Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Haarproblemen bij vrouwen

 
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 7 januari 2013, 16:22   #1
voormv
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 december 2012
Berichten: 4
nieuw en vragen

hoi,

ik ben een vrouw (40 jr) en heb de laatste jaren heel veel last van haaruitval (sinds een 2-tal operaties met narcose), terwijl ik al heel weinig en dun haar heb van nature... vooral aan de linkerkant van mijn hoofd en bij mijn voorhoofdshaargrens gaat het hard... de laatste maanden is stress duidelijk een vergerende factor en gaat het ineens zichtbaar hard (en dat geeft op zich nog meer stress), maar ik denk dat er ook iets erfelijks aan de hand is (als ik naar het haar van mijn moeder kijk)...

ik heb een paar vragen die me her en der niet duidelijk worden, deels omdat replies vaak voor een eigen parochie lijken te preken. Ik hoop dat jullie mijn vragen kunnen beantwoorden (ik zal ze niet allemaal in 1x plaatsen).

- klopt het dat haren die uitvallen door stress vaak na een aantal maanden weer terugkomen?
- is er een (bloed)test of iets dergelijks om te bepalen wat de oorzaak is van de haaruitval?
- kunnen medicijnen (zoals bijv. finasteride) een negatief effect hebben op bijv. de terugkeer van haren die zijn uitgevallen door stress?

ik heb ook nog een aantal vragen over haarwerkjes, maar die stel ik eventueel later wel.

Laatst gewijzigd door voormv; 7 januari 2013 om 16:27
voormv is offline   Met citaat reageren
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:30.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.