Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 1 augustus 2018, 10:48   #1
ykocak
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 augustus 2018
Berichten: 9
Geslacht:
Lightbulb Mijn ervaring met Visus Haarkliniek 3000 Grafts + XL Hair 6 Sessies

Ik heb lang getwijfeld of ik wel of niet een haartransplantatie moest doen. Nederland was over het algemeen te duur voor mijn budget en naar het buitenland gaan vond ik eng. ik vond het vooral eng dat je na enkele dagen alweer thuis en ver zou zitten, en niet zomaar even op controle kon gaan. Mijn vrouw kwam op social media Visus Haarkliniek tegen met prijzen die we ons nog wel konden veroorloven. Het bestond toen nog niet zo lang en ook hier heb ik over getwijfeld. Maar op aansporen van mijn vrouw onder de mom van " Als een topchef zijn eigen restaurant opent ga je je ook niet afvragen of hij wel kan koken in zo’n nieuwe keuken " ben ik er toch heen gegaan voor een gesprek. Mijn foto's werden in een computerprogramma in elkaar gezet tot een 3D model waarop de arts die de intake deed liet zien wat mijn probleem gebieden waren en waar hoeveel grafts nodig waren. Uitleg en begeleiding was duidelijk en helder. Ik voelde me daar op mijn gemak en het voelde vertrouwd. Dat gaf bij mij de doorslag om het toch te doen. En ik ben blij dat het achter de rug is!

Het ging heel goed. Eind mij heb ik een haartransplantatie volgens de microFUE methode ondergaan met 3000 grafts in 1 sessie. Ik zal mijn voor en na foto's toevoegen in de bijlage. Het operatieteam opereerde snel en met meerdere mensen tegelijk. Het was een lange sessie van zeven uur, maar er werd goed voor mij gezorgd: eten, entertainment, comfort – aan alles was gedacht.

Ik was niet de makkelijkste patiënt in de zin dat ik altijd veel vragen had en snel bezorgd was. Maar de kliniek was goed te bereiken en de artsen stonden me laagdrempelig geduldig te woord.

Nu groeit en bloeit het haar op mijn hoofd. Ik word nabehandeld met XL-hair injecties wat ze met een speciale injector zetten. bevalt goed en doet geen pijn.

Al met al heb ik helemaal geen problemen gehad en ben ik blij met deze investering in mijzelf.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg image1.JPG‎ (21,1 KB, 319x gelezen)
Bestandstype: jpg image2.JPG‎ (53,4 KB, 288x gelezen)
Bestandstype: jpg image7.JPG‎ (26,4 KB, 222x gelezen)
Bestandstype: jpg image3.JPG‎ (48,4 KB, 274x gelezen)
Bestandstype: jpg image4.JPG‎ (31,9 KB, 258x gelezen)
ykocak is offline   Met citaat reageren
Oud 1 augustus 2018, 16:55   #2
tapmeester
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 september 2006
Berichten: 9
Geslacht:
Ziet er goed uit, nu komende maanden kijken hoeveel haar je erbij hebt!!! Succes!!
tapmeester is offline   Met citaat reageren
Oud 1 augustus 2018, 22:50   #3
ykocak
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 augustus 2018
Berichten: 9
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tapmeester Bekijk bericht
Ziet er goed uit, nu komende maanden kijken hoeveel haar je erbij hebt!!! Succes!!
Ik hou u op hoogte van de ontwikkeling.

Dit zijn foto ‘s van pas drie maanden.
ykocak is offline   Met citaat reageren
Oud 2 augustus 2018, 09:15   #4
bedroefd007
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 november 2007
Berichten: 227
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ykocak Bekijk bericht
Ik heb lang getwijfeld of ik wel of niet een haartransplantatie moest doen. Nederland was over het algemeen te duur voor mijn budget en naar het buitenland gaan vond ik eng. ik vond het vooral eng dat je na enkele dagen alweer thuis en ver zou zitten, en niet zomaar even op controle kon gaan. Mijn vrouw kwam op social media Visus Haarkliniek tegen met prijzen die we ons nog wel konden veroorloven. Het bestond toen nog niet zo lang en ook hier heb ik over getwijfeld. Maar op aansporen van mijn vrouw onder de mom van " Als een topchef zijn eigen restaurant opent ga je je ook niet afvragen of hij wel kan koken in zo’n nieuwe keuken " ben ik er toch heen gegaan voor een gesprek. Mijn foto's werden in een computerprogramma in elkaar gezet tot een 3D model waarop de arts die de intake deed liet zien wat mijn probleem gebieden waren en waar hoeveel grafts nodig waren. Uitleg en begeleiding was duidelijk en helder. Ik voelde me daar op mijn gemak en het voelde vertrouwd. Dat gaf bij mij de doorslag om het toch te doen. En ik ben blij dat het achter de rug is!

Het ging heel goed. Eind mij heb ik een haartransplantatie volgens de microFUE methode ondergaan met 3000 grafts in 1 sessie. Ik zal mijn voor en na foto's toevoegen in de bijlage. Het operatieteam opereerde snel en met meerdere mensen tegelijk. Het was een lange sessie van zeven uur, maar er werd goed voor mij gezorgd: eten, entertainment, comfort – aan alles was gedacht.

Ik was niet de makkelijkste patiënt in de zin dat ik altijd veel vragen had en snel bezorgd was. Maar de kliniek was goed te bereiken en de artsen stonden me laagdrempelig geduldig te woord.

Nu groeit en bloeit het haar op mijn hoofd. Ik word nabehandeld met XL-hair injecties wat ze met een speciale injector zetten. bevalt goed en doet geen pijn.

Al met al heb ik helemaal geen problemen gehad en ben ik blij met deze investering in mijzelf.
Bedankt voor het heldere verhaal! Mag ik vragen wat je momenteel voor middelen gebruikt?
bedroefd007 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 augustus 2018, 09:37   #5
ykocak
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 augustus 2018
Berichten: 9
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedroefd007 Bekijk bericht
Bedankt voor het heldere verhaal! Mag ik vragen wat je momenteel voor middelen gebruikt?
Op dit moment ben ik nog bezig met de XL hair behandelingen. Dit geeft een goede voeding aan mijn haarzakjes. Ik gebruik ook nog een neutrale shampoo. Verder gebruik ik niets anders. De haartjes beginenn langzaam weer terug te groeien
ykocak is offline   Met citaat reageren
Oud 3 augustus 2018, 15:35   #6
tapmeester
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 september 2006
Berichten: 9
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ykocak Bekijk bericht
Op dit moment ben ik nog bezig met de XL hair behandelingen. Dit geeft een goede voeding aan mijn haarzakjes. Ik gebruik ook nog een neutrale shampoo. Verder gebruik ik niets anders. De haartjes beginenn langzaam weer terug te groeien
Dit is pure propaganda mensen, lidmaatschap is van dezelfde dag!!!

Laatst gewijzigd door tapmeester; 3 augustus 2018 om 16:23
tapmeester is offline   Met citaat reageren
Oud 3 augustus 2018, 17:01   #7
ykocak
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 augustus 2018
Berichten: 9
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tapmeester Bekijk bericht
Dit is pure propaganda mensen, lidmaatschap is van dezelfde dag!!!
ben niet zo een forum ganger maar ik werd enthousiast over mijn resultaten (gaat veel sneller dan ik dacht) en ging even rondkijken naar ervaringen van andere mensen. En als je dan een topic ziet over de kliniek die je behandeld hebt, ik het wel leuk om een reactie achter te laten.
Ik vind het wel jammer dat ik meteen voor propoganda wordt aangezien.
Aan het einde van de dag blijf ik gewoon een dankbaar persoon.
ykocak is offline   Met citaat reageren
Oud 3 augustus 2018, 17:45   #8
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 968
Geslacht:
Moderators op haarweb moeten gewoon eens wat beter kijken, dit is duidelijk een reclamestunt (iets wat jammer genoeg tevaak op haarweb gebeurd). Accounts die net zijn aangemaakt en ontzettend positieve reviews plaatsen over een kliniek.

Trouwens, wat ben je als kliniek ontzettend goedkoop en ordinair als je dit doet (en blijkbaar nodig hebt :') )
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 3 augustus 2018, 18:05   #9
tapmeester
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 september 2006
Berichten: 9
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ykocak Bekijk bericht
ben niet zo een forum ganger maar ik werd enthousiast over mijn resultaten (gaat veel sneller dan ik dacht) en ging even rondkijken naar ervaringen van andere mensen. En als je dan een topic ziet over de kliniek die je behandeld hebt, ik het wel leuk om een reactie achter te laten.
Ik vind het wel jammer dat ik meteen voor propoganda wordt aangezien.
Aan het einde van de dag blijf ik gewoon een dankbaar persoon.
Visus is onzin, ze willen dezelfde prijzen hanteren door personeel over te vliegen vanuit Turkije. Zie alleen maar onzin en slechte reviews. Robot werk ook niet!!! Heb ze een mail gestuurd vandaag, Nederlands was slecht, zeg maar Turks!!
tapmeester is offline   Met citaat reageren
Oud 4 augustus 2018, 02:31   #10
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Zo'n kliniek die duidelijk met nep accounts reviews post als deze, zou ik echt met een hele grote boog omheen lopen.
Arashi is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:18.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.