Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 16 februari 2012, 14:10   #1
aboe
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 februari 2012
Berichten: 1
mn gezichtshaar!!

hallo iedereen. ik ben een nieuwe lid.

ik heb een aantal vragen en wil graag een antwoord erop. ik heb een groot probleem met gezichtshaar. zowel mn wenkbrauwen als mn baard en neushaar. ik vind het eerlijk gezegd niet leuk, en ben erg ontvreden.
een tijdje gelezen zag ik dat aan zijkant van mn wenkbrauwen (dus richting de neus) wat haartjes uitsteken, en ging zelf te werk. heel dom van mij!! . nu is de rechter wenkbrauw goed, alleen de linkere waar een aantal haartjes uitsteken, en die wil ik nu uithalen, alleen ben bang dat ik weer een domme fout maak. de wenkbruawen zijn nie gelijk. ook mn neushaar steekt uit, niet heel erg, maar is wel vervelend. ik heb laatst een neustrimmer gekocht en deed het wel goed, maar is helaas kapot. nu ga ik een nieuwe kopen anders krijg ik een bos in mn neus, en dat is best klote. maar ook mn gezichtshaar. aan de rechterkant, groeit mn baard meer en voller dan de linkerkant. en ook op plekken waarvan ik denk oow jeej wat is dit. helaas op mn wangen, en net onder mn ogen van mn rechterkant, terwijl aan de linkerkant het haar langzamer en minder groeit.
nu is mn vraag. heeft iemand iets vergelijkbaars? en is misschien een tip om dit probleem te oplossen? is er niets misschien een bepaald creme of so, om dit probleem te verhelpen.

mvg,
Abou
aboe is offline   Met citaat reageren
Oud 16 februari 2012, 16:53   #2
Highfly3r
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 oktober 2011
Berichten: 103
hoe oud ben je?
Highfly3r is offline   Met citaat reageren
Oud 17 februari 2012, 08:58   #3
Strider
HaarWeb lid
 
Strider's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2006
Berichten: 1.773
No offence maar je kan beter je verhaal op het viva.nl forum posten.
__________________
Regimen
-0.6mg finasteride (12-2006)
-HW-topicals (04-2007) 2x per dag
Strider is offline   Met citaat reageren
Oud 17 februari 2012, 13:19   #4
Reinn
Reinn
 
Geregistreerd: 3 oktober 2011
Berichten: 81
Doe jezelf een plezier en ga naar een salon waar ze je hiermee kunnen helpen, moet je even opzoeken waar ze dit voor je kunnen doen. Dan zelf goed bijhouden en regelmatig op bezoek blijven gaan.

Zijn verder geen middeltjes voor (voor zover ik weet) gewoon bijhouden
Reinn is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:48.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.