Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Hirsutisme > Hirsutisme - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 23 februari 2004, 15:09   #1
notsosmooth
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 oktober 2002
Locatie: den haag
Berichten: 22
Zelf rug scheren (of met ontharingscreme ontharen). Iemand tips?

Hallo,

Ik ga over enkele maanden beginnen met het behandelen van mijn overbeharing op o.a. mijn rug d.m.v. de Aurora. Tot nu toe liet ik mijn rug ongeveer 1 keer per 6 weken harsen, maar ter voorbereiding op de behandeling mag ik vanaf nu alleen nog scheren of ontharingscreme gebruiken.

Het zelf scheren of met creme ontharen van mijn rug lijkt me geen eenvoudige bezigheid, daarom vraag ik mij af of er hier mensen zijn die dit doen of gedaan hebben en mij misschien tips kunnen geven. Ik heb geen ervaring met ontharingscreme, maar ik stel me zo voor dat het zelf aanbrengen van de creme op mijn rug niet al te eenvoudig is. Brigitte van Korpos waar ik mij ga laten behandelen) gaf me al de tip om een badborstel te gebruiken voor het verwijderen van de creme omdat alleen afspoelen met water waarschijnlijk niet genoeg is om de haren los te krijgen. Maar misschien zijn er hier mensen die mij nog andere tips kunnen geven?

Het handigste zou natuurlijk zijn om iemand anders te vragen mijn rug te scheren of met ontharingscreme in te smeren, maar ik geef er toch de voorkeur aan om dit zelf te doen. Voornamelijk omdat ik dan zelf kan bepalen wanneer ik onthaar en niet van iemand anders afhankelijk ben, maar ook omdat ik op de behandeldagen glad geschoren (of met creme onthaard) moet zijn en ik niet 100% zeker weet of ik op die dagen iemand kan 'regelen'.

Alvast bedankt voor jullie tips?!

Groeten,

Rik.
notsosmooth is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:59.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.