![]() |
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier
|
![]() |
#61 |
HaarWeb lid
|
Ziet er super uit in vergelijking met je situatie verleden jaar!
Alhoewel ik een haartransplantatie altijd als iets ‘extreems’ heb gezien, wat het in zekere zin toch ook is, overweeg ik het meer en meer merk ik. Het meest stoort me mijn werk en hoe ik dit doe.
![]() |
#62 |
HaarWeb lid
Geslacht: ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
HaarWeb lid
Citaat:
![]() Je maakt zelf de conclusie dat het iets ''extreems'' is. Waar zie je precies tegen op? Ik zou dat afwegen tegen een eventueel mooi resultaat. Voor mij wegen de vervelende bijkomstigheden niet op tegen dit resultaat. Ik kan niet voor jou bepalen, maar bij twijfel zou ik in ieder geval eens op consult gaan. Zonder al te veel reclame te maken kan ik Esteworld wel aanbevelen! https://www.esteworld-haartransplantatie.nl/ hier kan je gemakkelijk een afspraak maken voor een gratis consult in IJsselstein (Utrecht). Succes met je keuze en mocht je vragen hebben, dan verneem ik die graag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
HaarWeb lid
|
Wat vond je van de acell , heeft het iets gedaan voor je in jou beleving?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
HaarWeb lid
Die angst had ik ook, maar dat is me 100% meegevallen. Ik ben na 7 dagen alweer gaan werken. Niemand is opgevallen dat er wat gebeurd was, behalve mijn kale kop dan, maar daar kreeg ik overwegend positieve reacties op. Zelf veel grapjes erover maken helpt ook.
Als je gewoon 2 of 3 weken vrij neemt is er helemaal geen vuiltje aan de lucht. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
HaarWeb lid
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
HaarWeb lid
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
HaarWeb lid
|
Heel mooi resultaat, vooraanzicht is super. Ooit een keer terug voor de kruin om het af te maken. Ik zou wel eerst kijken wat je bestaande haar doet. Beter dat behouden en ooit een tweede om het resultaat van de eerste te perfectioneren
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
HaarWeb lid
Hoe jouw haarlijn is geworden hoop ik dat het bij mij ook wordt, enjoy!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
HaarWeb lid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
HaarWeb lid
Vind je achteraf dat de acell iets heeft verricht bij je?.. of lastig te zeggen?
En welke producten ben je gaan gebruiken na de behandeling? Biotine pillen.. en de spullen die hun adviseren? Ook de curegen spray en de shampoo met procapil ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
HaarWeb lid
Citaat:
Voor de rest is het haar op de plekken waar ik nog wat had (voorkant) ook dikker geworden. Uiteraard zal dat ook met door het getransplanteerde haar komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
HaarWeb lid
Dat zou de acell zijn toch? Procapil is puur om niet slechter te laten worden. Ik heb acell voor me kruin gedaan eg top
|
![]() |
![]() |
![]() |
Discussietools | |
Weergave | Geef een waardering voor deze discussie |
|
|