Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 3 februari 2019, 01:43   #61
haarimplantaat
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2018
Berichten: 32
Geslacht:
Yes die publicatie klinkt interessant, maar ik vroeg me af wat het met Esthecin te maken heeft. Diksy, kun je er een nieuw topic over maken zodra de bijlage beschikbaar is?

En ik ben het er verder helemaal mee eens dat dhr. Montfort niet erg betrouwbaar overkomt hoor. Hij zet zichzelf neer als een arts die samen met zijn vrouw aan alternatieve geneeswijzen doet en dat laat gelijk al een hoop alarmbellen afgaan. Als iemand op het ene gebied mensen willens en wetens oplicht, dan is de kans heel groot dat het op andere gebieden ook zo gaat.

Maar goed, we hadden het hier over de resultaten van Esthecin. Wanneer krijgen we nou die voor- en na-foto's onder dezelfde omstandigheden te zien? Ik ben serieus benieuwd, want op de website voor dit spul is nog steeds geen enkele foto of video met echt bewijs te zien.
haarimplantaat is offline   Met citaat reageren
Oud 13 februari 2019, 19:18   #62
girlsxx
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 oktober 2009
Berichten: 2
Positief na gebruik Esthecin

Hallo allemaal, ik gebruik nu Esthecin ruim 4,5 maand en ik ervaar een positief resultaat. Ik heb al 8 jaar diffuus haaruitval en ook behoorlijke inhammen. Ik was ook zeer sceptisch omdat ik in het verleden al van alles geprobeerd had. Waaronder ook minoxidil, wat in het begin goed werkte maar in een later stadium kreeg ik er een allergische reactie op en helaas meer haaruitval. Al jaren gebruikte ik niets meer, behalve dan, gezond eten. Tot vorig jaar, toen ik Esthecin via FB tegenkwam. Toch maar besteld maar wel zeer sceptisch. Ik vind het echter wel fijn in gebruik. Voor dat je naar bed gaat smeer je het op je hoofdhuid en de volgende dag was je je haar en is het er zo weer uit, dus geen probleem, behalve dat je haren in de ochtend lekker overeind staan. Na 2 maanden gebruik stopte mijn haaruitval. Weet niet of ik echt last van shedding heb gehad, aangezien mijn haaruitval toch al mega erg was. En nu na 4,5 maand kan ik zeggen, dat mijn haar veel beter valt, het pluist niet meer en het begint weer dikker aan te voelen. Ik heb helaas geen foto's van ervoor gemaakt. Ik zie wel weer wat nieuwe haartjes op mijn inhammen Een vriendin van me is het nu ook gaan gebruiken. Ben benieuwd of het ook voor haar helpt. Ik weet natuurlijk niet helemaal zeker of het door Esthecin komt maar in die 8 jaar tijd is mijn haaruitval nooit gestopt en nu wel. Me happy! Als het bij haar ook helpt, dan lijkt het me toch echt van de Esthecin te komen. Dus even afwachten maar. Mocht iemand iets willen weten, stuur me een pbtje. Ik snap dat mensen erg sceptisch zijn maar je kunt er pas echt iets van zeggen, als je er zelf ervaring mee hebt.

Laatst gewijzigd door girlsxx; 13 februari 2019 om 19:21
girlsxx is offline   Met citaat reageren
Oud 13 februari 2019, 19:48   #63
paulboots2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 februari 2019
Berichten: 1
Geslacht:
esthecin

Als dit middel echt goed werkt, dan is de rotterdamse kuip te klein om alle aanvragen te verwerken. Een goed produkt verkoopt zichzelf. Als je over een jaar niets meer hoort van Esthecin, kun je er zeker van zijn dat dit niet de oplossing is tegen erfelijke kaalheid. Tot die tijd moet je je geld lekker zelf houden. Ik twijfel enigszins over de zogenaamde uitvinder. De kans bestaat dat het een prutser is die verslaafd is aan geld. Ik baal ervan dat ik in 98 % van de gevallen altijd gelijk heb.
paulboots2 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 februari 2019, 09:01   #64
Ikke1973
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 december 2018
Berichten: 5
Geslacht:
Update na 1pak(en een beetje),

Middels 4 maanden verder en zie ik nog steeds geen resultaat. Ik heb nog halfvolle pak voor ongeveer 3maanden. Als dan ook geen haartje uitkomt dan is dit jammer genoeg ook weer een gigantische show van jewelste. Maar goed ik hou de hoop erin en houd jullie op de hoogte. Tot over een paar maanden!
Ikke1973 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 februari 2019, 10:49   #65
Diksy
HaarWeb lid
 
Diksy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2002
Locatie: Maasdam
Berichten: 531
Geslacht:
Esthecin

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ikke1973 Bekijk bericht
Update na 1pak(en een beetje),
Middels 4 maanden verder en zie ik nog steeds geen resultaat. Ik heb nog halfvolle pak voor ongeveer 3maanden. Als dan ook geen haartje uitkomt dan is dit jammer genoeg ook weer een gigantische show van jewelste. Maar goed ik hou de hoop erin en houd jullie op de hoogte. Tot over een paar maanden!
Pas op voor de zowel gunstige als niet gunstige reacties. Dat is wat ze noemen anekdotisch bewijs. Zegt dus niets. Alleen een onafhankelijk resultaten onderzoek kan uitkomst brengen.
Helaas heeft Esthecin dit niet, ondanks het feit dat de "uitvinder" zelf arts is.
__________________
"En voorts ben ik van mening dat de meeste haargroeimiddelen weggegooid geld zijn"(HJD)

Hans J.Diks, internet journalist m.b.t. haarproblemen.

www.haarproblemen.nl

"Je hebt pas recht op succes als je waarde toevoegt"
Diksy is offline   Met citaat reageren
Oud 4 maart 2019, 15:00   #66
Mineraal84
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 juli 2018
Berichten: 1
Geslacht:
Gebruik Esthecin

Ik ben bezig aan het 2e pak en tot op heden zie ik nog geen verschil. Wel dunner wordend haar op mijn achterhoofd. Of dit te maken heeft met het feit dat het door Esthecin komt en er straks nieuwere dikkere haren voor in de plaats komen is nog een mysterie.

In ieder geval heb ik weinig vertrouwen en dan 300 euro lichter. Ik zit er zelfs nog aan te denken om een 3e pak te kopen (misschien heeft het bij mij langer nodig?).

Ik heb niet langer dan 3 jaar dunner wordend haar en zoals zij zeggen moeten de haarwortels er nog zitten. Ik snap dat het proces lang kan duren eer er iets zichtbaar is, maar nog geen donshaartje of wat dan ook te zien.

Ik houd jullie op de hoogte.

Ik ben bang dat ik niet onder een haartransplantatie uitkom.
Mineraal84 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 maart 2019, 09:39   #67
Ditoidem
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 december 2018
Berichten: 3
Geslacht:
Hoi, ik ben ook aan de tweede verpakking begonnen en ik zie ook helaas nog steeds geen verschil. Bij mij is het alleen maar dunner geworden. Ik zou als ik jou was echt niet aan een derde verpakking beginnen. Esthecin geeft zelf aan dat je na 3 a 4 maanden echt resultaat gaat zien. Ik geloof er niet meer in dat dat nu nog gaat komen. Ik ben bang dat dit product niks doet bij erfelijke haaruitval, misschien alleen bij mensen die haaruitval hebben door bv medicatie. Bespaar je geld en besteed het aan iets beters!
Ditoidem is offline   Met citaat reageren
Oud 19 maart 2019, 19:24   #68
Ikke1973
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 december 2018
Berichten: 5
Geslacht:
Esthecin

Beste,

Nu 5 maanden verder inmiddels bijna 2 pakken gebruikt en het enige verschil is dat mijn haar nog minder is geworden. Ik had alleen maar een paar lege plekken rondom kruin en voorin maar helaas is esthecin echte onzin. Dus blijft 2dingen over MHP haartatoe 1500€ of haarimplant 2500€ in Turkije daar ik hele goede ervaringen van BNers heb gelezen.
Ik zal nog 1 keer als eindresultaat hier bericht doen als ik er helemaal doorheen ben tegen eind volgende maand.
Ikke1973 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 maart 2019, 23:14   #69
Strider
HaarWeb lid
 
Strider's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2006
Berichten: 1.773
Indien Esthecin de holy grail tegen haaruitval zou zijn, zou er al lang een patent op zijn aangevraagd.
__________________
Regimen
-0.6mg finasteride (12-2006)
-HW-topicals (04-2007) 2x per dag
Strider is offline   Met citaat reageren
Oud 19 mei 2019, 10:29   #70
Ikke1973
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 december 2018
Berichten: 5
Geslacht:
Esthecin onzin

Beste allen,

Ik zou hier nog terugkomen voor mijn final resultaat met esthecin.
2 pakken gebruikt afgelopen half jaar en voor mijn weten, zoals ik het heb uitgezocht, zou het bij mij moeten werken maar helaas geen enkel verschil. Het lijkt er zelfs op dat het nog minder is geworden maar dat hoeft niet aan esthecin te liggen. Mijn haar valt uit, dat is een feit en esthecin is voor mij een niets anders dan alle andere voorgaande zogenaamde middelen die je haaruitval tegengaan bla bla bla...

Jammer had goede hoop in het begin, maar goed...weer in de val gelopen door een marktshype maar ik ben er klaar mee op naar istanbul!
Ikke1973 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 mei 2019, 11:40   #71
Diksy
HaarWeb lid
 
Diksy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2002
Locatie: Maasdam
Berichten: 531
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ikke1973 Bekijk bericht
Beste allen,

Ik zou hier nog terugkomen voor mijn final resultaat met esthecin.
2 pakken gebruikt afgelopen half jaar en voor mijn weten, zoals ik het heb uitgezocht, zou het bij mij moeten werken maar helaas geen enkel verschil. Het lijkt er zelfs op dat het nog minder is geworden maar dat hoeft niet aan esthecin te liggen. Mijn haar valt uit, dat is een feit en esthecin is voor mij een niets anders dan alle andere voorgaande zogenaamde middelen die je haaruitval tegengaan bla bla bla...

Jammer had goede hoop in het begin, maar goed...weer in de val gelopen door een marktshype maar ik ben er klaar mee op naar istanbul!
Het probleem is dat de meeste haargroeimiddelen alleen moeten voldoen aan de warenwet. De warenwet beoordeeld en middel alleen op veiligheid. Resultaten hoeven niet te worden aangetoond. Met een krachtige marketing kan je dan heel wat verkopen. Kijk maar naar de Alpecin shampoo met cafeïne. Ook zo,n voorbeeld.
__________________
"En voorts ben ik van mening dat de meeste haargroeimiddelen weggegooid geld zijn"(HJD)

Hans J.Diks, internet journalist m.b.t. haarproblemen.

www.haarproblemen.nl

"Je hebt pas recht op succes als je waarde toevoegt"
Diksy is offline   Met citaat reageren
Oud 21 mei 2019, 12:39   #72
Isan
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 augustus 2016
Berichten: 12
Geslacht:
Ik heb Esthecin ook een half jaar gebruikt (2 verpakkingen) tegen AGA.
Dit product was ook voor mij helaas geen oplossing. Geen nieuwe haren en haaruitval was hetzelfde. Ik heb daarom ook geen derde verpakking meer aangeschaft.

Ik had eerlijk gezegd wel verwacht dat er wat meer succesverhalen met aantoonbare resultaten te zien waren, desnoods via Facebook, maar die blijven uit. Daarom denk ik dat dit product wel voor bepaalde soorten haaruitval kan werken, maar niet voor erfelijke mannelijke kaalheid.
Isan is offline   Met citaat reageren
Oud 21 mei 2019, 12:42   #73
Diksy
HaarWeb lid
 
Diksy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2002
Locatie: Maasdam
Berichten: 531
Geslacht:
Esthecin

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Isan Bekijk bericht
Ik heb Esthecin ook een half jaar gebruikt (2 verpakkingen) tegen AGA.
Dit product was ook voor mij helaas geen oplossing. Geen nieuwe haren en haaruitval was hetzelfde. Ik heb daarom ook geen derde verpakking meer aangeschaft.

Ik had eerlijk gezegd wel verwacht dat er wat meer succesverhalen met aantoonbare resultaten te zien waren, desnoods via Facebook, maar die blijven uit. Daarom denk ik dat dit product wel voor bepaalde soorten haaruitval kan werken, maar niet voor erfelijke mannelijke kaalheid.
Als ik dat soort haargroeimiddelen tegen kom op de sociale media reageer ik altijd met: SJOEMEL ALERT.
__________________
"En voorts ben ik van mening dat de meeste haargroeimiddelen weggegooid geld zijn"(HJD)

Hans J.Diks, internet journalist m.b.t. haarproblemen.

www.haarproblemen.nl

"Je hebt pas recht op succes als je waarde toevoegt"
Diksy is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juni 2019, 11:50   #74
Drone
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 oktober 2010
Locatie: Limburg South, oh yeah!
Berichten: 46
Ik gebruik esthecin nu ruim 3 maanden en ik zie ook nog geen verbetering, vooral de vertex lijkt nog achteruit te gaan.

Slecht teken is vooral dat mijn haar op bepaalde plekken nog steeds makkelijk los laat. In de tijd dat fina/duta nog aansloeg zat je haar vast na 2 maanden en zag het er na 3 maanden duidelijk dikker uit- daar hoefde je niet over te twijfelen.



Ik denk niet dat, als ik alle verhalen zo lees van gebruikers, dat het niks voor je kan doen maar de personen bij wie het aanslaat zijn meestal vrouwen of personen die verminderde kwaliteit van haar hadden.
Voor mannen met agressieve dht gerelateerde uitval kan dit middel niet veel betekenen denk ik.
Anyway, als het bij einde 2de verpakking niet werkt maak ik een review met een duidelijke kop zodat deze bij googlen goed te vinden is met de mededeling dat niemand met aga hier zijn geld aan hoeft te besteden.
Drone is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juni 2019, 12:39   #75
Diksy
HaarWeb lid
 
Diksy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2002
Locatie: Maasdam
Berichten: 531
Geslacht:
Esthecin

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drone Bekijk bericht
ik gebruik esthecin nu ruim 3 maanden en ik zie ook nog geen verbetering, vooral de vertex lijkt nog achteruit te gaan.

Slecht teken is vooral dat mijn haar op bepaalde plekken nog steeds makkelijk los laat. In de tijd dat fina/duta nog aansloeg zat je haar vast na 2 maanden en zag het er na 3 maanden duidelijk dikker uit- daar hoefde je niet over te twijfelen.



Ik denk niet dat, als ik alle verhalen zo lees van gebruikers, dat het niks voor je kan doen maar de personen bij wie het aanslaat zijn meestal vrouwen of personen die verminderde kwaliteit van haar hadden.
Voor mannen met agressieve dht gerelateerde uitval kan dit middel niet veel betekenen denk ik.
Anyway, als het bij einde 2de verpakking niet werkt maak ik een review met een duidelijke kop zodat deze bij googlen goed te vinden is met de mededeling dat niemand met aga hier zijn geld aan hoeft te besteden.
sjoemel alert
__________________
"En voorts ben ik van mening dat de meeste haargroeimiddelen weggegooid geld zijn"(HJD)

Hans J.Diks, internet journalist m.b.t. haarproblemen.

www.haarproblemen.nl

"Je hebt pas recht op succes als je waarde toevoegt"
Diksy is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
esthecin, haargroeimiddel, haarstichting, misleidend

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:17.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.