Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Overige behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 19 januari 2009, 19:20   #1
Boris
HaarWeb lid
 
Boris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2004
Locatie: Disney World
Berichten: 617
Beste laserapparaat

Hi vrienden,


Weet iemand wat de beste lascomb is? Ik begreep ook dat die in de USA goedkoper zijn dan hier. Binnenkort krijg ik kennissen uit de USA over dus ga ik vragen of ze die mee kunnen nemen.

Thanx in advance!

see ya!
__________________
My regimen:
  • Sinds 2011 weer 2 x per week keta 2% shampoo. met breaks van soms een maand of 2,3.
  • Sinds 2012 steeds een aantal maanden Inneov van Vichy

In the past:
  • La Biosthetique haarampullen (soort Aminexil)
  • jan 2003 - mei 2011 Proscar 0,8 tot 1,25 mg 6 x p/w
  • nov. 2004 - 2008 af en toe rooscure of keta 2%
  • Saw Palmetto 1 a 2 x per dag
  • 12/2001, 04/2002, 02/2004, 2010 aminexil kuur
Boris is offline   Met citaat reageren
Oud 20 januari 2009, 17:52   #2
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Het beste kan je er 1tje zelf maken via overmachogrande.com. Zo zorg je ervoor dat je voldoende energie vrij komt in je hoofdhuid. Zo'n beetje alle commerciële laser combs lichten je op.
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 20 januari 2009, 18:15   #3
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
Wink beter laserhelm

bouw je een laserhelm

heb je overvloed aan positieve laserstraling in zijn ruwe vorm, niks gesplitst zoals in de commerciele lasers....
en geen 5 lasertjes , maar 100 of 150 of zelfs 200 lasers

nidhogge bouwt ook laserhelms op regrowth.com , aan een prijs dat ik het niet kan maken... kom deels door grote bestelling lasers met korting erop en ook omdat het in de vs besteld is en dus geen douanekosten erbij komen...
ik heb met cloud even gesproken en blijkt dat de prijs van de helm bepaald word door het aantal lasers , en deze word bepaald door de grootte van je hoofd...

cloud , onze moderator heeft er ook eentje besteld en wacht er nog steeds op

de prijs kan wel nog sterk omhoog gaan aangezien de douane van NL en belgie dit niet zomaar zullen laten doorgaan...

weet niet of nidhogge nu al verbeterd is met zijn service aangezien er heel wat klachten waren van mensen dat al maanden op hun helm wachten en deze al volledig betaald hadden...

het beste is op zijn minst 250mw laser-output (de output van de lasers tel je dus samen) en geen enkele laserkam heeft zulke kracht...

mischien kan je kennis van de VS zo een helm voor jouw meebrengen ? zou het niet lukken deze in de bagagekoffer te steken en zo mee te brengen ?
bij controle kan men nog altijd zeggen dat ze deze overal meedoen, omdat het zijn haaruitval tegenhoud... of zouden ze er een probleem van maken met zoiets op een vliegtuig ?
als het verzonden word met een postservice kan het ook via vliegtuig vervoerd worden toch ?
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair




Laatst gewijzigd door wesley1982; 20 januari 2009 om 18:24
wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 januari 2009, 13:59   #4
Cloud
Moderator

 
Geregistreerd: 19 februari 2004
Locatie: België
Berichten: 1.466
En intussen wacht ik nog altijd op mijn helm. Ergens begin november heb ik een met zilverpapier gemaakte mal van mijn hoofd naar hem opgestuurd, en sindsdien wacht ik, en wacht ik. Eind december heb ik de helm aan hem betaald, met de belofte van hem dat hij ASAP aan mijn helm ging beginnen, maar nog steeds word ik aan het lijntje gehouden. Hij reageert soms ook heel traag op e-mails.
In zijn laatste mail zei hij dat hij hoopte mijn helm deze week nog te verschepen.

Maar er is ook goed nieuws! Je kan sinds kort ook helmen bestellen bij OMG (lasermessiah@lasermessiah.com)

Citaat:
It's the foam helmet with the diode holes, bristles and headband, etc! I'm selling that for $125 plus shipping. ...And speaking of diode holes, there are WAY more than you would ever fill, so you have a lot of options. I will do the occasional wiring for some, but I'm doing it a little differently than Nidhogge... I'm getting people to order the diodes and the power supply directly from AiXiZ and ship them straight to me. Then I get everything up and running. I charge $300 total plus for all of that (the helmet/wiring/etc.).
Lijkt me ook een zéér interessante optie. OMG is echt wel heel handig, energiek, communicatief en inventief

Ik heb nu spijt dat ik al bij nidhogge heb besteld. Ik denk wel dat nid te vertrouwen is, maar het gaat te traag, en hij is niet goed in de opvolging en communicatie.

In elk geval, op dit punt gekomen zou ik niemand nog een laserbrush aanraden. Aan een prijs die niet zo erg veel verschilt van een Hairmax kan je aan een helm komen, en de vereiste zelfdiscipline voor een brush is echt niet te onderschatten!!
__________________

"Yes, in this immense confusion one thing alone is clear. We are waiting for the laser helmet to come." (Samuel Beckett, Waiting for Godot, p.78)

minoxidil 5% (sinds dec 2003)
Hairmax lasercomb (2004-2008)
Aculas laser 5x50mW (2008-2009)
Laserhelm met 150 diodes tot de fatale kortsluiting
Sinds aug 2010 laserhelm met 360 diodes
Terug naar mijn Aculas laser sinds okt 2011
MKW laser sinds 2014

Finasteride sinds nov 2011

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
Haarwoordenboekje | Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Cloud is offline   Met citaat reageren
Oud 22 januari 2009, 16:51   #5
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cloud Bekijk bericht
En intussen wacht ik nog altijd op mijn helm. Ergens begin november heb ik een met zilverpapier gemaakte mal van mijn hoofd naar hem opgestuurd, en sindsdien wacht ik, en wacht ik. Eind december heb ik de helm aan hem betaald, met de belofte van hem dat hij ASAP aan mijn helm ging beginnen, maar nog steeds word ik aan het lijntje gehouden. Hij reageert soms ook heel traag op e-mails.
In zijn laatste mail zei hij dat hij hoopte mijn helm deze week nog te verschepen.

Maar er is ook goed nieuws! Je kan sinds kort ook helmen bestellen bij OMG (lasermessiah@lasermessiah.com)

Lijkt me ook een zéér interessante optie. OMG is echt wel heel handig, energiek, communicatief en inventief

Ik heb nu spijt dat ik al bij nidhogge heb besteld. Ik denk wel dat nid te vertrouwen is, maar het gaat te traag, en hij is niet goed in de opvolging en communicatie.

In elk geval, op dit punt gekomen zou ik niemand nog een laserbrush aanraden. Aan een prijs die niet zo erg veel verschilt van een Hairmax kan je aan een helm komen, en de vereiste zelfdiscipline voor een brush is echt niet te onderschatten!!
Ik vertrouw die hele Nidhogge niet. Die vent heeft alleen maar praatjes en iedereen klaagt maar over hem. John is een hele aardige kerel ja en hij gaat voor mij een custom brush maken met 400mW aan power .
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 22 januari 2009, 18:29   #6
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
Wink sterkte per laser ?

hoeveel lasers zit er dan in die brush ?
en hoe sterk zijn die ?

volgens mij is het nog altijd het beste een volledige dekking met lasers te hebben gedurende 20min om je SOD levels te boosten...
zwaardere lasers zou kortere behandeltijd zijn, maar je verliest deels die SOD boost...

corrigeer me als ik mis ben he
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair



wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 januari 2009, 14:12   #7
Cloud
Moderator

 
Geregistreerd: 19 februari 2004
Locatie: België
Berichten: 1.466
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevin Bekijk bericht
Ik vertrouw die hele Nidhogge niet. Die vent heeft alleen maar praatjes en iedereen klaagt maar over hem. John is een hele aardige kerel ja en hij gaat voor mij een custom brush maken met 400mW aan power .
Kevin, ik vrees dat je gelijk hebt. Hij houdt me serieus aan het lijntje, en ik denk dat hij ook niet eerlijk is.

Eind december zei hij dat hij onmiddellijk de lasers zou bestellen als ik hem betaald zou hebben:
Citaat:
Once I receive this from you, I'll order your lasers, and once they are in, begin immediate work on your helmet. After all, it's my full-time job now! *grin* So, whenever you're ready to send over, I'll begin ASAP for you.
Dan, op 7 januari dit:
Citaat:
Hey Katrien!

The lasers literally just arrived today, and so I'm hoping to wrap up a few more older orders then get to yours ideally by this weekend. I'm cruising through these as fast as I can, but it's definitely no easy task unfortunately.
Dan hoor ik een tijd niets van hem en reageert hij niet op een e-mail van mij. Pas als ik hem op Regrowth vraag om mij te antwoorden krijg ik plots snel een antwoord:
Citaat:
Just wanted to give you an update--

I'm waiting on the lasers which should arrive tomorrow or the day after. I would like to get this completed and shipped out to you this week.
????? Mijn lasers waren zogezegd op 7 januari al toegekomen. Bon, ik denk op dat moment: whatever, als hij effectief deze week aan mijn helm begint is het OK.
Nu krijg ik dit:
Citaat:
Well, here's the update...not the best update in the world.

I ordered 800 diffusion lasers with diffusion caps from AixiZ, so what'd I get? 800 caps...no lasers. I called AixiZ yesterday to straighten this out and I'm going to follow-up today to see if it's been sent out. I figured I might as well up the order to 1000 since it's still over there and not shipped. Your lasers are in there as well. So, waiting on those, sigh.
Erg veel geloof ik er niet meer van! Het probleem is dat ik hem ook geen kwaaie mail kan sturen, want hij heeft mijn geld, en moet nog een kwaliteitshelm afleveren. Heb hem wel een mail gestuurd om hem op zijn inconsistenties te wijzen. Ik had natuurlijk nooit mogen betalen. Stom, stom stom!

Wordt vervolgd.
__________________

"Yes, in this immense confusion one thing alone is clear. We are waiting for the laser helmet to come." (Samuel Beckett, Waiting for Godot, p.78)

minoxidil 5% (sinds dec 2003)
Hairmax lasercomb (2004-2008)
Aculas laser 5x50mW (2008-2009)
Laserhelm met 150 diodes tot de fatale kortsluiting
Sinds aug 2010 laserhelm met 360 diodes
Terug naar mijn Aculas laser sinds okt 2011
MKW laser sinds 2014

Finasteride sinds nov 2011

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
Haarwoordenboekje | Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Cloud is offline   Met citaat reageren
Oud 5 maart 2010, 14:34   #8
anais anais
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 oktober 2009
Berichten: 47
gegroet , een vraagje , waar ergens op de site van overmachogrande kan je de laserhelm bestellen ?

Heb me suf gezocht en vond het niet , en steekt deze helm al in 1 of moet je hem zelf bouwen

groetjes
anais anais is offline   Met citaat reageren
Oud 10 maart 2010, 19:21   #9
anais anais
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 oktober 2009
Berichten: 47
http://www.lllt-therapy.com/products


zijn dit goede laserhelmen of niet want ken er niets van
en ze zijn voor mijn zoon

groetjes
anais anais is offline   Met citaat reageren
Oud 11 maart 2010, 08:14   #10
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
Wink geen slechte toestellen

wel ze zien er wel krachtig genoeg uit hoor
tis zo wikken en wegen tegenover de overmachograndehelms....

deze heeft minder lasers, maar ze zijn veel krachtiger
overmachogrande heeft veel meer lasers maar ze zijn de gewone lasertjes van 5mw

de vraag is dan : betere veel sterkere lasers of minder sterke maar meer lasers

ik ga ervan uit dat de lasersterkte de diepte van de huid bepaald, en eventueel ben je mischien best met je vernoemde site dus....

veel succes
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair



wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 maart 2010, 18:44   #11
anais anais
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 oktober 2009
Berichten: 47
inderdaad een lastige keuze

als 5mw al goed is voor bestraling dan kan ik beter die helm van omg bestellen , want prijs van laserfish helm was ong 1350dollar dus ook 1000 euro

Maar op de site van omg staat niks van te bestellen dacht ik en bouwt hij ze voor jou of moet je hem zelf ineens zetten


groetjes
anais anais is offline   Met citaat reageren
Oud 11 maart 2010, 14:44   #12
anais anais
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 oktober 2009
Berichten: 47
danj je voor je reactie wesley

Maar ik heb nog een vraag bij deze helm word je zij en achterkant precies niet gelaserd .

Is dit bij de helmen van omg wel ?
Want ik vind dit toch wel belangerijk

Groetjes
anais anais is offline   Met citaat reageren
Oud 11 maart 2010, 18:28   #13
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
Wink de keuze ligt natuurlijk bij jouw

bij overmachogrande zit je voor 1000 euro aan een 300 a 400 diode laserhelm , dus 300 a 400 lasers verdeeld over je hele hoofd....
ja alles word dan bestraald...

die andere laserhelm heeft veel krachtigere diodes maar bestraald enkel het aga-gevoelig gebied , tot norwood 7 zover ik kon zien, strategisch gezien is dit prima

moeilijke zaak aangezien lasers ook grijs worden kunnen tegenhouden....

volledig bestraling met 5mw of krachtigere ? ik zou het echt niet kunnen zeggen
volgens overmachogrande zijn 5mw ideaal , als gaan de krachtigere lasers wel dieper in de huid....

echt moeilijke zaak...

die laserfish was ook al redelijk krachtig maar het is zwaarder , aangezien je elke keer moet opschuiven ermee , je arm word snel moe , een helm zet je op , je kijkt tv zonder hinder , en na 20 a 30 min zit je behandeling er al op.... ik had eerst ook een lasercomb , nu een helm , veel beter hoor... voor het gemak alleen al , anders zou je durven overslaan dat je gewoon het geduld niet hebt elke keer met die laser te zitten opschuiven op je hoofd...
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair



wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 maart 2010, 22:24   #14
martindeman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 april 2005
Berichten: 175
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wesley1982 Bekijk bericht
ik had eerst ook een lasercomb , nu een helm , veel beter hoor... voor het gemak alleen al , anders zou je durven overslaan dat je gewoon het geduld niet hebt elke keer met die laser te zitten opschuiven op je hoofd...

Hoe moet ik dat voor mij zien? Ik heb straks ook een lasercomb (custom made met 12 sterke lasers). Moet ik die dan eerst 10 min op 1 plek houden, en dan weer 10 min iets naar achter??
martindeman is offline   Met citaat reageren
Oud 12 maart 2010, 06:55   #15
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
Wink

wel 5mw zijn de normale lasers gebruikt bij combs en helms
of sterkere lasers niet beter werken, dat is de vraag...
ik denk dat veel 5mw bij elkaar even goed werken dan paar veel sterkere lasers... dus zouden ze +- evengoed moeten zijn

overmachogrande moet je mailen voor zo een helm , de prijs van de helm hangt ook stuk af of je de lasers zelfs monteerd in de helm of dat hij alles voor jouw doet zodat alles gebruiksklaar aankomt in een doos...

een lasercomb is een soort van kam of vierkant / rond toestel , het kan wat van alles zijn eigentlijk , maar meestal een soort kam met lasers erin...
heel sterke lasers zeg je ? hoeveel mw sterk dan per laser ?
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair



wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
laser coumb, laserbehandeling, laserbehandeling., lasertherapie, power grow coumb


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beste haarwerk stipje Haarwerken 1 5 december 2007 17:54
Wat helpt nu ECHT het beste?! INT Hirsutisme - Behandelingen 56 25 januari 2007 16:02
Wie is nou de beste? Flintstone Haarwerken 69 16 december 2005 13:45
beste regiem laagste prijs Vertig Medicijnen/haargroeimiddelen 6 2 juni 2005 20:45
Waar kan ik het beste van ht beste krijigen op haartoevoegingien,pruiken gebied Haarstress22 Haarwerken 2 20 september 2002 11:40


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:47.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.