Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 21 april 2008, 16:18   #1
Strider
HaarWeb lid
 
Strider's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2006
Berichten: 1.773
Dr. Armani

Ik zit weer eens op hairlosshelp te surven, en kom daar echt de gekste resultaten van Dr Armani tegen.

3000 grafts getransplanteerd naar zijn haarlijn (in 1 dag)
http://www.hairlosshelp.com/websites/TonsOfHair/

Ik moet zeggen dat ik natuurlijk wel jaloers ben op zijn rechte haarlijn, maar waarom stuurt een haarchirurg zo'n jongen niet gewoon naar huis?
__________________
Regimen
-0.6mg finasteride (12-2006)
-HW-topicals (04-2007) 2x per dag
Strider is offline   Met citaat reageren
Oud 21 april 2008, 16:27   #2
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Strider Bekijk bericht
Ik zit weer eens op hairlosshelp te surven, en kom daar echt de gekste resultaten van Dr Armani tegen.

3000 grafts getransplanteerd naar zijn haarlijn (in 1 dag)
http://www.hairlosshelp.com/websites/TonsOfHair/

Ik moet zeggen dat ik natuurlijk wel jaloers ben op zijn rechte haarlijn, maar waarom stuurt een haarchirurg zo'n jongen niet gewoon naar huis?
deze klant wou van zijn hoge voorhoofd af en voor heel wat dollars heeft Dr Armani dat voor hem geregeld. Ik heb eerlijk gezegd hetzelfde gedaan. Ik had alleen geen hoog voorhoofd, maar aanzienlijke inhammen. daar staan nu ook ruim 3000 grafts in....
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 21 april 2008, 16:47   #3
Strider
HaarWeb lid
 
Strider's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2006
Berichten: 1.773
Ja oke, maar dan nog vindt ik het erg extreem, als die kerel straks meer haaruitval gaat krijgen is hij de klos
En zijn haarlijn was zo slecht nog niet.

Maar, is jouw haarlijn dan ook zo recht geworden?
__________________
Regimen
-0.6mg finasteride (12-2006)
-HW-topicals (04-2007) 2x per dag
Strider is offline   Met citaat reageren
Oud 21 april 2008, 16:58   #4
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Strider Bekijk bericht
Ja oke, maar dan nog vindt ik het erg extreem, als die kerel straks meer haaruitval gaat krijgen is hij de klos
En zijn haarlijn was zo slecht nog niet.

Maar, is jouw haarlijn dan ook zo recht geworden?
Mja, zo heeft iedereen zijn eisen he.. Wat betreft de extra uitval: klinieken houden er rekening mee welk gedeelte erfelijk belast is en welk gedeelte niet. Dit word nagekeken voordat je onder het mes gaat om een dergelijk scenario te voorkomen.

Niet zo kaarsrecht als bij deze jongen, maar veel zal het niet uitmaken. Is overigens ook bewust gedaan omdat het anders niet natuurlijk oogt.
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 21 april 2008, 18:38   #5
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Bij jonge mensen kunnen ook klinieken niet altijd zien hoe het haaruitval zal vorderen. Wel op korte termijn natuurlijk maar niet op lange termijn.

In Amerika hebben ze nogal veel vertrouwen in Fina, maar er zijn ook daar veel tegenstanders van Armani.

Ach ja, het is Fue dus hij kan het altijd nog laten ontharen met laser.......
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 21 april 2008, 18:40   #6
test123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 januari 2005
Locatie: Nederland
Berichten: 560
Geslacht:
Persoonlijk vind ik het absurd dat deze jongen een HT heeft gedaan. De haarlijn vond ik heel natuurlijk en sterker: ik zou zijn situatie van vóór de HT niet eens kaalheid willen noemen.
Maar ja, de klant is koning natuurlijk...
__________________
- - - - - - - - - - - - -
-1 mg Finasteride per dag sinds begin 2005
-4 strip HT's bij Transhair (~ 2800 grafts. tevreden over resultaat op het implantatiegebied, wel litteken bij het donorgebied)
-1 litteken correctie bij Transhair (28-03-2007)
-1 littekencorrectie bij Aesthetic Clinics (01-04-08)
-op 24-06-08:875 FUE (bij Aesthetic Clinics)


test123 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 april 2008, 19:14   #7
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morehair Bekijk bericht
Bij jonge mensen kunnen ook klinieken niet altijd zien hoe het haaruitval zal vorderen. Wel op korte termijn natuurlijk maar niet op lange termijn.

In Amerika hebben ze nogal veel vertrouwen in Fina, maar er zijn ook daar veel tegenstanders van Armani.

Ach ja, het is Fue dus hij kan het altijd nog laten ontharen met laser.......
Nou, het erfelijk belaste gedeelte komt vaak snel naar voren heb ik me laten vertellen. Met het blote oog is er soms maar weinig te zien, maar ondertussen is de uitdunning overal opgang gekomen. Een 100% garantie geven ze niet, een goede slag kunnen ze er naar slaan.
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 21 april 2008, 19:16   #8
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Ja dat klopt, maar ze kunnen bij een jonge vent meestal geen 10 of 15 jaar vooruit kijken.
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 21 april 2008, 19:20   #9
Falcone
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 mei 2007
Berichten: 307
Citaat:
Mja, zo heeft iedereen zijn eisen he.. Wat betreft de extra uitval: klinieken houden er rekening mee welk gedeelte erfelijk belast is en welk gedeelte niet. Dit word nagekeken voordat je onder het mes gaat om een dergelijk scenario te voorkomen.
vind ik onzin... klinieken houden daar helemaal geen rekening ... kunnen ze ook helemaal niet. men kan hoogstens zien of je naar een NW 7 gaat of het eerder bij een NW 6 of lager blijft. Maar zij die kunnen zien dat alles stabiel gaat blijven hmmm AC raadde mij HT af omdat zij het niet nodig vonden, maar ik had er al eentje bij prohair laten doen dus eens begonnen zeiden ze... En uiteindelijk is het de klant die beslist.

Armani staat er voor bekend eender wie op eender welke leeftijd zijn zin te geven als er maar geld op tafel komt.

En die jongen kan zeer zeker later de klos zijn... maar he dat is armani zijn probleem niet zal die denken.

Als er ergens een glazen bol staat die je haarsituatie over 20 jaar kan voorspellen mag men die mij altijd tonen.

los daarvan moeten we dat niet dramatiseren. Wie weet wat is er binnen 10 jaar mogelijk? en als het niet anders kan kan hij nog altijd haarstukje nemen achter zijn haarlijn.

neen die bucther praktijken met bvb dat slecht geplaatste lidteken hier of die klant van hairplus ... dat vind ik erg.
Falcone is offline   Met citaat reageren
Oud 21 april 2008, 21:06   #10
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.270
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door test123 Bekijk bericht
Persoonlijk vind ik het absurd dat deze jongen een HT heeft gedaan. De haarlijn vond ik heel natuurlijk en sterker: ik zou zijn situatie van vóór de HT niet eens kaalheid willen noemen.
Maar ja, de klant is koning natuurlijk...
Ik ben het helemaal met je eens. Vooral omdat hij nu een haarlijn krijgt van een nw1. Het lijkt me dat hij daar later wel eens problemen met kan krijgen.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 21 april 2008, 21:12   #11
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.270
Geslacht:
Tjonge Falcone, je lijkt mij wel toen ik (6 jaar geleden) op dit forum kwam.
Ik had maar 1 gedachte als het om haartransplantatieklinieken ging:
KILL!
Maar ik weet nu dat er ook goede klinieken zijn. Die zich niet alleen met geld verdienen bezig houden.

Wat Armani betreft, daar kan ik niet echt over oordelen.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Falcone Bekijk bericht
vind ik onzin... klinieken houden daar helemaal geen rekening ... kunnen ze ook helemaal niet. men kan hoogstens zien of je naar een NW 7 gaat of het eerder bij een NW 6 of lager blijft. Maar zij die kunnen zien dat alles stabiel gaat blijven hmmm AC raadde mij HT af omdat zij het niet nodig vonden, maar ik had er al eentje bij prohair laten doen dus eens begonnen zeiden ze... En uiteindelijk is het de klant die beslist.

Armani staat er voor bekend eender wie op eender welke leeftijd zijn zin te geven als er maar geld op tafel komt.

En die jongen kan zeer zeker later de klos zijn... maar he dat is armani zijn probleem niet zal die denken.

Als er ergens een glazen bol staat die je haarsituatie over 20 jaar kan voorspellen mag men die mij altijd tonen.

los daarvan moeten we dat niet dramatiseren. Wie weet wat is er binnen 10 jaar mogelijk? en als het niet anders kan kan hij nog altijd haarstukje nemen achter zijn haarlijn.

neen die bucther praktijken met bvb dat slecht geplaatste lidteken hier of die klant van hairplus ... dat vind ik erg.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 21 april 2008, 22:22   #12
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Falcone Bekijk bericht
vind ik onzin... klinieken houden daar helemaal geen rekening ... kunnen ze ook helemaal niet. men kan hoogstens zien of je naar een NW 7 gaat of het eerder bij een NW 6 of lager blijft. Maar zij die kunnen zien dat alles stabiel gaat blijven hmmm AC raadde mij HT af omdat zij het niet nodig vonden, maar ik had er al eentje bij prohair laten doen dus eens begonnen zeiden ze... En uiteindelijk is het de klant die beslist.

Armani staat er voor bekend eender wie op eender welke leeftijd zijn zin te geven als er maar geld op tafel komt.

En die jongen kan zeer zeker later de klos zijn... maar he dat is armani zijn probleem niet zal die denken.

Als er ergens een glazen bol staat die je haarsituatie over 20 jaar kan voorspellen mag men die mij altijd tonen.

los daarvan moeten we dat niet dramatiseren. Wie weet wat is er binnen 10 jaar mogelijk? en als het niet anders kan kan hij nog altijd haarstukje nemen achter zijn haarlijn.

neen die bucther praktijken met bvb dat slecht geplaatste lidteken hier of die klant van hairplus ... dat vind ik erg.
Daar word wel degelijk naar gekeken, Falcone. Bij mij is er bijvoorbeeld ook naar gekeken vòòrdat ik het maximaal heb laten verdichten. Zo ben bijvoorbeeld ingeschat op een uiteindelijke NW3 (zowel bij HP als bij AC). Het is natuurlijk geen garantie, maar een goede slag kan er zeker naar geslagen worden.

Indien je erfelijk belast bent voor een NW5 of hoger, dan krijg je gewoon een advies mee om daar niet aan te beginnen, en voor een minder grote dichtheid te kiezen. Dat is ook logisch, want anders krijg je uiteindelijk alleen maar meer ontevreden klanten en dat willen klinieken niet. Uiteindelijk word de beslissing, mits het esthetisch verantwoord is, inderdaad gemaakt door de klant, maar je krijgt zeker een advies mee!
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 21 april 2008, 23:23   #13
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Laat ik voorop stellen, dat als die knul er gelukkiger van wordt, prima.

Echter, zal er geen nacht wakker van liggen als die over een jaartje of 10 bij de psycholoog loopt in plaats van bij een HT kliniek.

Van zulke figuren kunnen mensen met een NW2 nog een minderwaardigheidscomplex krijgen..

Laatst gewijzigd door Lucky; 21 april 2008 om 23:27
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2008, 00:42   #14
Falcone
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 mei 2007
Berichten: 307
zou het ook niet erg vinden ... mag van mijn part zelfs gerust een nw 3 worden .

neen eerlijk gezegd vond ik het beter uitzien voor dan na de Ht.

Zo een licht teruggetrokken haarlijn is helemaal niet lelijk.
Falcone is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2008, 23:37   #15
Strider
HaarWeb lid
 
Strider's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2006
Berichten: 1.773
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Falcone Bekijk bericht
zou het ook niet erg vinden ... mag van mijn part zelfs gerust een nw 3 worden .

neen eerlijk gezegd vond ik het beter uitzien voor dan na de Ht.

Zo een licht teruggetrokken haarlijn is helemaal niet lelijk.
Zijn nieuwe haarlijn had gewoon kleine inhammetjes moeten krijgen.
__________________
Regimen
-0.6mg finasteride (12-2006)
-HW-topicals (04-2007) 2x per dag
Strider is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
topklinieken Jeremy Chirurgische behandelingen 29 15 juni 2009 20:15
Hairobservator hairobservator Chirurgische behandelingen 585 8 januari 2008 12:48
5 beste FUE klinieken/doctoren en 2 andere vragen Henk-yo Chirurgische behandelingen 47 4 juni 2007 19:13
Ervaring met Armani? abeqwa Chirurgische behandelingen 2 23 januari 2006 21:38
Haartransplantatie in de VS haar-in-de-soep Chirurgische behandelingen 32 11 augustus 2005 13:38


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:29.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.