ruw behandelde donor inderdaad. De resultaten van bekenden zijn niet om naar huis te schrijven, lege plekken achter de oren bijv.
__________________
- 1x 1.25mg Finasteride
- 1x Kirkland Foam
- 2x Omega-3
Pietjeee is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juni 2020, 16:20   #36
roel2000
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 december 2019
Berichten: 112
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietjeee Bekijk bericht
Een goed gevulde bos een leeggeroofde en erg ruw behandelde donor inderdaad. De resultaten van bekenden zijn niet om naar huis te schrijven, lege plekken achter de oren bijv.
roze oortjes
roel2000 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juni 2020, 23:14   #37
Arno1990
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juli 2018
Berichten: 114
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietjeee Bekijk bericht
Een goed gevulde bos een leeggeroofde en erg ruw behandelde donor inderdaad. De resultaten van bekenden zijn niet om naar huis te schrijven, lege plekken achter de oren bijv.
Wat zit je dwars? Vervelend dat je een ander zijn topic gebruikt om je gal te moeten spuwen. Is je eigen donor soms helemaal verkracht?

On topic: je donor gaat inderdaad de goede kant op gozer. Top!
Arno1990 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juni 2020, 14:59   #38
Pietjeee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2013
Berichten: 392
Helemaal niet, het was een reactie aangezien hij transplanteren van veel grafts nogal rooskleurig werd gebracht icm Turkse klinieken. Het heeft niet met deze transplantatie te maken, wens iedereen dan ook altijd het beste en zal vandaar ook niet verder op je “gal spuwen” ingaan.
__________________
- 1x 1.25mg Finasteride
- 1x Kirkland Foam
- 2x Omega-3
Pietjeee is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juni 2020, 13:15   #39
Jorenk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2020
Locatie: Groningen
Berichten: 40
Geslacht:
Update maand 3

Dag liebe leuten,

Ik presenteer u het resultaat na 3 maand. woehoe.

Het herstel van de donor gaat prima. Ik heb het aan de, voor mij, rechter kant (foto dat ik naar rechts kijk voor jullie) nog wel wat doorschijnend achter mijn oor tov de linker kant. Maar ook dat lijkt elke dag een beetje bij beetje beter weg te trekken.

Daarnaast valt de groei mij alles behalve tegen. Die paar plukjes schaamhaar beginnen steeds voller te worden en ik ga steeds vaker vol zelfvertrouwen ook zonder pet de deur nu uit. Ook zie ik steeds meer stoppels doorkomen. Dus dit gaat goeeeeeed.

En wat ook nog wel benoemenswaardig is dat mijn 'eigen' haar ook een stuk voller en dikker is geworden. Ik ga er vanuit dat dit de ACELL is die even zijn aandeel is komen leveren. De wat kale plek op mijn kruin is ook verdwenen. Bij esteworld riepen ze shockloss en ik denk dat ze gewoon gelijk hebben.

Dus al met al, we gaan lekker.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_8941.jpg‎ (155,8 KB, 1076x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_8942.jpg‎ (144,4 KB, 926x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_8943.jpg‎ (152,0 KB, 768x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_8944.jpg‎ (163,6 KB, 726x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_8945.jpg‎ (149,5 KB, 635x gelezen)

Laatst gewijzigd door Jorenk; 8 juni 2020 om 13:36
Jorenk is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juni 2020, 13:19   #40
Jorenk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2020
Locatie: Groningen
Berichten: 40
Geslacht:
Geen idee waarom ie de foto's op de kop blijft uploaden... Ik krijg ze niet normaal, schermpje even draaien vrees ik heren. Excuus
Jorenk is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juni 2020, 13:25   #41
Jorenk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2020
Locatie: Groningen
Berichten: 40
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JohanK_ Bekijk bericht
Hoe staat het er inmiddels voor?
Ik ben mezelf een beetje aan het inlezen in haartransplantaties. Ik ben zelf bijna 24 en het word echt erg dun bovenop mijn hoofd, steeds als ik eraan herinnerd word door iemand in mijn omgeving of als ik te lang naar mijn haar aan het staren ben raak ik in de stress. Vroeger zo'n mooie dikke bos haar en nu al zo dun aan de bovenkant. Ik moet mezelf nog een beetje beter inlezen in de haartransplantaties, maar het ziet er toch wel veelbelovend uit moet ik zeggen.
Ben heel benieuwd naar de resultaten!
Groetjes,
Johan
Ha Johan,

Ik had precies het zelfde als wat jij hebt. Van die een leuk grapje denken die vrienden maken zonder enige intentie je te kwetsen waar je toch wat gestresst over raakt. Ik denk niet dat men zonder haar problemen inziet hoe zoiets bij iemand binnen komt. Maar goed, kleinigheidje hou je toch.

Als je vragen/twijfels hebt mag je me altijd even een berichtje doen. Ik denk graag met je mee

Laatst gewijzigd door Jorenk; 8 juni 2020 om 13:38
Jorenk is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juni 2020, 13:35   #42
Jorenk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2020
Locatie: Groningen
Berichten: 40
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kenc81 Bekijk bericht
Hey Joren,

bedankt voor je verslagje. Ik heb net een afspraak gemaakt bij Esteworld voor 28/10, net als jij een HT en Acell behandeling.
Ik las je iets zeggen over een petje, en vroeg me af of je dat snel na je HT mocht op zetten? Want ik moet 5 dagen na de HT beginnen aan mijn opleiding automechanica en ben bang dat dit niet de ideale omgeving is om 5 dagen na een HT te vertoeven, dus dacht dit misschien op te lossen met een pet?
Goed en dapper dat je de stap hebt gezet! Hopelijk heb je net zo'n ervaring als dat ik had/heb. Alvast veel succes (en sterkte)!

Over dat petje. 10 dagen na de HT mag je weer een pet op, indien je korst-vrij bent (dit is een indicatie van de staat van herstel). Echter moet je het pet gebruik proberen te minimaliseren, zodat alles lekker kan blijven ademen. Zo deed ik eigenlijk alleen een pet op wanneer ik van A naar B reis. En nog steeds eigenlijk.

5 dagen na je HT beginnen aan een nieuwe studie is niet ideaal. Maar je moet vooral jezelf niet te druk maken over wat andere ervan denken. Al is dat natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan. Wel heb je meteen een leuk verhaal te vertellen tho. Ik heb zelf na +- die hoeveelheid dagen zowel gewerkt (als chauffeur) als een hopsi voor een studentenkamer gehad (en de kamer gekregen). En eigenlijk was die HT juist een leuke om een gesprek aan te knopen. Dus ideaal is het niet maar het is absoluut geen reden om dingen te laten.

- Mooi btw voor Esteworld dat ze weer behandelingen op de planning hebben staan. Die zullen echt een flinke klap hebben gehad. Wees maar lief voor ze

Laatst gewijzigd door Jorenk; 8 juni 2020 om 13:39
Jorenk is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juni 2020, 16:36   #43
dutchrobh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 maart 2013
Berichten: 63
Wauw wat een prachtig resultaat, nu al. Ik mag hopen op zo een mooie haarlijn (ben zelf op 1 juli aan de beurt). Vind het er echt veelbelovend uitzien na 3 maanden. Tuurlijk, het is nog dunner dan je haar dat je al had, maar je zit pas op 3 maanden! Succes en geniet ervan!
dutchrobh is offline   Met citaat reageren
Oud 9 juni 2020, 01:11   #44
kenc81
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 april 2018
Locatie: Vireux-Molhain,Frankrijk
Berichten: 52
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jorenk Bekijk bericht
Goed en dapper dat je de stap hebt gezet! Hopelijk heb je net zo'n ervaring als dat ik had/heb. Alvast veel succes (en sterkte)!

Over dat petje. 10 dagen na de HT mag je weer een pet op, indien je korst-vrij bent (dit is een indicatie van de staat van herstel). Echter moet je het pet gebruik proberen te minimaliseren, zodat alles lekker kan blijven ademen. Zo deed ik eigenlijk alleen een pet op wanneer ik van A naar B reis. En nog steeds eigenlijk.

5 dagen na je HT beginnen aan een nieuwe studie is niet ideaal. Maar je moet vooral jezelf niet te druk maken over wat andere ervan denken. Al is dat natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan. Wel heb je meteen een leuk verhaal te vertellen tho. Ik heb zelf na +- die hoeveelheid dagen zowel gewerkt (als chauffeur) als een hopsi voor een studentenkamer gehad (en de kamer gekregen). En eigenlijk was die HT juist een leuke om een gesprek aan te knopen. Dus ideaal is het niet maar het is absoluut geen reden om dingen te laten.

- Mooi btw voor Esteworld dat ze weer behandelingen op de planning hebben staan. Die zullen echt een flinke klap hebben gehad. Wees maar lief voor ze

Bedankt voor je updaten foto’s,ziet er goed uit,geeft hoop. Maar het doet me ook realiseren dat het na de HT nog een hele weg afleggen is.
Bedankt ook voor je reactie en je raad. Ik blijf je topic volgen dus laat de updates maar komen.
Wat dat lief zijn voor esteworld betreft,tot nu toe een prima service via Nederland (hoewel ik in Frankrijk woon) en mijn motto is wees goed voor anderen als ze goed zijn voor jou,dus zolang zij lief zijn...

Ik twijfelde ook plots door hier te lezen over de acell die ik ineens mee ga laten uitvoeren maar ook dankzij je update weer een stukje zekerder over.
kenc81 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 juni 2020, 10:45   #45
Arno1990
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juli 2018
Berichten: 114
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietjeee Bekijk bericht
Helemaal niet, het was een reactie aangezien hij transplanteren van veel grafts nogal rooskleurig werd gebracht icm Turkse klinieken. Het heeft niet met deze transplantatie te maken, wens iedereen dan ook altijd het beste en zal vandaar ook niet verder op je “gal spuwen” ingaan.
In dit geval terecht dat ze het rooskleurig brengen, want het is nu al een mooi resultaat

Ik spreek overigens uit ervaring, want bij mij is het ook zo gelopen. De reden dat ik zo reageer is omdat een enkel minder goed resultaat van een Turkse kliniek door sommige gefrustreerde forumleden meteen wordt aangegrepen om Turkse klinieken af te branden. Mijn inziens zeer onterecht gezien de vele mooie resultaten voor een goede prijs!
Arno1990 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
4500grafts, acell, esteworld, haartransplantatie

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:38.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.