Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Over de website/het forum > Suggesties en feedback

Reageren
 
Discussietools Weergave
Oud 29 juni 2004, 20:34   #1
jennifer
jennifer
 
jennifer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juni 2004
Locatie: Friesland
Berichten: 178
Smile Lijst van alternatieve middelen

Webmaster, Ugh,

Veel mensen zoeken het op een gegeven moment in de alternatieve of homeopathische middelen. Deze gebruikers , en ikzelf ook, zouden het best wel handig vinden waarschijnlijk , als hier een overzicht van kwam, met de vermelding hoe vaak te gebruiken, of het wel zin heeft, of het misschien schadelijk is. enz. enz.
Zien jullie daar misschien ook een mogelijkheid voor een leuke uitbreiding in voor deze website?
Jennifer
__________________
de mens lijdt het meest door het lijden dat hij vreest

Wapens in deze strijd:
1 x dgs 1 tabl. 50 mg spironolacton sinds okt 2004
2x dgs 1 capsule phyto-soya
2x dgs 2 kopjes rooibos/brandnetel/of groene thee
1x dgs 1 eetl. lijnzaadolie
af en toe extra vit. C / E
jennifer is offline   Met citaat reageren
Oud 29 juni 2004, 20:46   #2
Robert18
HaarWeb lid
 
Robert18's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2001
Berichten: 827
Kzou zeggen, open er een topic over
Robert18 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 juli 2004, 01:15   #3
ugh
HaarWeb lid
 
ugh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2002
Berichten: 944
Geslacht:
Faq

Eventuele suggesties voor (bekende) middelen in de FAQ, kunnen geplaatst worden in:

(...)

Laatst gewijzigd door Webmaster; 5 maart 2008 om 15:17 Reden: Link verwijderd door Webmaster.
ugh is offline   Met citaat reageren
Oud 2 juli 2004, 11:15   #4
jennifer
jennifer
 
jennifer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juni 2004
Locatie: Friesland
Berichten: 178
Ik zal het onthouden Ugh.

Jennifer
jennifer is offline   Met citaat reageren
Oud 25 juli 2004, 19:12   #5
ellyd
emcd
 
Geregistreerd: 10 juni 2004
Berichten: 36
medestander

Hai Jennifer

Ik geb op het forum gelezen dat je weinig ouderen kunt bereiken.
Het valt me ook op dat het voornamelijk jongeren zijn die reageren.Ik begrijp ook wel dat het voor ook een heel groot probleem is.
Ik zal me even voorstellen: ellyd en ben 57 jaar. Ik heb al 15 jaar last van haaruitval en al 10 jaar draag ik een haarwerk van het haarinstituut nederland te Bussum. Ik ben hierover wel tevreden.
Ik heb in het begin grote emotionele problemen gehad maar nu is dat een stuk minder en dat komt door het haarwerk, waardoor je jezelf een stuk zekerder voelt.Je ziet wel, er zijn wel ouderen op het forum.
Ik ben in ieder geval blij dat ik niet de enige ben (want dat denk je dan) en ook heb ik heel veel aan haarweb.
Groetjes en tot mailens. Ellyd
ellyd is offline   Met citaat reageren
Oud 26 juli 2004, 11:48   #6
jennifer
jennifer
 
jennifer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juni 2004
Locatie: Friesland
Berichten: 178
Hoi Ellyd,

Wat leuk dat je even gereageerd hebt! Ja het is aardig om te weten dat er toch ook iets oudere jeugd op het web zit. Ook voor ons is een mooi hoofd belangrijk nietwaar? Ik heb nu al meer dan een jaar last van haaruitval en er is Alopecia Andr. geconstateerd, maar soms kan ik het nog steeds niet geloven. Echter, bij het haarwassen wordt je natuurlijk weer met de neus op de feiten gedrukt. Af en toe stel ik me voor hoe het zal zijn wanneer ik aan een haarwerk ofzoiets toe ben, en het lijkt me niks. Maar tegen die tijd zal ik me er misschien wel bij neer hebben gelegd dat ik dus geen andere keus heb.

Liefs, Jennifer
jennifer is offline   Met citaat reageren
Oud 26 juli 2004, 11:57   #7
jennifer
jennifer
 
jennifer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juni 2004
Locatie: Friesland
Berichten: 178
Talking

Sorry Webmaster,

Het onderwerp "de iets oudere , maar toch jeugdige ( ! ) vrouwen met haaruitval" hoort natuurlijk meer thuis in de rubriek "Van alles en nog wat",
maar ik wou hier natuurlijk heel graag even op reageren!
Volgende keer zullen we het beter in de gaten houden.

Groetjes, Jennifer
jennifer is offline   Met citaat reageren
Oud 26 juli 2004, 15:09   #8
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Lightbulb Herhaald verzoek om eigen bijdrages.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jennifer
Sorry Webmaster,

Het onderwerp "de iets oudere , maar toch jeugdige ( ! ) vrouwen met haaruitval" hoort natuurlijk meer thuis in de rubriek "Van alles en nog wat",
maar ik wou hier natuurlijk heel graag even op reageren!
Volgende keer zullen we het beter in de gaten houden.

Groetjes, Jennifer
Geen probleem en netjes dat je het vermeldt, Jennifer. Wat betreft jullie behoefte aan info over alternatieve middelen, verwijs ik jullie door naar de opmerking van Ugh. http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=2902 is opgezet zodat jullie zèlf suggesties en info kunnen aandragen voor de FAQ die door Ugh wordt onderhouden.

Het verbaast mij nogal dat er recentelijk ook op de 'Haargroeimiddelen'-rubriek discussie's zijn ontstaan (zie: http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=3780) m.b.t. de behoefte aan méér info over middelen, maar dat niemand tot nu toe nog een constructieve aanvulling heeft gedaan in de daarvoor bestemde discussie: http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=2902

Wij (de beheerders) kunnen niet alles alleen: we zijn niet op de hoogte van ieders behoefte en kunnen die ook niet altijd vervullen. HaarWeb is een website vóór en dóór lotgenoten. Jullie hebben in ieder geval jullie wensen kenbaar gemaakt, waarvoor onze dank. Echter, om die wensen ook daadwerkelijk te vervullen zijn wij afhankelijk van jullie eigen inbreng hierin. Jullie kunnen zèlf bepalen welke inhoud er in de FAQ's komt te staan, maar dan moet die inhoud wel aangeleverd worden.
__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------

Laatst gewijzigd door Webmaster; 26 juli 2004 om 15:17
Webmaster is offline   Met citaat reageren
Oud 18 mei 2005, 13:04   #9
rachelxx
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 mei 2005
Berichten: 75
hallo jennifer

Hallo jennifer ..zag jou berichtje staan op het web en ik ben het met je eens dat er idd wel iets op mag van alternatieve geneesmiddelen ..alleen dan is het wel belangerijk dat je laat uit testen welke je moet hebben voor jezelf..ik heb al vaker een site van iemand gegeven die veel mensen al heeft geholpen met wat ie doet ..plus dat hij de kernoorzaak aanpakt en alles in je lichaam een soort aansporing geeft om het in balans weer te brengen..want uiteindelijk is ons lichaam heel bijzonder en zelfhelen d,maar dan moet je wel eerst weten wat er uit balans is geraakt en waar het begonnen is ..toch?en dat kan die degen zeggen waar ik het steeds over heb in mijn berichtjes...namelijk ook omdat ik zelf ook een tijd mijn haar hel erg dun had en wat ik ook deed het nisk opleverde..maar alles speelt mee ..je moet eerst weten wat er aan de hand is met je lichaam ..waarom het compenseert en reacties geeft door haaruitvall ,exzemen ,huiduitslagen ,en ga maar door en ga maar door ...ik zou zo graag iedereen op het web hier willen helpen door ze te advieseren 1 keer naar hem toe te gaan en het proces te laten opstarten zodat het lichaam de dingen die er niet horen loslaat !! en dat geldt eigenlijk voor alle problemen die ik hier heb gelezen ...ook haar uit je lichaam trekken of je wimpers..daar is een reden voor ..en ik ben van mening dat er wat aan te doen is..

kan nog wel ff door gaan ..maar ik heb vele ervaringen van vrienden van mij en ouders en familie leden en klanten die ik zou kunnen vertellen over een bezoekje bij hem...
en die resultaten zijn geweldig ...watn als het lichaam wordt aangezet om dingen te doorbreken en dingen worden opgeruimd zonder dat je daar zelf weer iets mee moet doen of lange verhalen moet gaan houden ,dat werkt niet..het zit in de netwerken en systemen van je lichaam,energie banen ,meridianen etc..en als je dat weer in orde kunt krijgen en het ff de tijd gunt ..dan zul je erg verbaasd staan ..

liefs Rachel
rachelxx is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
alternatieve geneesmiddelen michael Medicijnen/haargroeimiddelen 2 16 mei 2005 22:57
Een overzicht van werkende middelen... Jay Archief: afgehandelde Suggesties 12 7 mei 2005 18:33
Lijst van middelen die NIET werken Knurft Medicijnen/haargroeimiddelen 23 31 december 2003 11:26
Verband tussen middelen tegen acné en haaruitval Jaapie Medicijnen/haargroeimiddelen 3 15 oktober 2003 16:03


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:11.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.