Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Hirsutisme > Hirsutisme - Behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 22 april 2009, 20:10   #1
pure1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 maart 2007
Berichten: 7
behaarde armen en zomer!!

Ik heb best zwaar behaarde armen met donkere haren en vind dit in de winter niet zo een probleem maar in de zomer als ik t-shirt draag pfff.

Probleem is dat epileren een hel is en het word ook nog eens erg lelijk. Ingegroeide haartjes en na een paar dagen al weer stoppels..
Scheren is het ook niet helemaal met die stoppels die overblijven maar wat kan ik nog meer doen?

Wie heeft er tips voor me? Als het winter is ga ik ze laten ontharen dmv de diodelaser, maar tot die tijd....

Alvast bedankt

Laatst gewijzigd door pure1; 22 april 2009 om 20:49
pure1 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 april 2009, 02:31   #2
bombarie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2008
Berichten: 321
verven?
bombarie is offline   Met citaat reageren
Oud 24 april 2009, 20:08   #3
Anoalm
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 december 2008
Berichten: 175
Eum ontharingscreme
Anoalm is offline   Met citaat reageren
Oud 24 april 2009, 20:50   #4
bedroefd007
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 november 2007
Berichten: 227
Hallo allemaal, ook ik (ben man) vind het haar op mijn onder en boven armen te veel. Kan het kwaad om dit bijvoorbeeld te harsen? Ik bedoel, komen deze haartjes dan niet in grotere hoeveelheid en langer terug?????
bedroefd007 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juni 2009, 19:29   #5
pure1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 maart 2007
Berichten: 7
Ik heb geen ervaring met harsen. Ontkleuring en ontharingscreme heb ik al geprobeerd....zonder gewenst resultaat
Ik het nu een aantal keer geepileerd en de pijn word al minder dus ik stel me hier tevreden mee
pure1 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juni 2009, 00:56   #6
lanny
Poster v/h Jaar 2008

 
lanny's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2007
Berichten: 464
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedroefd007 Bekijk bericht
Hallo allemaal, ook ik (ben man) vind het haar op mijn onder en boven armen te veel. Kan het kwaad om dit bijvoorbeeld te harsen? Ik bedoel, komen deze haartjes dan niet in grotere hoeveelheid en langer terug?????

Over het algemeen niet, tenzij de haarwortel beschadigd raakt en je dus twee haartjes terug krijgt uit een wortel. Scheren is dus altijd beter is mijn persoonlijke mening maar ja wie ben ik. Doe wat je prettig vind.
lanny is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juni 2009, 01:22   #7
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lanny Bekijk bericht
Over het algemeen niet, tenzij de haarwortel beschadigd raakt en je dus twee haartjes terug krijgt uit een wortel. Scheren is dus altijd beter is mijn persoonlijke mening maar ja wie ben ik. Doe wat je prettig vind.
Als ik mijn kalende kop ga harsen, dan zou ik het niet erg vinden als ik dubbel zoveel haar terug zou krijgen...maar dat zal vast niet zo werken vrees ik....
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juni 2009, 01:39   #8
mess
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 december 2006
Berichten: 44
Haha AMbo

hoofdhaar is wat anders dan gezicht en lichaamshaar natuurlijk! Vind het ook altijd een rare vergelijking van mensen.
mess is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juni 2009, 01:56   #9
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mess Bekijk bericht
Haha AMbo

hoofdhaar is wat anders dan gezicht en lichaamshaar natuurlijk! Vind het ook altijd een rare vergelijking van mensen.
Zo gek vond ik het van mezelf niet..

Er is een instituut dat beweert haren weg te nemen uit het achterhoofd, ze te plaatsen op kale plekken en dat de haar op het achterhoofd dan ook weer aangroeit...

En lichaamshaar schijn je ook al te kunnen transplanteren naar je hoofd!
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juni 2009, 22:35   #10
bedroefd007
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 november 2007
Berichten: 227
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lanny Bekijk bericht
Over het algemeen niet, tenzij de haarwortel beschadigd raakt en je dus twee haartjes terug krijgt uit een wortel. Scheren is dus altijd beter is mijn persoonlijke mening maar ja wie ben ik. Doe wat je prettig vind.
Thanx voor je reactie! Ik wilde even zeggen dat ik het in de tussentijd heb geharst en het nu lijkt alsof ik langere haartjes terug heb gekregen! OOk lijkt het haar op mijn handen (die ik ook had geharst) zijn toegenomen. Hoe kan dit komen? Doordat dit gebeurt is, voel ik me psychisch niet helemaal de oude meer en focus ik mij elke dag weer op mijn armen en handen helaas..
bedroefd007 is offline   Met citaat reageren
Oud 29 juni 2009, 13:45   #11
lanny
Poster v/h Jaar 2008

 
lanny's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2007
Berichten: 464
meer haar

Je lichaam kan reageren op het wegnemen van haar door nieuwe haren te stimuleren.
lanny is offline   Met citaat reageren
Oud 30 juni 2009, 22:58   #12
X-Zeem
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 juni 2009
Berichten: 163
Of kan het zijn dat tijdens het scheren kleine donshaartjes (die voor vele niet goed te zien zijn) worden geschoren en stugger komen waardoor het meer lijkt?
X-Zeem is offline   Met citaat reageren
Oud 2 juli 2009, 00:37   #13
bedroefd007
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 november 2007
Berichten: 227
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lanny Bekijk bericht
Je lichaam kan reageren op het wegnemen van haar door nieuwe haren te stimuleren.
Dat is denk ik gebeurd bij mij dan, wel stom . Wat kan ik hier het beste aan doen denk je, om alsnog de haartjes een beetje uit te dunnen of iets dergelijks?
bedroefd007 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
In de zomer laseren hopeful Hirsutisme - Behandelingen 5 20 juli 2009 23:11
Minox beneden 25 graden bewaren in de zomer Cory Medicijnen/haargroeimiddelen 7 8 mei 2007 17:31
Groene zeep tegen seborroïsch eczeem van de behaarde hoofdhuid theo sluis Medicijnen/haargroeimiddelen 18 10 november 2006 17:37
Het is bijna zomer! chrisXII Van alles en nog wat... 4 14 juni 2005 14:15


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:11.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.