Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > Boeken en artikelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 28 februari 2006, 00:36   #31
tjarda
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 juni 2005
Berichten: 1
hoiiie

spijtig dat ik nu pas inlog en leer kennis maken met het haarwebforum
anders had ik graag deelgenomen aan de reportage van atv.Ik zou willen,dat dit taboe de wereld uit geholpen wordt.nou ja volgende keer meer succes.groetjes van tjarda


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bolleke
Haalo!
Ik heb onlangs telefoon gekregen van iemand van ATV, met de vraag of er iemand bereid is om mee te werken aan een reportage over ttm. Geluid en beeld konden eventueel onherkenbaar gemaakt worden zodat je anoniem kon blijven. Maar puur is natuurlijk beter .
Ze bellen me terug op 19 februari. Is iemand geïnteresseerd? Het mochten ook meerdere mensen zijn...
tjarda is offline   Met citaat reageren
Oud 28 februari 2006, 09:43   #32
Jente
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2004
Berichten: 1.040
Beste Tjarda, heb je al gezien dat we een bijeenkomst houden? Mocht je geïnteresseerd zijn, laat dan snel iets weten.
Gewoon even doorklikken op de link in mijn handtekening.
Jente is offline   Met citaat reageren
Oud 6 maart 2006, 09:34   #33
Jente
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2004
Berichten: 1.040
Bolleke heb je al details over de uitzendtijd?? Dan neem ik het op!
Jente is offline   Met citaat reageren
Oud 6 maart 2006, 20:44   #34
bolleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2001
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.670
Hoi Jente en anderen,
Effe een kort verslag.
Woensdag waren de opnames. Ik was snipverkouden en moe. Daarenboven had ik me (wegens tijdgebrek) niet goed kunnen voorbereiden. De opnames zelf vielen wel mee, niet te zenuwachtig en zo. Maar ik ben niet zo tevreden over mezelf en over de dingen die ik heb gezegd... beetje verwarrend, zo voelde ik me ook . Enfin, ik hoop dat ze d'er toch iets moois kunnen van brouwen. Het belangrijkste is dat ttm uit de taboewereld wordt gesleurd... desnoods bij de haren!
Het spijtige gevolg was dat ik 's anderendaags pas goed ziek ben geworden. En het is nog niet echt beter. Verkouden maar nu ook spierpijnen en een algemeen gevoel van... laat me rusten.
Dus, tot ziens. Ik ga effe aan mezelf denken...
Oh ja, uitzending overmorgen om 18.30u op ATV en herhalingen, ook nog op donderdagmorgen, ik dacht rond 9u.
Jente, er wordt een DVD bezorgd.
Zelf ga ik niet kijken, zie mezelf niet graag... op TV
__________________
Bolleke (Daniëla)
"Dromen worden waar als wij ze waar maken"
bolleke is offline   Met citaat reageren
Oud 8 maart 2006, 12:10   #35
bolleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2001
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.670
Uitzending niet morgen maar volgende week 15 en 16 maart. Groetjes..
__________________
Bolleke (Daniëla)
"Dromen worden waar als wij ze waar maken"
bolleke is offline   Met citaat reageren
Oud 8 maart 2006, 13:18   #36
Jente
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2004
Berichten: 1.040
ik dacht het al want ze kondigden een ander onderwerp aan voor vandaag.
Jente is offline   Met citaat reageren
Oud 16 maart 2006, 09:38   #37
Jente
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2004
Berichten: 1.040
Dag Daniëla en anderen
Het was een heel confronterend programma, pff...
Het beeld tussendoor van een haar die uitgetrokken wordt kon ik gewoon niet aanzien, dat vond ik er echt 'over'. Ook dat ze stukjes van het forum voorlazen vond ik eng, ik dacht: strax lezen ze wat van mij! Help. Verder was het wel goed, rustig programma, ze namen er de tijd voor; en Bolleke, je hebt helemaal niet verward gesproken. Het was allemaal duidelijk en goed gegaan. Good job, je hebt het maar weer gedurfd! Fijn ook dat Loes aan het woord kwam.
Bijzonder ergerlijk was dat de commentaarstem én de presentatrice telkens heel nadrukkelijk "Tichotrillomanie" zeiden ipv "Trichotillomanie", grrr.
Jente is offline   Met citaat reageren
Oud 16 maart 2006, 09:38   #38
tinneke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: antwerp
Berichten: 503
He Bolleke

zoals ik al zei in mn berichtje: het was echt een mooie reportage. ik vond het enkel raar dat ze zo lieten zien dat iemand echt een haar uittrok... dat vond ik wat ongepast, maar je hebt het echt heel goed gedaan: ik heb het niet helemaal kunnen volgen, want mijn moeder en haar zus zaten de hele tijd te kwetteren, maar de dingen die ik hoorde waren wel goed. zeker op het einde: over het leven met ttm, en dat we onszelf moeten verzorgen enzo... ja, dat was echt goed. en je hebt het forum ook goed gepromoot, de webmaster zal blij zijn

Thumbs up sweetie! heel goed gedaan, en je zag er goed uit hoor, daar moet je geen schrik van hebben.
tot zondag,
dikke x 10
tinneke is offline   Met citaat reageren
Oud 16 maart 2006, 09:39   #39
Jente
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2004
Berichten: 1.040
Hey 10 we waren blijkbaar tegelijk bezig, maar met dezelfde mening!
Jente is offline   Met citaat reageren
Oud 16 maart 2006, 09:46   #40
tinneke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: antwerp
Berichten: 503
yep sweetie, duidelijk dezelfde mening... hihi ze zeiden het dus echt fout, ik was aan het twijfelen omdat het zoveel lawaai was bij mij.
ik dacht bij het forum ook even: ai,zometeen zie je mijn naam of lezen ze iets voor aaaahhhh... maar dat was dus niet het geval.
tot zondag!
tinneke is offline   Met citaat reageren
Oud 16 maart 2006, 10:09   #41
Oilily
HaarWeb lid
 
Oilily's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2002
Berichten: 1.105
Goed gedaan, Daniëla. Ik vond het een heel duidelijke reportage! En het haartje dat uit werd getrokken, tja, ik vond dat niet zo heel erg confronterend, juist goed dat ze dat ook toonden...
Oilily is offline   Met citaat reageren
Oud 16 maart 2006, 12:13   #42
Kristel
Kristel
 
Kristel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 november 2004
Berichten: 270
Ik heb helaas niet kunnen zien, maar aan de reacties te horen was het wel super.

Hebben ze echt reacties van mensen hier op het web laten zien, met naam erbij ... dat vind ik eigenlijk toch wel wat ongepast. Ik zou niet willen dat ze m'n woorden zomaar op tv laten zien zonder mijn toestemming (of is dat gebeurt van die mensen ???). We praten toch onder mensen die elkaar begrijpen en de beslissing blijft toch nog steeds aan jezelf of je dit publiek maakt of niet he.
Ach ja, hopelijk waren het mijn woorden niet ...
Kristel is offline   Met citaat reageren
Oud 16 maart 2006, 12:40   #43
sylverke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 maart 2006
Locatie: Mortsel (belgië)
Berichten: 1
Hallo ik ben hier nieuw.

Ik had nog nooit gehoord over TTM tot ik gisteren op ATV inzicht zag. Herkende totaal mijn zus erin. Ze trekt van haar 6 jaar haar haar al uit en is nu 25 jaar.
Mijn ouders en ik begrepen dat maar niet en tikte altijd mijn zus op haar vingers als ze weer eens bezig was. Ik ben dus heel blij dat ik gisteren samen met mijn ouders het programma heb gezien. We hebben het opgenomen en laten het straks aan men zus zien. Misschien is het voor haar een opluchting ...
Ik hoop mijn zus het begrijpt want ze sta verstandelijk ook achter, ze kan maar een beetje lezen en schrijven en werkt dus op een beschutte werkplaats.
Ik heb al redelijk nu wat opgezocht over TTM en hoop zo mijn zus te kunnen helpen.

Groetjes
sylverke is offline   Met citaat reageren
Oud 16 maart 2006, 12:56   #44
Jente
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2004
Berichten: 1.040
Zo zie je maar dat het echt helpt om TTM in de media te brengen! Ik hoop dat je zus iets kan doen met de info, Sylverke. Alle sterkte voor jullie gezin.
Jente is offline   Met citaat reageren
Oud 16 maart 2006, 13:52   #45
tinneke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: antwerp
Berichten: 503
he kristel,

ze hebben geen namen laten zien hoor (denk toch van niet), maar ik zag ineens het forum en panikeerde even... maar je kon niets zien, enkel de bovenkant, waar geen posts staan...
dus, no worries
X
tinneke is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[Oproep] : Hulp gevraagd aan TTM-lotgenoten voor onze TTM-rubriek! monique3 TTM - Algemeen 38 4 september 2015 11:32
[Oproep] TTM-ers gezocht voor televisieprogramma JONG Mariska Witte Boeken en artikelen 8 6 mei 2005 15:42
[ttm suggesties en feedback] [Oproep] Ttmers voor interview gezocht Imke TTM - Algemeen 8 26 januari 2005 16:58
Onderwerp: Gezocht: vrouw met trichotillomanie voor serieus artikel Lydianina Boeken en artikelen 0 1 november 2004 14:15


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:31.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.