Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 10 augustus 2018, 23:03   #1
Pinokkio
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 april 2016
Berichten: 1
Geslacht:
Haartransplantie Globalhair 4200 grafts 04/01/2018

Beste forumleden,

Op 4 januari 2018 heb ik een haartransplantatie gehad bij Globalhair. Hieronder mijn ervaring omschreven.

Voorafgaand heb ik meerdere malen contact gehad met Berkant. Ik was vooral benieuwd of een haartransplantatie bij mij mogelijk was omdat sterk krullend haar heb (neigt naar kroeshaar) Ik heb mijn foto's naar hem verzonden en deze zijn doorgestuurd naar de behandeld arts. Vervolgens is Berkant hier keurig op teruggekomen en heeft hij uitleg gegeven over hoe alles in zijn werking zou gaan en hoelang het herstel zal duren. Ook gaf Berkant aan dat het zeer belangrijk is dat de grafts op een bepaalde eruit worden gehaald zodat er geen kale plekken in het donorgebied ontstaan. Daarnaast blijft het dan mogelijk om een eventule 2e behandeling in de toekomst te ondergaan.Normaal gesproken is de duur van het verblijf met behandeling 3 dagen. Ik heb bewust voor een langer verblijf gekozen zodat ik niet met een band om mijn hoofd moest terugvliegen en nog een paar dagen kon genieten van Istanbul. Met een bijbetaling uiteindelijk t/m maandag 8 januari gebleven

Op woensdag 3 januari was het zo ver. Met een avondvlucht vertrokken naar Istanbul. Eenmaal aangekomen in Istanbul stond de chauffeur op het vliegveld te wachten. Transfer naar het hotel ging soepel. Eenmaal aangekomen in het hotel heeft Berkant de check-in verzorgd en ben ik vervolgens gaan slapen.

Donderdag 4 januari werd ik in de ochtend door de chauffeur opgehaald en naar de kliniek gebracht. Daar kennis gemaakt met de arts. Over de behandeling kan ik kort zijn. Deze viel reuze mee. Ik werd meegenomen en er werd bloed afgenomen voor de prp behandeling. Toen ben ik naar de behandelkamer gebracht en ben ik verdoofd. Vervolgens is er spul toegebracht dat zorgt voor een zwelling waardoor de graft er gemakkelijk uit gehaald kunnen worden. Dit zorgt er helaas wel voor dat je na de behandeling een opgezet hoofd hebt. Op het moment dat verdoving is ingewerkt begon de arts met het uithalen van de grafts. Door de verdoving is dit geheel pijnloos.
Hierna heb ik geluncht en na de lunch werd ik opnieuw verdoofd. Nadat er was gecontroleerd of de verdoving goed werkzaam was begonnen 2 andere dames met het plaatsen van de grafts.
Al met al heeft de behandeling zo'n 7 uur geduurd. Berkant was deze hele periode ook in de kliniek om te tolken en te vragen of alles naar wens was. Na afloop terug naar het hotel gebracht en met een nekkussen gaan slapen.

Omdat ik ervoor had gekozen om langer te blijven kon op zaterdagochtend 6 januari de eerste wasbeurt in de kliniek plaatsvinden. Verband werd verwijderd van het donorgebied en er werd kort uitgelegd hoe ik de komende 10 dagen mijn haar moest wassen. Hierna nog twee dagen met mijn vrouw van Istanbul genoten en maandag teruggevlogen naar Nederland.

Berkant verbleef in hetzelfde hotel en was telefonisch te bereiken voor vragen. Ook bij terugkomst in Nederland was het makkelijk schakelen.

Inmiddels is het augustus en ben ik ontzettend blij met de keuze die ik destijds heb gemaakt. Ik heb een zeer goede behandeling gehad en mocht ik in de toekomst opnieuw een behandeling nodig hebben dan zal ik dat via Berkant doen.

Ik wil geen foto's van mezelf op een forum plaatsen. Mochten mensen het resultaat willen zien stuur dan even een PM.
Pinokkio is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:13.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.