Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 30 april 2020, 19:12   #16
Hopsaflopsa
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 november 2016
Berichten: 101
Geslacht:
Ik zeg niet dat het niet werkt.. maar niet dusdanig dat het een bevredigend resultaat oplevert. Zeker als je het afweegt tegen de bijwerkingen.

Minten zegt het al... stabilisatie misschien maar hergroei uitzonderlijk. Je hoort ook nauwelijks een succes verhaal wat dat betreft. Als je niet veel haar meer hebt dan is die stabilisatie niet echt een meer waarde. Natuurlijk kun je net die uitzondering zijn waarbij hergroei wel plaatsvindt maar dat weet je alleen als je het uitprobeert.

Mijn regime is een beetje magertjes. Omdat ik gestopt ben met fina vanwege bijwerkingen en gebrek aan resultaat. Minoxidil doet het best goed bij mij en ik merk verder geen verschil tussen 1 of 2 x per dag. Maar ik zoek idd nog wat aanvulling zoals waarschijnlijk iedereen hier. Fibers en consealers doen ook al veel...
__________________

Hopsaflopsa is offline   Met citaat reageren
Oud 30 april 2020, 19:49   #17
Hopsaflopsa
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 november 2016
Berichten: 101
Geslacht:
Wat ik gewoon wil zeggen is dat fina een overrated middel is. Bijna gegarandeerd dat je bijwerkingen gaat krijgen maar meer haar hoef je niet te verwachten. Met dat soort bijwerkingen wil ik minimaal een bos haar anders heb ik het er niet voor over.

Stabiliteit is misschien wel mooi als je nog genoeg haar hebt. Hoewel je nooit weet of dat door de fina komt of niet. Er zijn wel verhalen van mensen die er wel succes mee hebben gehad dus je kunt het natuurlijk altijd uitproberen. Voor mij is het helaas niks en moet ik verder zoeken...
__________________

Hopsaflopsa is offline   Met citaat reageren
Oud 1 mei 2020, 11:35   #18
Pionier
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 augustus 2016
Berichten: 289
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hopsaflopsa Bekijk bericht
Wat ik gewoon wil zeggen is dat fina een overrated middel is. Bijna gegarandeerd dat je bijwerkingen gaat krijgen maar meer haar hoef je niet te verwachten. Met dat soort bijwerkingen wil ik minimaal een bos haar anders heb ik het er niet voor over.

Stabiliteit is misschien wel mooi als je nog genoeg haar hebt. Hoewel je nooit weet of dat door de fina komt of niet. Er zijn wel verhalen van mensen die er wel succes mee hebben gehad dus je kunt het natuurlijk altijd uitproberen. Voor mij is het helaas niks en moet ik verder zoeken...
Je kan zix proberen als je gewoon maintenance wilt. Op hlt is een grote thread.
Pionier is offline   Met citaat reageren
Oud 1 mei 2020, 11:43   #19
Hopsaflopsa
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 november 2016
Berichten: 101
Geslacht:
Ik gebruik het meestal 's avonds een paar uur voordat ik ga slapen en zet daarna een pet op zodat ik niet hoef na te denken hoe m'n haar verder zit. Minox heeft geen geur, beetje alcohol wat je ruikt. Het is alleen niet geweldig voor je beddengoed vooral met die olie eraan toegevoegd. 's morgens effe douchen of niet natuurlijk . Maar de eerste jaren heb ik het 2 x per dag gedaan...
__________________

Hopsaflopsa is offline   Met citaat reageren
Oud 1 mei 2020, 13:17   #20
PJKG
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 november 2018
Berichten: 496
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hopsaflopsa Bekijk bericht
Ik gebruik het meestal 's avonds een paar uur voordat ik ga slapen en zet daarna een pet op zodat ik niet hoef na te denken hoe m'n haar verder zit. Minox heeft geen geur, beetje alcohol wat je ruikt. Het is alleen niet geweldig voor je beddengoed vooral met die olie eraan toegevoegd. 's morgens effe douchen of niet natuurlijk . Maar de eerste jaren heb ik het 2 x per dag gedaan...
Wat voor resultaat heb je gekregen tot nu toe?
__________________
Regime:
- Orale DHT Blokker: Finasteride, 0.5mg 6x pw (07-2019), Dutasteride, 1x pw (09-2020)
- Topische DHT Blokker & Groeistimulant: Essengen 6 Plus (06-2020)
- Shampoo: Afwisselend Regenepure DR (01-2019), Nizoral shampoo (2018-12), en Biotin OGX Shampoo & Conditioner (10-2019)
- Supplementen: Multivitamine complex en MSM poeder (05-2020)
PJKG is offline   Met citaat reageren
Oud 1 mei 2020, 19:08   #21
Hopsaflopsa
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 november 2016
Berichten: 101
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PJKG Bekijk bericht
Wat voor resultaat heb je gekregen tot nu toe?
Als ik niks gebruik ben ik vrijwel kaal bovenop. Heb nog eens geprobeerd zonder minox maar dat was een shock... Nu heb ik gewoon haar en met wat consealer en troep zou je niet zeggen dat ik een haar probleem heb. Maar het mag wel een onsje meer zijn. Ik heb vrij donker haar dus dan zie je de hoofdhuid wat beter en heb van mezelf al wat dunner haar. Die olie weet ik nog niet. Ik verwacht er niet veel van maar misschien wordt mijn haar er wat beter van wie weet. Zal wel eens wat foto's in mijn mapje stoppen morgen of zo.

Zix weet ik nog niet ben het nog aan het lezen. Je pakt er niet echt 5AR-2 mee aan maar type-1. Dus zou het wel in combinatie met fina moeten of toch maar gokken op saw palametto in de topical. Vitamine b voegt ook niet veel toe denk ik als je gewoon gezond eet heb je daar al voldoende van.
__________________

Hopsaflopsa is offline   Met citaat reageren
Oud 4 mei 2020, 00:16   #22
E1983
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 april 2019
Berichten: 40
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ibuprofen23 Bekijk bericht
Een haartransplantatie zonder gebruik van haargroei stimulerende producten is als "Dweilen met de kraan open".

Na verloop van tijd zal het haarverlies doorzetten. Alleen de getransplanteerde haren blijven.
Dan zorg je er toch voor dat al die getransplanteerde haren op de plekken zitten waar het kaal is?
E1983 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 mei 2020, 08:35   #23
Hopsaflopsa
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 november 2016
Berichten: 101
Geslacht:
@Roger Andreas..
Na ongeveer 4 uur kun je je haren wel weer wassen inderdaad... maar ik laat het gewoon zitten 's nachts. En topical fina is waarschijnlijk the way to go op dit moment(helaas niet voor mij). Tenzij je daar ook bijwerkingen van krijgt.

@E1983..
Tja en dan straks haar op je inhammen en kruin en de rest kaal...
Nee effe serieus.Je moet niet naďef zijn en denken dat een HT vodoende is. Misschien als je jong bent en voor de rest genoeg haar hebt kan het wel even. Maar als het weer dunner wordt houd het je toch bezig en denk je had ik maar eerder... Ikzelf vind een HT niet zo geweldig. Alleen voor wat kale plekken op te vullen i.d.d. zoals inhammen of de haarlijn bij te werken.
__________________


Laatst gewijzigd door Hopsaflopsa; 4 mei 2020 om 08:38
Hopsaflopsa is offline   Met citaat reageren
Oud 8 mei 2020, 16:58   #24
Hopsaflopsa
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 november 2016
Berichten: 101
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roger Andreas Bekijk bericht
'S nachts erop doen is ideaal lijkt me? Waarom doe je het 's morgens na het douchen weer in je haren? Lijkt me toch dat je haren 'stylen' met die zooi erin moeilijk gaat?
Als je het lastig vind met stylen moet je het niet doen 's morgens. Minox 1x per dag heeft ook effect. Misschien is 2x iets beter maar het zal niet veel uitmaken. Je kunt ook foam in de ochtend gebruiken en Essengen in de avond.
__________________

Hopsaflopsa is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:21.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.