Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Over de website/het forum > Suggesties en feedback > Archief: afgehandelde Suggesties

 
 
Discussietools Weergave
Oud 9 mei 2001, 16:42   #1
anoniem20
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 mei 2001
Berichten: 19
Thumbs up

Is zeker een goed idee!
Ik heb alopecia androgenetica. Helaas is er nog geen patientenvereniging, maar deze is in opkomst. Ik heb vaak contact met enkele oprichters hiervan. Ik zal zo spoedig mogelijk laten weten dat dit hairnet een goede plek op het internet is voor lotgenoten om ervaringen uit te wisselen etc..

groetjes anoniem20!
anoniem20 is offline  
Oud 9 mei 2001, 18:54   #2
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Beste Anoniem20,

Begrijp ik goed uit je bovenstaande bericht dat de alopecia androgenetica patiëntenvereniging een andere is als de alopecia areata patiëntenvereniging waar Anja het over heeft? Er bestaat overigens ook een website van deze laatste vereniging, nl: http://www.aapv.nl

Het lijkt mij inderdaad een goed idee om in de toekomst een soort van samenwerking op te zetten tussen deze verenigingen en HaarWeb. Ik zal kijken wat ik hiermee kan doen en of deze verenigingen daar zelf positief tegenover staan.

Mijn dank voor het kenbaar maken van het bestaan van deze website aan de oprichters ervan!

Hartelijke groeten,
Webmaster HaarWeb.

Webmaster is offline  
Oud 9 mei 2001, 20:19   #3
anoniem20
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 mei 2001
Berichten: 19
patientenvereniging

Ja dit is een andere patientenvereniging dan alopecia areata. Dit omdat alopecia androgenetica iets heel anders is, het heeft namelijk een hele andere oorzaak (mannelijke hormonen)en wij als patienten niet veel hebben aan de vereniging voor alopecia areata.
Helaas gaat het allemaal vrij lang duren voordat deze patientenvereniging echt kan starten, maar ze zijn erg druk mee bezig!
Ik zal ze dus inlichten over dit hairnet

groetjes!
anoniem20 is offline  
Oud 12 november 2001, 18:53   #4
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Lightbulb Samenwerking met VAAP.

Hoi Anoniem20,

Ik wilde je bij deze laten weten dat ik telefonisch contact heb gehad met o.a. de voorzitter van de VAAP. Ik heb de VAAP een aanbod gedaan om met HaarWeb samen te werken en voor zover ik het op dit moment kan inschatten staan ze daar zeker niet negatief tegenover.

Ik hou je op de hoogte van de ontwikkelingen, ok?

Groet,
Webmaster HaarWeb.
Webmaster is offline  
Oud 7 mei 2005, 18:18   #5
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Een aantal mensen hadden mij van te voren geïnformeerd (en gewaarschuwd) over het reilen en zeilen binnen de wereld der patiëntenverenigingen. Ik moet helaas concluderen dat ik deze mensen uiteindelijk gelijk moet geven in hun beleving dat niet elke patiëntenvereniging open staat voor samenwerkingsverbanden....

Laat ik het hier voorlopig maar bij houden... (ik moet mezelf inhouden nu, anders verzand ik op hetzelfde niveau als sommige bestuursleden van sommige verenigingen....)

Samenwerkingwerkingsverbanden met bepaalde verenigingen zijn -door de opstelling van deze bepaalde verenigingen zèlf- voorlopig helemaal van de baan. Wij richten ons op onze eigen kracht en gezien het enorme succes van HaarWeb de afgelopen jaren gaat ons dit bijzonder goed af.
__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------

Laatst gewijzigd door Webmaster; 15 mei 2005 om 21:36
Webmaster is offline  
 

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:48.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.