Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 26 mei 2013, 11:19   #61
geted
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 januari 2008
Berichten: 205
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Waterbewoner Bekijk bericht
Wow wat een mooie vooruitgang zeg! Ben benieuwd hoeveel er nog bijkomt aangezien je nog helemaal niet zo ver bent
THX, ben ook benieuwd maar vooral blij dat ik die stap heb gezet.
geted is offline   Met citaat reageren
Oud 26 mei 2013, 11:53   #62
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
De 2e en 3e maand zijn voor iedereen zwaar, maar jij bent door een wel erg diep dal gegaan!

Maar voor 4 maanden ziet dit er echt heel goed uit ... dat belooft wat voor over een half jaar ...
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 26 mei 2013, 12:00   #63
MSR
HaarWeb lid
 
MSR's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 september 2009
Berichten: 219
Ziet er goed uit. Jammer dat een voorfoto ontbreekt. Is foto 1 vergelijkbaar met de groeisituatie zoals dat voor de ht was?
MSR is offline   Met citaat reageren
Oud 26 mei 2013, 13:47   #64
geted
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 januari 2008
Berichten: 205
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MSR Bekijk bericht
Ziet er goed uit. Jammer dat een voorfoto ontbreekt. Is foto 1 vergelijkbaar met de groeisituatie zoals dat voor de ht was?
Nee, die eerste foto was na het uitvallen van de implantaten en met grote shockloss. (situatie was wel beter voor de HT)
Was ietsjes geschrokken toen ik die foto zag
Foto van twee maanden is ook de visuele slechtste periode.
Zal eens een foto zoeken van voor de HT.
geted is offline   Met citaat reageren
Oud 26 mei 2013, 14:33   #65
MSR
HaarWeb lid
 
MSR's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 september 2009
Berichten: 219
Ben benieuwd naar de foto!

Hoe is het uiteindelijk op je werk gegaan qua reacties? Dit moet toch opgevallen zijn?
MSR is offline   Met citaat reageren
Oud 26 mei 2013, 16:48   #66
geted
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 januari 2008
Berichten: 205
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MSR Bekijk bericht
Ben benieuwd naar de foto!

Hoe is het uiteindelijk op je werk gegaan qua reacties? Dit moet toch opgevallen zijn?
Foto gevonden van juist voor de HT, getrokken door prohair.
Verschiet erzelf van, wist niet dat het zo erg was, situatie is duidelijk beter nu. (na 4 maand)

Reakties op het werk:
De eerste 4 weken heb ik verlof genomen.
De eerste weken wanneer ik terug was was nog niet alles uitgevallen, de meeste implantaten haddden nog haren dus het zag er netjes uit, enkel een beetje rood maar dat was zogezegd de schuld van de minoxidil.
Na het uitvallen het ik eigenlijk geen reakties meer gekregen. (waarschijnlijk dachten ze wel van' amaai die wordt snel kaal)
Ik moet erwel bijvermelden dat ik bijna 2 meter ben, dus niet veel mensen zien me van bovenaan.
Maar nu krijg ik toch wel blikken en opmerkingen, je ziet er goed uit, haar gekleurd? Dus iets moet hem toch opvallen maar echt lang staan ze er niet bij stil,... valt dus al bij al ferm mee.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg DSC08222.jpg‎ (142,7 KB, 212x gelezen)
geted is offline   Met citaat reageren
Oud 26 mei 2013, 17:17   #67
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geted Bekijk bericht
Foto gevonden van juist voor de HT, getrokken door prohair.
Verschiet erzelf van, wist niet dat het zo erg was, situatie is duidelijk beter nu. (na 4 maand)
Typisch, je bent niet de eerste van wie ik hoor dat ie na de ingreep eigenlijk dacht dat het er voor de ingreep beter uit zag dan het in werkelijkheid was. Gevaarlijk, want dan zou een goed resultaat toch nog kunnen voelen als erg mager. Het geeft in ieder geval het nut van goede foto's vooraf duidelijk aan

Ik vraag me wel af hoe dat nou komt. Selectief geheugen of worden alle vervelende dingen minder vervelend als ze maar ver genoeg in het verleden liggen?

Maar los van dat, je hebt met 4 maanden toch echt al een heel mooi resultaat. Het gaat wel erg snel bij jou. Dat dichtere haar is echt niet alleen van oude haren die zich van de schok hebben hersteld!

Was het overigens je bedoeling dat je omgeving er niks van zou merken? Dan krijg je misschien nog problemen, want over een maandje of 2 gaan er heus mensen steeds sterker vermoeden dat er iets meer gebeurd is dan alleen maar een kleurtje in je haar. Zeker als je herstel zo mooi blijft gaan. Misschien tijd om eens een radicaal ander kapsel te proberen om de aandacht af te leiden
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 26 mei 2013, 19:13   #68
Beest
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Berichten: 81
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geted Bekijk bericht
Foto gevonden van juist voor de HT, getrokken door prohair.
Verschiet erzelf van, wist niet dat het zo erg was, situatie is duidelijk beter nu. (na 4 maand)

Reakties op het werk:
De eerste 4 weken heb ik verlof genomen.
De eerste weken wanneer ik terug was was nog niet alles uitgevallen, de meeste implantaten haddden nog haren dus het zag er netjes uit, enkel een beetje rood maar dat was zogezegd de schuld van de minoxidil.
Na het uitvallen het ik eigenlijk geen reakties meer gekregen. (waarschijnlijk dachten ze wel van' amaai die wordt snel kaal)
Ik moet erwel bijvermelden dat ik bijna 2 meter ben, dus niet veel mensen zien me van bovenaan.
Maar nu krijg ik toch wel blikken en opmerkingen, je ziet er goed uit, haar gekleurd? Dus iets moet hem toch opvallen maar echt lang staan ze er niet bij stil,... valt dus al bij al ferm mee.
Duidelijke verschil tussen maand 4 en maand 2. Kan een zeer leuke resultaat worden!

Ik zelf zit nu op 6 weken, kan niet wachten tot 4 maanden!

1 week na de HT vond ik het al netjes er uit zien toen de korstjes tijdens het douchen er af vielen. Misschien is het een domme vraag maar, wordt het uiteindelijke resultaat beter dan 1 week na de ht, want dan heb je nog geen shock loss gehad toch?
Beest is offline   Met citaat reageren
Oud 26 mei 2013, 19:21   #69
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beest Bekijk bericht
1 week na de HT vond ik het al netjes er uit zien toen de korstjes tijdens het douchen er af vielen. Misschien is het een domme vraag maar, wordt het uiteindelijke resultaat beter dan 1 week na de ht, want dan heb je nog geen shock loss gehad toch?
Heel eerlijk? Als je een jaar na je HT je haren millimetert tot op dezelfde lengte en als je dan een foto maakt, dan denk ik dat het minder zal ogen dan vlak na je HT.

De eerste twee weken ben je inderdaad nog geen haren door shockloss kwijt en alle getransplanteerde haren zitten er ook nog. Ze zijn wel bezig met uitvallen, maar tussen het loslaten van de haarwortel en het daadwerkelijk ver genoeg uit de haarschacht geduwd zijn om uit te vallen zit al snel 2 weken.

Dus na 1 week heb je alle haren op het oog nog én je huid is nog wat donker door alle sneetjes die erin gemaakt zijn. Samen toont dat als meer dan na een jaar, wanneer je alle haren weer hebt maar je huid ook weer licht is.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 26 mei 2013, 19:51   #70
MSR
HaarWeb lid
 
MSR's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 september 2009
Berichten: 219
Absoluut mooi resultaat met nog een flinke periode hergroeiplezier voor de boeg.
Hahah, inderdaad handig als je bijna 2 meter bent, vooral als je niet veel zittend doorbrengt op je werk. Ik heb morgen de vuurdoop na m'n vrije weekjes
MSR is offline   Met citaat reageren
Oud 28 mei 2013, 21:43   #71
sonico
HaarWeb lid
 
sonico's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2011
Berichten: 285
He Geted, dat ziet er netjes uit! Je zult zien dat over een maand of 4 het pas echt heel leuk gaat worden! Daarna wordt het optische verschil wel kleiner. Het enige wat echt verbeterd is de structuur van het haar, dat wordt langzaamaan steeds 'natuurlijker'.

Inmiddels zit ik op 1,5 jaar na de ht en ik ben zeker tevreden.
Maar ik herken me ook erg in het verhaal van Anthonie. In het begin ziet het er gemillimeterd heel vol uit. Als ik dat nu zou doen, dan zou het wel minder vol zijn. Ik merk dus wel dat ik wat 'oude' haren kwijt ben. Aan de andere kant, mijn kapster vind het juist veel natuurlijker staan, in het begin was de strook vooraan te compact.

Veel groeiplezier!
sonico is offline   Met citaat reageren
Oud 29 mei 2013, 01:29   #72
Beest
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Berichten: 81
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Heel eerlijk? Als je een jaar na je HT je haren millimetert tot op dezelfde lengte en als je dan een foto maakt, dan denk ik dat het minder zal ogen dan vlak na je HT.

De eerste twee weken ben je inderdaad nog geen haren door shockloss kwijt en alle getransplanteerde haren zitten er ook nog. Ze zijn wel bezig met uitvallen, maar tussen het loslaten van de haarwortel en het daadwerkelijk ver genoeg uit de haarschacht geduwd zijn om uit te vallen zit al snel 2 weken.

Dus na 1 week heb je alle haren op het oog nog én je huid is nog wat donker door alle sneetjes die erin gemaakt zijn. Samen toont dat als meer dan na een jaar, wanneer je alle haren weer hebt maar je huid ook weer licht is.
Ik merkte wel dat tijdens het douchen ook erg veel haartjes meegingen dus zeker 10% van de haren was er af na de eerste douche sessie. Verder is bij mij het contrast minder zichtbaar, omdat ik snel bruin wordt in de zomer en lente. Uiteindelijk wil ik gewoon het langer laten groeien (stekeltjes) 7 cm ofzo.

Maar goed het is allemaal afwachten en er doorheen bijten. Anders nog een HT
Beest is offline   Met citaat reageren
Oud 29 mei 2013, 10:34   #73
Hendriks
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 april 2013
Berichten: 73
Ziet er goed uit! ik heb onlangs prohair ook een mail gestuurd over mijn situatie, jammer genoeg nog niks vernomen is ondertussen al 3 weken geleden.. zou ik ook gewoon zelf kunnen bellen (dat ze er gewoon nederlands spreken?) alvast bedankt
Hendriks is offline   Met citaat reageren
Oud 29 mei 2013, 11:25   #74
Harbour
HaarWeb lid
 
Harbour's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 september 2008
Berichten: 167
Dat ziet er erg netjes uit Geted!!
__________________
My regimen:

01-2013: Fue 2500 Grafts Prohair Clinic Zone 1+2 (Oppervlakte 49cm2/50 grafts cm2)
01-2013: 2 capsules Keratene Alpha active Retard per dag GESTOPT: Geen resultaat
01-2013: 1 capsule Biotine (5000 mcg) per dag
Neem ik nog af en toe
Harbour is offline   Met citaat reageren
Oud 29 mei 2013, 13:20   #75
geted
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 januari 2008
Berichten: 205
Thx, iedereen.

De interessante maanden zijn aangebroken voor mij.
Zie nog veel minihaartjes opkomen.
Next update op 5 maanden.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hendriks Bekijk bericht
Ziet er goed uit! ik heb onlangs prohair ook een mail gestuurd over mijn situatie, jammer genoeg nog niks vernomen is ondertussen al 3 weken geleden.. zou ik ook gewoon zelf kunnen bellen (dat ze er gewoon nederlands spreken?) alvast bedankt
Gewoon, bellen, afspreken en eens langsgaan.
Consultatie is vrijblijvend.
Als je weet hoeveel mails ze krijgen, is het best mogelijk dat er eentje aan hun aandacht ontsnapt.
geted is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:37.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.