Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Mededelingen > Mededelingen

Discussie gesloten
 
Discussietools Weergave
Oud 24 januari 2008, 21:11   #31
DHTkiller
Banned user
 
DHTkiller's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2002
Berichten: 1.579
Geslacht:
Eerst Georgie, daarna Georgy en nu weer gewoon Georgie. Laten we er Gregory van maken. Terugvallen op je oude nickname is ook niks, zeker niet voor iemand bij wie ik enigzins jaloezie bespeur.
DHTkiller is offline  
Oud 24 januari 2008, 21:18   #32
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.252
Geslacht:
Nee ik denk niet dat het jaloezie is van Georgie.
Integendeel. Ik weet dat ze, net als Hanna, begaan is met haar lotgenoten.
Ik vind dat ze natuurlijk haar mening over Hanna mag geven.
Maar doe dat dan niet in een thread die opgezet is om Kevin en Hanna te eren voor hun postings op Haarweb.
Laten we deze thread houden waar die voor bedoeld is.
Henk is offline  
Oud 24 januari 2008, 21:28   #33
DHTkiller
Banned user
 
DHTkiller's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2002
Berichten: 1.579
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk Bekijk bericht
Nee ik denk niet dat het jaloezie is van Georgie.
Integendeel. Ik weet dat ze, net als Hanna, begaan is met haar lotgenoten.
Ik vind dat ze natuurlijk haar mening over Hanna mag geven.
Maar doe dat dan niet in een thread die opgezet is om Kevin en Hanna te eren voor hun postings op Haarweb.
Laten we deze thread houden waar die voor bedoeld is.
Dat is waar, we moeten on-topic blijven. Ik werd wat afgeleid op de wat felle kritische uiting op Hanna, dat is de reden van mijn afdwaling. (hoewel ik toch van mening ben dat er wat jaloezie in het spel is).

Laatst gewijzigd door DHTkiller; 24 januari 2008 om 21:30
DHTkiller is offline  
Oud 24 januari 2008, 21:40   #34
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevin Bekijk bericht
Mevrouw komt even langswippen om te zeiken. Blijf dan maar lekker weg Georgie . En als je je zo irriteert aan iemand, gebruik dan de ignore functie.
Ik kwam niet op Haarweb voor mijn lol. Ik kwam hier vanwege een haarprobleem, net als de meesten hier.

En 'mevrouw' is even langs komen wippen om een behoorlijk aantal berichten te plaatsen in de vrouwenpijler. Dat is je waarschijnlijk ontgaan.
Dat was dit keer opnieuw naar aanleiding van PM's die ik geregeld krijg en altijd keurig en uitgebreid beantwoord. Dat doe ik niet om te zeiken, dat doe ik om lotgenoten te helpen. En daar mag je van vinden wat je wilt.
__________________
Has finally left the building!
Georgie is offline  
Oud 24 januari 2008, 21:42   #35
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DHTkiller Bekijk bericht
Eerst Georgie, daarna Georgy en nu weer gewoon Georgie. Laten we er Gregory van maken. Terugvallen op je oude nickname is ook niks, zeker niet voor iemand bij wie ik enigzins jaloezie bespeur.
Maak er van wat je wilt.
En inderdaad DHTkiller: dankzij jou weet ik weer helemaal waarom ik bij voorkeur NIET op Haarweb kom.

En jaloers waarop precies?
__________________
Has finally left the building!
Georgie is offline  
Oud 24 januari 2008, 21:44   #36
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DHTkiller Bekijk bericht
Eerst Georgie, daarna Georgy en nu weer gewoon Georgie. Laten we er Gregory van maken. Terugvallen op je oude nickname is ook niks, zeker niet voor iemand bij wie ik enigzins jaloezie bespeur.
Maak er van wat je wilt. In overleg met de webmaster post ik nu weer met mijn eerste nick. Inderdaad, ik heb een hele tijd anoniem gepost onder Georgy omdat ik met Georgie niet kon inloggen. Dan wist tenminste niemand dat ik het was.

En inderdaad DHTkiller: dankzij jou weet ik weer helemaal waarom ik bij voorkeur NIET op Haarweb kom.

En jaloers waarop precies? Echt joh, als ik mijn dagen moet doorbrengen met hier urenlang te posten...
__________________
Has finally left the building!

Laatst gewijzigd door Georgie; 24 januari 2008 om 21:54
Georgie is offline  
Oud 24 januari 2008, 21:48   #37
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk Bekijk bericht
Nee ik denk niet dat het jaloezie is van Georgie.
Integendeel. Ik weet dat ze, net als Hanna, begaan is met haar lotgenoten.
Ik vind dat ze natuurlijk haar mening over Hanna mag geven.
Maar doe dat dan niet in een thread die opgezet is om Kevin en Hanna te eren voor hun postings op Haarweb.
Laten we deze thread houden waar die voor bedoeld is.
Ik was mij er niet van bewust dat dit een thread was om te 'eren'. Excuses, ik reageerde meer op een andere post.
Het is niet echt mijn stijl om een aparte discussie over een persoon te openen. Ik trek mij dan liever terug, zoals ik afgelopen maanden heb gedaan. Als een forum zo wordt beheersd door bepaalde personen, vind ik het er niet prettig meer en wijd me aan positievere dingen. Hoewel ik PM's altijd zal beantwoorden.

Er spelen ook andere redenen mee: weinig tijd, weinig zin en: een zeer prettig haarsituatie. Ik voel dus ook niet de behoefte om me dagelijks lang met haarproblemen en middelen bezig te houden.
__________________
Has finally left the building!

Laatst gewijzigd door Georgie; 24 januari 2008 om 21:54
Georgie is offline  
Oud 24 januari 2008, 21:50   #38
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.408
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Georgie Bekijk bericht
Ik was mij er niet van bewust dat dit een thread was om te 'eren'. Excuses, ik reageerde meer op een andere post.
Het is niet echt mijn stijl om een aparte discussie over een persoon te openen. Ik trek mij dan liever terug, zoals ik afgelopen maanden heb gedaan. Als een forum zo wordt beheersd door bepaalde personen, vind ik het er niet prettig meer en wijd me aan positievere dingen. Hoewel ik PM's altijd zal beantwoorden.
Het gaat er idd wel heavy aan toe hier in deze thread. Maar dat zou nooit een reden mogen zijn om af te haken, Georgie!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline  
Oud 24 januari 2008, 21:58   #39
DHTkiller
Banned user
 
DHTkiller's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2002
Berichten: 1.579
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Georgie Bekijk bericht
Maak er van wat je wilt. In overleg met de webmaster post ik nu weer met mijn eerste nick. Inderdaad, ik heb een hele tijd anoniem gepost onder Georgy.
Anoniem? Door een letter te veranderen in de uiteinde van je nick?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Georgie Bekijk bericht
En jaloers waarop precies?
Ja, op Hanna natuurlijk .

Maar laten we deze thread niet vervuilen, Henk heeft gelijk, we moeten on-topic blijven en onze posters van het jaar eren.
DHTkiller is offline  
Oud 24 januari 2008, 21:58   #40
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Het gaat er idd wel heavy aan toe hier in deze thread. Maar dat zou nooit een reden mogen zijn om af te haken, Georgie!
Och, heavy? Valt wel mee. Ik ben hier voor erger uitgemaakt, ik schrik er niet zo van.

En waarom mag ik niet afhaken? Ik heb hier geen enkele verplichting. Er is een lid dat me bij mijn eerste bezoeken aan Haarweb, een paar jaar geleden. erg heeft geholpen, en dat is Cloud geweest. Dat verliep meestal via PM, en heeft me veel goed gedaan. Ik heb zelf hier een hele tijd gepost, maar voor mij is het redelijk genoeg geweest.

Ik VOEL het als een verplichting degene met haaruitval die mij PM'en te beantwoorden. En dat doe ik dan ook. Maar ik voel geen verplichting hier te blijven posten.
__________________
Has finally left the building!
Georgie is offline  
Oud 24 januari 2008, 22:01   #41
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DHTkiller Bekijk bericht
Anoniem? Door een letter te veranderen in de uiteinde van je nick?

Dubbele bodems zijn niet echt gemakkelijk, hè?

Ja, op Hanna natuurlijk .

Maar laten we deze thread niet vervuilen, Henk heeft gelijk, we moeten on-topic blijven en onze posters van het jaar eren.
En jaloers op Hanna? DHTkiller toch...
__________________
Has finally left the building!
Georgie is offline  
Oud 24 januari 2008, 22:08   #42
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Ik zal dit topic verder laten voor wat het is. Het geeft goed aan, waarom ik Haarweb niet of nauwelijks meer bezoek.
__________________
Has finally left the building!
Georgie is offline  
Oud 24 januari 2008, 22:46   #43
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Ik vind persoonlijk dat Hanna èèn van de behulpzaamste leden hier op Haarweb is. En of haar oordeel en advies nu correct of 'misschien' eens niet correct is. Niemand is hier verplicht toch, om te gaan luisteren en doen, naar wat leden hier allemaal neerschrijven ?.Het zou wat zijn . Daar beslis en denk je toch zelf wel het jouwe over vind ik ..of het advies/hulp nu correct is of niet ....niemand hoeft de doen en laten wat een ander hier zegt..das een vrije keuze .En men hoeft ook niet meteen kritiek te gaan uiten ...dat hou je beter voor jezelf vind ik ...daar kom je het verste mee !
__________________
29 Okt 07 - 3000 grafts
30 sept 2010 - 2865 grafts
4 nov 2011 - 1600 grafts (als afwerking)
--------------------------------------
Totaal : 7465 grafts
Dundee is offline  
Oud 25 januari 2008, 01:29   #44
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Georgie Bekijk bericht
Ook ik vind deze verkiezing nogal dubieus. Ik ben hier o.a. lang weggebleven, omdat de posts van Hanna me meestal uitermate irriteren. Niets ten nadele van haar streven anderen te helpen, maar soms wordt er even snel wat info neergesmeten die gewoon helemaal niet klopt. Reageren oké, en we kunnen het niet allemaal even goed weten, maar post niet als je iets niet gewoon zeker weet.

Daarbij is mijn oma nog ruimdenkender, en vind ik haar uitlatingen op zaken die niet over haar gaan uitermate bekrompen en soms zelfs kwetsend.
Welgewaardeerde Georgie,

Bij het lezen van jouw post kwamen drie dingen in mij op die ik graag met je wil delen. Ik hoop dat je dit op kunt vatten als een consructieve reactie (zo is het in ieder geval bedoeld) en niet als een nieuwe bevestiging van de verziekte sfeer die jij op haarweb lijkt te constateren.

Ten eerste. Haarweb is een open forum en helaas heb je het niet in de hand dat je met iedereen die hier komt door één deur kan. Het is net het echte leven. Mijn advies zou dus zijn om je humeur zo te laten beinvloeden door mensen die irritaties bij je opwekken. Gebruik die energie bijv. om een manier te vinden om met mensen te gaan met wie je niet direct een enorme klik hebt. Je komt dit probleem toch overal tegen in het leven? Ikzelf word hier in ieder geval dagelijks mee geconfronteerd, en niet alleen op haarweb maar ook in mijn huis, werk, studie, uitgaan, etc. Overal dus. Mijn oplossing is in ieder geval niet om dan maar overal weg te blijven, dan zou ik het huis niet meer uitkomen. Mijn oplossing is ook niet om me constant te ergeren aan dit soort mensen.

Ten tweede schijn je je nogal te ergeren aan foutieve informatie in de posts van Hanna. Dan wil ik je graag wijzen op hoe relatief een begrip is als 'juiste informatie', zelfs in een relatief harde wetenschap als de geneeskunde. Mensen hebben allemaal een andere mening over wat juist is en een forum lijkt me nu bij uitstek een plek waar die ook allemaal geuit mogen worden. Als jij het bijv. niet eens bent met Hanna kun je dat gewoon posten, iets wat ik ook dagelijks doe hier op M/H zonder dat dat bij mij tot enorme irritaties leidt. Wegblijven kan ik ook hier in ieder geval moeilijk als oplossing zien.

Ten slotte. Waar ik me zo over verbaas is dat jij haarweb keer op keer afschildert als een plaats waar een bijzonder onaangename sfeer heerst. Dan bezoek je toch een andere website dan ik, of misschien heb je vooral oog voor vervelende dingen en let je niet op de vele positieve initiatieven en humoristische/leuke/aangename discussies hier. Je mag natuurlijk zeggen en vinden wat je wilt, maar ik ben van mening dat je eenzijdig bericht of oostindisch surft. Voor je het weet heeft dit als onwenselijk en onbedoeld gevolg dat je hierdoor zelf meer bijdraagt aan een slechte sfeer dan de mensen waar je je tegen afzet.

Ik waardeer jou inzet enorm en ben bijzonder gecharmeerd van jou manier van naar haarproblemen kijken. Ik ben al jarenlang een stille bewonderaar van jouw posts en ik vind het heel jammer om te horen dat we die hier steeds minder zien doordat je je kennelijk vreselijk over dingen opwindt die dat naar mijn mening helemaal niet waard zijn.

Peace
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline  
Oud 25 januari 2008, 01:49   #45
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Laat ik het eens met Georgie eens zijn. Niet dat ik tegen Hanna ben, helemaal niet, maar zij mag hier kritiek uiten wanneer ze maar wilt en op wie ze maar wilt. Deze thread heet tenslotte 'HaarWeb's Poster van het Jaar 2007' en niet 'Vereer hier Haarweb's Poster van het Jaar 2007'. Ik snap niet dat DHT hier zo keihard overheen gaat. Misschien een oude vete? Beetje jammer om dit dan hier for no reason op te halen.

Georgie mag kritiek uiten op Hanna als ze dat wilt. Hanna kan inderdaad soms erg scherp zijn en haar mannier van posten kan voor sommige mensen inderdaad irriteren. Ik ben blij dat er posters zijn zoals Hanna die overal altijd als eerste op duiken en direct advies geven. Ik weet niet waar ze de tijd vandaan haalt, maar goed. Maar iedereen mag op iedereen kritiek hebben. Het liefst natuurlijk opbouwende. Deze thread lijkt me niet een soort plaats waar Kevin en Hanna vereerd moeten worden. Maar goed, props van mij voor hun inzet. Maar kritiek moet kunnen.
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline  
Discussie gesloten

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Komt haar weer terug na een paar jaar bij Alopecia Areata Stress kip AA - Algemeen 20 14 oktober 2010 15:36
5 mei 2007 : HaarWeb bestaat 6 jaar! Webmaster Mededelingen 6 11 mei 2007 12:53
Bijwerkingen na 4 jaar succes fina. Gedwongen om te stoppen. Hopefull Medicijnen/haargroeimiddelen 20 30 juni 2006 07:00


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:10.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.